Volgens mij was die samenwerking meer geluk dan wijsheid!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:17 schreef HeatWave het volgende:
*kuch*
Als jij even MIJN post erboven leest.
Over het aandacht vragen buiten POL zie ik je punt, maar argumenten die je aandraagt absoluut niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:29 schreef HeatWave het volgende:
Sja D.Rose maar als alle mensen uit alle fora in GC ff aandacht voor hun topic gaan vragen, waar gaat het dan heen? Het was slechts 1 argument voor het slotje, dit is er dus nog 1.
Sorry.
Jij zei dat wanneer GC posters meestemmen de uitslag waarschijnlijk onbetrouwbaar zou zijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:36 schreef HeatWave het volgende:
Dat maak jij ervan. Ik zeg alleen dat de mensen die geinteresseerd zijn in POL daar vast al zitten, niet dat GC posters dat per definitie niet zijn. Je trekt het in het negatieve op een totaal andere manier dan ik bedoel. Ik onderschat helemaal niemand.
Dan zijn we het niet eens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:45 schreef HeatWave het volgende:
Blijft een geval van interpretatie, wil ik best met je overeenkomen dat we het niet eens zijn. Maar het feit is dat het slotje mijns inziens terecht is.
Als die kick vorig jaar rond de 25 oktober gedaan was wel jah.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:37 schreef Shagya het volgende:
Welke langstgeregistreerde user heeft nog nooit...
Was die kick niet on topic.![]()
Jammer 't was een echte winnaar.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als die kick vorig jaar rond de 25 oktober gedaan was wel jah.
Bijna een jaar later een topic zo omhoog kicken is niet ontopic
Het zou dan wel leuk zijn als je ook de posts waarin het gequoote wordt zou aanpassen en de (even onsmakelijke) reacties erop zou verwijderen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:14 schreef calvobbes het volgende:
Ik ga eens even kijken
Dan ben ik die vergeten. Heb er wel een paar aangepast....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:00 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
Het zou dan wel leuk zijn als je ook de posts waarin het gequoote wordt zou aanpassen en de (even onsmakelijke) reacties erop zou verwijderen.
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar iig ik zit daar niet zo op te wachten. Eén topic over Nijmegen kan nog wel maar dan willen de mensen uit Amsterdam ook zo'n topic. En daarna de mensen uit Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Leiden, Appingendam, Apeldoorn, Zwolle, Maastricht, Heerlen, Leeuwarden (en ga zo nog maar 10tallen plaatsen door) ook zo'n topic.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:52 schreef Posdnous het volgende:
Ik vind het wel prettig een topic te hebben waar ik zo af en toe iets kan vragen met betrekking tot Nijmegen en met mij meer mensen geloof ik.
Gezien de hoeveelheid reacties in de slowchat van POL: [POL-SC #456] Blaatquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:30 schreef pberends het volgende:
Fantopic van Gneis van de Frontpage
Welk subforum dan?
Fok! is niet bedoeld om andere mensen af te zeiken omdat ze een andere mening hebben of die anders uiten dan jij zou doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:43 schreef pberends het volgende:
Lijkt me het dat ie weer open mag... genoeg discussiemateriaal.
Het is een 100% fantopic, in de POL-SC is iedereen ook fan van hem. Iedereen loopt hem altijd af te zeiken op de frontpage, ik wilde hem eens van een andere kant belichten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Fok! is niet bedoeld om andere mensen af te zeiken omdat ze een andere mening hebben of die anders uiten dan jij zou doen
Slotje blijft dus staan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is een 100% fantopic, in de POL-SC is iedereen ook fan van hem. Iedereen loopt hem altijd af te zeiken op de frontpage, ik wilde hem eens van een andere kant belichten.
Ja, mag die weer open?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Ik ben het met hem eens, dus.
fan/naamtopicsquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, mag die weer open?
Ik wil ook wel meer van die Gneis zien, hij heeft heeft die pluim verdiend. Wat is dat nou voor moderatie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, mag die weer open?
Er zijn tig fantopics van users, die gewoon open zijn. Als het over een mod was mocht het zeker wel. Erg foute moderatie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
fan/naamtopics
nee dus
Wat mij betreft liever gisteren dan vandaag.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, mag die weer open?
daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Er zijn tig fantopics van users, die gewoon open zijn. Als het over een mod was mocht het zeker wel. Erg foute moderatie.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:33 schreef pberends het volgende:
Zelfs retecool besteed aandacht aan deze user: http://retecool.com/comments.php?id=3994_0_1_0_C
Fan/naamtopics?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:38 schreef pberends het volgende:
Nu de mods nog overtuigen... maarja ze reageren niet echt.
Kun je 'm dan verplaatsen naar ONZ en weer open maken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fan/naamtopics?
Psst.... daar hebben we ONZ voor
Wat is het danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals al meerdere keren aangegeven: ONZ is geen dumpbak. Daar opnieuw beginnen kan natuurlijk altijd
Ik zie het verschil niet, alleen dat er twee topics geopend worden. Echt schijnheilig beleid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals al meerdere keren aangegeven: ONZ is geen dumpbak. Daar opnieuw beginnen kan natuurlijk altijd
Ja man, als Gneis nou een eigen pagina had ofzo.. Dit is gewoon discriminatie. Ik bedoel, hoe overtuig je een mod nou van je goede bedoelingen enzo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, alleen dat er twee topics geopend worden. Echt schijnheilig beleid.
Ja sorry dat ik een sociaal leven heb en niet 24/7 naar jouw gezever kan luisterenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:48 schreef pberends het volgende:
Ja, topics sluiten doet calvobbes wel in 1 seconde, maar reageren in de moderatietopic duurt uren.
Ik maak mij meer zorgen om de gebruiker met de naam 'Obsessive'. Die bewust mijn serieus bedoelde onderwerp probeert te verpesten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:04 schreef RonaldV het volgende:
Zouden jullie even willen kijken naar Iemand onopgemerkt achtervolgen. en de post geschiedenis van de TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |