abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23183055
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 02:26 schreef APK het volgende:

[..]

Dan zou hetzelfde moeten gelden voor de blinde 'ik kwak effe een volkomen ongeloofwaardige link neer over reptielen / Illuminatie / leven op Mars' en reageer niet op afwijzende reakties.

Dat werkt dus niet.

ik denk dat het redelijk in de gaten wordt gehouden.
Wie kwakt er een link neer over reptiele/illuminatie/leven op mars.
Doel je op de zeven pagina's die ik geplaatst heb?

Wat mij tegenvalt is dat je niet meer reageert op deze posting terwijl je wel geinteresserd was.
Je kan toch op zijn minst zeggen of het verhaal je wel of niet aanstond.

You laugh at me because I am different,I laugh at you as you are all the same.
  dinsdag 9 november 2004 @ 02:59:25 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_23183128
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 02:47 schreef Drottel het volgende:

Wie kwakt er een link neer over reptiele/illuminatie/leven op mars.
Doel je op de zeven pagina's die ik geplaatst heb?
Nee, uiteraard niet die 7 pagina's, daar ben ik nog niet echt aan toe gekomen.
Ik had het over sommige posts zoals het shapeshiften van Al Gore bv. En een hoop andere posts van bv Aurora die vaak dingen neerkwakt zonder (niet altijd, maar vaak) verder op de reakties in te gaan. Dat wekt iritatie op.
quote:
Wat mij tegenvalt is dat je niet meer reageert op deze posting terwijl je wel geinteresserd was.
Je kan toch op zijn minst zeggen of het verhaal je wel of niet aanstond.
Ik lees dingen als ik daar tijd en/of geestelijke rust voor heb, maar waardeer uiteraard de moeite die iemand neemt om dingen te verhelderen.
het is toch niet slechts voor mij gepost?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_23183464
Nee niet alleen voor jou maar het gesprek was wel de aanleiding.

Ik wacht je reactie af.

Groet.
  dinsdag 9 november 2004 @ 09:49:08 #184
53924 Threep
Thoughts & Experiences
pi_23185294
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 00:23 schreef merlin693 het volgende:
en toch ben ik het met CHOas eens ..lol..ook al gebeurt dat niet zo vaak !

ik doel dan ook alleen op het actief eruit halen van non constructieve posts en beledegingen aan de TS zijn adres .

Dit geeft namelijk een voorbeeld functie aan een policie waar jij nog geen noodzaak voor ziet maar menigeen wel aangezien ze de topics wel degelijk dieper willen maken maar bang zijn vanwege de reputatie die fok heeft opgedaan door deze moderatie !
Du vin, du pain, et ... encore du vin !
pi_23189033
Zonder verwijtend te willen zijn, maar het is gewoon wel es grappig om te zien dat de mensen die zelf redelijk hard van leer kunnen trekken tegen de ander, ook vaak degenen zijn die aandringen op een veel aktievere moderatie in de zin van het verwijderen van teksten etc.

Kijk alleen maar es hoe dit FB topic wordt volgezet met pogingen elkaar verbaal te slim af te zijn.

Wees volwassen, mensen, en post inhoudelijk en ontopic. Daarmee voorkom je al zoveel ellende..
pi_23189327
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 00:23 schreef merlin693 het volgende:
en toch ben ik het met CHOas eens ..lol..ook al gebeurt dat niet zo vaak !

ik doel dan ook alleen op het actief eruit halen van non constructieve posts en beledegingen aan de TS zijn adres .

Dit geeft namelijk een voorbeeld functie aan een policie waar jij nog geen noodzaak voor ziet maar menigeen wel aangezien ze de topics wel degelijk dieper willen maken maar bang zijn vanwege de reputatie die fok heeft opgedaan door deze moderatie !
Het probleem van het verwijderen is, dat je dan ook de andere posts moet gaan verwijderen. De eerste aanleiding zit hem vaak in ontopic antwoorden, gelardeerd met venijnige zinnetjes. Waar dan de ander weer op gaat reageren.
Alleen de reactes weghalen geeft dan weer het idee 'hij mag me uitschelden maar omdat ie dat in een lopend verhaal doet blijft dat staan'. Is ook niet eerlijk, maar als ik die posts ook ga weghalen gaat vaak het hele verband uit het topic.

Ik zie wel degelijk noodzaak voor een policy. Die policy is echter niet te omschrijven in een stel regels en voorschriften, maar komt gewoon neer op een je normaal gedragen.

Dat is ieder verantwoordelijkheid. Vrijwel niemand is hier zonder blaam, althans vrijwel niemand van de complottisten. Jullie kiezen er zelf voor om vrijwel ieder complot-topic te laten ontaarden in een stammenstrijd, en besteden nauwlijks aandacht aan een poging anderen duidelijk te maken WAAROM je iets een bepaalde kant op interpreteert. Meestal blijft het bij een ZO IS HET, terwijl er diverse andere interpretatie-mogelijkheden ook nog zijn.

Ga mij dus niet verwijten dat jullie topics een zootje worden; dat doen jullie echt zelf. En op een manier waar nauwlijks tegenop te modereren valt: dan kun je vrijwel alles weg halen.
  dinsdag 9 november 2004 @ 13:37:07 #187
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_23189964
goede tip iteejer
weet je waar ik me over blijf verbazen (en behoorlijk aan erger) is dat de abstracte zaken in truth aardig blijven lopen
maar zodra het echt truth is; (zo is het,maar zonder overtuig retoriek of mogelijkheid tot andere interpretatie) en dat er geen believer of non-believer iets anders van kan maken blijft het stil

voorbeeld de ' ik zag iets vreemds in de lucht topics '
een half topic vol met " weet ts zeker dat het niet een [insert logische verklaring] is ? "

voorbeeld de disclosure topics
4 topics lang de discussie " ja maar dit bewijst niets"
(inhoudelijk gaan we er even niet over verder okay ; het bewees idd ook niets totdat het een echte rechtzaak enzenz)

nasa beelden ..
stil .. doooooodstil .. weinig ufologen die zich ermee bemoeien want tja het staat op film .. wat moet je er anders van maken .. ijsdeeltjes ofzo

tja ik zal wel een verkeerd beeld van truth hebben
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_23191077
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 13:37 schreef coz het volgende:
goede tip iteejer
weet je waar ik me over blijf verbazen (en behoorlijk aan erger) is dat de abstracte zaken in truth aardig blijven lopen
maar zodra het echt truth is; (zo is het,maar zonder overtuig retoriek of mogelijkheid tot andere interpretatie) en dat er geen believer of non-believer iets anders van kan maken blijft het stil

voorbeeld de ' ik zag iets vreemds in de lucht topics '
een half topic vol met " weet ts zeker dat het niet een [insert logische verklaring] is ? "

voorbeeld de disclosure topics
4 topics lang de discussie " ja maar dit bewijst niets"
(inhoudelijk gaan we er even niet over verder okay ; het bewees idd ook niets totdat het een echte rechtzaak enzenz)

nasa beelden ..
stil .. doooooodstil .. weinig ufologen die zich ermee bemoeien want tja het staat op film .. wat moet je er anders van maken .. ijsdeeltjes ofzo

tja ik zal wel een verkeerd beeld van truth hebben
Als iemand persoonlijk iets meegemaakt of gezien heeft wat volgens anderen 'niet kan', komt die ander soms aardig onder vuur te liggen.
En dat is fout, dáár zul je me vaak tegen zien optreden.
Je eigen waarneming, droom of interpretatie is van jou, het is niet aan anderen om te zeggen dat je verhaal niet klopt. Alsof anderen je waarnemingen moeten verifieren, alsof je zelf niet kritisch zou kunnen denken, alsof je zelf niet bedacht zou hebben dat er wellicht een neutrale 'aardse' verklaring voor zou kunnen zijn.

De bewustwording van een waarneming is echter een grotendeels onbegrepen gebied. Uit onderzoek is bv gebleken dat een normale zintuiglijke waarneming de 'drager' kan zijn van onbewust waargenomen informatie, en daarmee vereenzelvigd kan worden.

En zo is het dus absoluut niet uit te sluiten dat de één in een piepende deur alleen maar die deur hoort, terwijl de ander daar een teken van bv een overledene in hoort. Omdat die overledene zich niet direct kenbaar kan maken (zit niet meer in de materiele wereld etc), maar wél indirect, heeft de waarneming daarvan dus een soort 'drager' nodig.
Reclamemakers kennen dit ook, hypnotiseurs ook. Momentane associaties, het één uitdrukken in het ander. Ook in de psychiatrie, en dan met name traumaverwerking, komt dit naar boven.

Ik wil maar zeggen, dat waar het persoonlijke getuigenissen en ervaringen aangaat, je erg op moet passen om dat af te fikken. Je weet niet waar je over spreekt namelijk.

Heel anders wordt het, als het over dingen gaat die je niet zelf hebt ervaren, maar gewoon ergens gelezen hebt. Op een website, in een tijdschrift, waar dan ook. Om een op die basis opgedane overtuiging uit te dragen is je goed recht. Maar in die situatie is het wel degelijk legitiem om te vragen of je de enige juiste interpretatie aanhangt. Ik denk dat het goed is dat je zelf ook kritisch blijft tegenover je eigen ideeen hieromtrent. Ten slotte heb je het zelf niet gezien, je baseert je selchts op de mening van anderen. En daarmee is je mening net zo sterk bepaald door de selectie van wiens mening je tot je neemt, als door de feiten an sich. En dat zou men zich in complot-kringen soms wat beter moeten realiseren, denk ik soms
  dinsdag 9 november 2004 @ 16:01:48 #189
6941 APK
Factual, I think.
pi_23193909
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 04:14 schreef Drottel het volgende:
Nee niet alleen voor jou maar het gesprek was wel de aanleiding.

Ik wacht je reactie af.
Ik heb inmiddels een paar bladzijden gelezen, maar ik kan weinig met al die aannames.
Het lijkt de bijbel wel.

Sorry.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_23194252
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 16:01 schreef APK het volgende:
Ik heb inmiddels een paar bladzijden gelezen, maar ik kan weinig met al die aannames.
Dat is mijn bezwaar ook, er wordt m.i. te weinig aandacht gegeven aan een fundering van die aannames. Strakke bewijzen hoeven het nou ook weer niet te zijn, maar enige fundering kan geen kwaad.
pi_23194811
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 16:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat is mijn bezwaar ook, er wordt m.i. te weinig aandacht gegeven aan een fundering van die aannames. Strakke bewijzen hoeven het nou ook weer niet te zijn, maar enige fundering kan geen kwaad.
Het grootste probleem met deze "Verhalen"is natuurlijk dat niemand van ons erbij is geweest.
Het kan dan alleen een optekening zijn van overlevering en gevonden "Documenten".

Hier zijn er toch wel een paar van.

Tabletten van Emeralds.
Tabletten van Hamurabi
Gnostische geschriften gevonden in 1945.

Enzovoort.

Verder zijn er in Irak veel schilderingen terug te viinden oa in de Paleizen van Sadam Hoessein.

Dus dat is veelal het uitgangspunt voor deze stories.
Daar zullen we het dan mee moeten doen.

Ook in afrika (heel afrika) zijn er vanuit overlevering verhalen over de Anunaki.
Over Gwondala land(hoop dat ik het goed opschtijf).

Dus als er nu zoveel bekennd is uit overlevering en gevonden geschriften dan kun je het niet zomaar aan de kant leggen.

Iets anders wordt het als er daarna geinterpreteerd wordt.
Maar dat heb ik aangegeven.

Groet.
  dinsdag 9 november 2004 @ 17:14:28 #192
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_23195874

<<<=========
<<<=========
<<<=========
quote:
Op dinsdag 9 november 2004 13:09 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ga mij dus niet verwijten dat jullie topics een zootje worden; dat doen jullie echt zelf. En op een manier waar nauwlijks tegenop te modereren valt: dan kun je vrijwel alles weg halen.
Te druk, ondersteuning gewenst ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_23282920
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:17 schreef Drottel het volgende:

Nog een aardige oefening.
Ga voor iemand staan. Laat de ander zijn ogen naar boven richten terwijl zijn gezicht naar jou gekeerd is.
Dan vraag je hem/haar de ogen langs de buitenkant naar links(voor jou rechts) te laten draaien. Heel zachtjes. Wanneer je ziet dat het oog iets verspringt laat je de ander stoppen en het oog naar de positie teruggaan waar de sprong plaatsvond.

Nu neem je de achterkant van het hoofd en zoekt de tegengestelde plaats op.
Bijv.
Oog staat voor jou rechtsbovenin. Dan punt linksonder pakken en dat masseren.
Het zijn harde plekken die je best wel stevig met een vinger of duim mag masseren.
Dan herhaal je de oefening.
En zie of het oog niet verder meer springt.
En zo door.

Na afloop zal de ander zich een stuk prettiger voelen.
Overigens is dit een oefening die ook wel bij Touch for Health wordt toegepast.

Veel plezier.

RECOMMENDED KINESIOLOGISTS WHO KNOW THIS CORRECTION:
http://www.kinesiologist.us/wernickes_self_sabotage.html
http://www.kinesiologist.us/Images/eyes-up-right-ibm-400.gif
http://www.kinesiologist.us/Images/eyes-up-left-ibm-400.gif
http://www.kinesiologist.us/Images/eyes-down-left-ibm-400.gif
http://www.kinesiologist.us/Images/eyes-down-right-ibm-400.gif
  zaterdag 13 november 2004 @ 03:22:18 #194
693 ChOas
pi_23283039
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 13 november 2004 @ 14:53:29 #195
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23288379
@Iteejer
In het vermeende slowchat las ik volgens mij ooit dat er een proef gedaan zou worden in Utrecht die betrekking had op het paranormale. Het zou afgelopen zomer gebeuren geloof ik en jij had daarover gepost. Klopt dit en zo ja kun/wil je er iets meer over vertellen?
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23332143
quote:
Op maandag 15 november 2004 12:27 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

thanks voor de "feedback" en info
AUB

pi_23345146
Is alles goed met MUUS en zo ja wanneer komt ze terug?
  vrijdag 19 november 2004 @ 06:41:40 #199
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23418334
Hoi..... whehehehehe
Aangezien men tegenwoordig weer zo vol is over vrijheids van meningsuiting, dacht ik bij mezelf "laat ik die hypocrisie eens aan de tand voelen"
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:36:37 #200
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_23425310
Hey Fonk "Long time no speak ! "
pi_23435001
Ik heb deze hele thread eens doorgelezen en ik moet zeggen: "I love you guy's". Jullie zijn een prachtig stel bij elkaar.

Baay ik lag me kapot van jou reacties; Gaat toch slapen onder je aluminium dekentje; breek je nek kankermongool. Ga nu maar huilen ja......ROFL. Tranen in mijn ogen.
Prachtvent.

[ Bericht 69% gewijzigd door Alicey op 21-11-2004 19:34:07 (Originele reactie teruggezet) ]
  zaterdag 20 november 2004 @ 05:42:30 #202
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23441653
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:36 schreef merlin693 het volgende:
Hey Fonk "Long time no speak ! "
heb je trouwens die BBC documentaire al, "the power of nightmares" ?, waarin uitgelegd word dat alqaeda niet bestaat en gewoon niet meer dan een verzinsel is van de Neocons

zoniet dan moet je het effe zeggen..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zaterdag 20 november 2004 @ 14:23:04 #203
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_23446114
ok dan zech ik het nu mn proc van mn FTP server is gefried dus die dut 't ff nie !

maar er zijn meerdere wegen naar rome..mail me ff !!! dank ! ( jmt1970@xs4all.nl voor als j m kwijt was !)
  zondag 21 november 2004 @ 04:01:55 #204
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23462186
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:54 schreef ramzes het volgende:
Ik heb deze hele thread eens doorgelezen en ik moet zeggen: "I love you guy's". Jullie zijn een prachtig stel bij elkaar.

Baay ik lag me kapot van jou reacties; Gaat toch slapen onder je aluminium dekentje; breek je nek kankermongool. Ga nu maar huilen ja......ROFL. Tranen in mijn ogen.
Prachtvent.

wat?

[ Bericht 35% gewijzigd door Alicey op 21-11-2004 19:34:42 (Originele reactie teruggeplaatst) ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 21 november 2004 @ 12:41:59 #205
693 ChOas
pi_23464623
quote:
Op zondag 21 november 2004 04:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

wat?
Dat was ook mijn eerste idee

Beetje erg overtrokken reactie van die meneer...

[Stephen Roberts]
  zondag 21 november 2004 @ 19:21:01 #206
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23474054
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:54 schreef ramzes het volgende:
-edit : doodsverwensing-
daar stond dus absoluut geen doodsverwensing.

uitermate vreemde actie van alicey dus
  zondag 21 november 2004 @ 19:35:34 #207
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_23474351
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:21 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

daar stond dus absoluut geen doodsverwensing.

uitermate vreemde actie van alicey dus
Bij het teruglezen bleek inderdaad dat de doodsverwensingen een citaat waren. Mijn excuses, en degenen die dit gemeld hebben bedankt!
pi_23474590
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 01:48 schreef newsman het volgende:
Is alles goed met MUUS en zo ja wanneer komt ze terug?
Is ze weer! .

Ik ben nu nog wat aan het forumhoppen om op die manier weer een beetje in te komen, but aai em bek.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zondag 21 november 2004 @ 19:57:56 #209
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_23474857
hoi MUUS daar ben je weer.

Wel eens tarot gelegd?

[ Bericht 39% gewijzigd door displission op 21-11-2004 19:58:37 (vraagje) ]
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_23475480
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:57 schreef displission het volgende:
hoi MUUS daar ben je weer.

Wel eens tarot gelegd?
Yes dear. Ik heb net jouw topic doorgelezen en ben benieuwd naar je verhaal over de volgende legging!
Oi!
pi_23478716
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:45 schreef MUUS het volgende:
Is ze weer! .

Ik ben nu nog wat aan het forumhoppen om op die manier weer een beetje in te komen, but aai em bek.
Ha MUUS, welkom terug . Is alles weer een beetje ok?
  zondag 21 november 2004 @ 22:33:21 #212
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_23478960
Hoi Muus, heb je me een beetje gemist..
pi_23479203
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:23 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Ha MUUS, welkom terug . Is alles weer een beetje ok?
Mja, redelijk. Nu hopen dat het eens een tijdje normaal kan gaan hier. . En thank you for asking! .
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:33 schreef Fonkmeistah het volgende:
Hoi Muus, heb je me een beetje gemist..
Ja. Jij mij zeker ook wel hè? .
Oi!
  maandag 22 november 2004 @ 00:09:35 #214
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_23481510
quote:
Op zondag 21 november 2004 22:23 schreef ReCreative het volgende:
hey howdiehoedadadiedo!! ( )
kom jij eens op irc
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 22 november 2004 @ 01:42:24 #215
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23483318
quote:
Op zondag 21 november 2004 19:35 schreef Alicey het volgende:

[..]

Bij het teruglezen bleek inderdaad dat de doodsverwensingen een citaat waren. Mijn excuses, en degenen die dit gemeld hebben bedankt!
iig niet een citaat van mij.

ik snap ook niet wat dit dus met mij te maken moet hebben
pi_23485105
quote:
Op maandag 22 november 2004 00:09 schreef qu63 het volgende:
hey howdiehoedadadiedo!! ( )
Haai .
quote:
kom jij eens op irc
Was het gezellig dan? Lig zondagavond meestal vroeg in bed .
  maandag 22 november 2004 @ 13:04:30 #217
91333 displission
pi_23489408
MUUS alleen jammer dat niemand zich aanmeld ken jij niemand?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  maandag 22 november 2004 @ 14:00:02 #218
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23490637
welcome back MUUS
En nu blijven!
Is Iteejer alweer gesignaleerd zodat ie mijn vraag kan beantwoorden of heb ie het weer rete druk?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_23491302
Welkom terug Muus. Ben blij je hier weer te zien!
pi_23492487
Fijn dat je je weer wat beter voelt, MUUS
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  maandag 22 november 2004 @ 20:27:28 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23499989
goh ik mag mijn mening ook niet geven he , snel het topic dicht!
zo goed gaat het met fok.
eerst word het uit het publiek die het juist moet weten gehaald , en het in truth gesmeten waar niemand ooit inkijkt,.
en dan word het topic ook nog eens op slot gedaan.

welkom terug muus

[ Bericht 53% gewijzigd door BaajGuardian op 23-11-2004 01:31:15 ]
  dinsdag 23 november 2004 @ 02:44:32 #222
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_23508617
hey baaij jullie doen hetzelfde elkander aan ! relax

ik vind jouw stance heel interesant maar soms zou je die truth mods wel kunnen geloven hoor ! zou jouw ook een extra veer geven !
  dinsdag 23 november 2004 @ 03:59:19 #223
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23508735
ik heb geen behoefte aan een stomme veer.

het enige wat ik wens is dat het domgehouden volk eens de info krijgt maar op deze manier gebeurt dat dus NOOIT.
pi_23509814
Schelden is geen mening geven, BG.

Relax, niet meteen zo gaan snauwen. . Dat topic is iig niet meer te redden, maar van mij mag je het nog een keer proberen op een rustige, normale manier.
Oi!
  dinsdag 23 november 2004 @ 10:18:15 #225
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23510412
nee muus , FOK is niet meer te redden , het volk dat hier vooral in de forums buiten Truth om komt is niet meer te redden ,
en topics die in truth belanden zijn slechts geisoleerd van de buitenwereld zoals je het kunt noemen.

mag jij me vertellen waar ik scheld in dat topic ???
  dinsdag 23 november 2004 @ 12:12:50 #226
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23512661
Het aantal views is vaak wel hoog hoor. Dat soms weinig reageren, wil niet zeggen dat niemand het leest. Daarnaast is de mens het toppunt van doordraven waarbij ze zich zo min mogelijk bezig willen houden met problematiek om zich heen. Youp van het hek vult hele shows met dit gegeven

Verder is het nog heul niet aangetoond dat alles wat jij (BG) beweerd ook echt waar is. Andere problemen die onze aardkloot teisteren zoals de achteruitgang van het milieu zijn wel aangetoond maar ook daar loopt de mens blijkbaar niet warm voor. Iedereen heeft nou eenmaal een "hej laat een ander dat oplossen en het komt vast goed" - gen
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:12:40 #227
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23529978
:[
  dinsdag 23 november 2004 @ 23:17:14 #228
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_23530142
Sorry
pi_23570032
hallo

wil een mod aub mijn voorspellingen topic 2005 opschonen?

ik hebmezelf ook schuldiggemaakt aan slowchat alhier (vooral eigenlijk ), maar ik weet zeker dat diegenen die mee hebben geslowchat het niet erg vinden als hun berichtje ineens weg is.....

en dan is het minder rommelig
pi_23577864
De dikke bobbels zijn verdwenen.
Oi!
pi_23583133
ja inderdaad, hoe weet jij dat

ooooh wacht die bedoel je.....

en weer een hele sterke
pi_23587608
Mwoah, ik heb betere gehoord.
Oi!
pi_23587657
ja maar dat zijn zeker professionals

pi_23587670
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 13:32 schreef TheDeadGuy het volgende:
ja maar dat zijn zeker professionals

Neuh, ik ben immers geen professional.
Oi!
pi_23587811
  vrijdag 26 november 2004 @ 20:17:09 #236
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23594149
slijmballen
pi_23595354
Lief doen RC

[ Bericht 31% gewijzigd door ReCreative op 26-11-2004 21:12:30 ]
  vrijdag 26 november 2004 @ 21:45:29 #238
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_23596309
de teletubbie uithangen BG

GET A LIFE
tjesess
  zondag 28 november 2004 @ 00:56:34 #239
91333 displission
pi_23620910
Ik wil graag die foto uit het topic uhm..verslag o-line tarot legging. Heeft er niks mee te maken MUUS en de teksten die erop in gingen ook niet..wil jij dat voor me regelen please...?????:)

Ohw ja, wat ik eigenlijk wilde zeggen..het verpest de lay-out en zorgt voor extra down.time op FOK

[ Bericht 17% gewijzigd door displission op 28-11-2004 00:58:28 (extraz argumentos) ]
pi_23620971
Off-topic foto + reacties daarop zijn alsnog verwijderd, displission.
Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')