Toen ik deze foto voor het eerst zag dacht ik dat er iemand zat te roken dus scrol verder naar beneden.
totdat MUUS zei dat iemand er een uil in zag.
vervolgens bekeek en bekijk ik die foto eens goed en... (schrikken)
heel duidelijk zie je een hoofd van een kerel met een baard en zijn ogen zijn gesloten..dit is zeer duidelijk en scherp te zien. (op afstand nog beter)
vervolgens ging ik het geheel weer bekijken en ik zag duidelijk en zeer scherp een meise of vrouw die boos kijkt want haar mondhoeken staan wat omlaag.
vervolgens zag ik helder en scherp een hond of wolvenkop met tong uit bek, oren staan rechtop en beide ogen zijn gesloten, dit zijn de zelfde ogen als die kerel met baard (overlapt elkaar)
vervolgens zie ik een kabouter of in ieder geval een mannetje met baard en een puntmuts...
en rechtsboven een grote haaien kop met bek met tanden geopend.
kijk zelf maar eens goed en dan "anders" dan je normaal naar iets kijkt.
nou MUUS of Yvonne ik kijk nu weer even en zie nu weer een kerel met zijn armen over elkaar en ik zie ook enge dieren koppen, soort dinosaurus achtig of reptielen bekken met tanden..en elke keer zie ik meer dingen dus waarschijnlijk loop ik mezelf nu gek te maken of ik ben brilliant (goed gek dus)
ik zweer het en neem jullie echt niet in de maling..toevallig zit hier iemand (verrek het is mijn vrouw)...en ik liet het allemaal aan haar zien..ik ging en ga met een pen langs deze foto de vormen maken om te laten zien wat je kan zien en ze schrok en verwonderde zich behoorlijk... zij ziet het nu ook als ik het aanwijs.
maar ach aan de andere kant ben ik nuchter hier in dus het is gewoon toeval he.
ik zie ze vliegen hihi..