Aangezien het oude topic nogal vol begon te raken en het mogelijk nogal veel vraagt van buitenstaanders om deze door te lezen heb ik besloten om bij deze een nieuwe topic te openen.
Ergens in de buurt van Putten bevind zich een gat in de grond. Volgens de legendes heeft ooit op dezelfde plek een klooster gestaan dat op een dag spontaan verdwenen is. Of deze legende waar is weet ik niet maar er doen geruchten de ronde dat er in ieder geval iets van een kerk heeft gestaan. Verder denken weer anderen dat het ontstaan is door een enorm brok smeltend ijs of een stuifkuil is.
Al vele jaren worden er meetings gehouden bij dit gat waarbij verscheidene fokkers, veelal uit The Truth, elkaar ontmoeten. Dat deze plek gekozen wordt is niet geheel verwonderlijk. Er lopen verscheidene leylijnen en de rust die je daar vindt is heel apart. Een bijzondere plek, midden in het bos, die dus erg geschikt is. (alleen vervoer kan lastig zijn)
Ook dit jaar is er weer getracht om een meeting te houden maar iedereen had het helaas heel druk en het weer speelde ook niet echt mee. De laatst bekende datum stond op 4/5 december maar dit is helaas niet doorgegaan.
Verder was de populariteit aanvankelijk zo groot dat de gewillige bezoekers opgesplitst moesten worden over meerdere groepen. Dit leverde een aparte sfeer op vol ehhh vraagtekens :')
Hoe kunnen we nu zorgen dat er een leuke meet komt? Allereerst hebben we het weer niet in de hand dus dat maakt het al lastig en dit betekent dat een meet op het laatste moment afgezegd kan worden. Daarnaast heeft het publiek afspreken van een datum als nadeel dat je mogelijk pubertjes aantrekt die de meet komen verstoren. Mail is dus een veel betere optie.
De vorige keer regelde Iteejer alles via de mail maar die schijnt het super druk te hebben. Hoe het de jaren daarvoor ging weet ik eigenlijk niet. Ik wil best alle mailtjes verzamelen en zoeken naar een geschikte datum maar misschien is MUUS (of toch Iteejer of nog iemand anders) een betere keuze. Het meest handige lijkt me in ieder geval om uit te gaan van een zaterdag-avond/nacht. Hierbij is het dus zaak om alle datums waarop je kunt komen door te mailen naar het toekomstige centrale adres. Verder is het handig om erbij te vermelden waar je vandaan komt en wat voor vervoer je hebt. Als laatste misschien eventuele contact gegevens zodat je bereikbaar bent als het niet doorgaat.
Sfeerplaatje:
![]()
Vragen, opmerkingen, liefdesverklaringen, etc: Gooi het in de groep. Laten we het even goed regelen. Ik begrijp als geen ander dat het natuurlijk een pre is als er mensen bij zijn die er veel vanaf weten. Met een beetje geluk is dit geen probleem.