deel 5 was de vorige..quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:54 schreef BaajGuardian het volgende:
was het niet deel 5?
*zucht* met jouw forum bedoelde ik de naam die je eraan gaf. dus truth opheffen en "alternatieve kennis en conspiracy" openen was jouw idee, dus noemde ik het jouw forum. sorry. ik ga me dr echt niet meer mee bemoeien nu.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:00 schreef BaajGuardian het volgende:
mijn forum?
ben ik opeens de paar honderd man\vrouw die best graag zon forum zouden willen?
quote:had een goed idee wat alle problemen zou oplossen waar truth weer een forum voor paranormale en psyche zaken kan worden
Iteejers post nog gelezen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:39 schreef Redux het volgende:
Wat is er anders aan dat forum wat je er bij wil hebben en dit forum als ik vragen mag, baajguardian?
Als je idd weer komt met ideeen als een maximal lengte per post, ja, dan krijg je idd dergelijke opmerkingen van me.quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:50 schreef qu63 het volgende:
en het was maar een idee hoor Iteejer en BG.. volgende keer zal ik mn muil wel weer houden..
Waarna Redux een vraag had:quote:Een enkele te lange openingspost zal een forum niet schaden. Wat wel kan schaden is, als er over doorgezeken blijft worden, en/of als anderen dat en masse ook allemaal gaan doen.
En dat geldt eigenlijk voor alles. De vrijheid is het probleem niet, wel de letterlijke mateloosheid waarmee er soms met die vrijheid wordt omgegaan.
9/11 en complot-topics zijn prima, het wordt pas een probleem als er tientallen tegelijk gaan lopen en daarmee de andere onderwerpen wegdrukken. Als je dat laat gebeuren wordt de Truth een hype-forum.
De vrijheid van meningsuiting is mooi. Maar ook die kan doorschieten: als er in ieder topic door steeds dezelfden wordt verklaard dat het allemaal onzin is, is de aardigheid er ook snel van af. Ook is het vragen om natuurkundige of mathematische bewijzen niet altijd zinvol. De opvatting dat het onderwep van de Truth onzin is kan geuit worden in daartoe bestemde topics, maar om dat steeds in ieder lopend topic te herhalen gaat lijken op het kapstok-principe: het lopende topic gebruiken om de eigen opvatting te propageren. Hetgeen dus offtopic is.
Het is allemaal een kwestie van maat. Niet goed in regels uit te drukken.
Met de volgende reactie mijnerzijds:quote:[quote]Op zondag 3 oktober 2004 13:45 schreef Redux het volgende:
Wat is de maat?
Bij deze dus een oproep om naar alle redelijkheid met oms forum om te gaan. Aan dirigistische regeltjes en voorschriften heb ik een hekel, zeker op plekken waar dat niet nodig is.quote:Afstand van jezelf en je eigen gelijk nemen, om je heen kijken, context bekijken, objectief beoordelen, en dan naar eer en geweten zeggen 'ik kan dit doen' of 'ik kan dit niet doen'.
Als het dan toch nog niet goed is, merk je dat wel aan reacties van anderen of van mods. Over alles kan gepraat en gediscussieerd worden natuurlijk
Maar al is dat hoogst zelden nodig het zijn dan wél de mods die uiteindelijk iets goed- dan wel afkeuren.
Opgeschoondquote:Op zondag 3 oktober 2004 16:02 schreef OpenYourMind het volgende:
In het verlengde van de vorige post is er een opruimactie nodig in dit topic denk ik...
The 9-11 TRUTH MOVEMENT
Dat was toch die ene waarin vroeger stond dat dom copy-paste werk niet gewaardeerd werd ?quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:00 schreef iteejer het volgende:
Lees de faq es - staat hierbovenin, ben je snel doorheen
Verdwenen in de bermuda driehoek.quote:Op maandag 4 oktober 2004 00:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat was toch die ene waarin vroeger stond dat dom copy-paste werk niet gewaardeerd werd ?
Deja vue, niks aan te doen.quote:En welke voor de 1000000 + X (waarbij X 10 tot de macht heel veel is)e genegeerd is ?
Mjam, is dat dan iets persoonlijks of mogen we allemaal meedoen.quote:Echt... het moet niet langer duren of ik ga misbruik maken van de moderatie hier
Als jij de hond uitlaat, vind ik het best.quote:Alles mag, alles kan, maar geloof dan maar wel dat ik mijn ervaringen van mijn volgende LSD trip, hier als werkelijk en reeel beschouwd wil zien worden...
Waarom?quote:"Mooi forum, geen grenzen" ... wat mij betreft mogen 9 van de 10 ONZ topics deze kant op geschopt worden als het zo doorgaat.
De reden voor subfora is overzicht. Op dit moment vind ik Truth overzichtelijk genoeg en je kan redelijk snel inschatten of een topic iets voor jou is. De binding tussen de topics is ergens 'een alternatief wereldbeeld/verklaring/ervaring dan de meerderheid. ' .quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:41 schreef iteejer het volgende:
Hoe denkt men hier daarover..?
Ik spreek hier voor mijzelf. Ik (probeer) vrijwel alles hier te lezen. Het interesseert mij en ik wil, hoewel ik sceptisch ben, overal voor open staan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:41 schreef iteejer het volgende:
Vanwaar die negativiteit? Wat voor last heb je van enorme posts in topics waar je toch nauwelijks komt?
Ik vind het dus interessant, maar volkomen onleesbaar.quote:Als er eens, van alle kanten, wat minder gezeken werd en er werd gepost in de topics die men interessant vind en voor de rest een leven en laten leven houding aan zou nemen, zou dat niet een hoop schelen?
Van mij hoeft er absoluut geen regelgeving te komen over een maximale lengte van een bepaalde post, maar ik zou het wel overzichtelijk vinden als er enigszins toezicht zou zijn op toegankelijkheid van topics die volgens mij voor een hoop users leerzaam zijn, maar verpest worden door manisch monomaan quoten, zonder eigen inbreng.quote:Maar verder zie ik niet in waarom we tot strakke regelgeving over bv postlengte moeten komen. Het is hier geen kleuterklasje. (....)
Ik ben er ook niet voor om binnen de Truth een scheiding te maken, ik verplaats me alleen even in de positievan nieuwe Truthers (quote:Op maandag 4 oktober 2004 02:47 schreef newsman het volgende:
De truth moet gewoon zo blijven, als je begint alles te verdelen lijkt me dat weer onzin dan blijf je bezig.Ik zit er verder niet mee ik vind gewoon dat de truth leuk moet blijven en niet al dat gezeik.
Ik zal ff Pritt toevoegen straks.quote:Op maandag 4 oktober 2004 11:45 schreef livEliveD het volgende:
Mag ik even zeggen dat we de mooiste faq hebben van heel Fok? Zo zouden er meer moeten zijn.
Verder een schop omdat er geen pritt aan het topic kleeft :')
De Illuminati eenvoudig uitgelegdquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:50 schreef iteejer het volgende:
Als een discussie ineens een andere kant opgaat, gewoon omdat het zo loopt, komt er ook niet iemand uit het plafond roepen 'he blijf bij je onderwerp!' Net als op het forum: wanneer een heel topic een andere wending neemt ga ik niet beginnen over offtopic en zo.
Ik had het over een discussie, niet over een voortdurende neigning van twee discussianten om steeds tijdens de discussie onderling te gaan freefighten. Dat is geen discussiewending meer, dat zijn gewoon twee figuren die bij elkaar proberen de van origine cerebraal weefsel bevattende botstructuur eraf te trekken.quote:
Voor wederzijdse schedellichtingen verwijs ik naar ogrish.comquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:02 schreef Redux het volgende:
Ja klopt, ik wil de basis van baajguardians denken blootleggen.
open er een topic over ofzo .. het komt in velen topics terug de interactie van jij en bgquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:02 schreef Redux het volgende:
Ja klopt, ik wil de basis van baajguardians denken blootleggen.
Zoals jij dat doet heeft dat direct explosies tot gevolg. Die vervolgens het hele topic gaan domineren. In het vervolg sloop ik die hele zooi er dan ook rucksichtloos weer uitquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:13 schreef Redux het volgende:
Maar als bv baajguardian een opvatting heeft over 1 of ander, en hij gelooft in die opvatting, dan is het toch niet verkeerd om via vragen erachter proberen te komen waar z'n geloof op gebaseerd is?
Hou het maar op je ogrish.com. De kelder is een no go area voor dat soort dingen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Voor wederzijdse schedellichtingen verwijs ik naar ogrish.comOf naar het Keldertje als je er een strakke plasser van krijgt, maar niet hier
Mooi gesproken meneer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:50 schreef iteejer het volgende:
Verder ben ik van mening dat een discussie op een forum niet wezenlijk verschilt van een discussie irl.
(en meer.)
Mijn beste BG, haal es ff diep adem, en bedenk je dat iedereen die hier komt wel het besef heeft dat er meer is dan alleen wat nu bekend is. Op welk vlak dan ook.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:
geloof gebaseerd...........................
ik geloof niet
etc
Ga je op reis?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:
amen , en tot over een maand of 30
Daar heb je toch geen ban voor nodig?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef BaajGuardian het volgende:
have fun gordelstekende randmongool.
mods , ban me maar , ik heb mijn zin in dit forum verloren.
of niet happenquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:43 schreef Pleun het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen ban voor nodig?
Gewoon een kwestie van wegblijven.
Maar je zou ook open kunnen staan voor discussie. Dan hoef je niet weg te blijven, maar kun je gewoon met iedereen blijven praten.
Dat heb ik ook nooit beweerd?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:44 schreef coz het volgende:
vergeet ook niet dat jij dan ook weer niet de waarheid in pacht hebt![]()
Dat roepen geeft niet aan dat je uit die indoctrinatie bent gestapt, voorzover die indoctrinatie al waar is.quote:trouwens het is heel goed mogelijk om te doorzien dat je altijd alleen maar doctrine gevoerd bent
in hoever het doorgevoerd is dat zal de vraag zijn, maar ontkennen dat doctrine bestaat zal jij ook niet doen.. kijk eens naar alle reclames bijvoorbeeld, en dat lijkt me een overduidelijk voorbeeld
ik ook nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:52 schreef Redux het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweerd?
klopt ook wel weer maar het kan wel helpen in een wat meer middenweg vindenquote:Dat roepen geeft niet aan dat je uit die indoctrinatie bent gestapt, voorzover die indoctrinatie al waar is.
ja hij blijft eruug goed !!quote:Mag ik even zeggen dat we de mooiste faq hebben van heel Fok? Zo zouden er meer moeten zijn.
Verder een schop omdat er geen pritt aan het topic kleeft
Ja ik blijf terugkomen op de 9/11 topics, maar ik vind beweringen van 'believers' in die topics erg typerend voor een 'believer', of 'non-believer' zoals je wilt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:42 schreef coz het volgende:
als je het fijne wilt weten zal je zelf onderzoek moeten doen
Het gaat er niet eens zozeer om wat je zegt, als wel hóe je het zegt. Zeker in het conflict tussen jou en BG.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:20 schreef Redux het volgende:
Ja ik blijf terugkomen op de 9/11 topics, maar ik vind beweringen van 'believers' in die topics erg typerend voor een 'believer', of 'non-believer' zoals je wilt.
Veel info wordt klakkeloos overgenomen van 9/11 complottheoriesites (waar blijft unclescorp?), en wordt aangegrepen om maar aan te tonen dat de regeringen boosaardig zijn en maar 1 doel hebben en dat is de macht willen grijpen en de gewone man onwetend wil laten. Als je dan verder kijkt, blijken veel beweringen gewoon niet te kloppen. En ik heb het vermoeden dat veel complottheorieen zo ontstaan.
Meen je dat nou? Ik sta er echt van te kijken dat je dit zegt. Is het niet dat je met uitspraken als dit hem in het slachtofferhoekje houdt? Het komt bij mij over alsof hij het moeilijk heeft met de dingen die hij weet, alsof hij eronder gebukt gaat. Is dat zo? Ik wil hem best mailen hoor...quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:24 schreef iteejer het volgende:
Tuurlijk hoef je niet alles te accepteren, en BG is regelmatig zover gegaan dat ie een ban heeft gekregen. Maar neem hem wel serieus, en heb oog voor zíjn zwaktes, zoals we allemaal onze zwaktes hebben. Redux, het maakt zoveel uit als je hem op de achtergrond even een kort mailtje stuurt 'jongen, ik bedoel het niet slecht, laten we kalm blijven'.
Dit vind ik zo jammer Baajguardian.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Lap tekst van iemand die zich duidelijk tegen het verkeerde been geschopt voelt...
Nee, absoluut geen slachtofferhoekje, en al helemaal geen taboe-sfeerachtig gebeuren als 'laten we er maar niet over praten'.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:32 schreef Redux het volgende:
Meen je dat nou? Ik sta er echt van te kijken dat je dit zegt. Is het niet dat je met uitspraken als dit hem in het slachtofferhoekje houdt? Het komt bij mij over alsof hij het moeilijk heeft met de dingen die hij weet, alsof hij eronder gebukt gaat. Is dat zo? Ik wil hem best mailen hoor...
Ik denk dat dat erg kan bijdragen aan wederzijds begripquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:32 schreef Redux het volgende:
Ik wil hem best mailen hoor...
Ik weet niet hoor, ik vind dit totaal geen vergelijking. Eenzelfde vergelijking zou zijn dat je iemand die kanker heeft ook geen kankerlijer gaat noemen. Die vergelijking gaat totaal niet op, baajguardian heeft niks, in mijn ogen stelt hij zich enorm aan, en dat meen ik.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:39 schreef iteejer het volgende:
Tegen een Jood begin je ook niet steeds over Auschwitz bv.
Je moet helemaal niets.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:52 schreef Redux het volgende:
[..]
Dank jequote:Op maandag 4 oktober 2004 20:04 schreef Redux het volgende:
Okay, ik ga hem mailen.
Wordt je dat nu zelf niet kotsbeu ??? Ik en vele anderen worden dit WEL !!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 05:42 schreef BaajGuardian het volgende:
nee debiel , het is een voorbeeld , jeweettoch , iets waar je van gaat denken.
er zijn veel meer sites , documenten , en mensen die hier over berichten.
dat jij een geindoctrineerde zakkewasser bent is jou probleem.
ga maar fijn huilen nu
Gokje, ParAlien ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:45 schreef coz het volgende:
vaak zat .. ik heb eens een user in een thread 5x zien zeggen
"ik reageer niet meer op jou"
Oh ja, we moeten rekening met hem houden oid.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:45 schreef coz het volgende:
is over hem nog niet alles duidelijk uitgelegd ondertussen ?
laat ik het zo zeggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:55 schreef APK het volgende:
Oh ja, we moeten rekening met hem houden oid.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:47 schreef ChOas het volgende:
Gokje, ParAlien ?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:50 schreef BaajGuardian het volgende:
sterf af kankermongool.
ik wist wel dat ik hier niet meer terug hoefde te komen , breek je nek ofzo.
Selectief paste-werk: een genot onder de neuzelaars.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:11 schreef coz het volgende:
ff kijken hoe dat ging
**=baaj
nrz zijn verscheidene users
--1- het bewijst niets, alleen een paar onderzoeken
Kruip lekker onder je allumium dekentje en ga slapen...
**nee debiel , het is een voorbeeld , jeweettoch , iets waar je van gaat denken.
er zijn veel meer sites , documenten , en mensen die hier over berichten.
dat jij een geindoctrineerde zakkewasser bent is jou probleem.
ga maar fijn huilen nu
--2- Enig idee wat er allemaal voor techniek bij komt kijken om een virus te maken? Kleine aanpassing aan bestaande virussen zijn mogelijk, maar een geheel nieuw virus maken was zeker in 1980 onmogelijk. Waarom geloof jij eigenlijk alles als het maar een samenzwering is?
--3- Tja, vindt ik wel een naar trekje. Om met een internet site op de proppen te komen, en dan heel popi te zeggen dat het waar is. Een enigszins kritische blik zou je sieren, Baaj.
--4- En iets meer discussie vaardigheid zou je ook niet misstaan.
--5-Ow..jij kent BG nog niet? Nou die is als klein kind in een grote pot wiet gevallen en loopt sindsdien te ijlen dat 'zijn ogen zijn geopend'.
Grappig voor ons en vervelend voor hem is dat ie alles af doet met het feit dat wij geindoctrineerd zijn. Als ik op dit forum kom ga ik altijd even op zoek naar één of meerdere posts van hem want een grotere malloot ken ik niet.
** sterf af kankermongool.
ik wist wel dat ik hier niet meer terug hoefde te komen , breek je nek ofzo.
-------------------
conclusie nee dat verdient geen ban, niet als men met zijn 5en nog steeds zit te zeuren over dat niet alles wat bg zegt waar is en dat hij niet enkel alles moet linken
en vele andere standaard opmerkingen![]()
hou allemaal eens op te zeuren zeg
en dan gaan klagen over dat bg een niet zo vriendelijke opmerking plaatst als er 5 mensen zijn die hem proberen onderuit te halen ... en dat ie dan een ban verdient
triest![]()
dat was alles direct tegen baaj gerericht, in dat topicquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Selectief paste-werk: een genot onder de neuzelaars.
waarbij anderen de toon weer zetten dat hij een tru-maloot isquote:Als eerste in het topic
dit is niet weer een * conspiracy theorietje *
dit is waar.
AIDS is een GECRE-EERD VIRUS , ten eerste bedoeld als wapen tegen anderre ziektes maar uiteindelijk gebruikt om de bevolking terug te dringen , voornamelijk in afrika
Een link die meerderen doorlezen en allemaal concluderen dat het in het meest extreme geval 'niet te ontkennen is dat het door mensen gemaakt is'.
Maar onze TRU-malloot heeft de toon alweer gezet met zijn 'dit is waar'.
Iteejer zijn opmerking was dat bg raar uit de hoek kan springen .. niet dat het dan zomaar goed te praten isquote:Een niet zo vriendelijke opmerking is 'onder je aluminium deken'. Mensen als debiel, zakkenwassen, kankermongool en een gebroken nek toewensen zijn uit een totaal andere categorie.
nouja ..tis dat je het in feedback zegtquote:2x ziekte + voor mijn familie ook (ik zal het alvast editen)
Niet zo vriendelijk he..maar ja: daar kies jij nu voor.
waarna hij als TRU-malloot wordt neergezet. Doe je het weer niet goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:43 schreef coz het volgende:
[..]
dat was alles direct tegen baaj gerericht, in dat topic
ik kon ook hethele draadje quoten ..maar dan was het ookniet goed volgens jou![]()
[..]
waarbij anderen de toon weer zetten dat hij een tru-maloot is
[..]
Libris reactie is zowel over 'waar' als 'hoe' BG het erover heeft. Lees je ook hier weer niet goedquote:Iteejer zijn opmerking was dat bg raar uit de hoek kan springen .. niet dat het dan zomaar goed te praten is
er zijn meerdere kanten ...waar bg het over heeft en hoe die het er over heeft
als men bewijst dat waar die het over heeft niet waar is krijg je echt wel een andere reactie als dat men iets zegt over bg![]()
Daar kan ik niet mee zitten.quote:nouja ..tis dat je het in feedback zegt
scheelt me weer linken
tot over een paar weken
een aluminium dekentje vertegenwoordigd het concept malloot die bang is voor complot met straling wat hem beinvloed .. dus ervoor ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
waarna hij als TRU-malloot wordt neergezet. Doe je het weer niet goedBeetje moeite de tijd van posts in de gaten te houden? Gewoon van boven naar beneden lezen: kun je vast wel
prima .. we lezen allemaal selectiefquote:Libris reactie is zowel over 'waar' als 'hoe' BG het erover heeft. Lees je ook hier weer niet goed![]()
quote:Daar kan ik niet mee zitten.
Laat die laatste keer toch varen joh: vertrek en laat ons huilend achter.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
dat jullie het niet geloven wil nog niet zeggen dat ik een door jullie zo genoemde truth waanzinnige zou zijn , of iemand om aapjes naar te kijken
wat mankeerd jullie?
vinden jullie het vreemd dat ik kwaad word en dan door die kwaadheid zon post maak.
hebben jullie uberhaupt het enige begrip hoe dat op mij moet overkomen?
het is wel makkelijk om te lachen.
nou ik zal je wat vertellen , het is ook waar dat aids een manmade virus is.
het is waar dat buitenaards leven bestaat.
het is waar dat een schaduw regering bestaat
het is waar dat de hele wereld in een droom leeft.
lach er maar om , huil er maar om
geloof het niet of wel of wat dan ook.
maar mij persoonlijk aanvallen
[b] HEB IK NU GODVERDOMME GEHAD [b]![]()
![]()
DUS TIEF OP DAARMEE.
want ik zal het nu nog één maal proberen , ik sta op het punt te vertrekken , en of jullie het nu niet doorhebben of wel , dat is jullie grootste verlies .
mark my words.
Wat mij betreft blijf je. Het zal zoals je zegt niet mijn grootste verlies zijn als je vertrekt, maar bij vertrekken heeft niemand baat me dunkt. Ik denk dat van beide kanten een stap terug genomen moet worden zodat we weer gewoon gezellig met z'n allen kunnen discusseren over ufootjes en mooie complotten. Toch Baajguardian?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:02 schreef BaajGuardian het volgende:
want ik zal het nu nog één maal proberen , ik sta op het punt te vertrekken , en of jullie het nu niet doorhebben of wel , dat is jullie grootste verlies .
mark my words.
neehee ..maar andersom betekend het ook niet dat iedereen die alleen maar een logische verklaring wil dan ook maar weer op baaj mag uitvallen dat ie enzenzenzquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:32 schreef Haushofer het volgende:
Tja, ik kom zelf vaker in WFL. Ik weet dat in Tru nou eenmaal de wat meer "mysterieuzere zaken' worden behandeld, en dat dat niet altijd een logische verklaring zoekt. Maar betekend dat dan ook dat je constant users mag uitmaken ( die de neiging hebben kritisch te zijn) als mongool, onwetend etc etc? Het lijkt wel alsof je hier, zolang je een internetadres weet met lappen tekst zonder behoorlijke bronvermelding, alles kunt staten als Tru. Ik lees zelf vaak de posts van baaj, en op mij komt ie enigszins labiel over. Er zal vast wel een kern van waarheid in zn verhalen zitten, maar overtuigend brengen, dat lukt em niet. En da's jammer.
goed gezegd , terug ontopic en allebei de kampen een beetje dimmenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:04 schreef Redux het volgende:
Wat mij betreft blijf je. Het zal zoals je zegt niet mijn grootste verlies zijn als je vertrekt, maar bij vertrekken heeft niemand baat me dunkt. Ik denk dat van beide kanten een stap terug genomen moet worden zodat we weer gewoon gezellig met z'n allen kunnen discusseren over ufootjes en mooie complotten. Toch Baajguardian?
FB dichtgooien is symptoombestrijding, en dat weet je denk ik...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:33 schreef iteejer het volgende:
Reden dus dat ik er verder niets meer op zeg, alleen maar aankondig dat als dit niet heel gauw verandert ik die hele FB dichtgooi.
Heel leuk voor de andere users maar ik denk dat die dit in verre meerderheid prefereren boven dit continue gezeik en geflame.
klopt .. het was dit keer wel toevallig dat Iteejer jouw naam zag in de ATquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:35 schreef Redux het volgende:
Hey, ik doe niks!!((
))
Tuurlijk. Maar kijk maar es naar dat topic over die nobelprijswinnares, wat men daar wist te zeggen. Reden dus om bv BG eraf te knallen, en dat gaat ook gbeuren. En niet alleen hij, de gewoontes in Truth moeten weer een beetje bijgestuurd worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:37 schreef ChOas het volgende:
FB dichtgooien is symptoombestrijding, en dat weet je denk ik...
Klopt. En als dit zo doorgaat doe je ook écht niks meer. En dat geldt bv nu al voor BG.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:35 schreef Redux het volgende:
Hey, ik doe niks!!
langzaamquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:33 schreef iteejer het volgende:
Vinden jullie dit nou zelf ook zo langzamerhand geen soap worden?
voor sommigen welquote:Het maakt weinig uit he, wat ik verder hier nog op te zeggen heb..?
je hebt tenminste nog zo'n blauw ding .. hou je er geen sterfverwensing aan overquote:Doorgezeken wordt er toch wel...
Daar ben ik kennelijk immuun voor - hetgeen kan worden afgeleid uit het feit dat ik nog steeds leef ondanks alles wat ik in Fok-verband naar mijn kop heb gekregen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:00 schreef coz het volgende:
je hebt tenminste nog zo'n blauw ding .. hou je er geen sterfverwensing aan over
pff .. en dan ben je nog neutraal ookquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:10 schreef iteejer het volgende:
Daar ben ik kennelijk immuun voor - hetgeen kan worden afgeleid uit het feit dat ik nog steeds leef ondanks alles wat ik in Fok-verband naar mijn kop heb gekregen.
Dan heeft het ondertussen toch al zijn podium gehad, en krijgt het ook nog es extra aandacht door de sloop-actie. Dan opteer ik eerder voor het tijdelijk opbreken van het podium. Maar laten we hopen dat het zover niet zal komenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:15 schreef coz het volgende:
fb dichtdoen is imo niet gewensd , maar sloop dan in het vervolg al het gezeik eruit![]()
![]()
Jij staat blijkbaar op de lijst om gebanned te worden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:39 schreef Redux het volgende:
Zijn we nu weer allemaal o.k.?
Te realistisch of te onzinnig voor TRU?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:07 schreef iteejer het volgende:
Het hele topic ging een wat vreemde kant op. Vandaar.
Ik las het, maar ik ga ervanuit dat iteejer zich even liet gaan en even niet meer rationeel aan het nadenken was.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Jij staat blijkbaar op de lijst om gebanned te worden.
Belachelijk, in mijn optiek.
Jij stelt legitieme vragen en dat vind ik dus van levensbelang voor een subforum zoals Truth.
Het eerste wat ik dacht toen ik net weer je naam op de AT bij FB zag staan was 'Christ, BG is toch niet weer ontsnapt?'quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:21 schreef Redux het volgende:
Ik las het, maar ik ga ervanuit dat iteejer zich even liet gaan en even niet meer rationeel aan het nadenken was.
Geen idee, die regeltjes zullen me worst wezen. FOK! is een dynamisch geheel, dat zijn charme ontleent aan het ad-hoc karakter. Degenen die alles volgens strakke reguleringen willen laten verlopen zullen zich wellicht meer thuis voelen in de Sims.quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:30 schreef Lithion het volgende:
Sinds wanneer zijn chatlogs weer toegestaan op het forum?
Nee, maar het feit dat een topic in TRU wordt geopend houdt niet automatisch in dat het ook een TRU topic is! Los daarvan, vanuit de basis gezien zullen er ongetwijfeld ja-nee discussies zijn, maar het is niet zo dat ik m'n posts nooit onderbouw.quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:32 schreef iteejer het volgende:
Legitieme vragen stellen is best, maar om ieder topic om te vormen tot een rationele ja-nee discussie is niet de doelstelling van TRU,
Stel, iemand opent in R&P een topic over hoe depressief hij is omdat zijn moeder is overleden. En jij komt dan heel onderbouwd aanzetten met een verhaal dat hij helemaal niet depressief is, maar dat er een stofje in zijn brein die gevoelens veroorzaakt, en dat een ander stofje dat weer kan neutraliseren.quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:43 schreef Redux het volgende:
Nee, maar het feit dat een topic in TRU wordt geopend houdt niet automatisch in dat het ook een TRU topic is! Los daarvan, vanuit de basis gezien zullen er ongetwijfeld ja-nee discussies zijn, maar het is niet zo dat ik m'n posts nooit onderbouw.
Ben ik het helemaal mee eens... wanneer je het op het spirituele gedeelte van TRU aankomt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:05 schreef iteejer het volgende:
[..]
Tja, hoe kun je dan van andere mensen verwachten dat ze wel de regeltjes naleven?quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:38 schreef iteejer het volgende:
Geen idee, die regeltjes zullen me worst wezen.
Wanneer is iets dan gezeik en wanneer is het gewoon een discussie tussen twee users? Dat hangt juist van de gekozen bewoordingen af.quote:Op zondag 10 oktober 2004 09:32 schreef iteejer het volgende:
Maar daar ging die bandreiging niet om: die had te maken met het FB-gezeik. En hield eigenlijk alleen maar in dat als BG er om die reden af zou vliegen, jij ook mee zou gaan. Waar twee vechten hebben twee schuld etc. Dat jij jezelf beter in de hand hebt wat betreft formuleringen betekent niet dat je niet net zo schuldig bent aan het algehele verloop
Die vergelijking gaat wat mij betreft niet op, want die depressiviteit is in dat geval een aantoonbaar feit.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:05 schreef iteejer het volgende:
Stel, iemand opent in R&P een topic over hoe depressief hij is omdat zijn moeder is overleden.
Dat doe ik dan ook niet. Het gaat me niet om regeltjes, het gaat erom dat anderen er last van ondervinden.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:12 schreef Lithion het volgende:
Tja, hoe kun je dan van andere mensen verwachten dat ze wel de regeltjes naleven?
oh wacht .. dodeca die met een heel lang verhaal komtquote:Op zondag 10 oktober 2004 10:11 schreef ChOas het volgende:
met uitzondering van dodeca, maar da's wat anders
Betrokken op conspiracy-topics heb je volledig gelijk, en daar zal ik ook niets van zeggen. Behalve dan het BG verhaal over specifieke gevoeligheden die je kunt triggeren, escalaties etc.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:15 schreef Redux het volgende:
Als je dat verzieken noemt, is dat puur een instandhouding van een schijnwerkelijkheid.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:23 schreef coz het volgende:
[..]
durven jullie dat niet tegen dodeca ofzo![]()
Juist, ik snap dat je refereert naar mensen die roepen dat baajguardian een rare vogel is vanwege zijn visei, maar met alle respect, ik ben van mening dat baajguardian er eens goed aan zal doen een R&P topic te openen. In mijn mening is de oorzaak van zijn ideeen eerder een gevoelskwestie die te maken heeft met hoe je bent als persoon.. Dat vermoeden van mij baseer ik niet op een conclusie van mijn kant dat baajguardian wel gek moet zijn omdat hij in mijn ogen rare dingen verkondigt, nee, baajguardian schermt zijn ideeen en beweringen zelf af met dit gegeven.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:26 schreef iteejer het volgende:
Ik doelde meer op dingen zoals een topic van iemand die net haar moeder verloren was, en waarop dan (niet door jou) gereageerd wordt met.
Dat op de persoon op baajguardian spelen komt niet zomaar uit de lucht vallen, tenminste niet in de tijd dat ik hier post. De oorzaak ligt in mijn mening eerder bij baajguardian zelf dan bij de personen die hem persoonlijk aanvallen. Ik zie hem degenen die hem niet op z'n woord geloven op 1 hoop schuiven. Is o.k. dat iemand dat doet, maar je moet dan niet raar opkijken als je in dat geval reacties terugkrijgt dat je niet helemaal goed bezig bent. In feite roept baajguardian dit op zichzelf af.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:23 schreef coz het volgende:
maar waar ik niet de indruk van krijg dat ie daarna op de persoon aangevallen word
Ik dacht hierbij niet eens aan BG, het was een illustratie van niet in de aard en stemming van een topic passende reactie.quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:36 schreef Redux het volgende:
Juist, ik snap dat je refereert naar mensen die roepen dat baajguardian een rare vogel is vanwege zijn visei....
vooral het verplaatsen naar gc lijkt me een leuk ideequote:ik ben er ook voor om de titel van dit topic iets te veranderen en het in gc te schuiven
het kan nl net zo goed in nws , pol, wfl ...
het is IMO belangrijke info voor iedereen
en tru uuh .. laten we het erop houden dat het niet het stormloopsubforum is
de topictitel kan iets beter
"de menselijke chips, al ingevoerd, zijn we er klaar voor ?" maarja uhm dat is maar een van de vele topictitels die kunnen
willen de ts en de modjes zich hier over beraden ?
Heb ik al eens gevraagd (zie vorige feeback topic) maar dan wordt het weer rustig en begint de cyclus opnieuw...quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:02 schreef Threep het volgende:
Naar aanleiding van wat ik in The HitchHiker's guide to Reptilians op het einde heb geschreven:
"Misschien een idee om een derde mod erbij te halen, de laatste tijd lijkt het alsof jullie dagen aan een stuk afwezig zijn. En ik weet best wel dat er nog andere dingen zijn in het leven dan modereren op een forum, maar het begint hier mijns inziens weer stilaan uit de hand te lopen."
In het vorige reptilian-topic liep het naar het einde toe ook uit de hand.
Iedereen moet zich hier thuis kunnen voelen, getuige jullie eigen policy. Dan mag er gerust flink wat harder opgetreden worden !
Ik heb je niet gemist hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:26 schreef coz het volgende:
lol .. idd de cirkel
dan hebben de mods het gedaan
dus beetje dimmen en dan laten ze de users vrij
dan gaan de users weer elkaar bashen
non-believer believer gezeik
gaan de mods zich weer bemoeien
enzenzenz![]()
is dit forum nu heel stil zonder baaj en ondergetekende?
ik heb ook even afstand genomen, andere dingen drukker enzo ...
Ja dat is ook zo, ik liet mezelf even gaan...ok moderators moeten het in de gaten houden en er zijn een paar moderators die ik wel goed vindt dus vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:45 schreef merlin693 het volgende:
zoek de betekenis van het woord moderator eens op !maar zonder dollen dat is nou eenmaal de taak van de moderator
misschien willen newsman en elin verder reageren op wat ze gepost hebben, dus raad ik je aan om in dat topic hun beweegredenen te vragen hoe en wat..wanneer ze dan niet reageren mogen ze inderdaad opzouten.quote:Nu weer twee reacties die gewoon te gek voor woorden zijn van Elin en Newsman in Hitchikers enz.
Pleurop.
het kan nog wel even duren voordat je antwoord krijgt dus dan ga ik het maar proberen.quote:Ik heb gelijk nog een vraag.
Is dodeca verbannen?
Ben ik helemaal met je eens hoor, maar ik vind dat de info die soms neergeplempt wordt af en toe iets beter geselecteerd zou mogen worden.quote:Op zondag 7 november 2004 17:15 schreef Threep het volgende:
Zoniet dreigt hetgeen te gebeuren wat ik al eerder heb aangehaald: die enkelingen die tijd en moeite steken in het vergaren en verspreiden van deze delicate informatie bollen het gewoonweg af, en je zou voor minder. En dat is net wat men hier niet wil, in TRU moet iedereen zich thuis voelen, TRU is dat plekje waar de alomtegenwoordige intolerantie tegen deze "gekken" niet thuis hoort (volgens de mods zelf).
Ok, akkoord. Het enige probleem is dat je niet veel KUNT bijdragen als je de materie niet meester bent, of tenminste een hoge graad van inzicht erin bezit.quote:Op zondag 7 november 2004 02:32 schreef Drottel het volgende:
Ik heb gelijk nog een vraag.
Is dodeca verbannen?
Zo ja dan heb ik al helemaal geen zin meer om iets te posten.
Was nog een van de weinigen waar je nog wat van kon leren.
De rest levert weinig of in het geheel niets waar nog iet van op te steken valt.
Volledig mee akkoord als het daarbij blijft (het erop wijzen dat het linken naar een dubieuze site niet bevorderlijk is voor de geloofwaardigheid). Kleine opmerking : het blijft er niet bij. En de kinkels die graag zo hard mogelijk van leer trekken tegen mensen met een andere mening dan die van hun moeten oprotten. En laat nu net dàt de cue zijn voor de mods om ten tonele te verschijnen.quote:Op zondag 7 november 2004 17:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens hoor, maar ik vind dat de info die soms neergeplempt wordt af en toe iets beter geselecteerd zou mogen worden.
Als iemand een link post naar een site waar beweerd wordt dat Al Gore live op TV voor een miljoenenpubliek aan het shape-shiften was, en er verder absoluut geen videomateriaal over is, dan kun je verwachten dat mensen naar hun voorhoofd gaan wijzen.
Trollquote:Op zondag 7 november 2004 22:17 schreef Drottel het volgende:
Dit is mijn vrijbrief om hier tig onzin topics te openen, maar daar hebben we het al vaker over gehadquote:Op zondag 7 november 2004 23:03 schreef iteejer het volgende:
Jullie komen er prima uit zonder mod-ingrijpen
Als mensen van een forum wegblijven omdat ze door anderen gesard of weggehoond worden zullen we ingrijpen.
Maar als er controversiele zaken gemeld worden die niet door iedereen als waarheid geaccepteerd worden, zou het opgeroepen ongeloof geen reden moeten zijn om in paniek te raken en om interventie te gaan roepen.
Maar daar sta ik bovenquote:Op zondag 7 november 2004 23:07 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dit is mijn vrijbrief om hier tig onzin topics te openen, maar daar hebben we het al vaker over gehad
Dus jij vindt het prima dat mensen uitgescholden worden als ze trachten een positieve bijdrage te posten.quote:Op zondag 7 november 2004 23:03 schreef iteejer het volgende:
Als mensen van een forum wegblijven omdat ze door anderen gesard of weggehoond worden zullen we ingrijpen.
Maar als er controversiele zaken gemeld worden die niet door iedereen als waarheid geaccepteerd worden, zou het opgeroepen ongeloof geen reden moeten zijn om in paniek te raken en om interventie te gaan roepen.
ChOas, en ik ben nog coulantquote:Op zondag 7 november 2004 23:20 schreef Drottel het volgende:
[..]
Dus jij vindt het prima dat mensen uitgescholden worden als ze trachten een positieve bijdrage te posten.
Dus ik moet me maar uit laten uitschelden door ene chaos voor Troll.
Nou prima dan weet ik wat ik mag doen.
Gegroet.![]()
Ja dat zeg ik Chaos.quote:Op zondag 7 november 2004 23:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
ChOas, en ik ben nog coulant
Ghe ghe ghequote:Op zondag 7 november 2004 23:26 schreef Drottel het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik Chaos.
![]()
Volgens mij begrijp jij best wat er bedoeld wordt.quote:Op zondag 7 november 2004 23:20 schreef Drottel het volgende:
Dus jij vindt het prima dat mensen uitgescholden worden als ze trachten een positieve bijdrage te posten.
Een ieder draagt de verantwoordelijkheid voor de eigen posts. Als je eerst claimt dat de ander iets fout doet, en daar zelf op gaat reageren door net zo fout terug te gaan doen, dan is je initiele kwalificatie van 'fout' kennelijk toch niet zo heel erg terecht. Anders zou je het zelf toch ook niet gaan doen?quote:Op zondag 7 november 2004 23:20 schreef Drottel het volgende:
Gegroet.![]()
Je vergeet dan maar even gemakshalve dat meer dan de helft van de reacties op mij in de categorie onbeschoft valt.quote:Op zondag 7 november 2004 23:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Een ieder draagt de verantwoordelijkheid voor de eigen posts. Als je eerst claimt dat de ander iets fout doet, en daar zelf op gaat reageren door net zo fout terug te gaan doen, dan is je initiele kwalificatie van 'fout' kennelijk toch niet zo heel erg terecht. Anders zou je het zelf toch ook niet gaan doen?
Probeer het een beetje gezellig te houden. Kwaad met kwaad vergelden gaat escaleren, en daar schiet je niets mee op. Blijf volwassen reageren. En dat geldt voor iedereen.
En meer dan de helft van jouw reacties ONZ nog niet eens waardig zijnquote:Op zondag 7 november 2004 23:33 schreef Drottel het volgende:
[..]
Je vergeet dan maar even gemakshalve dat meer dan de helft van de reacties op mij in de categorie onbeschoft valt.
Eens is de maat vol.
![]()
Men reageert op je ongewone opmerkingen én op de manier waarop je dit brengt, niet op jou als persoon want naar ik aanneem kent men je niet eens. Jullie zeggen bv niet 'het zou kunnen dat Clinton een salamander is', maar het wordt als een soort openbaring gebracht: 'mensen, luistert, wij kennen de waarheid en de enige waarheid: Clinton is een reptiel!!!'quote:Op zondag 7 november 2004 23:33 schreef Drottel het volgende:
Je vergeet dan maar even gemakshalve dat meer dan de helft van de reacties op mij in de categorie onbeschoft valt.
Dat probeer ik dus ook telkens over te brengen...quote:Op maandag 8 november 2004 00:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Men reageert op je ongewone opmerkingen én op de manier waarop je dit brengt, niet op jou als persoon want naar ik aanneem kent men je niet eens. Jullie zeggen bv niet 'het zou kunnen dat Clinton een salamander is', maar het wordt als een soort openbaring gebracht: 'mensen, luistert, wij kennen de waarheid en de enige waarheid: Clinton is een reptiel!!!'
En dat roept soms wrevel op. Als je extreme beweringen doet, past enige bescheidenheid én begrip voor ongeloof. Maar jullie verwachten dat iedereen acuut jullie mening omarmt, en volgelingen gaat worden van het hagedissen-complot geloof.
Zelf terug gaan schelden is dan koren op de molen van de ander. Allemaal heel leuk, maar het is hier geen box-ring.
Dat geloof je toch zeker zelf niet.quote:Op maandag 8 november 2004 00:24 schreef iteejer het volgende:
[..]
Men reageert op je ongewone opmerkingen én op de manier waarop je dit brengt, niet op jou als persoon want naar ik aanneem kent men je niet eens. Jullie zeggen bv niet 'het zou kunnen dat Clinton een salamander is', maar het wordt als een soort openbaring gebracht: 'mensen, luistert, wij kennen de waarheid en de enige waarheid: Clinton is een reptiel!!!'
En dat roept soms wrevel op. Als je extreme beweringen doet, past enige bescheidenheid én begrip voor ongeloof. Maar jullie verwachten dat iedereen acuut jullie mening omarmt, en volgelingen gaat worden van het hagedissen-complot geloof.
Zelf terug gaan schelden is dan koren op de molen van de ander. Allemaal heel leuk, maar het is hier geen box-ring.
En toen was het stil?quote:Op maandag 8 november 2004 00:49 schreef Drottel het volgende:
[quote]Op maandag 8 november 2004 00:47 schreef Drottel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 november 2004 03:58 schreef BaajGuardian het volgende:
hoi
Ingrijpen als het al te laat is, of preventief ingrijpen ?quote:Op zondag 7 november 2004 23:03 schreef iteejer het volgende:
Het gaat hem nu net niet om het opgeroepen ongeloof !!!quote:Maar als er controversiele zaken gemeld worden die niet door iedereen als waarheid geaccepteerd worden, zou het opgeroepen ongeloof geen reden moeten zijn om in paniek te raken en om interventie te gaan roepen.
Dag Baaj, nice to see yaquote:Op maandag 8 november 2004 16:24 schreef BaajGuardian het volgende:
hoi , redux , hoi cozzie , hoi merlin , hoi iteejer , en yvonne , en iedereen die ik ben vergeten , of nog niet ken , ik kom weer soms even langs ja.
ik denk dat er wel meer dan (antiquote:Op maandag 8 november 2004 21:29 schreef iteejer het volgende:
Dus, aan iedere complottist: zie het als een uitdaging om je dusdanig te uiten dat niet gelijk iedereen het idee krijgt een baksteen door zijn strot gedouwd te krijgen![]()
Dan zou hetzelfde moeten gelden voor de blinde 'ik kwak effe een volkomen ongeloofwaardige link neer over reptielen / Illuminatie / leven op Mars' en reageer niet op afwijzende reakties.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:13 schreef Drottel het volgende:
Het actief modereren heeft m.i. wel degelijk nut.
Reacties geven alleen om misnoegen te uiten zonder verder in te gaan op het geposte vind ik laf. Want je kunt er niets mee.
Zo van effe binnen komen en een paar woorden neer kladderen en weer weg.
Dat kan iedereen.
Wat mij betreft mogen deze weggehaald worden.
![]()
Wie kwakt er een link neer over reptiele/illuminatie/leven op mars.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou hetzelfde moeten gelden voor de blinde 'ik kwak effe een volkomen ongeloofwaardige link neer over reptielen / Illuminatie / leven op Mars' en reageer niet op afwijzende reakties.
Dat werkt dus niet.
ik denk dat het redelijk in de gaten wordt gehouden.
Nee, uiteraard niet die 7 pagina's, daar ben ik nog niet echt aan toe gekomen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 02:47 schreef Drottel het volgende:
Wie kwakt er een link neer over reptiele/illuminatie/leven op mars.
Doel je op de zeven pagina's die ik geplaatst heb?
Ik lees dingen als ik daar tijd en/of geestelijke rust voor heb, maar waardeer uiteraard de moeite die iemand neemt om dingen te verhelderen.quote:Wat mij tegenvalt is dat je niet meer reageert op deze posting terwijl je wel geinteresserd was.
Je kan toch op zijn minst zeggen of het verhaal je wel of niet aanstond.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:23 schreef merlin693 het volgende:
en toch ben ik het met CHOas eens ..lol..ook al gebeurt dat niet zo vaak !
ik doel dan ook alleen op het actief eruit halen van non constructieve posts en beledegingen aan de TS zijn adres .
Dit geeft namelijk een voorbeeld functie aan een policie waar jij nog geen noodzaak voor ziet maar menigeen wel aangezien ze de topics wel degelijk dieper willen maken maar bang zijn vanwege de reputatie die fok heeft opgedaan door deze moderatie !
Het probleem van het verwijderen is, dat je dan ook de andere posts moet gaan verwijderen. De eerste aanleiding zit hem vaak in ontopic antwoorden, gelardeerd met venijnige zinnetjes. Waar dan de ander weer op gaat reageren.quote:Op dinsdag 9 november 2004 00:23 schreef merlin693 het volgende:
en toch ben ik het met CHOas eens ..lol..ook al gebeurt dat niet zo vaak !
ik doel dan ook alleen op het actief eruit halen van non constructieve posts en beledegingen aan de TS zijn adres .
Dit geeft namelijk een voorbeeld functie aan een policie waar jij nog geen noodzaak voor ziet maar menigeen wel aangezien ze de topics wel degelijk dieper willen maken maar bang zijn vanwege de reputatie die fok heeft opgedaan door deze moderatie !
Als iemand persoonlijk iets meegemaakt of gezien heeft wat volgens anderen 'niet kan', komt die ander soms aardig onder vuur te liggen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:37 schreef coz het volgende:
goede tip iteejer![]()
weet je waar ik me over blijf verbazen (en behoorlijk aan erger) is dat de abstracte zaken in truth aardig blijven lopen
maar zodra het echt truth is; (zo is het,maar zonder overtuig retoriek of mogelijkheid tot andere interpretatie) en dat er geen believer of non-believer iets anders van kan maken blijft het stil![]()
![]()
voorbeeld de ' ik zag iets vreemds in de lucht topics '
een half topic vol met " weet ts zeker dat het niet een [insert logische verklaring] is ? "
voorbeeld de disclosure topics
4 topics lang de discussie " ja maar dit bewijst niets"![]()
(inhoudelijk gaan we er even niet over verder okay; het bewees idd ook niets totdat het een echte rechtzaak enzenz)
nasa beelden ..
stil .. doooooodstil .. weinig ufologen die zich ermee bemoeien want tja het staat op film .. wat moet je er anders van maken .. ijsdeeltjes ofzo![]()
tja ik zal wel een verkeerd beeld van truth hebben![]()
Ik heb inmiddels een paar bladzijden gelezen, maar ik kan weinig met al die aannames.quote:Op dinsdag 9 november 2004 04:14 schreef Drottel het volgende:
Nee niet alleen voor jou maar het gesprek was wel de aanleiding.
Ik wacht je reactie af.
Dat is mijn bezwaar ook, er wordt m.i. te weinig aandacht gegeven aan een fundering van die aannames. Strakke bewijzen hoeven het nou ook weer niet te zijn, maar enige fundering kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:01 schreef APK het volgende:
Ik heb inmiddels een paar bladzijden gelezen, maar ik kan weinig met al die aannames.
Het grootste probleem met deze "Verhalen"is natuurlijk dat niemand van ons erbij is geweest.quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:14 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat is mijn bezwaar ook, er wordt m.i. te weinig aandacht gegeven aan een fundering van die aannames. Strakke bewijzen hoeven het nou ook weer niet te zijn, maar enige fundering kan geen kwaad.
Te druk, ondersteuning gewenst ?quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:09 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ga mij dus niet verwijten dat jullie topics een zootje worden; dat doen jullie echt zelf. En op een manier waar nauwlijks tegenop te modereren valt: dan kun je vrijwel alles weg halen.
RECOMMENDED KINESIOLOGISTS WHO KNOW THIS CORRECTION:quote:Op zondag 7 november 2004 22:17 schreef Drottel het volgende:
Nog een aardige oefening.
Ga voor iemand staan. Laat de ander zijn ogen naar boven richten terwijl zijn gezicht naar jou gekeerd is.
Dan vraag je hem/haar de ogen langs de buitenkant naar links(voor jou rechts) te laten draaien. Heel zachtjes. Wanneer je ziet dat het oog iets verspringt laat je de ander stoppen en het oog naar de positie teruggaan waar de sprong plaatsvond.
Nu neem je de achterkant van het hoofd en zoekt de tegengestelde plaats op.
Bijv.
Oog staat voor jou rechtsbovenin. Dan punt linksonder pakken en dat masseren.
Het zijn harde plekken die je best wel stevig met een vinger of duim mag masseren.
Dan herhaal je de oefening.
En zie of het oog niet verder meer springt.
En zo door.
Na afloop zal de ander zich een stuk prettiger voelen.
Overigens is dit een oefening die ook wel bij Touch for Health wordt toegepast.
Veel plezier.
![]()
Feedbackquote:Op zaterdag 13 november 2004 03:06 schreef Drottel het volgende:
[..]
RECOMMENDED KINESIOLOGISTS WHO KNOW THIS CORRECTION:
http://www.kinesiologist.us/wernickes_self_sabotage.html
http://www.kinesiologist.us/Images/eyes-up-right-ibm-400.gif
http://www.kinesiologist.us/Images/eyes-up-left-ibm-400.gif
http://www.kinesiologist.us/Images/eyes-down-left-ibm-400.gif
http://www.kinesiologist.us/Images/eyes-down-right-ibm-400.gif
thanks voor de "feedback" en infoquote:Op zaterdag 13 november 2004 03:06 schreef Drottel het volgende:
[..]
RECOMMENDED KINESIOLOGISTS WHO KNOW THIS CORRECTION:
http://www.kinesiologist.us/wernickes_self_sabotage.html
http://www.kinesiologist.us/Images/eyes-up-right-ibm-400.gif
http://www.kinesiologist.us/Images/eyes-up-left-ibm-400.gif
http://www.kinesiologist.us/Images/eyes-down-left-ibm-400.gif
http://www.kinesiologist.us/Images/eyes-down-right-ibm-400.gif
AUBquote:Op maandag 15 november 2004 12:27 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
thanks voor de "feedback" en info![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:36 schreef merlin693 het volgende:
Hey Fonk "Long time no speak ! "![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:54 schreef ramzes het volgende:
Ik heb deze hele thread eens doorgelezen en ik moet zeggen: "I love you guy's". Jullie zijn een prachtig stel bij elkaar.
Baay ik lag me kapot van jou reacties; Gaat toch slapen onder je aluminium dekentje; breek je nek kankermongool. Ga nu maar huilen ja......ROFL. Tranen in mijn ogen.
Prachtvent.
Dat was ook mijn eerste ideequote:Op zondag 21 november 2004 04:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
![]()
wat?
daar stond dus absoluut geen doodsverwensing.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:54 schreef ramzes het volgende:
-edit : doodsverwensing-
Bij het teruglezen bleek inderdaad dat de doodsverwensingen een citaat waren. Mijn excuses, en degenen die dit gemeld hebben bedankt!quote:Op zondag 21 november 2004 19:21 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
daar stond dus absoluut geen doodsverwensing.
uitermate vreemde actie van alicey dus
Is ze weer!quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:48 schreef newsman het volgende:
Is alles goed met MUUS en zo ja wanneer komt ze terug?
Yes dear. Ik heb net jouw topic doorgelezen en ben benieuwd naar je verhaal over de volgende legging!quote:Op zondag 21 november 2004 19:57 schreef displission het volgende:
hoi MUUS daar ben je weer.
Wel eens tarot gelegd?
Ha MUUS, welkom terugquote:Op zondag 21 november 2004 19:45 schreef MUUS het volgende:
Is ze weer!.
Ik ben nu nog wat aan het forumhoppen om op die manier weer een beetje in te komen, but aai em bek.
Mja, redelijk. Nu hopen dat het eens een tijdje normaal kan gaan hier.quote:Op zondag 21 november 2004 22:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ha MUUS, welkom terug. Is alles weer een beetje ok?
Ja. Jij mij zeker ook wel hè?quote:Op zondag 21 november 2004 22:33 schreef Fonkmeistah het volgende:
Hoi Muus, heb je me een beetje gemist..![]()
hey howdiehoedadadiedo!!quote:Op zondag 21 november 2004 22:23 schreef ReCreative het volgende:
iig niet een citaat van mij.quote:Op zondag 21 november 2004 19:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij het teruglezen bleek inderdaad dat de doodsverwensingen een citaat waren. Mijn excuses, en degenen die dit gemeld hebben bedankt!
Haaiquote:Op maandag 22 november 2004 00:09 schreef qu63 het volgende:
hey howdiehoedadadiedo!!(
)
Was het gezellig dan? Lig zondagavond meestal vroeg in bedquote:kom jij eens op irc
Neuh, ik ben immers geen professional.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:32 schreef TheDeadGuy het volgende:
ja maar dat zijn zeker professionals
Was dat de foto met Roellio en zijn boom? Sorry, displission, ik vond het wel grappig eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2004 03:26 schreef BaajGuardian het volgende:
welke foto?
iemand een link?
quote:
euhm..... als ik heel eeeeeeerlijk ben.. eigenlijk niet zo hoor..quote:
Ik ben zo vrij om te twijfelen aan of je dat zelf allemaal wel hebt gelezen, het is nogal omvangrijke stof, en te complex om na een paar artikelen te snappen.quote:Lees de archeologie van:
-De Olteken
-De Mayas
-De Aztheken
-De Aboriginals in Australie (!!!)
-De 500 Zulu stammen in Afrika
-De Illuminati verhalen
-De bekentenissen van Ex-Illuminati
-De archeologische Vondsten overal ter wereld
-Het verhaal over ANNUK in de BIJBEL
-Het verhaal over het hof van Eden in de bijbel
-Het zegel van Salomon
Nou ja... hoe zou hij anders moeten weten dat het daar in staat? En hoe kan je iets aanbevelen zonder het zelf gelezen te hebbenquote:technisch maakt het natuurlijk niet uit of ie het zelf heeft gelezen als de info waar hij naar verwijst werkelijk daarin staat ... en dan is het een beetje op de man spelen
Hoe hard het ook klinkt, we kunnen niet allemaal gelijk hebben, en bij dergelijke meningsverschillen zoeken naar concensus leidt alleen maar tot het in stand houden van misvattingen.quote:ipv een clubje wat meer ziet (dus veel meer) dan alleen de complotten die 'duidelijk zijn' tegenover een clubje wat deze complotten (die duidelijk zijn) wel ziet maar beschouwd als toeval, samenloop van omstandigheden en 'tja zo werkt de zaken/politiek/globalistische wereld toch'
[hhmm bij gebrek aan betere verwoording
We kunnen inderdaad niet allemaal gelijk hebben, daarom beperk jij het tot jezelf.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:28 schreef Speth het volgende:
Hoe hard het ook klinkt, we kunnen niet allemaal gelijk hebben, en bij dergelijke meningsverschillen zoeken naar concensus leidt alleen maar tot het in stand houden van misvattingen.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:04 schreef MacMeester het volgende:
Ik denk eerder dat iedereen gelijk heeft.
Doordat ieder zijn gelijk verdedigt, krijg je de meest prachtige (en soms zinloze) discussies. Discussie is noodzakelijk voor alle partijen om tot een beter inzicht te komen, anders groei je niet.
Op het moment dat jouw inzicht groeit waardoor jouw gelijk bijgesteld moet worden mag je dat ook toegeven. Daar is toch niets mis mee.
Als het jou de moeite waard lijkt zal ik het weer openzetten. Neemt niet weg dat ik in zijn algemeenheid toch wel wil pleiten voor een niet al te klakkeloze benadering. Niet dat ik het in dit topic beweerde beter denk te weten, maar de wel erg snelle conclusies uit de OP 'dus een UFO' zijn opzichzelf niet erg overtuigend.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:13 schreef merlin693 het volgende:
hoi Iteejer ,
zou je ipv een slotje het jezus is half buitenaards topic niet beter kunnen verplaatsen naar een nader Sub forum , vond het wel een interesante hypothese (eigenlijk vind ik wel een truth onderwerp daar in de bijbel vele verwijzingen staan die je zo zou kunnen opvatten !) ( Revelation 21 en zie ook http://www.eceti.org/ufohistory.htm
)
Zie je wel? men snapt het niet. vandaar een slotjequote:Op maandag 27 december 2004 22:33 schreef JoZzephus het volgende:
wie heeft wát gezien iteejer en wie is wé?![]()
Ja, ging over reactiesnelheden die dusdanig kort waren dat men daar een paranormaal voorvoelen in veronderstelde. Zag er veelbelovend uit en men had het zelfs over de doorbraak die eindelijk wetenschappelijk zou kunnen bewijzen dat pranormaliteit bestond.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:53 schreef livEliveD het volgende:
@Iteejer
In het vermeende slowchat las ik volgens mij ooit dat er een proef gedaan zou worden in Utrecht die betrekking had op het paranormale. Het zou afgelopen zomer gebeuren geloof ik en jij had daarover gepost. Klopt dit en zo ja kun/wil je er iets meer over vertellen?
$@@$#%%%$%. Pfffft. Grom. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10quote:
zijn laatste post:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:56 schreef livEliveD het volgende:
Ik zie hem soms nog wel. Volgens mij heeft ie ook zijn msn achter gelaten. Check anders: BG of mail hem
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
{KINP}
als je zn history nakijkt, is het bovenste topic het laatste topic waar hij in gereageerd heeft. en idd, ik haal z'n post een beetje uit t verband. ik heb zn post niet eens gelezen..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:27 schreef livEliveD het volgende:
Mja nu ruk je baaj een beetje uit zijn verband en ik vraag me af of dat handig is. Daarnaast is het heulegaar niet zijn laatste post.
Geen idee hoe dat zit maar ik zag hem nog posten in het nieuwe jaar. Volgens mij was het in een topic waarin de stelling verscheen dat Jezus mss een alien wasquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:29 schreef qu63 het volgende:
Als je zn history nakijkt, is het bovenste topic het laatste topic waar hij in gereageerd heeft. en idd, ik haal z'n post een beetje uit t verband. ik heb zn post niet eens gelezen..
hmz... bugje?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit maar ik zag hem nog posten in het nieuwe jaar. Volgens mij was het in een topic waarin de stelling verscheen dat Jezus mss een alien was
Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:54 schreef BaajGuardian het volgende:
fout het is deze post.
alsjeblieft , ga eens over iets nuttigs discuseren ofzo.
Omdat ik op deze post van je reageer? The 9-11 TRUTH MOVEMENTquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:47 schreef UncleScorp het volgende:
ikop Redux
Sorry moest er even uit ...
Zo reageerde hij ook al op mij... Gewoon negerenquote:
Bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:57 schreef UncleScorp het volgende:
Aaah onze opperwijze komt zich ook moeien ...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |