Alleen de piramide van Cheops lukt het mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:32 schreef Skv het volgende:
hoe kan je je anus zo ver oprekken dat je vingers er in kunnen? door op een piramide ofzo te gaan zitten?
Tuurlijk gaat die weer dicht. Als je de spagaat kan, dan kan je toch ook nogmaal blijven lopen?quote:Kan iemand me dat uitleggen? En gaat je anus ook wel weer dicht als je de goatse net hebt gedaan? Of trek je nog dagen lang bruine strepen..?
Present !quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Laat je gewoon van achter nemen door een grote neger.
moet je ff zoeken op images.google.nl ...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:58 schreef Aventura het volgende:
Leg eens uit dan wat het is? Soms weet zelfs een SEX-mod weleens iets niet
Hiero, je vroeg er om !quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:58 schreef Aventura het volgende:
Leg eens uit dan wat het is? Soms weet zelfs een SEX-mod weleens iets niet
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
moet je ff zoeken op images.google.nl ...
ik durf het zelf niet![]()
Uitleggen is iets anders dan laten zien. LINK het dan en zet er NOT WORK SAFE bij of zoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:02 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hiero, je vroeg er om !
Al weg gehaaldquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:04 schreef Flaman het volgende:
[..]
Uitleggen is iets anders dan laten zien. LINK het dan en zet er NOT WORK SAFE bij of zo
Over uit de kast komen gesproken !quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:03 schreef Flaman het volgende:
Ik weet niet niet uit eigen ervaring, maar omdat ik jaren geleden op een forum postte (nog steeds trouwens) waar goatse.cx een beetje vandaan kwam.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:06 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Over uit de kast komen gesproken !
Onzin, de beste man kan een fortuin verdienen als bolletjesslikker. Hij gaat op z'n handen staan en er schuift zo 5 kilo coke in.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:08 schreef Zero-Nine het volgende:
wtf? lekker triest.
Ik zit op mijn werk dus i'll pas as well.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
moet je ff zoeken op images.google.nl ...
ik durf het zelf niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |