Waarom?quote:Op woensdag 22 december 2004 02:19 schreef merlin693 het volgende:
ik lees deze draad al jaren uit intresse over werkelijke "sighting" verhalen, vond jullie contributies aan de draad altijd heel interessant maar nu de vraag ? hebben jullie nog nooit geprobeerd zon sighting stichting ( met zogenaamde tracing apparatuur) mee te krijgen ?
Toch liever een weekje of 2 weekjes later.quote:Op woensdag 22 december 2004 01:25 schreef livEliveD het volgende:
Mooi.![]()
Ik opper zaterdag 30 januari. Reden: Geen idee maar je moet ergens beginnen.
Neem anders taart mee, als er nog over isquote:Op woensdag 22 december 2004 11:21 schreef Natalie het volgende:
30 januari. Nog geen plannen, maar aangezien mijn moeder 1 februari jarig is, zit de kans erin dat ze 't op 30 januari viert.
Maar natuurlijk hoef ik niet de hele dag aanwezig te blijven om taart te eten
mischien om die orbs van een andere kant te bekijken ? na zoveel expedities zou dit toch een leuk idee kunnen zijn .quote:Waarom?
Je gaat niet mee? Wat krijgen we nou??quote:
Idd. O.a. even geen behoefte aanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:33 schreef Natalie het volgende:
Je gaat niet mee? Wat krijgen we nou??
<insert flauwe opmerking over februari/maart 2007>quote:Wat dachten we trouwens van ergens eind februari/ begin maart. Dan is de ergste kou voorbij en is het toch nog lekker donker 's nachts.
Er is al een paar keer eerder een Solse Gat meeting gehouden. In die topics staat wel wat je zo ongeveer kan verwachten. Ik zou het je ook wel willen vertellen... maar dat gaat helaas niet, aangezien ik ook nog nooit mee ben geweest.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:18 schreef Alcyone het volgende:
Weet niet precies wat ik moet verwachten, maar ik ga wel mee. Gezellig.
Wat je kan verwachten is een klein nachtje een bijzondere plek in een bos (in alle rust) ervaren. Ik vind het iig moeilijk in woorden te omschrijven, maar ik ben er nu 2 keer geweest, en 2 keer weer bijzonder ervaren. En telkens heb ik het gevoel van "ik moet er nog eens terug".quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:18 schreef Alcyone het volgende:
Weet niet precies wat ik moet verwachten, maar ik ga wel mee. Gezellig.
Wat er het laatst is geroepen was 'ergens in februari', maar nog weinig concreets dus...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:17 schreef Alicey het volgende:
Ja, wat zijn de nieuwe data eik? (Ik zit al een tijdje niet op te letten).
Al moet ik je persoonljk terugbrengen naar die veenkolonie van je - je komt gewoonquote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:40 schreef Natalie het volgende:
12 febr. is oké.
Alleen dat vervoer, hè.... Feitelijk zit ik niet eens zover weg van Putten. Nog geen 1,5, uur, geloof ik. Erheen kom ik wel, maar hoe kom ik terug in the middle of the night?
Dan wel camera's met nightvision oid; continu geflits geeft een netvliesinfactquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:27 schreef kneejo het volgende:
ennuh... wie neemt de kamera's mee? zonder filmploeg geen Gatwitch, natuurlijk!
als we grotdier joke* (*mosredna) maar niet tegen komen... koekoek!
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:15 schreef iteejer het volgende:
Al moet ik je persoonljk terugbrengen naar die veenkolonie van je - je komt gewoon
Dan kan je mij ook mooi thuis brengenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:15 schreef iteejer het volgende:
Al moet ik je persoonljk terugbrengen naar die veenkolonie van je - je komt gewoon
Als je maar niet mijn autobekelding onder gaat lekken omdat je onderweg weer aan Depp denkt..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:13 schreef Isabeau het volgende:
Dan kan je mij ook mooi thuis brengen
Ik heb het op de kalender genoteerd.
Ik ben niet van plan mijn tentje op te zetten in de Puttense bossen iigquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:34 schreef kneejo het volgende:
Dus gaat het nu om een nacht kamperen (let op de klémtoon) of om een lange avond?
Assen hierzo, maar dus afhankelijk van het openbaar vervoer voor de heenreis. En voor de terugreis lijkt er ook wat geregeld te kunnen wordenquote:En rijdt er iemand vanuit Groningen met wie ik mee kan liften misschien?
Lijkt me heerlijk om daar eens te gaan overnachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:34 schreef kneejo het volgende:
Dus gaat het nu om een nacht kamperen (let op de klémtoon) of om een lange avond?
In de zomer is het wel een idee, trouwens. Maar ik vraag me af of het dan wel donker genoeg is buiten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:14 schreef Lynx666 het volgende:
Lijkt me heerlijk om daar eens te gaan overnachten! Maar het is dus de bedoeling dat we na een paar uurtjes weer terugkeren en een warm bed opzoeken
De meets waar ik bij ben geweest, waren in juli en augustus... Dus zijn er zeker al drie of vier in de zomer geweest...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
In de zomer is het wel een idee, trouwens. Maar ik vraag me af of het dan wel donker genoeg is buiten.
Is d'r ooit een Solse Gat meeting in de zomermaanden geweest?
Was jij er ook niet bij zo'n anderhalf jaar geleden in september?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:44 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
De meets waar ik bij ben geweest, waren in juli en augustus... Dus zijn er zeker al drie of vier in de zomer geweest...
Was dat in september?quote:Op zondag 16 januari 2005 01:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Was jij er ook niet bij zo'n anderhalf jaar geleden in september?
Heb ik toen niet een trap van je gekregen?![]()
Moet kunnenquote:Op zondag 16 januari 2005 12:53 schreef Alicey het volgende:
(Even een by the way) iteejer, heb jij nog plek?
Knusquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:42 schreef iteejer het volgende:
Dat wordt een gezellige kleine meet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |