abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2004 @ 00:03:50 #1
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23789508
Aangezien het oude topic nogal vol begon te raken en het mogelijk nogal veel vraagt van buitenstaanders om deze door te lezen heb ik besloten om bij deze een nieuwe topic te openen.

Ergens in de buurt van Putten bevind zich een gat in de grond. Volgens de legendes heeft ooit op dezelfde plek een klooster gestaan dat op een dag spontaan verdwenen is. Of deze legende waar is weet ik niet maar er doen geruchten de ronde dat er in ieder geval iets van een kerk heeft gestaan. Verder denken weer anderen dat het ontstaan is door een enorm brok smeltend ijs of een stuifkuil is.

Al vele jaren worden er meetings gehouden bij dit gat waarbij verscheidene fokkers, veelal uit The Truth, elkaar ontmoeten. Dat deze plek gekozen wordt is niet geheel verwonderlijk. Er lopen verscheidene leylijnen en de rust die je daar vindt is heel apart. Een bijzondere plek, midden in het bos, die dus erg geschikt is. (alleen vervoer kan lastig zijn)

Ook dit jaar is er weer getracht om een meeting te houden maar iedereen had het helaas heel druk en het weer speelde ook niet echt mee. De laatst bekende datum stond op 4/5 december maar dit is helaas niet doorgegaan.
Verder was de populariteit aanvankelijk zo groot dat de gewillige bezoekers opgesplitst moesten worden over meerdere groepen. Dit leverde een aparte sfeer op vol ehhh vraagtekens :')

Hoe kunnen we nu zorgen dat er een leuke meet komt? Allereerst hebben we het weer niet in de hand dus dat maakt het al lastig en dit betekent dat een meet op het laatste moment afgezegd kan worden. Daarnaast heeft het publiek afspreken van een datum als nadeel dat je mogelijk pubertjes aantrekt die de meet komen verstoren. Mail is dus een veel betere optie.

De vorige keer regelde Iteejer alles via de mail maar die schijnt het super druk te hebben. Hoe het de jaren daarvoor ging weet ik eigenlijk niet. Ik wil best alle mailtjes verzamelen en zoeken naar een geschikte datum maar misschien is MUUS (of toch Iteejer of nog iemand anders) een betere keuze. Het meest handige lijkt me in ieder geval om uit te gaan van een zaterdag-avond/nacht. Hierbij is het dus zaak om alle datums waarop je kunt komen door te mailen naar het toekomstige centrale adres. Verder is het handig om erbij te vermelden waar je vandaan komt en wat voor vervoer je hebt. Als laatste misschien eventuele contact gegevens zodat je bereikbaar bent als het niet doorgaat.

Sfeerplaatje:

Vragen, opmerkingen, liefdesverklaringen, etc: Gooi het in de groep. Laten we het even goed regelen. Ik begrijp als geen ander dat het natuurlijk een pre is als er mensen bij zijn die er veel vanaf weten. Met een beetje geluk is dit geen probleem.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23793103
Vorige topic

Wie weet allereerst even opnieuw polsen wie er graag mee zouden willen, en daarna pas over een precieze datum na te denken :-)

Ik zou iig graag meegaan. Wilde het al een tijdje en hoop dat het deze keer gaat lukken.
Ben echter afhankelijk van het openbaar vervoer. Dus nog even zien hoe ik dat allemaal ga regelen
(Un)masking for the greater good.
pi_23793120
Ik ben al een keer meegeweest, maar zo heel graag nog een keer gaan, maar ook ik ben grotendeels afhankelijk van het openbaar vervoer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 december 2004 @ 08:57:26 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23793191
Welk station is eigenlijk het dichst in de buurt?
Eerst ff kijken hoeveel er mee willen is trouwens idd een goed plan
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23793311
quote:
Op maandag 6 december 2004 08:57 schreef livEliveD het volgende:
Welk station is eigenlijk het dichst in de buurt?
Eerst ff kijken hoeveel er mee willen is trouwens idd een goed plan
Ik denk Putten
pi_23796857
Ik ben zelf verschillende keren naar het Solse Gat geweest, zowel 's nachts als overdag. De sfeer is altijd bijzonder, ook altijd verschillend, en zeer mysterieus. In de directe omgeving is nog een ander Sols Gaatje en ook zijn er grafheuvels.

Het Gat is goed bereikbaar met de auto, er is een parkeerplaats met die naam. Toch is het handig centraal af te spreken omdat het wel even zoeken is naar de juiste weg. Vanaf de parkeerplaats is het nog een paar honderd meter lopen. Ik meen dat er vroeger steeds op parkeerplaats Tolnegen langs de A1 afgesproken werd. Voor mensen uit noordelijke richtingen is het misschien handiger rechtstreeks vanaf de A28 te rijden.

De laatste rechtstreekse trein van Putten naar (bijvoorbeeld) Amsterdam gaat om 23:57. Als er mensen met OV komen en gaan is het belangrijk niet te laat heen te gaan, zodat terugreis nog mogelijk is. De eerste trein 's ochtends gaat om 5:57 . Meerijden met anderen is natuurlijk ook mogelijk, ik heb ook altijd wel twee of drie plaatsjes over .
pi_23799361
't Zou handig zijn om familie in de buurt te hebben wonen. Nu heb ik een behoorljk grote familie, maar zover ik weet woont geen van hen bij Putten in de buurt. Maar wie weet toch nog maar eens even het adressenboekje erbij pakken
pi_23803602
Ik barst nog steeds van de animo, maar ook ik ben afhankelijk van openbaar vervoer of evt. vervoer van andere FOKkers. Ik ben er ook al een keer of 2 geweest en die plek blijft een aantrekkingskracht op me hebben (vast een vrouwelijk Gat!).
pi_23803828
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ik barst nog steeds van de animo, maar ook ik ben afhankelijk van openbaar vervoer of evt. vervoer van andere FOKkers. Ik ben er ook al een keer of 2 geweest en die plek blijft een aantrekkingskracht op me hebben (vast een vrouwelijk Gat!).
Eindelijk een verklaring

In het ideale geval zou je óf met iemand mee moeten kunnen rijden, óf ergens kunnen logeren. Maar of dat te realiseren is, dat weet ik niet.

Overigens zit ik met hetzelfde probleem.
pi_23804024
Mag ik wel even opmerken dat het 's nachts nu echt sterrufuskoud is bij het Gat? Je loopt daar 's nachts door dat bos te hossen en vervolgens ga je een uur of wat doodstil op de grond zitten.

Da's heul erg koud! .

Ik sla ff over. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 6 december 2004 @ 19:20:31 #11
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_23804489
quote:
Op maandag 6 december 2004 18:58 schreef MUUS het volgende:
Mag ik wel even opmerken dat het 's nachts nu echt sterrufuskoud is bij het Gat? Je loopt daar 's nachts door dat bos te hossen en vervolgens ga je een uur of wat doodstil op de grond zitten.

Da's heul erg koud! .

Ik sla ff over. .
Daar heb je inderdaad ook wel weer gelijk in .:) Maar als we wachten tot de temperatuur wat omhoog gaat dan zit je -volgens Nederlandse begrippen- ergens eind maart/begin april...
Wi men wel zolang wachten?
pi_23804606
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:20 schreef Natalie het volgende:

[..]

Daar heb je inderdaad ook wel weer gelijk in .:) Maar als we wachten tot de temperatuur wat omhoog gaat dan zit je -volgens Nederlandse begrippen- ergens eind maart/begin april...
Wi men wel zolang wachten?
Vast niet, maar wil men aan de grond vastvriezen? .

Toen ik er voor het laatst was was het ook in maart of april. Zelfs toen zat ik op een gegeven moment zo te bibberen op de grond dat het gewoon pijn ging doen. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 6 december 2004 @ 19:30:35 #13
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_23804692
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:26 schreef MUUS het volgende:

Toen ik er voor het laatst was was het ook in maart of april. Zelfs toen zat ik op een gegeven moment zo te bibberen op de grond dat het gewoon pijn ging doen. .
Misschien moeten we allemaal een kruik meenemen

'k Heb het best wel snel koud, dus dat wordt nog wat dan
  maandag 6 december 2004 @ 22:37:33 #14
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23808825
Mja ik ben redelijk ongeduldig Dan maar koud
pi_23817031
quote:
Op maandag 6 december 2004 19:26 schreef MUUS het volgende:

[..]

Och, een vorige keer werd het ook (meen ik) de 17e januari gehouden. Het was idd best koud, maar je kunt je er op kleden, en ik zal weer zorgen voor een lekker heet soepje . Geen slechte meet hoor.
  woensdag 8 december 2004 @ 03:50:14 #16
57728 Xitami
? = 2b || !2b
pi_23826316
Oooo.... soep....
From the ashes...
  woensdag 8 december 2004 @ 10:08:26 #17
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_23827872
Zal ik lekkere hete thee meenemen?
pi_23828447
tvp.
  woensdag 8 december 2004 @ 11:13:12 #19
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23828826
quote:
Op woensdag 8 december 2004 10:08 schreef Natalie het volgende:
Zal ik lekkere hete thee meenemen?
Doe mij liever maar een zo'n Antartica thermo-suit
pi_23837863
quote:
Op woensdag 8 december 2004 03:50 schreef Xitami het volgende:
Oooo.... soep....
Met ballen!

Maarreh, de die-hard-winter-Solse-Gat-meeters zijn beetje dun bezaaid?
  woensdag 8 december 2004 @ 19:57:10 #21
104091 ttboy
Taalpuristen: opzouten!
pi_23839331
kwil ook nog steeds wel gaan...maar ook ik ben afhankelijk van OV of meerijden. Misschien dat tegen de tijd dat we gaan ik net mn riijbewijs heb, in dat geval probeer ik wel een auto te regelen en kunnen er mensen meerijden (als ze dat durven met een rookie-driver ).

Kort samengevat....ik ga mee! Wanneer maakt me niet zoveel uit, als maar niet een week vantevoren een datum geprikt wordt.
"Er zijn zo'n 250 miljard sterren in de Melkweg. Zelfs als maar één op de 250 000 sterren een planeet heeft met daarop intelligent leven, praten we toch al over één miljoen verschillende samenlevingen!"
  woensdag 8 december 2004 @ 20:05:55 #22
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_23839562
quote:
Op woensdag 8 december 2004 18:54 schreef Lynx666 het volgende:

Met ballen!

Maarreh, de die-hard-winter-Solse-Gat-meeters zijn beetje dun bezaaid?
Veel vinden het te koud, denk ik.
* Natalie gaat het ook wel koud krijgen.
Zit me nu al te bedenken hoeveel truien ik aan zal trekken
pi_23841654
Ik heb mooi geluk dat ik in Garderen woon, ligt er kilometertje vandaan
maar ik denk dat ik niet ga
pi_23843693
Koud? Nat? Valt best mee hoor
En ik moet die vieze ingedikte klontensoep niet. Bovendien is het geen picknick
pi_23844153
Ik heb een jas met 5 laagjes, ik red me wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')