Doe er snel wat mee anders gaat er wat ergs gebeuren..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:57 schreef Naamah het volgende:
Moet ik het serieus nemen, moet ik er iets mee doen?
Kloktekens zijn inderdaad het engst , brrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:01 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Doe er snel wat mee anders gaat er wat ergs gebeuren..
Hoe kan je nou reageren ls je niet eens weet wat de openingspost was.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:01 schreef Morwen het volgende:
Tjongejonge, wat zijn we weer lollig met zijn allen, ik val bijna van mijn stoel van het lachen![]()
Misschien omschreef ze haar verhaal een beetje raar maar bedoelde ze het wel degelijk serieus...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:07 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hoe kan je nou reageren ls je niet eens weet wat de openingspost was.
Het was werkelijk te belachelijk voor woorden , wees blij dat er mensen zijn die dat duidelijk maken , voor hetzelfde gaat iedereen hier weer een potje zweverig zitten te zwammen. heeft dat kind helemaal niks aan
Dat is niet echt aan jou om daarover te oordelen toch?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:13 schreef N.icka het volgende:
Als ze het echt serieus meense is e rijp voor proffesionele hulpverlening
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:15 schreef Beaver het volgende:
[..]
Dat is niet echt aan jou om daarover te oordelen toch?
Precies! Ik reageer dus op de onwijs grappige oneliners die eronder staan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:07 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hoe kan je nou reageren ls je niet eens weet wat de openingspost was.
Ik schat mezelf hoog genoeg in om te beoordelen of iets belachelijk is of niet, dank jequote:Het was werkelijk te belachelijk voor woorden , wees blij dat er mensen zijn die dat duidelijk maken , voor hetzelfde gaat iedereen hier weer een potje zweverig zitten te zwammen. heeft dat kind helemaal niks aan
Als ts zijn verhaal nou serieus weer post, en op een goede constructieve manier krijgt hij misschien ook niet zoveel rare reacties...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:29 schreef The_Hives het volgende:
de persoon ging naar de wc, was het half 12 (of 11) op klok. Terwijl eigenlijk 10 uur ofzo hoorde te zijn. Kwam terug was het kwart voor 12 (of 11), en later op dag liep de klok wel weer gelijk mket normale tijd.
Door een vriend ging die persoon twijfelen, want vriend voelde dat hij engelen om zich heen had. Vertelde dat iedereen er 4 had. Vriend is normaal erg nuchter, dus vreemd dat hij er mee komt. Hij zegt, als je niet geloofd moet je vragen om een teken.
Dus TS vroeg in hoofd om een teken, en niet om een vaag teken want die zou TS toch niet opvallen. Toen kwam verhaal klok.
Dit is OP in het kort (en uit mn hoofd).
Hoe weet je nou of het grappig is als de op weg isquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:01 schreef Morwen het volgende:
Tjongejonge, wat zijn we weer lollig met zijn allen, ik val bijna van mijn stoel van het lachen![]()
Namaah, wat jammer dat je je OP weg hebt gehaald, ik had wel graag willen weten wat er stondHet topic is nu in principe "leeg", omdat er helemaal niks inhoudelijks meer in staat. Misschien kan je het nog eens proberen, als je uitgelachen bent, that is
![]()
Zeg ik,,,,,,quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:58 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of het grappig is als de op weg is![]()
Maarre ik denk dat de TS eigenlijk in ONZ wilde posten. Er stond namelijk zoveel onzin in. En anders begrijpt ze nu vast wel (na die reacties) wat menig normaal denkend mens van zo'n dom verhaal vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |