Ik ben zo vrij om te twijfelen aan of je dat zelf allemaal wel hebt gelezen, het is nogal omvangrijke stof, en te complex om na een paar artikelen te snappen.quote:Lees de archeologie van:
-De Olteken
-De Mayas
-De Aztheken
-De Aboriginals in Australie (!!!)
-De 500 Zulu stammen in Afrika
-De Illuminati verhalen
-De bekentenissen van Ex-Illuminati
-De archeologische Vondsten overal ter wereld
-Het verhaal over ANNUK in de BIJBEL
-Het verhaal over het hof van Eden in de bijbel
-Het zegel van Salomon
Nou ja... hoe zou hij anders moeten weten dat het daar in staat? En hoe kan je iets aanbevelen zonder het zelf gelezen te hebbenquote:technisch maakt het natuurlijk niet uit of ie het zelf heeft gelezen als de info waar hij naar verwijst werkelijk daarin staat ... en dan is het een beetje op de man spelen
Hoe hard het ook klinkt, we kunnen niet allemaal gelijk hebben, en bij dergelijke meningsverschillen zoeken naar concensus leidt alleen maar tot het in stand houden van misvattingen.quote:ipv een clubje wat meer ziet (dus veel meer) dan alleen de complotten die 'duidelijk zijn' tegenover een clubje wat deze complotten (die duidelijk zijn) wel ziet maar beschouwd als toeval, samenloop van omstandigheden en 'tja zo werkt de zaken/politiek/globalistische wereld toch'
[hhmm bij gebrek aan betere verwoording
We kunnen inderdaad niet allemaal gelijk hebben, daarom beperk jij het tot jezelf.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:28 schreef Speth het volgende:
Hoe hard het ook klinkt, we kunnen niet allemaal gelijk hebben, en bij dergelijke meningsverschillen zoeken naar concensus leidt alleen maar tot het in stand houden van misvattingen.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:04 schreef MacMeester het volgende:
Ik denk eerder dat iedereen gelijk heeft.
Doordat ieder zijn gelijk verdedigt, krijg je de meest prachtige (en soms zinloze) discussies. Discussie is noodzakelijk voor alle partijen om tot een beter inzicht te komen, anders groei je niet.
Op het moment dat jouw inzicht groeit waardoor jouw gelijk bijgesteld moet worden mag je dat ook toegeven. Daar is toch niets mis mee.
Als het jou de moeite waard lijkt zal ik het weer openzetten. Neemt niet weg dat ik in zijn algemeenheid toch wel wil pleiten voor een niet al te klakkeloze benadering. Niet dat ik het in dit topic beweerde beter denk te weten, maar de wel erg snelle conclusies uit de OP 'dus een UFO' zijn opzichzelf niet erg overtuigend.quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:13 schreef merlin693 het volgende:
hoi Iteejer ,
zou je ipv een slotje het jezus is half buitenaards topic niet beter kunnen verplaatsen naar een nader Sub forum , vond het wel een interesante hypothese (eigenlijk vind ik wel een truth onderwerp daar in de bijbel vele verwijzingen staan die je zo zou kunnen opvatten !) ( Revelation 21 en zie ook http://www.eceti.org/ufohistory.htm
)
Zie je wel? men snapt het niet. vandaar een slotjequote:Op maandag 27 december 2004 22:33 schreef JoZzephus het volgende:
wie heeft wát gezien iteejer en wie is wé?![]()
Ja, ging over reactiesnelheden die dusdanig kort waren dat men daar een paranormaal voorvoelen in veronderstelde. Zag er veelbelovend uit en men had het zelfs over de doorbraak die eindelijk wetenschappelijk zou kunnen bewijzen dat pranormaliteit bestond.quote:Op zaterdag 13 november 2004 14:53 schreef livEliveD het volgende:
@Iteejer
In het vermeende slowchat las ik volgens mij ooit dat er een proef gedaan zou worden in Utrecht die betrekking had op het paranormale. Het zou afgelopen zomer gebeuren geloof ik en jij had daarover gepost. Klopt dit en zo ja kun/wil je er iets meer over vertellen?
$@@$#%%%$%. Pfffft. Grom. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10quote:
zijn laatste post:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 22:56 schreef livEliveD het volgende:
Ik zie hem soms nog wel. Volgens mij heeft ie ook zijn msn achter gelaten. Check anders: BG of mail hem
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
{KINP}
als je zn history nakijkt, is het bovenste topic het laatste topic waar hij in gereageerd heeft. en idd, ik haal z'n post een beetje uit t verband. ik heb zn post niet eens gelezen..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:27 schreef livEliveD het volgende:
Mja nu ruk je baaj een beetje uit zijn verband en ik vraag me af of dat handig is. Daarnaast is het heulegaar niet zijn laatste post.
Geen idee hoe dat zit maar ik zag hem nog posten in het nieuwe jaar. Volgens mij was het in een topic waarin de stelling verscheen dat Jezus mss een alien wasquote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:29 schreef qu63 het volgende:
Als je zn history nakijkt, is het bovenste topic het laatste topic waar hij in gereageerd heeft. en idd, ik haal z'n post een beetje uit t verband. ik heb zn post niet eens gelezen..
hmz... bugje?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit maar ik zag hem nog posten in het nieuwe jaar. Volgens mij was het in een topic waarin de stelling verscheen dat Jezus mss een alien was
Daar ben ik het geheel mee eens.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:54 schreef BaajGuardian het volgende:
fout het is deze post.
alsjeblieft , ga eens over iets nuttigs discuseren ofzo.
Omdat ik op deze post van je reageer? The 9-11 TRUTH MOVEMENTquote:Op donderdag 20 januari 2005 11:47 schreef UncleScorp het volgende:
ikop Redux
Sorry moest er even uit ...
Zo reageerde hij ook al op mij... Gewoon negerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |