Nee ik meen in Loosdrecht. Geen doorwerth in ieder gevalquote:Op maandag 3 januari 2005 11:59 schreef milagro het volgende:
Is het kasteel Doorwerth?
Oh dán is het photoshopquote:Op maandag 3 januari 2005 12:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee ik meen in Loosdrecht. Geen doorwerth in ieder geval
Die kerel die gaat trouwen zag het in eerste instantie niet eens. Mss heeft ze vriendin een geintje uitgehaald (zonder dat hij het wist) door die foto's te bewerken maar de kans is niet al te groot. Die foto's staan online voor de familie.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:02 schreef skiczukie het volgende:
En het lijkt idd wel Photoshop. Twee verschillenden foto's maar je ziet het vrouwenpersoon beide keren van hetzelfde aanzicht.
Als een soort illusie? Ze lijkt lichtelijk doorzichtig. Zou kunnen hoor maar volgens die kerel die ging trouwen had ie het niet in de kamer gezien toen ie er was. Kan natuurlijk zo zijn dat het niet opviel.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:00 schreef miss_bleu het volgende:
het glimt nogal, je zou haaste denken dat beschilderd hout is ofzo.
Foto's lijken wel van dezelfde plaats genomen dus dat is op zich nog niet zo gek. Wel lijkt ze geschilderd en dat vind ik maar mafquote:Op maandag 3 januari 2005 12:02 schreef skiczukie het volgende:
En het lijkt idd wel Photoshop. Twee verschillenden foto's maar je ziet het vrouwenpersoon beide keren van hetzelfde aanzicht.
Waar mist ie een stukje?quote:Op maandag 3 januari 2005 12:09 schreef milagro het volgende:
Het is een stuk ve schilderij.
Dat ding dat ze lijkt vast te houden, dat glimmende vierkante vlak, mist een stukje trouwens
Het is gewoon erin gesoept of zoiets, zoals dat altijd het geval is met dit soort foto's
Wist ik het maarquote:Op maandag 3 januari 2005 12:11 schreef milagro het volgende:
Is het kasteel Sypestein?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |