abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21599833
Bekijk deze flash animatie eens:

http://www.elchulo.net/files/pentagon.swf

(3mb).

Wat is jullie mening?
pi_21600010
Twee kennisen van een vriend van me waren ooggetuige en die zweren erbij dat het echt een vliegtuig was.. (hebben een appartement niet al te ver uit de buurt)
Zal die vriend eens vragen of zij wat details heeft..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21600067
Koele soundtrack

Maar wel heel erg suggestief, met al die quotes van mensen waarvan het verder onduidelijk is hoe betrouwbaar ze als bron zijn. Ik vraag me ook weleens af waar die vleugels zijn gebleven, maar als het een raket of zo was geweest, hoe ga je dat met al die potentiele ooggetuigen dan wegmoffelen? Uit de weg ruimen, omkopen? Had het dan 's nachts gedaan.
pi_21600098
Volgens mij moet je het filmpje niet kijken als je epilepsie hebt. . Mijn hemel, al die flitsende beelden! Ik kan de helft niet eens lezen of zien. .
Maar goed, sommige mensen zeggen dat het echt een vliegtuig was en anderen zeggen dat het vreemd klonk. Dus?

Die films werden snel opgehaald en ze zijn nooit vrijgegeven. Logisch lijkt me, het is immers bewijsmateriaal. .

Een hoop spannend gedoe (inclusief spannend muziekje), maar ik ben er niet van onder de indruk.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_21600141
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:13 schreef anarchitect het volgende:
Koele soundtrack

Maar wel heel erg suggestief, met al die quotes van mensen waarvan het verder onduidelijk is hoe betrouwbaar ze als bron zijn. Ik vraag me ook weleens af waar die vleugels zijn gebleven, maar als het een raket of zo was geweest, hoe ga je dat met al die potentiele ooggetuigen dan wegmoffelen? Uit de weg ruimen, omkopen? Had het dan 's nachts gedaan.
Die quotes zijn idd niet echt interessant wat dat betreft.

Getuigen kan je niet zo snel omkopen. . Er zijn mensen die het van allerlei kanten hebben gezien en het was meteen een chaos. Hoe zouden ze die mensen zo snel moeten opsporen voordat ze hun mond opendoen voor een camera oid? Kan niet.
Oi!
pi_21600241
Tja vreemd dat er geen brokstukken ofzo waren.
pi_21600264
Best interessant. Het is natuurlijk geen goede documentaire, maar ze zeggen wel wat interessante dingen. Er lagen idd helemaal geen vliegtuigresten, zoals vleugels ed, die er toch wel moeten zijn nadat een vliegtuig in een gebouw vliegt. En het is op die videocamera ook echt een soort raket-ontploffing, niet dat van een vliegtuig. Er zou eens goed onderzoek naar gedaan moeten worden imo.
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:40:19 #8
91986 brainiac11
the Maniac with Brains
pi_21600506
maar wat is dan de theorie? een legerstraaljager die op het pentagon schoot ofzo?
pi_21600547
Weer een van de mysterie's die nooit opgelost zullen worden..
pi_21600568
Vet.. vooral die explosie is vreemd.. (gat in de muur)
pi_21600589
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:40 schreef brainiac11 het volgende:
maar wat is dan de theorie? een legerstraaljager die op het pentagon schoot ofzo?
Ja.

Overigens staan hier meer foto's :

http://www.asile.org/citoyens/numero13/pentagone/erreurs_en.htm

pi_21600697
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ook weer zo'n schattige site die je voor debiel verklaard als je denkt dat het wél een boeing kan zijn geweest. .
Oi!
pi_21600702
Interessant dit.. maar het gaat nooit opgelost worden denk ik..
pi_21600703
pff wat een filmpje :S
pi_21600708
Ik vond het zo'n klein gat! En zo keurig rond! En geen resten!
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 16:52:35 #16
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_21600729
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja.

[afbeelding]

[afbeelding]
kijk, op die foto's zie je het vliegtuig wel heel duidelijk liggen
of zou dat gefotosoept zijn?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_21600750
Hier staan de beelden van de beveiligingscam van het pentagon

http://www.cnn.com/2002/US/03/07/gen.pentagon.pictures/index.html

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2004 16:54:31 ]
pi_21600773
ik heb laatst een lange 'analysis van de 9-11 attacks' gezien (3 uur) en daarin werd ook uitvoerig gesuggereerd dat er helemaal geen vliegtuig tegen het Pentagon kon vliegen. hiervoor waren allerlei oorzaken zoals :

- de een camera
- de rookwolken na de crash
- de plaats waar het Pentagon geraakt was (op de minst dichtbevolkste plek en de sterkste muren)
- de route die een vliegtuit gemaakt moest hebben voordat hij uberhaupt het Pentagon kon raken(360 graden moest het draaien vlak boven het Pentagon)
- het feit dat er nergens dode lichamen, zwarte box of vliegtuigonderdelen zijn gevonden

alleen ik kan me niet voorstellen dat er een echte raket is afgevuurd op het Pentagon.
dat moet dan misschien luchtafweer zijn geweest dat altijd bij het Pentagon staat maar ik neem niet aan dat er ook maar iemand in staat is een raket op klaarlichte dag op het Pentagon af te vuren
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_21600823
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:52 schreef MadMarine het volgende:

[..]

kijk, op die foto's zie je het vliegtuig wel heel duidelijk liggen
of zou dat gefotosoept zijn?
ja, maar waarom is die Boeing zo rood? Dat zie je toch aankomen?
pi_21600847
Antwoord op vraag 4 : Versteviging van de grond.. omdat er veelvuldig met zware machines gereden gaat worden..
pi_21600900
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:53 schreef gelly het volgende:
Hier staan de beelden van de beveiligingscam van het pentagon

http://www.cnn.com/2002/US/03/07/gen.pentagon.pictures/index.html
de video die er staat is voor mij genoeg er maar vanuit te gaan dat het een Boeing was, en geen raket.
pi_21600917
En waar is AA77 dan wel gebleven? Opgelost in de lucht?

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:05:55 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_21600962
interresant.Het is natuurlijk wel zo, als het een boeing zou zijn geweest, waarom hebben de vleugels dan geenschade aangebracht.En waarom is dr maar een smal miniem deel van het pentagon vernield.Een boeing richt volgens mij veel meer schade aan
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 17:06:30 #24
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_21600973
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 17:03 schreef nostra het volgende:
En waar is AA77 dan wel gebleven? Opgelost in de lucht?

[afbeelding]
mooi hoor
zo goed als onbeschadigd gescheurd ijzer
de verf zit er nog tip-top op, nergens zwarte randjes, aarde of whatever
dat verwacht je toch niet na een dikke explosie
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_21600986
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 16:40 schreef brainiac11 het volgende:
een kleiner vliegtuig (Global Hawk) of een vliegtuigafweer raket
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')