Ik denk Puttenquote:Op maandag 6 december 2004 08:57 schreef livEliveD het volgende:
Welk station is eigenlijk het dichst in de buurt?
Eerst ff kijken hoeveel er mee willen is trouwens idd een goed plan
Eindelijk een verklaringquote:Op maandag 6 december 2004 18:39 schreef Lynx666 het volgende:
Ik barst nog steeds van de animo, maar ook ik ben afhankelijk van openbaar vervoer of evt. vervoer van andere FOKkers. Ik ben er ook al een keer of 2 geweest en die plek blijft een aantrekkingskracht op me hebben (vast een vrouwelijk Gat!).
Daar heb je inderdaad ook wel weer gelijk in .:) Maar als we wachten tot de temperatuur wat omhoog gaat dan zit je -volgens Nederlandse begrippen- ergens eind maart/begin april...quote:Op maandag 6 december 2004 18:58 schreef MUUS het volgende:
Mag ik wel even opmerken dat het 's nachts nu echt sterrufuskoud is bij het Gat? Je loopt daar 's nachts door dat bos te hossen en vervolgens ga je een uur of wat doodstil op de grond zitten.
Da's heul erg koud!.
Ik sla ff over..
Vast niet, maar wil men aan de grond vastvriezen?quote:Op maandag 6 december 2004 19:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad ook wel weer gelijk in .:) Maar als we wachten tot de temperatuur wat omhoog gaat dan zit je -volgens Nederlandse begrippen- ergens eind maart/begin april...
Wi men wel zolang wachten?
Misschien moeten we allemaal een kruik meenemenquote:Op maandag 6 december 2004 19:26 schreef MUUS het volgende:
Vast niet, maar wil men aan de grond vastvriezen?.
Toen ik er voor het laatst was was het ook in maart of april. Zelfs toen zat ik op een gegeven moment zo te bibberen op de grond dat het gewoon pijn ging doen..
Och, een vorige keer werd het ook (meen ik) de 17e januari gehouden. Het was idd best koud, maar je kunt je er op kleden, en ik zal weer zorgen voor een lekker heet soepjequote:Op maandag 6 december 2004 19:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vast niet, maar wil men aan de grond vastvriezen?.
Toen ik er voor het laatst was was het ook in maart of april. Zelfs toen zat ik op een gegeven moment zo te bibberen op de grond dat het gewoon pijn ging doen..
Doe mij liever maar een zo'n Antartica thermo-suitquote:
Veel vinden het te koud, denk ik.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:54 schreef Lynx666 het volgende:
Met ballen!
Maarreh, de die-hard-winter-Solse-Gat-meeters zijn beetje dun bezaaid?
Dus je komt in je nonnenpakje?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een jas met 5 laagjes, ik red me wel
Het is ook absoluut niet mijn intentie om er een picknick-meet van te maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:51 schreef iteejer het volgende:
Koud? Nat? Valt best mee hoor
En ik moet die vieze ingedikte klontensoep niet. Bovendien is het geen picknick
Dat was absoluut warm genoeg geweest! En als ik dan ook nog te laat kom dan moet dat een erg mooie verschijning zijn zo in het donkerquote:
Je kunt ook aan komen waggelen in dat ding met al die bellen, al rinkelend en tinkelendquote:Op woensdag 8 december 2004 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Dat was absoluut warm genoeg geweest! En als ik dan ook nog te laat kom dan moet dat een erg mooie verschijning zijn zo in het donker
Voor mij zijn het herinneringen :p Voor een oliebollenkraam, jij als moederoverste die met stralende oogjes van alles zat te vertellen over obscene acties met oliebollen, de omstanders vonden het wat vreemd..quote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau krijgt visualisatie van non met belletjes die het Solse Gat inglijdt
Dat gerinkel verjaagt de spookjes, kom maar in je nonnenzakquote:Op woensdag 8 december 2004 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar die jurk is helemaal niet warmmisschien met skibroek er ónder
Je hoopt weer op Depp..?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Misschien trekt het wel lieve spookjes aan
Toen ik er was (samen met EGC, Geartsjuh en ReCreative) zagen we ook zoiets.. RC en ik zijn er achteraan gegaan, maar ze gingen steeds wegquote:Op donderdag 9 december 2004 00:48 schreef livEliveD het volgende:
Ik herinner me ineens een verhaal van MUUS die iets wits zag zweven bij het gat samen met Iteejer. Ik hoef toch geen sprint-evacuatie-schoenen aan te trekken voor het geval ik heule gekke dingen ga zien?
Ach welnee, het komt niet achter je aanrennen met een hakbijl heur.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:48 schreef livEliveD het volgende:
Ik herinner me ineens een verhaal van MUUS die iets wits zag zweven bij het gat samen met Iteejer. Ik hoef toch geen sprint-evacuatie-schoenen aan te trekken voor het geval ik heule gekke dingen ga zien?
quote:
14 dagen op een theelepel suiker? Dan ga jij zéker 'dingen' zien bij 't gatquote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef livEliveD het volgende:Ik ben heulegaar geen poeperdje.
Om het te bewijzen zet ik morgen een tatoeage op me gehele rug met de tekst "Ik ben keistoer!". Of ik ga 14 dagen bivakkeren bij het gat met alleen een theelepel suiker als eten (en 42 pakjes peuken). Of of of...
Touchy, touchy.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]Ik ben heulegaar geen poeperdje.
Ben gewoon op FOK hoorquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Bastard! Long time no see, man!.
Pssst... soepie?quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:23 schreef Xitami het volgende:
... want eh, da's toch wel echt verdomde koud![]()
Alhoewel, een slaapzak .. dat helpt wel
Heel verstandigquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:39 schreef Ravenous het volgende:
Ik zou erg graag mee willen, maar denk toch dat ik nu ff verstandig moet zijn en wachten tot volgend jaar als het wat warmer is en mijn kindje geboren (ik heb nu een wandeltempo van zo'n 2 km p.u.) Ik groei toch sneller als ik had verwacht en een coole slippartij is nu niet echt goed en wil toch wel weer wat gaten induiken
![]()
Ik ga dit topic wel gewoon volgen!!
Welneeeeeeeeeeeee joh! Nog nooit last van gehad.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:18 schreef livEliveD het volgende:
Das wel waar maar wat doen we met die troep pubers die als (strond)vliegen hier op afkomen of valt dat mee?
Waarom?quote:Op woensdag 22 december 2004 02:19 schreef merlin693 het volgende:
ik lees deze draad al jaren uit intresse over werkelijke "sighting" verhalen, vond jullie contributies aan de draad altijd heel interessant maar nu de vraag ? hebben jullie nog nooit geprobeerd zon sighting stichting ( met zogenaamde tracing apparatuur) mee te krijgen ?
Toch liever een weekje of 2 weekjes later.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:25 schreef livEliveD het volgende:
Mooi.![]()
Ik opper zaterdag 30 januari. Reden: Geen idee maar je moet ergens beginnen.
Neem anders taart mee, als er nog over isquote:Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef Natalie het volgende:
30 januari. Nog geen plannen, maar aangezien mijn moeder 1 februari jarig is, zit de kans erin dat ze 't op 30 januari viert.
Maar natuurlijk hoef ik niet de hele dag aanwezig te blijven om taart te eten
mischien om die orbs van een andere kant te bekijken ? na zoveel expedities zou dit toch een leuk idee kunnen zijn .quote:Waarom?
Je gaat niet mee? Wat krijgen we nou??quote:
Idd. O.a. even geen behoefte aanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:33 schreef Natalie het volgende:
Je gaat niet mee? Wat krijgen we nou??
<insert flauwe opmerking over februari/maart 2007>quote:Wat dachten we trouwens van ergens eind februari/ begin maart. Dan is de ergste kou voorbij en is het toch nog lekker donker 's nachts.
Er is al een paar keer eerder een Solse Gat meeting gehouden. In die topics staat wel wat je zo ongeveer kan verwachten. Ik zou het je ook wel willen vertellen... maar dat gaat helaas niet, aangezien ik ook nog nooit mee ben geweest.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:18 schreef Alcyone het volgende:
Weet niet precies wat ik moet verwachten, maar ik ga wel mee. Gezellig.
Wat je kan verwachten is een klein nachtje een bijzondere plek in een bos (in alle rust) ervaren. Ik vind het iig moeilijk in woorden te omschrijven, maar ik ben er nu 2 keer geweest, en 2 keer weer bijzonder ervaren. En telkens heb ik het gevoel van "ik moet er nog eens terug".quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:18 schreef Alcyone het volgende:
Weet niet precies wat ik moet verwachten, maar ik ga wel mee. Gezellig.
Wat er het laatst is geroepen was 'ergens in februari', maar nog weinig concreets dus...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:17 schreef Alicey het volgende:
Ja, wat zijn de nieuwe data eik? (Ik zit al een tijdje niet op te letten).
Al moet ik je persoonljk terugbrengen naar die veenkolonie van je - je komt gewoonquote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:40 schreef Natalie het volgende:
12 febr. is oké.
Alleen dat vervoer, hè.... Feitelijk zit ik niet eens zover weg van Putten. Nog geen 1,5, uur, geloof ik. Erheen kom ik wel, maar hoe kom ik terug in the middle of the night?
Dan wel camera's met nightvision oid; continu geflits geeft een netvliesinfactquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:27 schreef kneejo het volgende:
ennuh... wie neemt de kamera's mee? zonder filmploeg geen Gatwitch, natuurlijk!
als we grotdier joke* (*mosredna) maar niet tegen komen... koekoek!
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:15 schreef iteejer het volgende:
Al moet ik je persoonljk terugbrengen naar die veenkolonie van je - je komt gewoon
Dan kan je mij ook mooi thuis brengenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:15 schreef iteejer het volgende:
Al moet ik je persoonljk terugbrengen naar die veenkolonie van je - je komt gewoon
Als je maar niet mijn autobekelding onder gaat lekken omdat je onderweg weer aan Depp denkt..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:13 schreef Isabeau het volgende:
Dan kan je mij ook mooi thuis brengen
Ik heb het op de kalender genoteerd.
Ik ben niet van plan mijn tentje op te zetten in de Puttense bossen iigquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:34 schreef kneejo het volgende:
Dus gaat het nu om een nacht kamperen (let op de klémtoon) of om een lange avond?
Assen hierzo, maar dus afhankelijk van het openbaar vervoer voor de heenreis. En voor de terugreis lijkt er ook wat geregeld te kunnen wordenquote:En rijdt er iemand vanuit Groningen met wie ik mee kan liften misschien?
Lijkt me heerlijk om daar eens te gaan overnachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:34 schreef kneejo het volgende:
Dus gaat het nu om een nacht kamperen (let op de klémtoon) of om een lange avond?
In de zomer is het wel een idee, trouwens. Maar ik vraag me af of het dan wel donker genoeg is buiten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:14 schreef Lynx666 het volgende:
Lijkt me heerlijk om daar eens te gaan overnachten! Maar het is dus de bedoeling dat we na een paar uurtjes weer terugkeren en een warm bed opzoeken
De meets waar ik bij ben geweest, waren in juli en augustus... Dus zijn er zeker al drie of vier in de zomer geweest...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
In de zomer is het wel een idee, trouwens. Maar ik vraag me af of het dan wel donker genoeg is buiten.
Is d'r ooit een Solse Gat meeting in de zomermaanden geweest?
Was jij er ook niet bij zo'n anderhalf jaar geleden in september?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:44 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
De meets waar ik bij ben geweest, waren in juli en augustus... Dus zijn er zeker al drie of vier in de zomer geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |