wat heeft ie eigenlijk lelijke tanden :quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:01 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Shot van de nieuwe DVD, uit de Benjamin clip. Hij komt uit de aflevering van vandaag
Dat viel me ook op vandaag, zo geel ook!quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:41 schreef inasras het volgende:
[..]
wat heeft ie eigenlijk lelijke tanden :![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:20 schreef Zhenar het volgende:
Wordt Morris nu eindelijk homo? Dat zou toch oorspronkelijk veel eerder gebeuren, maar de acteur die toen Morris speelde was toen zelf aan zijn geaardheid aan het twijfelen (is inmiddels wel uit de kast) en stapte daarom uit de serie, toch?
En nu gaat Morris misschien weer homo worden en stapt er weer een acteur op... Toeval?
Dat was echt zoooo grappigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:48 schreef inasras het volgende:
hoe Charlie ging nephuilen was trouwens ook echt droog
Ik vond het eerder irritantquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was echt zoooo grappig![]()
Iddquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:57 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik vond het eerder irritant
;')quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:04 schreef Svensational het volgende:
tuurlijk Sven
Waarom scheld je me heel de tijd uit?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:18 schreef Svensational het volgende:
Nee, maar Originial is dat dus wel.
En kuttypuskanker kloon? ofzoietzzquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:34 schreef Svensational het volgende:
Ehm...ik scheld je uit voor "dat dus wel"
Idd... Ludo moet Nick en dat verwende nest uit zijn huis gooienquote:Op maandag 11 oktober 2004 22:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Charlie pest Sjors![]()
Dian terug? En Martine nog aanwezig........de karakters Dian Alberts en Martine Hafkamp hebben er tegelijktijdig ingezeten ooit.
En Dian heeft ook ooit iets gehad met Frits van Houten en wat meer relevant is, ze delen ook hun haat voor Ludo.
Vinden jullie niet dat de come back van Ludo wat sneller mag gaan?
Ik heb niks tegen haar verschijning hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Om jullie gtst fans nachtmerries te bezorgen dit vond ik in een ander topic
[afbeelding]
aaaah moet dat nou....?????quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
Leugenaar.quote:De afgelopen tijd circuleerde het gerucht dat Idol-Jim in RTL4-soap Goede tijden, slechte tijden wilde gaan spelen. Jim vertelde op de rode loper tijdens de première van de nieuwe film 'Snowfever' dat hier echter niets van waar is. "Ik ga niet in 'Goede Tijden' spelen. Ik had ook zoiets gehoord, maar het is niet waar. We weten nog niet precies wat er gaat gebeuren. Ik heb wat dingen lopen, maar daar mag ik nog niets over zeggen", aldus Jim Bakkum. Jim heeft zelf een rol in de film Snowfever en ook zijn liedjes zijn tijdens de film te horen. Zijn rol in de sneeuwko-medie betekend overigens zijn filmdebuut.
TV-Tunes - Onderweg Naar Morgen.mp3quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:36 schreef Bupatih het volgende:
_bigmac_: Jef woont bij Laura.
Wat was de muziek die je hoorde toen je Yasmin en Stefano zag?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
TV-Tunes - Onderweg Naar Morgen.mp3
Die toch?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:51 schreef Noa-lynn het volgende:
Was dat echt de tune van ONM,is me niet opgevallen!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:13 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:51 schreef Noa-lynn het volgende:
Was dat echt de tune van ONM,is me niet opgevallen!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:24 schreef Dizer het volgende:
@ pberends: Nooit gehoord van een edit knop??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |