fan/naamtopicsquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, mag die weer open?
Ik wil ook wel meer van die Gneis zien, hij heeft heeft die pluim verdiend. Wat is dat nou voor moderatie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, mag die weer open?
Er zijn tig fantopics van users, die gewoon open zijn. Als het over een mod was mocht het zeker wel. Erg foute moderatie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
fan/naamtopics
nee dus
Wat mij betreft liever gisteren dan vandaag.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, mag die weer open?
daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Er zijn tig fantopics van users, die gewoon open zijn. Als het over een mod was mocht het zeker wel. Erg foute moderatie.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:33 schreef pberends het volgende:
Zelfs retecool besteed aandacht aan deze user: http://retecool.com/comments.php?id=3994_0_1_0_C
Fan/naamtopics?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:38 schreef pberends het volgende:
Nu de mods nog overtuigen... maarja ze reageren niet echt.
Kun je 'm dan verplaatsen naar ONZ en weer open maken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fan/naamtopics?
Psst.... daar hebben we ONZ voor
Wat is het danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals al meerdere keren aangegeven: ONZ is geen dumpbak. Daar opnieuw beginnen kan natuurlijk altijd
Ik zie het verschil niet, alleen dat er twee topics geopend worden. Echt schijnheilig beleid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals al meerdere keren aangegeven: ONZ is geen dumpbak. Daar opnieuw beginnen kan natuurlijk altijd
Ja man, als Gneis nou een eigen pagina had ofzo.. Dit is gewoon discriminatie. Ik bedoel, hoe overtuig je een mod nou van je goede bedoelingen enzo?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet, alleen dat er twee topics geopend worden. Echt schijnheilig beleid.
Ja sorry dat ik een sociaal leven heb en niet 24/7 naar jouw gezever kan luisterenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:48 schreef pberends het volgende:
Ja, topics sluiten doet calvobbes wel in 1 seconde, maar reageren in de moderatietopic duurt uren.
Ik maak mij meer zorgen om de gebruiker met de naam 'Obsessive'. Die bewust mijn serieus bedoelde onderwerp probeert te verpesten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:04 schreef RonaldV het volgende:
Zouden jullie even willen kijken naar Iemand onopgemerkt achtervolgen. en de post geschiedenis van de TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |