Maar wel stiekem op Julian stemmen he.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:44 schreef Bupatih het volgende:
Én de mijne
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar wel stiekem op Julian stemmen he..
qua uiterlijk...primaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:46 schreef pberends het volgende:
Jim is de zoon van Bowien en Stefano.
wat een beland stelling ineens...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:47 schreef BVO het volgende:
Wanneer voor het eerst???
-edit: Is tegen Evelien dus..
edit... waren...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:48 schreef dunn0w het volgende:
[..]
qua uiterlijk...prima
en ook wat karakter betreft zie ik er wel wat in...
bowien en stefano zijn beide ook geen lieverdjes..
ik ben niet van het luciel-tijdperkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:01 schreef babette21 het volgende:
voor zover ik begrepen heb is Tanja vanaf (begin?) november in ONM te zien...
maar ik vrees dat ze geen Frida#2 wordt, eerder een Luciel#2... en dáár zit ik dus echt niet op te wachten...
Nah ja, we wachten rustig af (zou wel tof zijn als ze gewoon als Bowien in ONM kwam!!)
ik hoef hem ook niet in gtst...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:02 schreef babette21 het volgende:
wat lullen jullie nou toch over die Jim?!
volgens mij waren we het er wel unaniem over eens dat we dat stuk vreten uberhaupt niet in gtst willen
Je kan willen wat je wil, hij komt in GTST. Daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:02 schreef babette21 het volgende:
wat lullen jullie nou toch over die Jim?!
volgens mij waren we het er wel unaniem over eens dat we dat stuk vreten uberhaupt niet in gtst willen
I agreequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:03 schreef BVO het volgende:
Ze zegt idd dat "Marjolein" het tegenovergestelde zal zijn van Bowien.
Al blijft het natuurlijk leuk om haar weer te zien acteren.
I agree againquote:Vrees alleen het Luciel-scenario.. daar waar ik Chris Jolles als Dian geweldig vond, ergerde ik me dóód aan Luciel.. toch zonde van zo'n leuke actrice...
Dat mag de pret wel drukkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:11 schreef Frey het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel10688.html
Lees het stukje onderaan:
Last but not least kunnen soapkarakters natuurlijk ook zomaar opstaan uit de dood: Arnie Alberts keert binnenkort terug in GTST! Hij wordt dan weliswaar door een ander dan Reinout Oerlemans gespeeld, maar dat mag de pret niet drukken...
![]()
he nee ah bah !quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:11 schreef Frey het volgende:
http://www.tvgids.nl/artikel10688.html
Lees het stukje onderaan:
Last but not least kunnen soapkarakters natuurlijk ook zomaar opstaan uit de dood: Arnie Alberts keert binnenkort terug in GTST! Hij wordt dan weliswaar door een ander dan Reinout Oerlemans gespeeld, maar dat mag de pret niet drukken...
![]()
dat meen je toch niet???quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:06 schreef digispeed het volgende:
ze wordt idd de vriendin van renee
F stond ook alweer voor... Flash of Fasion?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:29 schreef babette21 het volgende:
Robert woont toch nog gewoon samen met Val boven A&A?!
* Bet typte bijna AA&F.... so he da's lang geleden!!!![]()
quote:We zijn even gefuseerd geweest met modellenbureau Flash wat AA&F opleverde
quote:Frits krijgt aandelen AA&F in handen en Martine wordt ontslagen bij het Huygens
concern.
Owja das waar ook!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:34 schreef babette21 het volgende:
laatst was er nog 'n scene bij Robert thuis: Jef zat slap te ouwehoeren en Robert deed ontspanningsoefeningen
Of Charlie en 100 mile bieden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:22 schreef pberends het volgende:
GTST-acteurs laten zich veilen
Username Dorothea aanmaken bij ebay en dan bieden.
Oei, ff bieden op Stefano!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:22 schreef pberends het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:04 schreef Frey het volgende:
Robert is cool. Alleen een andere Arnie dan Reinout is niks.
Ben eerlijk gezegd benieuwd wat meneer Harmsen zou opbrengenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:22 schreef pberends het volgende:
Is in herhaling vallen voor een soap vreemd dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:32 schreef pberends het volgende:
Ze moeten nog een kloon-verhaallijntje doen.
Oh nee dat was met Janine en Sophia al
Soaps zijn origineel gezien voor demente bejaarden gemaakt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:35 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Is in herhaling vallen voor een soap vreemd dan?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Soaps zijn origineel gezien voor demente bejaarden gemaakt.
Wik Jongsma denkt nog steeds dat hij de nieuwste telg uit de GTST-serie is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:41 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Het is een horeca-complot!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:43 schreef pberends het volgende:
wtf hebben soaps trouwens met lunches? Ze zijn volgens mij de enige die in Nederland de hele tijd in een cafe of restaurant lunchen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:43 schreef Frey het volgende:
Ik ben eindelijk klaar met het rippen van de zomerclif (laatste afl seizoen 14 en eerste van dit seizoen). In totaal zijn het 13 filmpjes geworden. Als er belangstelling voor is, kan ik ze binnenkort om de beurt online zetten.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:43 schreef Frey het volgende:
Ik ben eindelijk klaar met het rippen van de zomerclif (laatste afl seizoen 14 en eerste van dit seizoen). In totaal zijn het 13 filmpjes geworden. Als er belangstelling voor is, kan ik ze binnenkort om de beurt online zetten.
De varkenspest heeft haar een paar jaar geleden helaas over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:27 schreef Frey het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over die kop van Sjors gisteren, onbeschrijfelijk![]()
Hoi, RealSteviow aka Fokkie2004 aka Zeepie aka Steviow aka Breakiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:27 schreef Gtst4u het volgende:
Ik vind de rol van Sjors ook 3x niks maar je moet toegeven: She`s hot!![]()
I say: NOT!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:27 schreef Gtst4u het volgende:
Ik vind de rol van Sjors ook 3x niks maar je moet toegeven: She`s hot!![]()
mwah...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb misschien een suggestie voor de titel van een nieuw topic:
Hoe groot is Meerdijk ?
In de eerste seizoenen had ik altijd de indruk dat het een redelijk grote stad was, maar de laatste jaren (sinds het eigenlijk Meerdijk wordt genoemd) komt het me ineens meer als een dorpje over.
Hoe zit het volgens jullie?
en nick gaat samenwerken met morrisquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:35 schreef babette21 het volgende:
Charlie heeft 100.000 geboden voor een date met Milan
En Robin had een rendez-vous met Benjamin, in bijzijn van Harmsen
dat was 't wel zo ongeveer
oh ja dat ook nog...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:41 schreef dunn0w het volgende:
en nick gaat samenwerken met morris
Zeker sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:22 schreef dunn0w het volgende:
Vet grappig ...die veiling...
Ik moet zeggen dat ik deze 2e DVD minder vond dan die eerstequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:00 schreef Frey het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zomerclif - Deel 1
Ik vind hem eigenlijk beter, vooral door de zomerclifquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik deze 2e DVD minder vond dan die eerste
Tsja, jij bent niet zo iemand die de cliff gewoon 4x weet te vergetenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:08 schreef Svensational het volgende:
de zommercliff is nog maar twee maanden geleden, net alsof ik daar op zit te wachten
was het zo duidelijk?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeker sarcastisch bedoeld
Is er een tweede DVD uit???quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik deze 2e DVD minder vond dan die eerste
Hoelang ben je op vakantie geweestquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:09 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Is er een tweede DVD uit???
waar! waar?
geen ideequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Hoelang ben je op vakantie geweest![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, jij bent niet zo iemand die de cliff gewoon 4x weet te vergeten
Volgens mij snap je de grap niet helemaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:08 schreef dunn0w het volgende:
[..]
was het zo duidelijk?
maargoed.... als er iemand is die op ray bied...kun je het al niet meer seriues nemen
toch?
Juwel..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de grap niet helemaal
* besteldquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:20 schreef dunn0w het volgende:
[..]
geen idee
* spurt naar bol.com!
Is nog nergens bevestigt ,quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan willen wat je wil, hij komt in GTST. Daar kan ik ook niks aan doen..
Ik heb het uit persoonlijke bronnen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:04 schreef _bigmac_ het volgende:
Ooh waar dan ?? heb een paar topics gemist he
Gelukkig niet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Ken je Jim zelf ?? waar woont ie kom ik effe zelf zorgen dat hij niet in gtst komt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]Dat was jij
Ik heb je toen echt vet uitgelachen, ik kende je ook nog niet zo goed
quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Gelukkig niet..
Maar een vriendin van me kent wel weer een neef van hem en zodoende hem ook..
Wat is er nou mis mee??quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:17 schreef _bigmac_ het volgende:
aah Evelien je avatar.
nietsquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat is er nou mis mee??
Hoewel ik daan schuurmans een geweldig acteur vind (vooral in westenwind), kan hij Reinout niet vervangenquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:22 schreef Dizer het volgende:![]()
OpeningPost
![]()
Trouwens, ik denk dat Arnie Oerlamans wel heeel erg dom is als ie terug zou keren naar GTST. Hij verdient nu bakken met geld en dan naar GTST? Dacht het niet! Maar ik zou het echt niet erg vinden als Arnie terug kwam, maar dan als een ander acteur!
Van mij mag Daan Schuurmans de rol van Arnie gaan spelen
Ik heb Reinout altijd als VERVELEND ervaren.. ik mag hem niet zoquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Hoewel ik daan schuurmans een geweldig acteur vind (vooral in westenwind), kan hij Reinout niet vervangen![]()
NEEEEEEEEHEEEEEEEEEEE dat zeg ik niet. LEES!! Ik zag, IK ZOU HET LEUK VINDEN!!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:00 schreef _bigmac_ het volgende:
Daan schuurmans gaat Arnie spelen?/ .
Mabey toch wel tof.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:03 schreef BVO het volgende:
Dat van Jimmyboy is toch echt waar hoor, Dizer..
quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:09 schreef Dizer het volgende:
[..]Die komt er echt niet in hoor
Ddddddjim of jim... whateverquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:29 schreef Frey het volgende:
Jim![]()
zijn naam wordt trouwens altijd verkeerd uitgesproken.
Benjamin 'de held'quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:23 schreef Frey het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zomerclif - Deel 2
quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:45 schreef Frey het volgende:
godver, ik vermoord MSN nog eens. Niemand kan iets zeggen![]()
* Babette is radicaal tégen Daan Schuurmans...quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:22 schreef Dizer het volgende:
Van mij mag Daan Schuurmans de rol van Arnie gaan spelen
Daan Schuurmans is best wel cool!quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette is radicaal tégen Daan Schuurmans...![]()
btw: Dizer, stem je nog ff mee in 't onm-toernooitje?!?
Volgens mij is het een droomscène.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:24 schreef Dizer het volgende:
Vanavond Harmsen en Benjamin in het bos...maar wat deed Harmsen nou gek???
Volgens RTL text gaat Jim een bajesklant spelen die Sjors lastig gaat vallen. Al die ex-Idols belanden in het criminele circuit. Zo is dol Erik Bouwman te zien als ex-bajesklant in ONM. Nu nog eentje in HGH.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:09 schreef Dizer het volgende:Die komt er echt niet in hoor
Moet ik dat weer aanzien?? Die gozer speelt in GTST alleen maar om met zijn torso te showenquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Dancin' Dennis (GTST #2810, VR. 08-10-2004)
Dus het is waarquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens RTL text gaat Jim een bajesklant spelen die Sjors lastig gaat vallen. Al die ex-Idols belanden in het criminele circuit. Zo is dol Erik Bouwman te zien als ex-bajesklant in ONM. Nu nog eentje in HGH.![]()
melkfles!quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Hm, Dennis is eigenlijk best een lekkere kerel! Dat had ik nou nooit achter hem gezocht.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Tuurlijk is het waar, anders zeg ik het toch niet.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dus het is waar
Wat afgezaagd zeg...
Krijgt ie een vaste rol of een tijdelijke rol?? En wat moet ie met Sjors
quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Tuurlijk is het waar, anders zeg ik het toch niet..
correctie Martine gaat niet dood.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:22 schreef _bigmac_ het volgende:
Aah dus Martine gaat straks dood en Dian staat al weer op de stoep om het Ludo zwaar te maken. die man krijgt ook nooit rust he.
Bron???!!! Ik wil je bron weten!!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:04 schreef Orginial het volgende:
Chris Jolles terug in GTST!
Na o.a. Martin van Steijn, Bennie den Haan en Inge Ipenburg keert ook Chris Jolles weer terug in de RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden. Jolles speelde van 1994 t/m 1999 de rol van Dian Alberts. Na GTST was ze te zien als Luciel Starrenburg in de Yorin soap Onderweg Naar Morgen...
[afbeelding]
het staat op www.noordzeefm.nlquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bron???!!! Ik wil je bron weten!!!
Als dit waar is he!!! Dan dan dan ...... *springt gat in de lucht*
Maar Huib moet ook terug komen
quote:Dian terug in Goede Tijden Slechte Tijden
Ook actrice Chris Jolles zou weer terugkeren in de soap.
Althans dat wordt in de wandelgangen beweerd, producent Endemol ontkent het. Chris Jolles speelde van 1994 tot en met 1999 de rol van Dian Alberts in GTST. Dian zou het zoveelste personage zijn dat na een jarenlange afwezigheid terugkeert in de soap. Martine Hafkamp, John Alberts en Morris Fischer gingen haar voor.
Daar zul je het dus hebbenquote:Althans dat wordt in de wandelgangen beweerd, producent Endemol ontkent het
Je zegt het zelf, het is Pete Jensen. Dus niet John Albertsquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:10 schreef digispeed het volgende:
jawel john alberts keerde wel terug, maar bleek later pete jensen te zijn
frey ken je klassiekers
ja ok ok, maar dat is wat ze bedoelenquote:Op maandag 11 oktober 2004 18:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, het is Pete Jensen. Dus niet John Alberts
goh.... ik dacht écht dat ie homo was....quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:12 schreef Shirley het volgende:
Geert en zijn vriendin Manuela verwachten hun eerste kindje in maart.
dan is het toch geen john doos.quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:10 schreef digispeed het volgende:
jawel john alberts keerde wel terug, maar bleek later pete jensen te zijn
frey ken je klassiekers
jezus zeg doe jij is effe normaal joh t****lijer !quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:05 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
dan is het toch geen john doos.![]()
Dat kan van jou ook gezegd wordenquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
jezus zeg doe jij is effe normaal joh t****lijer !
je kan ook normaal reageren hoor.
van mij mag je wle weer een tijdje wegblijven !![]()
nou sorry hoor laat me niet zomaar uitkafferen voor doos, omdat ik hier even iets post.quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat kan van jou ook gezegd wordenDoe eens rustig
![]()
Da's het beste nieuws sinds de terugkeer van Martine Hafkamp.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:04 schreef Orginial het volgende:
Chris Jolles terug in GTST!
Dat je _bigmac_ serieus neemt zegt genoeg over jouquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:18 schreef digispeed het volgende:
[..]
nou sorry hoor laat me niet zomaar uitkafferen voor doos, omdat ik hier even iets post.
hou is op zeg !
freyquote:Op maandag 11 oktober 2004 19:20 schreef Frey het volgende:
Maar je bent wel een lieve doos![]()
![]()
ja hoor, wees maar niet bang: als ik in een topic post, neem ik ook de moeite om te lezen...quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:02 schreef Svensational het volgende:
Lees jij dit topic überhaupt wel door?
Ehm...wat is dan de aanvulling???quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hoor, wees maar niet bang: als ik in een topic post, neem ik ook de moeite om te lezen...
't bericht was alleen maar bedoeld als aanvulling...![]()
jezus Sven, waar heb jij de laatste tijd last van... maar goed, ik zal 't wel weer uitleggen:quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:27 schreef Svensational het volgende:
Ehm...wat is dan de aanvulling???![]()
Lieve schat, dat stukje dat jij plaatste had hier allang gestaan.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
jezus Sven, waar heb jij de laatste tijd last van... maar goed, ik zal 't wel weer uitleggen:
de geruchten gaan dat Arnie, in welke hoedanigheid dan ook, terugkomt. 100% lijkt dat nog steeds niet, iig niet hier op fok. De één zegt dit, de ander dat... dit stukkie kwam ik toevallig tegen, had ik hier nog niet gelezen en is wat dat betreft een aanvulling op de discussie: volgens dit artikel komt ie wél terug (maar zoals we al dachten níet door Reinout)...
en nou ga ik Friends kijken.......![]()
oke jij wint...quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:31 schreef Svensational het volgende:
Lieve schat, dat stukje dat jij plaatste had hier allang gestaan.Hoe dacht je anders dat wij er aan kwamen
Kijk maar in deze post van Frey:
GTST #93: Bowien, ik wil je weer zien!
Im back!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:07 schreef digispeed het volgende:
[..]
jezus zeg doe jij is effe normaal joh t****lijer !
je kan ook normaal reageren hoor.
van mij mag je wle weer een tijdje wegblijven !![]()
Lutein is maar voor 2 afleveringenquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Jaja we vroegen om een nieuwe cast en de schrijvers komen met een nieuwe cast: Arnie Dian Pieter Dorothea Lutein (wie zie ook gaat spelen) Nieuwe Morris.
Hoi Realsteviowquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lutein is maar voor 2 afleveringen![]()
Ja idd maar er werd gesproken over een mogelijk verleningquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:59 schreef Orginial het volgende:
[..]
Lutein is maar voor 2 afleveringen![]()
Laat maar... het is realstevio en dus zit ie weer wat te roepen....quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:07 schreef digispeed het volgende:
wie is lutein en wie is pieter ????
neeeeeee niet zij!! Zij is vaker in Kopspijkers te zien dan in alle belspellen bij elkaar....quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:23 schreef Svensational het volgende:
Lutein van Kranen is blablabla
neeeeeeeeeee, dit is wel waarquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laat maar... het is realstevio en dus zit ie weer wat te roepen....
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
neeeeeeeeeee, dit is wel waar![]()
Wantrouwerd![]()
lekker ding hequote:Op maandag 11 oktober 2004 22:01 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Shot van de nieuwe DVD, uit de Benjamin clip. Hij komt uit de aflevering van vandaag
wat heeft ie eigenlijk lelijke tanden :quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:01 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Shot van de nieuwe DVD, uit de Benjamin clip. Hij komt uit de aflevering van vandaag
Dat viel me ook op vandaag, zo geel ook!quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:41 schreef inasras het volgende:
[..]
wat heeft ie eigenlijk lelijke tanden :![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:20 schreef Zhenar het volgende:
Wordt Morris nu eindelijk homo? Dat zou toch oorspronkelijk veel eerder gebeuren, maar de acteur die toen Morris speelde was toen zelf aan zijn geaardheid aan het twijfelen (is inmiddels wel uit de kast) en stapte daarom uit de serie, toch?
En nu gaat Morris misschien weer homo worden en stapt er weer een acteur op... Toeval?
Dat was echt zoooo grappigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:48 schreef inasras het volgende:
hoe Charlie ging nephuilen was trouwens ook echt droog
Ik vond het eerder irritantquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was echt zoooo grappig![]()
Iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik vond het eerder irritant
;')quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:04 schreef Svensational het volgende:
tuurlijk Sven
Waarom scheld je me heel de tijd uit?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:18 schreef Svensational het volgende:
Nee, maar Originial is dat dus wel.
En kuttypuskanker kloon? ofzoietzzquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:34 schreef Svensational het volgende:
Ehm...ik scheld je uit voor "dat dus wel"
Idd... Ludo moet Nick en dat verwende nest uit zijn huis gooienquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Charlie pest Sjors![]()
Dian terug? En Martine nog aanwezig........de karakters Dian Alberts en Martine Hafkamp hebben er tegelijktijdig ingezeten ooit.
En Dian heeft ook ooit iets gehad met Frits van Houten en wat meer relevant is, ze delen ook hun haat voor Ludo.
Vinden jullie niet dat de come back van Ludo wat sneller mag gaan?
Ik heb niks tegen haar verschijning hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Om jullie gtst fans nachtmerries te bezorgen dit vond ik in een ander topic
[afbeelding]
aaaah moet dat nou....?????quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Leugenaar.quote:De afgelopen tijd circuleerde het gerucht dat Idol-Jim in RTL4-soap Goede tijden, slechte tijden wilde gaan spelen. Jim vertelde op de rode loper tijdens de première van de nieuwe film 'Snowfever' dat hier echter niets van waar is. "Ik ga niet in 'Goede Tijden' spelen. Ik had ook zoiets gehoord, maar het is niet waar. We weten nog niet precies wat er gaat gebeuren. Ik heb wat dingen lopen, maar daar mag ik nog niets over zeggen", aldus Jim Bakkum. Jim heeft zelf een rol in de film Snowfever en ook zijn liedjes zijn tijdens de film te horen. Zijn rol in de sneeuwko-medie betekend overigens zijn filmdebuut.
TV-Tunes - Onderweg Naar Morgen.mp3quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:36 schreef Bupatih het volgende:
_bigmac_: Jef woont bij Laura.
Wat was de muziek die je hoorde toen je Yasmin en Stefano zag?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
TV-Tunes - Onderweg Naar Morgen.mp3
Die toch?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:51 schreef Noa-lynn het volgende:
Was dat echt de tune van ONM,is me niet opgevallen!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:51 schreef Noa-lynn het volgende:
Was dat echt de tune van ONM,is me niet opgevallen!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:24 schreef Dizer het volgende:
@ pberends: Nooit gehoord van een edit knop??
vanaf hier: GTST #93: Bowien, ik wil je weer zien! heb je 7 posts achter elkaar in 5 minuten geposts! We willen geen ONM effect hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:35 schreef DaMart het volgende:
Ik heb gisteren bij de Snowfever premiere binnen een halve meter van Victoria Koblenko (Isabella)gestaan... wat heeft haar haar een vies roze kleur zeg...
Volgens mij het laatste. de moeder van Ludo is Nederlands en zijn vader italiaans.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:30 schreef pberends het volgende:
Sanders-familie is toch van Italiaanse bloede? of zijn het Nederlandse die naar Italië waren verhuist?
Er is noooooit iets bekend over Ludo's moeder. Hoe kom je aan zo een informatie??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:30 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Volgens mij het laatste. de moeder van Ludo is Nederlands en zijn vader italiaans.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:01 schreef Orginial het volgende:
Al bekend hoe Milan,Yasmin en Robert,Jef,Dennis [tijdelijk] eruit gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het een kneus en een kutkloon isquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:45 schreef _bigmac_ het volgende:
aah maar waarom zet je in spoilers wat je denkt Orginial?
hoe weet je dat nu?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat het een kneus en een kutkloon is
Ik vind dit echt niet normaal... Waarom mag een mens niet normaal reageren op topics?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:40 schreef dunn0w het volgende:
[..]
hoe weet je dat nu?![]()
Denk ik ook! Hoe weet jij dit trouwens allemaal?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:50 schreef digispeed het volgende:
[quote]Op woensdag 13 oktober 2004 16:01 schreef Orginial het volgende:
Al bekend hoe Milan,Yasmin en Robert,Jef,Dennis [tijdelijk] eruit gaan?
[/quote
Milan vraagt Sjors ten huwelijk maar zij wijst hem af.
milan gaat met robert mee op een grote europese toer.
yasmin blijft tot aan het eind van het seizoen en vertrekt dan met stefano uit de serie.
jef zal denk ik robert en milan achterna reizen en dennis gaat samen met zijn vriendinnetje (een nieuwe collega in de koning) op vakantie
martine gaat denk ik samen met meneer kortenaer de serie uit. of isabella gaat zich zo tegen martine gaan verzetten, dan martine probeerd isabella te vermoorden en weer de cel in draaid.
yupquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:51 schreef dunn0w het volgende:
Deel 2 van GTST-DVD is tof!
Dankjewel, Frey!
Was deel 1 eigenlijk dat 12,5 jaar -DVD dingetje?
Hij bedoelt/vindt dat die 7 posts best in 1 post kunnen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Hm, toen ze de zaal uitliep had het toch echt een andere kleur... of de lichtval was anders... ik kan me in ieder geval niet herinneren dat het er zo uitzag...quote:
Hij doet precies het zelfde als wat die andere dude met al die klonen toen deed.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:40 schreef dunn0w het volgende:
[..]
hoe weet je dat nu?![]()
Alleen Robin en Dorothea kunnen dat geloofwaardig eten, die zijn niet slacht namelijkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
Wat hebben die soapies toch met chips en dipsaus, ik ken werkelijk niemand die dipsaus bij z'n chips gebruikt
Pizza! Pizza! Whoooh, pizza!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:23 schreef pberends het volgende:
Ludo belt geen pizza, maar maakt zelf natuurlijk een Italiaanse pizza!
Morris gaysnorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:24 schreef _bigmac_ het volgende:
haha die vent is echt gek op Morris.
Check die snor van Morris trouwes.
Antwoord: Nee, ik ben gepooierd en ik verkocht mezelf aan oude suikertantes in Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:29 schreef _bigmac_ het volgende:
Haha Morris toch nog homo. Na al die maanden?
Ik ben een geëmancipeerde man, ik kan dus goed multitasken.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:37 schreef _bigmac_ het volgende:
pberends wat post jij eigelijk veel.
Pberends.... nogmaals vraag ik je of je weleens van een editknop hebt gehoord???quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben een geëmancipeerde man, ik kan dus goed multitasken.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Pberends.... nogmaals vraag ik je of je weleens van een editknop hebt gehoord???
Die krijgt vast een drankprobleem.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:42 schreef Dizer het volgende:
En Janine is leuk als ze dronken is
Geboortedatum: 1966-06-23quote:
Als jij zogenaamd zo volwassen zou moeten zijn, zou je weten dat de toon van mijn posts door de posticon bepaald wordt. Je weet toch zoveel van icons?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1966-06-23
Eeg volwassen doe je niet. Je weet best waar ik het over heb!
Nee man!!! Barbara zuipt ook zo veelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die krijgt vast een drankprobleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
vind ik nou ook!! Het is weer van hoog niveau! GTST is enorm gestegen!!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik moet wel zeggen dat GTST sinds het nieuwe seizoen meer humor bevat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |