Dus je komt in je nonnenpakje?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een jas met 5 laagjes, ik red me wel
Het is ook absoluut niet mijn intentie om er een picknick-meet van te maken.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:51 schreef iteejer het volgende:
Koud? Nat? Valt best mee hoor
En ik moet die vieze ingedikte klontensoep niet. Bovendien is het geen picknick
Dat was absoluut warm genoeg geweest! En als ik dan ook nog te laat kom dan moet dat een erg mooie verschijning zijn zo in het donkerquote:
Je kunt ook aan komen waggelen in dat ding met al die bellen, al rinkelend en tinkelendquote:Op woensdag 8 december 2004 23:22 schreef Isabeau het volgende:
Dat was absoluut warm genoeg geweest! En als ik dan ook nog te laat kom dan moet dat een erg mooie verschijning zijn zo in het donker
Voor mij zijn het herinneringen :p Voor een oliebollenkraam, jij als moederoverste die met stralende oogjes van alles zat te vertellen over obscene acties met oliebollen, de omstanders vonden het wat vreemd..quote:Op woensdag 8 december 2004 23:27 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau krijgt visualisatie van non met belletjes die het Solse Gat inglijdt
Dat gerinkel verjaagt de spookjes, kom maar in je nonnenzakquote:Op woensdag 8 december 2004 23:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar die jurk is helemaal niet warmmisschien met skibroek er ónder
Je hoopt weer op Depp..?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Misschien trekt het wel lieve spookjes aan
Toen ik er was (samen met EGC, Geartsjuh en ReCreative) zagen we ook zoiets.. RC en ik zijn er achteraan gegaan, maar ze gingen steeds wegquote:Op donderdag 9 december 2004 00:48 schreef livEliveD het volgende:
Ik herinner me ineens een verhaal van MUUS die iets wits zag zweven bij het gat samen met Iteejer. Ik hoef toch geen sprint-evacuatie-schoenen aan te trekken voor het geval ik heule gekke dingen ga zien?
Ach welnee, het komt niet achter je aanrennen met een hakbijl heur.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:48 schreef livEliveD het volgende:
Ik herinner me ineens een verhaal van MUUS die iets wits zag zweven bij het gat samen met Iteejer. Ik hoef toch geen sprint-evacuatie-schoenen aan te trekken voor het geval ik heule gekke dingen ga zien?
quote:
14 dagen op een theelepel suiker? Dan ga jij zéker 'dingen' zien bij 't gatquote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef livEliveD het volgende:Ik ben heulegaar geen poeperdje.
Om het te bewijzen zet ik morgen een tatoeage op me gehele rug met de tekst "Ik ben keistoer!". Of ik ga 14 dagen bivakkeren bij het gat met alleen een theelepel suiker als eten (en 42 pakjes peuken). Of of of...
Touchy, touchy.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]Ik ben heulegaar geen poeperdje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |