abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:25:22 #151
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22627325
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:23 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ja, zoals stierenvechten, dwergwerpen en heksen verbranden. .
Leuk is dat he, mensen belachelijk maken.?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22627340
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:22 schreef SHE het volgende:
Wat een oneerbiedige teringlijers posten weer op Fok

Hebben jullie moeders, die loeders, jullie geen verdomd fatsoen bijgebracht.
Ik ben alles behalve moslim; maar ik krijg braakneigingen van deze stupide, zielige en vooral typisch hollandse kutreacties.

Als er iemand naar de hel moet, dat zijn het wel die not-in-my-backyard-huh-ken-je-dat-vreten-hihihi-rampenplan suflullen die zojuist 6 pagina's hebben volgeklad met BULLSHIT

Ontopic: Succes ermee Meki; elke oude traditie is leuk om in ere te houden.
Pardon? Je geeft af op zogeheten kutreacties, maar zelf scheld je mensen uit die er nu helemaal niet toe doen? Lekkere instelling
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:25:47 #153
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_22627341
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:18 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ook best. Maar wat heeft het voor nut om een maand lang geen seks te hebben, niet naar vrouwen te kijken, niet te roken, niet te schelden en niet te roddelen? Zeker de laatste drie zijn dingen die je dan gewoon altijd zou moeten doen.

Overigens ben ik van mening dat áls je de ramadan doet (en het kan mij niet schelen of je dat wel of niet doet), dat je die dan ook helemaal doet. Ken zat van die 16-jarige ventjes die zich een verschrikkelijk goede moslim voelen, maar na de ramadan nog vijf dagen moeten inhalen omdat ze toch gegeten hebben Al gaat het daar trouwens wel altijd om het eten, niet over die andere dingen die jij noemt.
Die hoor je ook altijd te doen, alleen nu word het extra bestraft en ben je dubbel fout bezig als je het wel doet. Vandaar dat er ook extra aandacht voor is. Ben het met je eens dat iemand die vast, het ook goed moet doen. Dat benadrukt maar weer eens dat de ramadan geen eitje is., want die 16 - jarige ventjes konden de verleiding dus niet meer weerstaan. En daar zit em nou net de kneep.
pi_22627368
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:24 schreef Lithion het volgende:
Oké, maar stel dat er iets georganiseerd wordt, is er dan een gerede kans dat ik daar als niet-moslim ook deel van uit kan maken, of is het echt moslims-only?
Ik zou niet weten waarom ze je eruit zouden gooien Volgens mij kan je gewoon meedoen.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:28:10 #155
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_22627399
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:26 schreef Meh7 het volgende:
Ik zou niet weten waarom ze je eruit zouden gooien Volgens mij kan je gewoon meedoen.
Nou ja, als ze m'n molotovcocktails zien. .

Oké, ik ben benieuwd. Vast ze! .
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:28:54 #156
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_22627419
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:25 schreef Posdnous het volgende:
Leuk is dat he, mensen belachelijk maken.?
Ik wijs iemand gewoon op de implicatie van het gezegde.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:30:06 #157
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_22627456
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:25 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Pardon? Je geeft af op zogeheten kutreacties, maar zelf scheld je mensen uit die er nu helemaal niet toe doen? Lekkere instelling
ben je gewoon dom, of vind je het leuk je nog stommer voor te doen?

Lees even deze shitload aan pagina's door, en laat de hoeveelheid respectloos gelul goed tot je doordringen

et voila, daar heb je een hele goede reden.

PS; ik ben geen moslim, dus ik scheld je, ook als vrouw zijnde, zonder pardon de huid vol
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:31:20 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_22627497
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:28 schreef Lithion het volgende:

[..]

Ik wijs iemand gewoon op de implicatie van het gezegde.
en interpretatie is ook niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid, maar het was leuk gevonden..dat dan weer wel
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:35:10 #159
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_22627609
"De werkman wil nu toch wel van z'n rust genieten, in plaats van de hele nacht naar het gejammer van een doodbloedend schaap te luisteren!"
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:35:29 #160
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22627616
quote:

Ik ben alles behalve moslim; maar ik krijg braakneigingen van deze stupide, zielige en vooral typisch hollandse kutreacties.

Als er iemand naar de hel moet, dat zijn het wel die not-in-my-backyard-huh-ken-je-dat-vreten-hihihi-rampenplan suflullen die zojuist 6 pagina's hebben volgeklad met BULLSHIT
Gelukkig is jouw post het toonbeeld van respect.
pi_22628285
quote:

Ontopic: Succes ermee Meki; elke oude traditie is leuk om in ere te houden.
Oude Traditie , ik zie het als een feestmaand
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_22628377
Ik ga me nu juist overdag volvreten.

Hmmmmmmm, lekker varkenslapje.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:08:10 #163
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_22628409
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:06 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ga me nu juist overdag volvreten.

Hmmmmmmm, lekker varkenslapje.
Jij bikkel jij
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_22628453
quote:
Ga vooral lekker door met moslimsknuffelen. Vooral die palestijnse bomgordels.
pi_22628500
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:09 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ga vooral lekker door met moslimsknuffelen. Vooral die palestijnse bomgordels.
ben ik een van die Palestijnse Bomgordels
pi_22628567
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 12:07 schreef Meki het volgende:

[..]

in Ramadan moet je een Nette Moslim zijn
Niet schelden , niet stelen , etc.
Dat haal je zeker in na de ramadan.
pi_22628644
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:13 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Dat haal je zeker in na de ramadan.
ik was en ben een een Goede Moslim
pi_22628736
Uh .. dat is toch dat je 's ochtends en 's middags niet eet, en zodra de zon onder is je je helemaal vol mag vreten? .. Dat doen zoveel (drukke) nederlanders al..
pi_22628816
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:15 schreef Meki het volgende:

[..]

ik was en ben een een Goede Moslim
Nu moet je nog waarmaken wat je zegt.
pi_22628882
DrWolffenstein? Zou je willen kappen met dit getroll?

Alvast bedankt
pi_22628895
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:18 schreef XiChico het volgende:
Uh .. dat is toch dat je 's ochtends en 's middags niet eet, en zodra de zon onder is je je helemaal vol mag vreten? .. Dat doen zoveel (drukke) nederlanders al..
oow hebben zij dan geen lunch
pi_22628983
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:23 schreef Meki het volgende:

[..]

oow hebben zij dan geen lunch
Nou ja .. vergeet soms ook wel eens te eten ja .. maar ja moet me geen maand lang gebeuren. Maar is dat dus zo dat je na zonsondergang wel weer gewoon mag eten & drinken (Behalve die bepaalde soorten vlees enz.)
pi_22629138
Die lui meuren ook altijd een partij uit hun smoel waar de voegen van krom trekken. Want ik denk dat een kauwgommetje ook niet mag? man man!
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:55:07 #174
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_22629777
Ik zowiezo, maar dat is te verwachten uiteraard

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_22629801
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zowiezo, maar dat is te verwachten uiteraard

Ook Morgen
  donderdag 14 oktober 2004 @ 22:05:32 #176
13462 BansheeBoy
pi_22630053
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 12:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Vanwaar die boze smiley? In het kader van saamhorigheid?
Inderdaad, saamhorigheid is een belangrijke pilaar des islaam
quote:
Ben trouwens benieuwd hoeveel moslims hun gescheld in kunnen houden hier op Fok.
Ik ben Moslim, en je ziet me nooit schelden, en zeker niet tijdens onze heilige nobele vastenmaand die door Mljarden moslim over the world worden gebezigd
quote:
Ach ja, ieder zijn meug, ze doen maar. Alleen niet gaan zeuren over moe zijn en niet kunnen werken, moet je maar gewoon op tijd naar bed gaan. Ow, dan heb je je nog niet de tijd gehad om je vol te vreten? Da's nou jammer dan.
Werk en vasten is de ideale combinatie, hoef je zgn. "gezellig" te gaan doen met die gierige Nederlanders die in een luxe kantine waar alles te koop is hun eigen droge boterhammen met goedkope Calvé meenemen
quote:
Ook leuk is het wel dat tijdens de ramadan ook een proefwerkweek valt bij mijn zoon op school. Zullen wel heftig scoren als ze amper slapen en met lege magen moeten studeren.
De Ramadan was voor mij toen ik nog op school zat altijd de periode dat ik de rest van het jaar veilig stelde. Op een nuchtere maag kun je veel beter denken omdat je lusten je dan niet lastig vallen

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 22:06:17 #177
13462 BansheeBoy
pi_22630068
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Ook Morgen
Insha Allah!

Ramadan Mubarak broeders en zusters in de islam !

pi_22630093
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Insha Allah!

Ramadan Mubarak broeders en zusters in de islam !

Ramadan Mubarak Bansheeboy
  donderdag 14 oktober 2004 @ 22:08:52 #179
13462 BansheeBoy
pi_22630135
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 12:11 schreef mineo39-76 het volgende:
Probeer je zieltjes onder de Nederlanders te winnen Meki? Zal je echt niet lukken hoor! [afbeelding]
Mijn beste vriend is een Nederlands bekeerde Moslim, hij is al 2 keer naar Mekkah geweest. Vanwege zijn goede karakter en perfecte voorbeeld heeft hij zo'n moeder ook kunnen overtuigen en is zij ook terug-gekeerd tot de perfectie die Islam heet

pi_22630384
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn beste vriend is een Nederlands bekeerde Moslim, hij is al 2 keer naar Mekkah geweest. Vanwege zijn goede karakter en perfecte voorbeeld heeft hij zo'n moeder ook kunnen overtuigen en is zij ook terug-gekeerd tot de perfectie die Islam heet

donderdag 14 oktober 2004 @ 22:20:37 #181
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_22630427
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:

Mijn beste vriend is een Nederlands bekeerde Moslim,
Heel goed, meer moslims zouden zich moeten laten bekeren tot Nederlander.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_22630783
Waarom lopen al die Moslim-jongens in troepen Hollandse meisjes achterna en maken de meest denigrerende opmerkingen EN gaan ze wel meedoen met de Ramadan? Lijkt mij dat als je meedoet aan de Ramadan en je je voor de rest niet aan je geloof houdt, je een huichelaar bent... Overigens vind ik dit ook van 'christenen' die met kerst naar de kerk gaan en voor de rest van het jaar alles doen wat god verboden heeft.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 22:38:04 #183
13462 BansheeBoy
pi_22630855
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:34 schreef KonnieKipke het volgende:
Waarom lopen al die Moslim-jongens in troepen Hollandse meisjes achterna en maken de meest denigrerende opmerkingen EN gaan ze wel meedoen met de Ramadan? Lijkt mij dat als je meedoet aan de Ramadan en je je voor de rest niet aan je geloof houdt, je een huichelaar bent... Overigens vind ik dit ook van 'christenen' die met kerst naar de kerk gaan en voor de rest van het jaar alles doen wat god verboden heeft.
Mee eens

pi_22630985
quote:
Hier heb je volkomen gelijk in
pi_22631135
quote:
Schijnheiligen bedoel je.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_22631176
Moslim mensjes ik wens jullie een prettige Ramadan!

Ik persoonlijk heb het niet zo op het geloof, geen enkel geloof!
pi_22632262
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:54 schreef Lithion het volgende:

[..]

Nou nee, maar de luchtvaartmaatschappijen waar ik op doel (die met een studentenbudget te betalen zijn ), dat zijn allemaal Maleisische maatschappijen (AirAsia, Tiger Airways, Value Air). Ik heb Singapore Airlines niet geraadpleegd, maar ik ga nu sowieso een andere dag vliegen. . Ik ben wel benieuwd wat er de 15e in de Arabische wijk in Singapore allemaal te doen is. Is er over het algemeen dan iets in de Moskeëen te doen?
Lijkt me niet echt, na het gebed is het voor alles een familiefeest. Weet je wel zeker dat er geen vluchten zijn? Het kan heel goed dat ze al zijn volgeboekt door mensen die dan naar hun familie willen reizen. In Turkije kun je tegen het einde van de Ramadan meestal ook geen bus, trein of vliegticket kopen zonder weken vantevoren te reserveren.
pi_22632360
Ik doe niet mee, ik ben het hele jaar al arm. Ik geef het hele jaar ook aandacht aan mensen. Ik groet de mensen in mijn straat, al groeten ze mij niet terug.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:08:11 #189
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_22633060
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 23:34 schreef HiZ het volgende:
Lijkt me niet echt, na het gebed is het voor alles een familiefeest. Weet je wel zeker dat er geen vluchten zijn? Het kan heel goed dat ze al zijn volgeboekt door mensen die dan naar hun familie willen reizen. In Turkije kun je tegen het einde van de Ramadan meestal ook geen bus, trein of vliegticket kopen zonder weken vantevoren te reserveren.
Jep, er gaan echt geen vluchten met Maleisische luchtvaartmaatschappijen die dag. Maakt voor mij verder niet uit, ik had nog een dag hier en daar om m'n plannen aan te passen.
Malaysia Airlines vliegt die dag ook al niet, voor zover ik kan zien. Is dus echt een Maleisisch iets (niet zo heel verwonderlijk overigens).

Hmm, familiefeest dus. Nou ja, misschien dat ik er dan toch nog deel van uit kan maken aangezien de moeder van m'n vriendin moslima is (mijn vriendin zelf overigens niet). .

-edit-
Hmm, Kuala Lumpur - Singapore vliegt Malaysia Airlines wel, maar dan maar één vlucht. Nou ja, gewoon zoiets als een zondags dienstregeling met Kerst in Nederland dus.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 06:31:22 #190
13462 BansheeBoy
pi_22635039
we hebben net gegeten.

vrijdag 15 oktober 2004 @ 08:26:13 #191
3542 Gia
User under construction
pi_22635299
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:30 schreef SHE het volgende:

[..]

ben je gewoon dom, of vind je het leuk je nog stommer voor te doen?

Lees even deze shitload aan pagina's door, en laat de hoeveelheid respectloos gelul goed tot je doordringen

et voila, daar heb je een hele goede reden.

PS; ik ben geen moslim, dus ik scheld je, ook als vrouw zijnde, zonder pardon de huid vol
En waarom moet je dan vrouwen van 65, die hier nog nooit gepost hebben, nog niet eens weten waar de "aan" knop van een pc zit, uitschelden voor loeders? Lekker veel respect heb jij, zeg!
pi_22635961
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 22:50 schreef mineo39-76 het volgende:
Moslim mensjes ik wens jullie een prettige Ramadan!

Ik persoonlijk heb het niet zo op het geloof, geen enkel geloof!
Thnx
pi_22635972
Ik heb honger
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:21:08 #194
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_22636138
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 09:58 schreef Meki het volgende:
Ik heb honger
pi_22636163
Meki... !
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:26:42 #196
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_22636209
Denk de F70
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:57:02 #197
3542 Gia
User under construction
pi_22636693
quote:
Ik heb honger
Ach, nog maar een uurtje of 7, dan krijg je weer wat.

Nou al honger, is ie pas een halve dag bezig!

Hm, ga zo dadelijk denk ik een aardappel poffen, met gebakken ui, tomaat, knoflook en wat kaas.

vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:06:43 #198
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_22636782
Ik heb het 1 keer gedaan.
Valt vies tegen. Vooral het niet-roken.

Niet-roken,
daar word ik niet vrolijker van, nee.
...dass wir fliegen.
pi_22636812
quote:
Ik heb honger
Honger hebben ze in Afrika. Naar alle waarschijnlijkheid heb jij enkel trek.
pi_22636835
quote:
Ik heb honger
Je bent een prachtmens, Meki!

Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')