Of als koud is en je rookt nietquote:Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef thijs100 het volgende:
Dat is als het donker is en het regent en iemand blaast net rook uit van z'n sigaret![]()
Die wilde ik ook posten!quote:
Je wordt niet opgegeten door spoken daar ofzo.quote:Op zondag 26 december 2004 22:28 schreef Bacow het volgende:
Hmmm, dat is best wel dichtbij bij waar ik woon.
Is het aan te raden om in je dooie uppie daar snachts rond te gaan wandelen (op zoek naar avontuur)?
hé inderdaad!!quote:Op zondag 26 december 2004 00:15 schreef JoZzephus het volgende:
...
vervolgens zag ik helder en scherp een hond of wolvenkop met tong uit bek, oren staan rechtop en beide ogen zijn gesloten
Het is Harry P.quote:Op zondag 26 december 2004 22:31 schreef MUUS het volgende:
JoZzephus, ik kan niets anders meer zien dan een vrouw met een uil op haar schouder.. Wat ik ook probeer, een wolf of een man op een paard zie ik gewoon niet.
Ik zou het speciale van die plek niet willen laten afhangen van orbs idd. Oftewel, ook zonder orbs is het de moeite waard. Zelf geloof ik er ook niet in. Er waren wel wat vreemde lichteffecten, maar dat waren niet die bolletjes en die kwamen ook absoluut niet op iedere foto voorquote:Op maandag 27 december 2004 12:37 schreef Shirin het volgende:
joh ik heb ZOVEEL van die foto's gemaakt met mijn digicam. Ik beschouw ze dan meestal gewoon als mislukt (verkeerd licht of iets in die trant) en dan delete ik ze. Net als die 'orb' foto's. Heb foto's in een kerk gemaakt en op bijna ELKE foto staan die. Stofdeeltjes!
Ik zie ook heel erg duidelijk een man in die rechter rookwolk.quote:Op zondag 26 december 2004 00:15 schreef JoZzephus het volgende:
Toen ik deze foto voor het eerst zag dacht ik dat er iemand zat te roken dus scrol verder naar beneden.
totdat MUUS zei dat iemand er een uil in zag.
vervolgens bekeek en bekijk ik die foto eens goed en... (schrikken)
heel duidelijk zie je een hoofd van een kerel met een baard en zijn ogen zijn gesloten..dit is zeer duidelijk en scherp te zien. (op afstand nog beter)
vervolgens ging ik het geheel weer bekijken en ik zag duidelijk en zeer scherp een meise of vrouw die boos kijkt want haar mondhoeken staan wat omlaag.
dan zou je toch ook die wolvenkop (moeten) kunnen zien, deze is veel duidelijker te zien (voor mij).quote:Op donderdag 3 februari 2005 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie ook heel erg duidelijk een man in die rechter rookwolk.
Prachtig!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:42 schreef livEliveD het volgende:
Deze kwam ik tegen in een oud Solse Gat topic. Hij is wel leuk gemaaktIk zal morgen even kijken naar een paar echte foto's.
[afbeelding]
echt coole foto...hopelijk heb je wat echte fotos gevonden!!! dat plek trekt me idd heel ergquote:Op zaterdag 5 februari 2005 02:42 schreef livEliveD het volgende:
Deze kwam ik tegen in een oud Solse Gat topic. Hij is wel leuk gemaaktIk zal morgen even kijken naar een paar echte foto's.
[afbeelding]
Nog steeds of weer, call it what you want.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
OMG
zijn jullie nog steedsbezig met dat Solse Gat?
Is er nou al iets paranormaals gebeurd daar?
Onze waarneming berust ALTIJD op selectiviteit en patoonherkenning. Zelfs iets simpels als voorgrond/achtergrond-differentiatie, de basis voor iedere waarneming, berust op selectiviteit.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Sja, al die topics.
Ik ben toch genijgd te denken dat het hier om selectieve waarneming gaat. Maar aan de andere hand, ik ben er nooit geweest, en zal er waarschijnlijk ook nooit komen
Waar ligt het eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |