abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24202851
Hallo!

Ik brechtje ben er weer eens. En ben super benieuwd naar de solse gat foto's, willen jullie alstublieft een paar geven in de topic of een link waar ze staan? Wel in de nacht dat je die rondjes enz ziet. Je kan me er heel erg gelukkig mee maken!
pi_24202864
??? wat is dat vraagt een leek
  Admin zaterdag 25 december 2004 @ 16:59:37 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24202922
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24203262
cool wat is dat?
Oelala!!!
pi_24203437
Dat is als het donker is en het regent en iemand blaast net rook uit van z'n sigaret
  zaterdag 25 december 2004 @ 17:51:51 #6
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_24203674
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 17:33 schreef thijs100 het volgende:
Dat is als het donker is en het regent en iemand blaast net rook uit van z'n sigaret
Of als koud is en je rookt niet
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Admin zaterdag 25 december 2004 @ 17:53:20 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24203686
Er was geen regen, er werd niet gerookt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24203706
Des te meer reden waarom ik de volgende keer gewoon mee ga
Bibber de bibber, dat wel, maar dan moet ik maar gewoon even schopt worden. Figuurlijk dus. Niet letterlijk dat gat in
(Un)masking for the greater good.
pi_24208142
quote:
Op zaterdag 25 december 2004 16:59 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Die wilde ik ook posten! .

Da's die foto die we helemaal hebben zitten ontleden, omdat ik er een vrouw en een uil in zag. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zaterdag 25 december 2004 @ 23:16:39 #10
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_24208533
Wat is dat voor een plek dan? Spookt 't daar ofzoiets?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_24209992
Toen ik deze foto voor het eerst zag dacht ik dat er iemand zat te roken dus scrol verder naar beneden.
totdat MUUS zei dat iemand er een uil in zag.
vervolgens bekeek en bekijk ik die foto eens goed en... (schrikken)
heel duidelijk zie je een hoofd van een kerel met een baard en zijn ogen zijn gesloten..dit is zeer duidelijk en scherp te zien. (op afstand nog beter)
vervolgens ging ik het geheel weer bekijken en ik zag duidelijk en zeer scherp een meise of vrouw die boos kijkt want haar mondhoeken staan wat omlaag.

vervolgens zag ik helder en scherp een hond of wolvenkop met tong uit bek, oren staan rechtop en beide ogen zijn gesloten, dit zijn de zelfde ogen als die kerel met baard (overlapt elkaar)
vervolgens zie ik een kabouter of in ieder geval een mannetje met baard en een puntmuts...
en rechtsboven een grote haaien kop met bek met tanden geopend.
kijk zelf maar eens goed en dan "anders" dan je normaal naar iets kijkt.
nou MUUS of Yvonne ik kijk nu weer even en zie nu weer een kerel met zijn armen over elkaar en ik zie ook enge dieren koppen, soort dinosaurus achtig of reptielen bekken met tanden..en elke keer zie ik meer dingen dus waarschijnlijk loop ik mezelf nu gek te maken of ik ben brilliant (goed gek dus)

ik zweer het en neem jullie echt niet in de maling..toevallig zit hier iemand (verrek het is mijn vrouw)...en ik liet het allemaal aan haar zien..ik ging en ga met een pen langs deze foto de vormen maken om te laten zien wat je kan zien en ze schrok en verwonderde zich behoorlijk... zij ziet het nu ook als ik het aanwijs.
maar ach aan de andere kant ben ik nuchter hier in dus het is gewoon toeval he.
ik zie ze vliegen hihi..
  FOK!fossiel zondag 26 december 2004 @ 08:26:33 #12
25539 Tha_BlonT
Wonderlijke Woorden Wereld
pi_24214062
Korte samenvatting Solse Gat

http://www.filostofie.nl/page.php?id=56
  FOK!fossiel zondag 26 december 2004 @ 08:29:43 #13
25539 Tha_BlonT
Wonderlijke Woorden Wereld
pi_24214071
OUde man check
Wolf check
Gebruik het rechteroog van de wolf eens als de bek van een konijntje die zijn tong uitsteekt trouwens,... die zie je ook goed terug...

Door de boom (de felste rook) zie je ook een monnikskap zijwaarts, met een half lichaam eronder...
pi_24217612
Ik dacht eerder dat ik een man zag op een paard...
Oelala!!!
pi_24220693
* checkt of Brechtje al straalt van geluk *
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 26 december 2004 @ 22:28:05 #17
104428 Bacow
Leader Unit
pi_24224593
Hmmm, dat is best wel dichtbij bij waar ik woon.
Is het aan te raden om in je dooie uppie daar snachts rond te gaan wandelen (op zoek naar avontuur )?
pi_24224692
JoZzephus, ik kan niets anders meer zien dan een vrouw met een uil op haar schouder. . Wat ik ook probeer, een wolf of een man op een paard zie ik gewoon niet.
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:28 schreef Bacow het volgende:
Hmmm, dat is best wel dichtbij bij waar ik woon.
Is het aan te raden om in je dooie uppie daar snachts rond te gaan wandelen (op zoek naar avontuur )?
Je wordt niet opgegeten door spoken daar ofzo. .
Oi!
  zondag 26 december 2004 @ 22:38:13 #19
80512 El_Bartos
ghans tholl enzo
pi_24224834
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:15 schreef JoZzephus het volgende:
...
vervolgens zag ik helder en scherp een hond of wolvenkop met tong uit bek, oren staan rechtop en beide ogen zijn gesloten
hé inderdaad!!

ik zie die hond/wolf ook!
--|||<> [BAG] <>|||--
--|||<> KLIK HIER NIET (of toch) <>|||--
pi_24228154
quote:
Op zondag 26 december 2004 22:31 schreef MUUS het volgende:
JoZzephus, ik kan niets anders meer zien dan een vrouw met een uil op haar schouder. . Wat ik ook probeer, een wolf of een man op een paard zie ik gewoon niet.
Het is Harry P.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 27 december 2004 @ 01:15:57 #21
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_24228266
En dit kan je niet gewoon tijdens het avondeten vragen??
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  maandag 27 december 2004 @ 12:05:39 #22
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_24232996
Ik zie in die rook adem wat net voor de foto wordt uitgeblazen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_24233544
joh ik heb ZOVEEL van die foto's gemaakt met mijn digicam. Ik beschouw ze dan meestal gewoon als mislukt (verkeerd licht of iets in die trant) en dan delete ik ze. Net als die 'orb' foto's. Heb foto's in een kerk gemaakt en op bijna ELKE foto staan die. Stofdeeltjes!
  † In Memoriam † maandag 27 december 2004 @ 20:43:58 #24
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_24241863
Ik zie een oude man met een grote neus en een baard en verder zie ik een oude vrouw met haar ogen dicht... wel een prachtige foto trouwens!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_24242548
quote:
Op maandag 27 december 2004 12:37 schreef Shirin het volgende:
joh ik heb ZOVEEL van die foto's gemaakt met mijn digicam. Ik beschouw ze dan meestal gewoon als mislukt (verkeerd licht of iets in die trant) en dan delete ik ze. Net als die 'orb' foto's. Heb foto's in een kerk gemaakt en op bijna ELKE foto staan die. Stofdeeltjes!
Ik zou het speciale van die plek niet willen laten afhangen van orbs idd. Oftewel, ook zonder orbs is het de moeite waard. Zelf geloof ik er ook niet in. Er waren wel wat vreemde lichteffecten, maar dat waren niet die bolletjes en die kwamen ook absoluut niet op iedere foto voor
  maandag 27 december 2004 @ 23:09:41 #26
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_24244903
schiet mij maar af , ik zie d'r nog geen drol in..
met flinke moeite kan ik van die wolk linksboven een schedel achtig iets maken inclusief de tanden..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_24250471
Ik fotografeer erg veel, en ik heb regelmatig dit soort 'orbs' op de foto. Een mooie verklaring heb ik nog niet gevonden, stofdeeltjes en regendruppels zijn in veel gevallen wèl een verklaring.

Maar ik heb ook foto's waarbij een orb verschijnt midden in een boom boven een hunebed, precies één. Over wat het is kun je alleen maar filosoferen: stof en regen lijkt uitgesloten, een langswaaiend iets? Misschien is het wel een vorm van energie. Maar dan: wat beweegt dergelijke energie zich te manifesteren op foto's?

Wat de rook op de foto is, laat ik in het midden. Waarom zou je er een vorm in moeten herkennen? Dat dergelijke rook op foto's van bijzondere plaatsen vaak voorkomt is evident. Maar het is tè makkelijk te 'faken' om er een label aan te hangen. Ik laat zelf het label gewoon maar achterwege, en hou het bij filosoferen . Ik vind 'het is iets bijzonders' leuker klinken dan 'het is sigarettenrook' .
  dinsdag 28 december 2004 @ 19:08:19 #28
62165 vuurwerkman
VERDIEN-ONLINE.NET
pi_24259708
Zie ik nou als enige een zeepaardje ?

vrijdag 31 december 2004 @ 11:11:15 #29
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_24315521
Ik zie Pino erin
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_24338572
Ik zie er helemaal niks in hoor
pi_24348778
heeft het iets met Azie te maken?
  zaterdag 29 januari 2005 @ 23:19:11 #32
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_24824661
Ik ben me de tering geschrokken toenik de foto bekeek. Na een paar minuten kijken zag ik die oude kerel erin. Heb er tot nu toe niks anders uit kunnen halen. Heeft iemand nog meer van dit soort pics? Vind het altijd wel spannend
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  zondag 30 januari 2005 @ 15:13:47 #33
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_24833432
heb rest niet gelezen dus als dit al gezegd is negeer het maar.

ik zie een hoofd dat naar de camera staart. donkere holle ogen. op het hoofd 2 punten...kunnen oren zijn, maar persoonlijk lijkt het meer op hoorns als je kijkt naar de rest van het gezicht. ziet er niet menselijk, noch dierlijk uit. onderaan een stel klauwen.

erachter zie ik een figuur staan met de cape over het hoofd getrokken.

of is it een gozer met cape op die zijn reusachtige hond uitlaat? of een gebied patrouleerd?

denk dat ik ook maar eens een kijkje ga nemen daar en met mijn eigen ogen zien ipv een camera. waar is deze plek trouwens?

ok ik ben niet geweldig met photosoep, maar zou zo wel iets duidelijker moeten zijn. trouwens wat zit er linksboven in het gele deel?

[ Bericht 14% gewijzigd door Enyalius op 30-01-2005 15:35:23 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_24833790

Afgaande op wat hier staat kan ik 3 dingen "zien"
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  zondag 30 januari 2005 @ 15:49:37 #35
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_24834001
ik denk dat dat "dikkere" gas verzameling the overlapping is van dat wezen en de vreemdeling met cape.

maar net even aan mijn stiefmoeder gevraagd wanneer zij tijd heeft en dan gaan we met zijn tweeen een keer rond middernacht er naar toe. zij is bekend in die omgeving aangezien voorthuizen, vakantie huisje daar in de beurt ligt kwam ze wel vaker in die omgeving.

we kunnen allebei geesten en andere vormen van energie zien. zei ziet energie beter dan ik doe en vice versa met geesten. dus wie weet kunnen we mooie plaatjes schieten om te tonen

net heb ik ook even die link gelezen van filosofie.... is het toeval dat ik een demonisch achtig wezen zag en een man met cape zoals een monnik?

[ Bericht 20% gewijzigd door Enyalius op 30-01-2005 15:55:01 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:05:29 #36
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_24836445
nog een idee...wat als we die geesten vinden, ze blijken niet "aardig" te zijn en dan het hele gebied gaan reinigen. zou moeten kunnen met 2 personen zoals ons. dan zal niemand na ons ook maar iets kunnen waarnemen omdat het er simpel weg niet meer is
pi_24838140
Jullie zijn net zo goed met Photoshop als ik. .

Verder ziet iedereen er natuurlijk wat anders in, net als met bv. wolken. Wat we er in zien maakt eigenlijk niets uit, het feit dat er ineens zulke mist is gefotografeerd is al vreemd genoeg.

Hoewel het zoeken naar vormen een hele logische reactie is. .

Iemand nog meer foto's?
Oi!
  zondag 30 januari 2005 @ 19:54:30 #38
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_24838300
oi als ik er voor ga zitten kan ik mooite dingen maken met 3dstudiomax 6 en photoshop

zie jij een figuur met ogen dat er in werkelijkheid niet is?
mooie illusie al zeg ik het zelf hehe
  zondag 30 januari 2005 @ 19:55:39 #39
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_24838329
Eee das lang geleden ..... ORBS !!
je moet eens foto's nemen s'avonds bij een kerkhof .... alleen voor het "freaky"factor dat het bij een kerkhof is, maar daar heb je ze ook vaak ..

Heb pas geleden nog een filmpje gezien in een huiskamer een kat naar iets aan het jagen was en de mensen in de kamer zagen het niet alleen de persoon met de digi cam .. freaky
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  zondag 30 januari 2005 @ 23:20:45 #40
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_24841439
Het is algemeen bekend dat katten vaak energieën of andere dingen kunnen waarnemen, wat wij niet kunnen zien/voelen.

Lijkt me trouwens gaaf idee om met een groepje ergens heen te gaan om foto's en filmpjes te maken in de hoop er iets op te zien. Ben daar wel voor in Laat maar wat weten: dj_mc_sound@hotmail.com
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  donderdag 3 februari 2005 @ 22:39:06 #41
19325 bosgorilla
Deze strook niet meezenden
pi_24910166
Als iedereen er wat anders in ziet zou het dan niet kunnen zijn dat het juist niets is....? Als het nu heel duidelijk was, maar iedereen lijkt iets anders te zien.

Oh, waarom komen deze energieën wel op een CCD terecht maar neit op het netvlies?
Deze ruimte niet beschrijven
pi_24910230
quote:
Op zondag 26 december 2004 00:15 schreef JoZzephus het volgende:
Toen ik deze foto voor het eerst zag dacht ik dat er iemand zat te roken dus scrol verder naar beneden.
totdat MUUS zei dat iemand er een uil in zag.
vervolgens bekeek en bekijk ik die foto eens goed en... (schrikken)
heel duidelijk zie je een hoofd van een kerel met een baard en zijn ogen zijn gesloten..dit is zeer duidelijk en scherp te zien. (op afstand nog beter)
vervolgens ging ik het geheel weer bekijken en ik zag duidelijk en zeer scherp een meise of vrouw die boos kijkt want haar mondhoeken staan wat omlaag.
Ik zie ook heel erg duidelijk een man in die rechter rookwolk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_24925805
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 22:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie ook heel erg duidelijk een man in die rechter rookwolk.
dan zou je toch ook die wolvenkop (moeten) kunnen zien, deze is veel duidelijker te zien (voor mij).
de oren van de wolf zitten ter hoogte van de voorhoofd van die kerel die je (wel) ziet.
de ogen van de wolf zijn de zelfde als van die kerel.
succes met zoeken..
echt als je dát kunt zien dan wordt het echt leuk want je gaat steeds meer zien.
ach leuk spelletje toch

Enyalius dat plaatje wat jij bewerkt hebt vind ik mooi.
ik zie daar veel vormen/figuren in , bv een indianengezicht met volle lippen,en meerdere ogen maar dat weet jij natuurlijk,je hebt het zelf bewerkt.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 02:42:58 #44
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_24931036
Deze kwam ik tegen in een oud Solse Gat topic. Hij is wel leuk gemaakt Ik zal morgen even kijken naar een paar echte foto's.

Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_24965986
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 02:42 schreef livEliveD het volgende:
Deze kwam ik tegen in een oud Solse Gat topic. Hij is wel leuk gemaakt Ik zal morgen even kijken naar een paar echte foto's.

[afbeelding]
Prachtig!! Raakt de juiste sfeer wel, echt schitterend .

Dat doet me denken aan mijn Solse Badger-badger-badger-Gat-variant die ik nooit heb durven posten omdat ik dacht dat men mij dan niet meer serieus zou nemen .
pi_25257986
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 02:42 schreef livEliveD het volgende:

[afbeelding]
echt coole foto...hopelijk heb je wat echte fotos gevonden!!! dat plek trekt me idd heel erg
.Haunted houses stand beside still water-courses, their dead eyes turned inside; degraded to places of conference for national dances or improvements of the night
pi_25283408
OMG
zijn jullie nog steedsbezig met dat Solse Gat?

Is er nou al iets paranormaals gebeurd daar?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_25283679
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
OMG
zijn jullie nog steedsbezig met dat Solse Gat?

Is er nou al iets paranormaals gebeurd daar?
Nog steeds of weer, call it what you want. .

Het is gewoon een heel bijzondere plek en iedereen die daar komt merkt dat er iets is. Ik ben nog niemand tegengekomen die zijn schouders op haalde en zei dat hij/zij niets voelde.

En lees je eens in, mên. . Er zijn zat dingen gebeurd, zoals iteejer en ik die een witte schim hebben zien 'lopen' in het Gat, orbs die met het blote oog werden gezien etc etc. .
Oi!
pi_25284142
Sja, al die topics.

Ik ben toch genijgd te denken dat het hier om selectieve waarneming gaat. Maar aan de andere hand, ik ben er nooit geweest, en zal er waarschijnlijk ook nooit komen
Waar ligt het eigenlijk?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_25284394
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:39 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Sja, al die topics.

Ik ben toch genijgd te denken dat het hier om selectieve waarneming gaat. Maar aan de andere hand, ik ben er nooit geweest, en zal er waarschijnlijk ook nooit komen
Waar ligt het eigenlijk?
Onze waarneming berust ALTIJD op selectiviteit en patoonherkenning. Zelfs iets simpels als voorgrond/achtergrond-differentiatie, de basis voor iedere waarneming, berust op selectiviteit.

Het is absoluut niet zo dat je oog een waardevrije neutrale camera is. Patroonherkenning, 'Gestalt'-waarneming - er is al veel over gezegd. Je ziet wat je geleerd hebt te zien, op basis van patroonherkenning.

Doch wat ga je zien als die patronen te vaag zijn, als je er niets van kunt maken - zoals het geval is in een donker bos, met allerlei schaduwen en maanlicht-schijnsels? Vage vlekken, onbekende schimmen, je oog jan het niet herleiden tot een 'oh,m dit is een boom, en dat is een struikje'.

Hoe ga je die vage vlekken die je ziet interpreteren? Wat zie je er in, spoken? of gewoon niets? Of iets er tussenin? Hoe voel je je in zo'n bos, in het donker? Op je gemak, of toch wat unheimisch? Bij een groep valt het wel mee, maar ga er es alleen in lopen, hoe voel je je dan?

En zo is voor degene die een beetje bewust en eerlijk kijkt naar zijn eigen waarneming en zijn eigen gevoel, een nachtje solse gat een ontmoeting met jezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')