quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:36 schreef merlin693 het volgende:
Hey Fonk "Long time no speak ! "![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:54 schreef ramzes het volgende:
Ik heb deze hele thread eens doorgelezen en ik moet zeggen: "I love you guy's". Jullie zijn een prachtig stel bij elkaar.
Baay ik lag me kapot van jou reacties; Gaat toch slapen onder je aluminium dekentje; breek je nek kankermongool. Ga nu maar huilen ja......ROFL. Tranen in mijn ogen.
Prachtvent.
Dat was ook mijn eerste ideequote:Op zondag 21 november 2004 04:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
![]()
wat?
daar stond dus absoluut geen doodsverwensing.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:54 schreef ramzes het volgende:
-edit : doodsverwensing-
Bij het teruglezen bleek inderdaad dat de doodsverwensingen een citaat waren. Mijn excuses, en degenen die dit gemeld hebben bedankt!quote:Op zondag 21 november 2004 19:21 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
daar stond dus absoluut geen doodsverwensing.
uitermate vreemde actie van alicey dus
Is ze weer!quote:Op dinsdag 16 november 2004 01:48 schreef newsman het volgende:
Is alles goed met MUUS en zo ja wanneer komt ze terug?
Yes dear. Ik heb net jouw topic doorgelezen en ben benieuwd naar je verhaal over de volgende legging!quote:Op zondag 21 november 2004 19:57 schreef displission het volgende:
hoi MUUS daar ben je weer.
Wel eens tarot gelegd?
Ha MUUS, welkom terugquote:Op zondag 21 november 2004 19:45 schreef MUUS het volgende:
Is ze weer!.
Ik ben nu nog wat aan het forumhoppen om op die manier weer een beetje in te komen, but aai em bek.
Mja, redelijk. Nu hopen dat het eens een tijdje normaal kan gaan hier.quote:Op zondag 21 november 2004 22:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ha MUUS, welkom terug. Is alles weer een beetje ok?
Ja. Jij mij zeker ook wel hè?quote:Op zondag 21 november 2004 22:33 schreef Fonkmeistah het volgende:
Hoi Muus, heb je me een beetje gemist..![]()
hey howdiehoedadadiedo!!quote:Op zondag 21 november 2004 22:23 schreef ReCreative het volgende:
iig niet een citaat van mij.quote:Op zondag 21 november 2004 19:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij het teruglezen bleek inderdaad dat de doodsverwensingen een citaat waren. Mijn excuses, en degenen die dit gemeld hebben bedankt!
Haaiquote:Op maandag 22 november 2004 00:09 schreef qu63 het volgende:
hey howdiehoedadadiedo!!(
)
Was het gezellig dan? Lig zondagavond meestal vroeg in bedquote:kom jij eens op irc
Neuh, ik ben immers geen professional.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:32 schreef TheDeadGuy het volgende:
ja maar dat zijn zeker professionals
Was dat de foto met Roellio en zijn boom? Sorry, displission, ik vond het wel grappig eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2004 03:26 schreef BaajGuardian het volgende:
welke foto?
iemand een link?
quote:
euhm..... als ik heel eeeeeeerlijk ben.. eigenlijk niet zo hoor..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |