SoK is volgens mij een beetje egoistischquote:Op zondag 26 september 2004 00:32 schreef Timo20 het volgende:
waarom niet die van MikeyMo??
die had n veel mooier plaatje gemaakt en vond de titel ook beter![]()
![]()
n beetje???quote:Op zondag 26 september 2004 00:33 schreef Hare het volgende:
[..]
SoK is volgens mij een beetje egoistisch![]()
idd. maar ja als je t onder de baas zijn tijd doet krijg je er wel voor betaaldquote:Op zondag 26 september 2004 00:38 schreef MikeyMo het volgende:
zit ik een beetje voor jan lul onder de baas zijn tijd te soepen
quote:Op zondag 26 september 2004 00:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
idd. maar ja als je t onder de baas zijn tijd doet krijg je er wel voor betaald
Ik zeg n modje sluit dit topic gewoon en opent alsnog t door MM voorgestelde topic
![]()
Nee, dat was ik.quote:Op zondag 26 september 2004 00:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[afbeelding]
hier is het plaatje, jij mocht hem openen las ik net in het oude topic
dan las ik het verkeerd..quote:Op zondag 26 september 2004 01:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, dat was ik.
Begin je ons nou te verwarren??
wisten we alquote:Op zondag 26 september 2004 04:17 schreef Sai het volgende:
DVDs zijn okay ouwes!
Ik nietquote:Op zondag 26 september 2004 11:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb gister dvd's besteld
Loser!quote:Op zondag 26 september 2004 12:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik niet
Het kan niet altijd feest zijn. Mijn collectie is nog niet zo ruig als die van jouwquote:Op zondag 26 september 2004 12:07 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik niet
Inderdaad. Dat gezeik over topic titel altijd. Alsof je niks beters te doen hebt.quote:Op maandag 27 september 2004 13:09 schreef dolle_hond het volgende:
alweer een hele pagina gemier.
en ik heb wel dvd's gekocht maar nog niet binnen
Ik ken het ja. Dan zit het hoesje niet netjes achter het plasic van een amaray case, scheur je zo net een randje ermee af!quote:Op maandag 27 september 2004 15:09 schreef Hare het volgende:
Ik wordt trouwens wel helemaal gek van al die sealstickertjes op die R1 dvd's. Niet aan 1, niet aan 2, maar neehoor, aan alle 3 de kanten is de dvd dichtgeplakt
Voor securityreasons, en ben je dan weer een uur mee bezig om dat allemaal netjes los te halen
zo heb ik mijn bottom box vernaggeldquote:Op maandag 27 september 2004 15:13 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik ken het ja. Dan zit het hoesje niet netjes achter het plasic van een amaray case, scheur je zo net een randje ermee af!Of van die magneetstrips in snapper cases. Die heb ik tot nu toe maar laten zitten, anders zal je ziet dat de print er ook nog mee afkomt...
Owja, Spaces 1 & 2 zijn binnen!
De enige extra's die de Japanse versie boven de Korea versie heeft is dit:quote:Op maandag 27 september 2004 15:30 schreef FremantleDockers het volgende:
Léon SE (R3)
Wat vindt men nou eigenlijk de beste versie van Léon, de R3 met twee versies of de R2Japan met meer extra's?
quote:Op maandag 27 september 2004 16:39 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Zelfde
quote:Op maandag 27 september 2004 17:16 schreef Frangk het volgende:
Ik koop geen dvd`s, ik download ze...
Ben jij even een stoer, duister mannetje zeg.quote:Op maandag 27 september 2004 17:16 schreef Frangk het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2004 17:38 schreef Frangk het volgende:
Waarom zou dat nou weer niet dezelfde kwaliteit zijn?
Kun je als je die binnenhebt even melden wat de extra's zijn, of die in het Engels (ondertiteld) zijn, en of het meegeleverde screenplay in het Engels is? Heel erg bedankt.quote:Op maandag 27 september 2004 17:13 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb dit weekend de volgende dvd's besteld:
Papillon Collector's Edition
[afbeelding]
Ik ben wel weer tevreden met mijn bestellingen
scheelt slechts 4,5 gig aan informatie...waar denk je dat dat vandaan moet komen?quote:Op maandag 27 september 2004 17:38 schreef Frangk het volgende:
Waarom zou dat nou weer niet dezelfde kwaliteit zijn?
Ik zal het je melden als ik hem binnen heb. Maar mss heb je ook iets aan de info op de site waar ik hem besteld heb:quote:Op maandag 27 september 2004 18:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Kun je als je die binnenhebt even melden wat de extra's zijn, of die in het Engels (ondertiteld) zijn, en of het meegeleverde screenplay in het Engels is? Heel erg bedankt..
Jij hebt Reservoir DVD's dan ook niet geregisseerd.quote:Op maandag 27 september 2004 20:18 schreef AntiChrist het volgende:
wat een kut topic...... mn naam staat niet eens op het gesoepte plaatje
volgens dtopic wellicht, mijn soepwerk staat nog steeds onlinequote:Op maandag 27 september 2004 20:18 schreef AntiChrist het volgende:
wat een kut topic...... mn naam staat niet eens op het gesoepte plaatje
De extra's zullen vast wel engels gesproken zijnquote:Op maandag 27 september 2004 18:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Kun je als je die binnenhebt even melden wat de extra's zijn, of die in het Engels (ondertiteld) zijn, en of het meegeleverde screenplay in het Engels is? Heel erg bedankt..
Ik wacht al een week op een reeks dvd's.quote:Op maandag 27 september 2004 21:07 schreef Cascade het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ligt het aan mij of is play.com de laatste tijd donders snel met leveringen?
Ik heb al een DVDquote:Op zondag 26 september 2004 11:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb gister dvd's besteld
Hij's sterk he?quote:Op maandag 27 september 2004 21:07 schreef Cascade het volgende:
[afbeelding]
Alle drie top filmsquote:Op maandag 27 september 2004 21:07 schreef Cascade het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ligt het aan mij of is play.com de laatste tijd donders snel met leveringen?
quote:Op maandag 27 september 2004 23:31 schreef Plengel het volgende:
[..]
Hij's sterk he?![]()
Geniale soundtrack
quote:Op maandag 27 september 2004 23:38 schreef victorinox het volgende:
[..]
Alle drie top films
Ik heb er zelfs 2quote:Op maandag 27 september 2004 22:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb al een DVD
V.
quote:Op maandag 27 september 2004 17:16 schreef Frangk het volgende:
Die heb ik ook, waarom hebben die kloothommels van Disney/Pixar nou ook niet gewoon ff de Engelse track van Mike's New Car erbij gezet!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:51 schreef Timo20 het volgende:
Oh, en gisteren nog gekregen van me broer (nog voor me verjaardag)
[afbeelding]
ubergeile R2NL 2dvd, digipack![]()
Nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:51 schreef Timo20 het volgende:
Oh, en gisteren nog gekregen van me broer (nog voor me verjaardag)
[afbeelding]
[afbeelding]
ubergeile R2NL 2dvd, digipack![]()
Hij is nu ook te bestellen bij cdwowquote:Op maandag 27 september 2004 18:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zal het je melden als ik hem binnen heb. Maar mss heb je ook iets aan de info op de site waar ik hem besteld heb:
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=23993
quote:Special Features:
* All-New Digital Transfer
* Anamorphic Widescreen 2.35:1
* DTS 6.1 Discrete Surround, Dolby Digital Surround EX
* On/ Off Subtitles
* Behind-The-Scenes Documentary: "The Magnificent Rebel"
* Original Theatrical Trailer
* Mini LoBBY Cards
* 176 pages Original Screenplay (Re-printed)
1984!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:41 schreef Smots het volgende:
[..]
1984!
Wat zijn de specs van die 1984?
quote:#
R1 America - (MGM)
#
Extras:
Theatrical trailer
#
Subtitles:
English, French and Spanish
#
Picture format:
1.85:1 Anamorphic NTSC
#
Soundtrack(s):
English Dolby Digital Mono
#
Case type:
Amaray (Keep) Case
Een vrij kale uitgave met alleen een trailer als extra. De R1 en R2 zijn op details verschillend (ondertitels). Ik heb de R1 die is Anamorphic met een DD Mono track en o.a. Engelse ondertitels (110minuten). De R2 is pas uitgekomen maar is dus geen echte verbetering. De film zelf is natuurlijk gewoon goed uitgebracht alleen bij deze film had ik toch wel wat achtergronden en commentaar willen zien.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:41 schreef Smots het volgende:
[..]
1984!
Wat zijn de specs van die 1984?
De hoes die je ziet op koreandvds is de hoes die je krijgt. Twee discs met twee versies. Het plaatje wat ik daarvoor postte was de japanse R2. Een versie, maar wel meer extras. Hoe kom je erbij dat de R3 een ander hoesje zou hebben?quote:Op maandag 27 september 2004 19:12 schreef sweek het volgende:
Waar halen jullie die Leon R3 vandaan?
Op Korean Dvd's staat geloof ik een andere...
http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=9740
Die heeft niet die leuke hoes... alhoewel er onder wel staat dat het in praktijk een andere hoes kan zijn.
Op Cd-Wow vind ik alleen een R2.
Ach... ik geloof wel gewoon dat dat hem is, heb hem net besteld..
Omdat onderaan bij dat linkje staat: cover may be different.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:07 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
De hoes die je ziet op koreandvds is de hoes die je krijgt. Twee discs met twee versies. Het plaatje wat ik daarvoor postte was de japanse R2. Een versie, maar wel meer extras. Hoe kom je erbij dat de R3 een ander hoesje zou hebben?
quote:Op maandag 27 september 2004 16:52 schreef Hare het volgende:
De enige extra's die de Japanse versie boven de Korea versie heeft is dit:
About Leon" Behind-the-scenes featurette (3.32min with forced Japanese subtitles, 1.33:1)
Deleted Scenes - with forced Japanese subtitles (2:00min)
en dat kan ik ook wel missen. De Japanse R2 heeft wel DTS, maar daar heb je weinig aan als je niks hebt om dat af te spelen. Verder vind ik de R3 gewoon een keigeile hoes hebben.
Maar ja, wat is nou het beste?
Ik ben nu vast een cultuurbarbaar als ik zeg dat ik nog nooit van die kerel heb gehoord?quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:05 schreef Hare het volgende:
Met stip op 1 in mijn collectie. Hier ben ik echt zooooooo blij mee:
[afbeelding]
In een prachtig digipack nog wel waarin alles gewoon op elkaar is afgestemd:
[afbeelding]
Op alle dvds staan gewoon de extra die ook op de gewone losse releases staan, maar eentje moet ik nog ff speciaal noemen:
Op Winchester '73 staat gewoon audiocommentaar van JimmyKrijg echt gewoon kippenvel als ik net ff een stukje opzet. Die stem!!
Sjah, jammer dat het niet in een geile kubus of zo zit he.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:19 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik ben nu vast een cultuurbarbaar als ik zeg dat ik nog nooit van die kerel heb gehoord?
Dit is officieel de laatste keer dat ik nog iets tegen je zegquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:19 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik ben nu vast een cultuurbarbaar als ik zeg dat ik nog nooit van die kerel heb gehoord?![]()
De films uit de box ken ik nog wel, alleen ik heb er geen van gezien, zelfs Vertigo niet.![]()
Ehm...een beetje wel ja.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:19 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik ben nu vast een cultuurbarbaar als ik zeg dat ik nog nooit van die kerel heb gehoord?![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:19 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
De films uit de box ken ik nog wel, alleen ik heb er geen van gezien, zelfs Vertigo niet.![]()
je mag blij zijn dat je nu niet naast me zitquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:28 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Sjah, jammer dat het niet in een geile kubus of zo zit he.![]()
die man heeft best een aparte spraakquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:19 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wie ik?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die man heeft best een aparte spraak
dat ziet er uit als een Wehkamp bestelling, nu komt mijn vraag: had je al reeds een klantennummer of was jij ook een nieuwe bezoeker?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:58 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je ze ook allemaal binnengekregen? En ga je er nog wat terugsturen?quote:Op woensdag 29 september 2004 11:22 schreef detulp050 het volgende:
Ik ga mijn wehkampbestelling er maar niet helemaal bijzetten, dat is te veel werk![]()
Maar hij is in ieder geval gisteren binnen gekomen en had al een klantnr.
wehkamp had van het weekend een geweldige actie, 750 dvd' van elke 7,99/stuk. Daar zaten complete DVDboxen bij van Star Trek en Buffy geloof ik. Nou ja, geen craptitels, nee echt een goede aanbieding voor een zeer goede prijs.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:54 schreef Verbal het volgende:
TissurmetWehkamp
V.
Ik had al een klantennummer en had aangegeven dat ik het dinsdag wilde ontvangen maar ik was verbaasd dat er om half 8 nog iemand langskwam.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat ziet er uit als een Wehkamp bestelling, nu komt mijn vraag: had je al reeds een klantennummer of was jij ook een nieuwe bezoeker?
ze hebben nog wel titels liggen hoor, maar enkel de restjes. Wellicht zit er nog wat voor je bij, je weet nooitquote:Op woensdag 29 september 2004 12:05 schreef Verbal het volgende:
Okee, thanks.
Daar ben ik dan ongetwijfeld te laat voor/mee, zeker zonder klantnummer.
V.
hij wel!quote:Op woensdag 29 september 2004 13:06 schreef dapluiz het volgende:
Net binnengekregen! :
[afbeelding]
en gehaalt bij de FRS (cabaret actie)
Najib Amhali - Freefight
Jochem Meyer - Adehade
Hans Teeuwen - Industry of Love
Arie en Sylvester - Rammen!
quote:Op woensdag 29 september 2004 13:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hij wel!
nou ga ik nog verlangender naar buiten kijken
30min minder pauze kost je ook 12 euro dan is het best duur geworden of schrijf je de extra pauze niet op?quote:Op woensdag 29 september 2004 14:22 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb net Clerks gekocht bij FRS voor 4.99, en Dobermann voor 6.99 en ik was 35 min. te laat terug van pauze
misschien is het schoolpauze?quote:Op woensdag 29 september 2004 14:29 schreef sampoo het volgende:
[..]
30min minder pauze kost je ook 12 euro dan is het best duur geworden of schrijf je de extra pauze niet op?![]()
Tuurlijk schrijf ik die pauze niet. Ik schrijf zoiezo nooit tijd hier. Als de kat van huis is ...quote:Op woensdag 29 september 2004 14:29 schreef sampoo het volgende:
30min minder pauze kost je ook 12 euro dan is het best duur geworden of schrijf je de extra pauze niet op?![]()
surfen de muizen op Fokforum!quote:Op woensdag 29 september 2004 16:20 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Tuurlijk schrijf ik die pauze niet. Ik schrijf zoiezo nooit tijd hier. Als de kat van huis is ...
*kijkt meequote:Op woensdag 29 september 2004 13:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hij wel!
nou ga ik nog verlangender naar buiten kijken
Oh ik heb wel vaker bij play besteld maar dacht dat ze altijd via de post kwamen. maar des te beter heb weinig vertrouwen in mijn collega's bij de postquote:Op donderdag 30 september 2004 11:46 schreef MikeyMo het volgende:
Play pakketjes worden niet gebracht met de post
ik vind die verpakking zo lelijk... past wel bij die baggerfilm eigenlijkquote:Op donderdag 30 september 2004 13:20 schreef ArmaniXL het volgende:
[afbeelding]
Het is gewoon sterker dan mij, deze had ik al maar ja, niet in deze verpakking.
Nu de dvd maar verpatsen en de verpakking in de kast zetten![]()
Ach ja, ieder zijn smaak héquote:Op donderdag 30 september 2004 13:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik vind die verpakking zo lelijk... past wel bij die baggerfilm eigenlijk
Ik heb er 2, bijna 3 (eigenlijk bijna 4, maar Above the law is een gedownloade film)quote:Op donderdag 30 september 2004 14:17 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Ach ja, ieder zijn smaak hé
Ik ben nog steeds trots op het feit dat ik geen Seagals in mijn collectie heb![]()
wat is die laatste voor iets?quote:Op donderdag 30 september 2004 16:29 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
THX 1138quote:Op donderdag 30 september 2004 16:56 schreef beschuit het volgende:
[..]
wat is die laatste voor iets?
Ja erg he, zeker als de titel duidelijk op de hoes staatquote:Op donderdag 30 september 2004 18:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, gut, iemand zou toch maar een titel niet kennen zeg. Schande!
bij cd-wow? mijn vandaag binnengekomen once upon a time in america van cd-wow was gewoon een keepcasequote:Op donderdag 30 september 2004 15:12 schreef DinoPK het volgende:
[afbeelding]
2 disc Digipack (!, daar had ik dus echt niet op gerekend)
6 euro en 34 centjes maar liefst (in totaal 2.50 pond korting, mijn 2 ponds vouchers waren helaas op). Een echt koopje dus
Af en toe de nederlandstalige sites checken (ver voor verkoopdatum). De preoders van de Alias boxsets willen dan nog wel eens heel laag liggen. Mijn box was bijvoorbeeld maar ¤29 ipv de ¤43 nuquote:Op woensdag 29 september 2004 22:53 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag eindelijk binnen, 30 dagen nadat ik m had besteld op dvdsoon.com
[afbeelding]
eindelijk, meer Jennifer Garner
![]()
kwam alleen ¤ 7,41 invoerrechten bij
Wat gek. Ik heb gewoon de 2disc digipack. Ze verkopen geloof ik toch ook geen andere.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:04 schreef mooiegek het volgende:
[..]
bij cd-wow? mijn vandaag binnengekomen once upon a time in america van cd-wow was gewoon een keepcase(had hem alleen wel voor 4,95
)
Ja een beetje raar inderdaad, misschien hetzelfde als hier in de winkels: daar schijnt in sommige winkels de digipack nog te liggen samen met de keepcase. Persoonlijk ben ik erg blij met de digipack, ik vond het dood en doodzonde hoe de film eruit zag in keepcase uitvoering.quote:Op donderdag 30 september 2004 19:04 schreef mooiegek het volgende:
[..]
bij cd-wow? mijn vandaag binnengekomen once upon a time in america van cd-wow was gewoon een keepcase(had hem alleen wel voor 4,95
)
Die midnite movies-releases zijn geinig hè?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:13 schreef De_Schaduw het volgende:
Begin deze week:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
06 vond ik eigenlijk best leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:14 schreef Smots het volgende:
Star Wars trilogy box
Theo van Gogh dubbelbox: Blind Date/06 (kostte maar 5 Geuro bij de mediamarkt)
Cloaca
Ik moet 'm nog gaan kijken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
06 vond ik eigenlijk best leuk
grappig dat When The Last Sword Is Drawn, van hetzelde productiebedrijf, zo goed als dezelfde dvdhoes heeft:quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:18 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
tja ach..het maakt me niet heel veel uit maar zo'n digipack is net wat mooier. denk dat de gebruikte kortingen hier niet op van invloed zijn. misschien hadden ze nog net wat digipacks toen jij bestelde en alleen nog maar keepcases toen ik bestelde. het prijsverschil komt idd door de vouchers. ik heb een link van 1,5 pond en een voucher van 2 pond gebruikt...wel prettig hoor 3,5 pond korting op een dvd van 6,99.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:19 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ja een beetje raar inderdaad, misschien hetzelfde als hier in de winkels: daar schijnt in sommige winkels de digipack nog te liggen samen met de keepcase. Persoonlijk ben ik erg blij met de digipack, ik vond het dood en doodzonde hoe de film eruit zag in keepcase uitvoering.
Het prijsverschil komt neem ik aan door het voucerverschil of ben ik op een verkeerd moment aan het bestellen geweest?
Komt er nog aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:22 schreef Smots het volgende:
Die midnite movies-releases zijn geinig hè?
Ik heb zelf de Deranged/Motel Hell dubbelaar.
ja weet ik maar ik met deze tv series (bij Alias heb ik dat en ook bij 24) dat ik ze graag op R1 allemaal wil hebben. Waarom? weet ik eigenlijk niet. misschien mooiere uitgave`s, meer extra`s?? kweet t niet. tis gewoon n gekke tik van mequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Af en toe de nederlandstalige sites checken (ver voor verkoopdatum). De preoders van de Alias boxsets willen dan nog wel eens heel laag liggen. Mijn box was bijvoorbeeld maar ¤29 ipv de ¤43 nu![]()
ach als jij graag gaylord boxen koopt dan moet jij dat weten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja weet ik maar ik met deze tv series (bij Alias heb ik dat en ook bij 24) dat ik ze graag op R1 allemaal wil hebben. Waarom? weet ik eigenlijk niet. misschien mooiere uitgave`s, meer extra`s?? kweet t niet. tis gewoon n gekke tik van me
Gisteren opgehaald op t postkantoor
[afbeelding]
En hij is mooi. n vierkante doos met relief hoes je had gelijk Hare
en ingelegd met spiegeltje (:D) en n zachte witte stof. erg mooi
Ik zou zeggen: Antichrist, laat die kritiek maar komen
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:41 schreef MikeyMo het volgende:
timo20 isdat mag duidelijk zijn
ik durf zelfs te beweren dat hij een koppeltje vormt met Harequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:41 schreef MikeyMo het volgende:
timo20 is gay dat mag duidelijk zijn
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:16 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik durf zelfs te beweren dat hij een koppeltje vormt met Hare
!!! Die is een stuk beter dan de standaard versie die hier in de winkels ligt!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:20 schreef MrData het volgende:
[afbeelding]
De UK R2 3 disc van de Shawshank Redemption![]()
De R1 versie die 5 oktober uitkomt ziet er nog beter uitquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
!!! Die is een stuk beter dan de standaard versie die hier in de winkels ligt!
Is dat die met dat boek en soundtrack CD?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:40 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
De R1 versie die 5 oktober uitkomt ziet er nog beter uit![]()
Ik ben nog steeds regio 2 gebonden..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:40 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
De R1 versie die 5 oktober uitkomt ziet er nog beter uit![]()
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 00:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach als jij graag gaylord boxen koopt dan moet jij dat weten.ik ben alleen maar blij voor je
m`n vriendin vond toch van niet gisteravond hoorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:41 schreef MikeyMo het volgende:
timo20 is gay dat mag duidelijk zijn
quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:16 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik durf zelfs te beweren dat hij een koppeltje vormt met Hare
een kasthomo, dat ben jequote:Op zondag 3 oktober 2004 00:20 schreef Timo20 het volgende:
m`n vriendin vond toch van niet gisteravond hoor![]()
Jaquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:42 schreef MrData het volgende:
[..]
Is dat die met dat boek en soundtrack CD?
Zijn de extra's ook (engels) ondertiteld?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:20 schreef MrData het volgende:
[afbeelding]
De UK R2 3 disc van de Shawshank Redemption![]()
Nee, alleen de film zelf heeft ondertiteling (alleen Engels).quote:Op zondag 3 oktober 2004 13:20 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Zijn de extra's ook (engels) ondertiteld?
OMFG!!! Dat dit gewoon op DVD te verkrijgen isquote:Op zondag 3 oktober 2004 08:56 schreef detulp050 het volgende:
[afbeelding]
en dank je welquote:Op zondag 3 oktober 2004 00:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
een kasthomo, dat ben je
joij bent degene die na tal van ontopic posts weer offtopic gaatquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en dank je wel
kvind dat we weer ontopic moeten gaan
ok true pointquote:Op zondag 3 oktober 2004 22:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
joij bent degene die na tal van ontopic posts weer offtopic gaat
Nou ja, gewoon... Hij is e i n d e l i j k te krijgenquote:Op zondag 3 oktober 2004 14:02 schreef Plengel het volgende:
[..]
OMFG!!! Dat dit gewoon op DVD te verkrijgen isHet deuntje schiet gewoon meteen weer in me hoofd.
en beter... de versie die je nu gekocht hebt is van Indies, en het beeld is 4:3 ... had je beter de regio 1 versie via cdwow kunnen bestellen... 2 discs en breedbeeld..quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:32 schreef Atreidez het volgende:
Help me Mommy, I'm addicted![]()
en Glengarry Glen Ross voor 9.99
Misschien had de laatste wel goedkoper gekunt ergens, maarja..
en zeker ook nog eens voor praktisch dezelfde prijs?quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:57 schreef Retarded het volgende:
[..]
en beter... de versie die je nu gekocht hebt is van Indies, en het beeld is 4:3 ... had je beter de regio 1 versie via cdwow kunnen bestellen... 2 discs en breedbeeld..
Met kortingslink voor 6,49 GBP. Ja dus.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en zeker ook nog eens voor praktisch dezelfde prijs?
Het cellofaan zit er nog omheenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:50 schreef Verbal het volgende:
Zeg Tulp, heb jij ook van die irritante digitale storing in de eerste scènes al meteen? (de rest nog niet bekeken).
je mag je prullenbak wel eens schoonmakenquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:27 schreef Hare het volgende:
OMG!Mooier dan de Alien Head zal misschien niet kunnen, maar een betere en mooiere set dan deze bestaat volgens mij niet. Tering zeg. I'm flabbergasted!
[afbeelding]
En om ff te laten zien hoe groot ie is:
En daarin zitten twee 'schoenendozen', een met het poppetje erin, de ander met boek, dvd en 2 OST's:
[afbeelding]
En dat poppetje is dus echt supermooi gemaakt, op het plaatje staat trouwens het nummer van je set (mijn is 01322 van de 10000):
[afbeelding]
En dan nog ff een plaatje van het boek, wat echt supervet is. Is gewoon hardcover met relief, in een soort van doosje. Grootste deel van het boek is in het japans, alleen de laatste (ohnee, eerste, japanners beginnen achteraan) 40 pagina's staan vol met plaatjes.
[afbeelding]
Ik kan er wel weer ff tegenaan
Tering zeg, is dat alles wat je over mijn ubergeile set kan zeggenquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je mag je prullenbak wel eens schoonmaken
Da's geen prullenbak, dat is een toilet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je mag je prullenbak wel eens schoonmaken
Japanse animatie van Ghibli (makers van Spirited Away e.d.)quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:57 schreef Shogo het volgende:
Mooi die set, waar gaat de film over?
Dat poppetje is echt mooi! Vond ik overigens ook veruit het mooiste moment van de film, de ontmoeting met het jongetje en het meisje.quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:27 schreef Hare het volgende:
OMG!Mooier dan de Alien Head zal misschien niet kunnen, maar een betere en mooiere set dan deze bestaat volgens mij niet. Tering zeg. I'm flabbergasted!
En dat poppetje is dus echt supermooi gemaakt, op het plaatje staat trouwens het nummer van je set (mijn is 01322 van de 10000):
kijk dit is nou een mooie set!! veel beter dan dat juwelenkistjequote:Op maandag 4 oktober 2004 15:27 schreef Hare het volgende:
blaat
Nouja, die Alien Head is toch nog wel een klein stapje boven deze set hoor. Deze is veel uitgebreider, en ook het poppetje is zeer mooi, gewoon een zeer gedetailleerde replica.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:32 schreef Durbin het volgende:
[..]
Dat poppetje is echt mooi! Vond ik overigens ook veruit het mooiste moment van de film, de ontmoeting met het jongetje en het meisje.![]()
Overigens heb ik de ophef over de Alien Head nooit echt begrepen.
het word tijd dat dat ding een eigen topic krijgtquote:Op maandag 4 oktober 2004 16:45 schreef Hare het volgende:
Nouja, die Alien Head is toch nog wel een klein stapje boven deze set hoor.
En ok, de Alien Head is ook gewoon een replica, net zo mooi als dat poppetje, alleen een stuk groter, en dat ziet er natuurlijk wel stoer uit
No offense maar dat is geen dvd-collectie meer maar een kinderkamer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:41 schreef Hare het volgende:
Altijd leuk die complimentjes!
Vind zelf dat ik nu wel een mooi plankje Ghibli heb:
[afbeelding]
de mijne komt deze week binnen als het goed is, echt een mooie boxquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Wat een cheapass box eigenlijk. Konden er niet eens kleurenfoto's vanaf?quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
hij is mooi hequote:
Heb je gezien hoe mooi gedetailleerd hij is afgewerkt? tis een soort nep leer of zo...quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:19 schreef MikeyMo het volgende:
hij is mooi he
Ja dag hoor, alsof ik dat moet gelovenquote:
Das Apartment?quote:
ik ben mn vrouwelijke kant aan het ontdekkenquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja dag hoor, alsof ik dat moet geloven![]()
Of heb je je nu opeens bekeerd?
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ben mn vrouwelijke kant aan het ontdekken
Als je hulp nodig hebt.......quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:35 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ben mn vrouwelijke kant aan het ontdekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Spring, Summer.... die je binnen hebt gekregen Joppe, is dat de R2uk?The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:09 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
jaja, en dan zeggen dat ik n kasthomo benquote:
ja uiteraard is iequote:Op maandag 4 oktober 2004 21:21 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe mooi gedetailleerd hij is afgewerkt? tis een soort nep leer of zo...
Maar echt wel
denk je nou echt dat een van ons hem werkelijk waar heeft aangeschaftquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
jaja, en dan zeggen dat ik n kasthomo ben
[..]
ja uiteraard is ie. dat jullie daar nu pas achter komen is echter minder
maar toch cool dat jullie m eindelijk ook hebben
Ow.... was dat de bedoeling...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
denk je nou echt dat een van ons hem werkelijk waar heeft aangeschaften dan nog wel alledrie tegelijk?? ik ga nog liever dood dan dat ik zo een gaylord box in mijn bezit heb.
![]()
Volgens mij is dit de nieuwe Alien Head!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
zojuist gebracht op mijn werk:
[afbeelding]
Van KinkyQueen geloofde ik het eigenlijk nog welquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
denk je nou echt dat een van ons hem werkelijk waar heeft aangeschaften dan nog wel alledrie tegelijk?? ik ga nog liever dood dan dat ik zo een gaylord box in mijn bezit heb.
![]()
ik zie zijn vrouw er nog wel voor aan...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Van KinkyQueen geloofde ik het eigenlijk nog wel
queen ook nog wel met zijn verschrikkelijke gevoel voor wansmaakquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik zie zijn vrouw er nog wel voor aan...
neuh, alleen als die griet 90% van de film naakt looptquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
queen ook nog wel met zijn verschrikkelijke gevoel voor wansmaak
Die heb ik ook. Erg goede film.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ontopic:
jammergenoeg heb ik nog nix uit de the official Jess Franco collection maar daar gaat verandering in komenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 11:36 schreef MikeyMo het volgende:
een dergelijke boxsetvan een Jess Franco vrouwengevangenis film zou hij daarnetgen trost op de plank hebben staan
Waar heb jij die onderste box vandaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:31 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag Binnen:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb hem via www.dvd.nl en daar het verkoop forum. op ebay staat ie ook nog wel eensquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:38 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Waar heb jij die onderste box vandaan als ik vragen mag?
Precies! Maar niet in 1 keer hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:03 schreef kinky_queen het volgende:
Hmmmm, De schaduw is alle dvd's met Vincent Price aan het aanschaffen...
Is er iets speciaals aan die dvd van The Game of is het de normale versie?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:43 schreef Hare het volgende:
Heb ook weer een lekker stapeltje binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker hoor
Nee, helemaal niks, volgens mij alleen een trailer, maar ja, voor 3 dollar laat ik zoiets natuurlijk niet liggenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:33 schreef Smots het volgende:
[..]
Is er iets speciaals aan die dvd van The Game of is het de normale versie?
Ein-de-lijk!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:31 schreef California het volgende:
[afbeelding]
Niet in 2,35:1 zoals achterop staat, maar goed, die is er ook gewoon niet.
Heb ik ooit nog eens f150,- voor betaaldquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:12 schreef sweek het volgende:
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb ik ooit nog eens f150,- voor betaald
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:41 schreef sampoo het volgende:
Was de prijs maar ook eens schitterend. Ik huiver als ik terug denk aan de omgerekend 50 euro die ik uitgaf aan de Criterion van The Seven Samurai.![]()
Let op je woorden, jongemanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:26 schreef Cheiron het volgende:
Mag ik even kwijt dat ik de Criterion verzamelaars .. uhm.. een beetje.. apart vindt?
Bij deze
ok, da's inderdaad een erg mooie prijs!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks, volgens mij alleen een trailer, maar ja, voor 3 dollar laat ik zoiets natuurlijk niet liggen
Ik had m voor 17quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:41 schreef sampoo het volgende:
Was de prijs maar ook eens schitterend. Ik huiver als ik terug denk aan de omgerekend 50 euro die ik uitgaf aan de Criterion van The Seven Samurai.![]()
Moet je natuurlijk ook wel ff uitleggen waarom danquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:26 schreef Cheiron het volgende:
Mag ik even kwijt dat ik de Criterion verzamelaars .. uhm.. een beetje.. apart vindt?
Bij deze
ach, da's niks.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb ik ooit nog eens f150,- voor betaald
[afbeelding]
Een jaar of drie geleden besteld bij rodisc besteld voor 105 guldens. Was voordat ik een creditcard had. Maar voor 25 euro koop ik tegenwoordig zowat 5 films of een seizoensboxset van een willekeurige serie. Mij is het niet het geld waard. Seven Samurai was enkel als Criterion een beetje goed verkrijgbaar en dan is het te overwegen maar als er meerdere versies zijn dan kijk ik elders.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Zoveel?
De meeste zijn nu te krijgen voor 25 euro of minder bij cdwow.
waarschijnlijk omdat ze zoveel geld uitgeven aan een DVDquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Moet je natuurlijk ook wel ff uitleggen waarom dan
sommige criterions worden in een andere regio soms vrijwel hetzelfde, maar veel goedkoper uitgegevenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:39 schreef sampoo het volgende:
[..]
Een jaar of drie geleden besteld bij rodisc besteld voor 105 guldens. Was voordat ik een creditcard had. Maar voor 25 euro koop ik tegenwoordig zowat 5 films of een seizoensboxset van een willekeurige serie. Mij is het niet het geld waard. Seven Samurai was enkel als Criterion een beetje goed verkrijgbaar en dan is het te overwegen maar als er meerdere versies zijn dan kijk ik elders.
Vind het trouwens wel raar dat er van deze film nog geen goede uitgave is verschenen, is toch best een aardige film naar mijn ideequote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:29 schreef Smots het volgende:
[..]
ok, da's inderdaad een erg mooie prijs!
Maar tot er een supergeile versie van die film op dvd uitkomt hou ik mijn dts-laserdisc van the Game wel in de collectie
Maar je moet niet alleen kijken naar de prijs, ook naar prijs/kwaliteits verhoudingquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ze zoveel geld uitgeven aan een DVD
voor 700,- wil ik de originele filmreel hebbenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar je moet niet alleen kijken naar de prijs, ook naar prijs/kwaliteits verhouding
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:33 schreef Smots het volgende:
ach, da's niks.
Ik heb ooit een keer ZEVENHONDERD gulden betaald voor een Japanse dvd-box met daarin vier David Lynch films.
Eind van dit jaar wel voor 200 in de Italiaanse shopsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding]
425,- euro...
ik lach me de kolere als hij over 2 jaar voor 4 tientjes bij van Breukhoven ligt
![]()
dat zou wel een stunt zijnquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:51 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding]
425,- euro...
ik lach me de kolere als hij over 2 jaar voor 4 tientjes bij van Breukhoven ligt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |