Sorry, was niet de bedoeling...quote:Op woensdag 22 september 2004 23:22 schreef karoltje het volgende:
Ja weet niet voor hoelang, toen ik net posts als deze:
[..]
zag staan begon ik alweer te twijfelen.
.
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:29 schreef BVO het volgende:
Kan Tommerd niet wat doen aan dat gebagger, van in dit geval ik geloof digispeed?
Erg irritant..
Voor de rest mooie OP natuurlijk.
Dubbelpostquote:Op woensdag 22 september 2004 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, was niet de bedoeling...
Ik zie het helemaal voor me. Ludo wordt opgepakt en komt in de bak terecht. Dan laat ie zijn haar groeien en gaat ie ontsnappen. Hij wil gaan onderduiken bij Janine maar Janine laat hem niet in. Enige plek waar ie nog terecht kan is bij Nick...kan een leuke verhaallijn worden. Iets spannends met Ludo en toch nieuw wat niet eerder is gedaanquote:Op woensdag 22 september 2004 23:32 schreef karoltje het volgende:
Staat Luud goed dat lange haar.
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dubbelpost
quote:Op woensdag 22 september 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
Het is niet alleen digispeed hoor, kan zo nog een paar mensen opnoemen die regelmatig topics volbaggeren. Maar goed, ik noem geen namen.
'quote:Op woensdag 22 september 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
Het is niet alleen digispeed hoor, kan zo nog een paar mensen opnoemen die regelmatig topics volbaggeren. Maar goed, ik noem geen namen.
Die hebben echt geen kont met elkaar gemeenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:38 schreef 9christensen het volgende:
Ludo en Barbara, is dat geen mooi stel?
Ik vind ze totaal niet bij elkaar passenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:38 schreef 9christensen het volgende:
Ludo en Barbara, is dat geen mooi stel?
Ze hebben allebij hun dochter verloren...das het enigequote:Op woensdag 22 september 2004 23:40 schreef karoltje het volgende:
[..]
Die hebben echt geen kont met elkaar gemeen.
Br33zAh I$ $t0mquote:Op donderdag 23 september 2004 11:21 schreef karoltje het volgende:
Bar dr korte haar is st0m..
He wat is er nou weer met mijquote:Op woensdag 22 september 2004 23:29 schreef BVO het volgende:
Kan Tommerd niet wat doen aan dat gebagger, van in dit geval ik geloof digispeed?
Erg irritant..
Voor de rest mooie OP natuurlijk.
nee dus daarom noem je mij ten onrechte ! Sukkelquote:Op woensdag 22 september 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
sorry hoor maar deze bagger hadden we ook al gezien, en dan klagen jullie over mijquote:Op donderdag 23 september 2004 14:11 schreef DarcMarc het volgende:
Ik dacht dat cafe de koning weer terug kwammaar erg goed gedaan
die vorige was ook lachen benjamin [afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KAROLTJE
Dé reden dat ik me hier op Fok! aanmeldde.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bupatih op 23-09-2004 15:39:42 ]Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Je vervuilt het topic met je hersenloos gewauwel, muts.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:50 schreef digispeed het volgende:
[..]
nee dus daarom noem je mij ten onrechte ! Sukkel
Zo kan het ook.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Je vervuilt het topic met je hersenloos gewauwel, muts.
quote:Op donderdag 23 september 2004 14:52 schreef Bupatih het volgende:Ik snapte je spoiler al nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Ja, ik was een essentieel woordje vergetenquote:Op donderdag 23 september 2004 15:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snapte je spoiler al niet
Hou jij lekker je ****** smoel.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Je vervuilt het topic met je hersenloos gewauwel, muts.
Ok.quote:Op donderdag 23 september 2004 16:41 schreef digispeed het volgende:
[..]
Hou jij lekker je ****** smoel.
Beetje aardig doen ja ! Waarom ben ik nu opeens de kwaade pias hierzo !
Doe eens leuk !
Ik had liever deze gehadquote:Op donderdag 23 september 2004 16:31 schreef Riann het volgende:
Cool beginpostplaatje![]()
quote:Op donderdag 23 september 2004 17:00 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Ik had liever deze gehad![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Oh, oke doe je moeder maar de groetenquote:Op donderdag 23 september 2004 19:26 schreef Patries86 het volgende:
er zat gisteren trouwens foutje in Gtst
Toen ray bij janine was voor hij naar zijn gesprek ging zag je in het raam babara staan
die vervolgens net aan komt lopen wanneer ray weggaat... maar ze stond daar dus al te wachten
moest ik even posten van me moeder dat ze dat gezien had
Ze heeft wel van die hair-extensions in, volgens mijquote:Op donderdag 23 september 2004 19:22 schreef Patries86 het volgende:
pruiken zeker....
Ze zou is een ander kleurtje erin moetengooien !quote:Op donderdag 23 september 2004 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze heeft wel van die hair-extensions in, volgens mij
Huh wie wat waar?quote:Op donderdag 23 september 2004 20:21 schreef BVO het volgende:
Ludo en Barbara krijgen een relatie..
Ja ik had het een tijdje niet gezien. Laatst keek ik weer en fucking Arnie was er niet meerquote:Op donderdag 23 september 2004 20:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kijk je nooit gtst ofzo
Ludo en Barbara.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:21 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Huh wie wat waar?
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja ik had het een tijdje niet gezien. Laatst keek ik weer en fucking Arnie was er niet meer
![]()
haha , Hoe kom je aan de infoquote:Op donderdag 23 september 2004 20:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ludo en Barbara..
Een relatie..
In Meerdijk natuurlijk..
Tis een varken.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:28 schreef mr.marcus het volgende:
die sjors wordt ook steeds knapper
Nee hoor ze heeft Martine nog steeds niet veraden.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:31 schreef digispeed het volgende:
isa wordt verstandig eindelijk
De GTST kleding word op de set gemaakt.quote:Op donderdag 23 september 2004 21:29 schreef _Bo_ het volgende:
Hey!! Die jas die Stefano aan had is echt VET!! Die wil ik ook!!
Weet iemand welk merk dat is?
Hoezo, wil je Pipo de Clown wordenquote:Op donderdag 23 september 2004 21:29 schreef _Bo_ het volgende:
Hey!! Die jas die Stefano aan had is echt VET!! Die wil ik ook!!
Weet iemand welk merk dat is?
Tuurlijk meid...quote:Op donderdag 23 september 2004 22:20 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
De GTST kleding word op de set gemaakt.
jaquote:Op donderdag 23 september 2004 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo, wil je Pipo de Clown worden
Goh wat toevallig dat Sjors en ik wel eens hetzelfde shirtje aanhebben, en dat rokje van Charlie heb ik thuis ook hoor. Wat maken ze dat dan knap na hequote:Op donderdag 23 september 2004 22:20 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
De GTST kleding word op de set gemaakt.
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:38 schreef Frey het volgende:
Charlie en Nick moeten oprotten uit dat huis en Rosa met rust laten. Ze moet voor Ludo werken![]()
Gewoon een topwijfquote:Op vrijdag 24 september 2004 00:40 schreef kissa het volgende:
Wat is er zo leuk aan Rosa?
![]()
vraag ik me ook af.. hoe houdt die jongen het nog uit..quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:47 schreef m44rt3n het volgende:
Wanneer gaan sjors en milan het nu eindelijk eens doen:P:P
Met Martinequote:Op vrijdag 24 september 2004 17:25 schreef Lauzie het volgende:
[..]
vraag ik me ook af.. hoe houdt die jongen het nog uit..Milan moet weer vreemd gaan
![]()
Heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:46 schreef Noa-lynn het volgende:
Zagen jullie trouwens gisteren ook dat nou dat het uit is tussen Yasmin en Stefano de kus van Stefano en Janine is gepromoveerd van wang naar mond.
Neuken maarquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:46 schreef Noa-lynn het volgende:
Zagen jullie trouwens gisteren ook dat nou dat het uit is tussen Yasmin en Stefano de kus van Stefano en Janine is gepromoveerd van wang naar mond.
De Sanders-dynastie uitbreidenquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Neuken maar
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:28 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is Barbara wat van plan met Sanders![]()
![]()
Barbara gaat 'm helpen en weer naar de top brengen, ik zet er 10 euri op.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:34 schreef Frey het volgende:
Ludo![]()
Spuit 11.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:28 schreef pberends het volgende:
Volgens mij is Barbara wat van plan met Sanders![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Barbara gaat 'm helpen en weer naar de top brengen, ik zet er 10 euri op.
en ze krijgen een (nog net geen) relatiequote:Op vrijdag 24 september 2004 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Barbara gaat 'm helpen en weer naar de top brengen, ik zet er 10 euri op.
Barbara blijft afwachtend, maar langzaam begint Ludo haar een bijzondere vrouw te vinden die hem uit het diepe dal trekt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:37 schreef janimie het volgende:
[..]
en ze krijgen een (nog net geen) relatie![]()
Hoe duur zou een koffie bij de Rozeboom zijn?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:37 schreef Frey het volgende:
Rosa was trouwens weer verschrikkelijk lief![]()
Ik heb wel de wijnkaart:quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe duur zou een koffie bij de Rozeboom zijn?
quote:Op donderdag 23 september 2004 20:21 schreef BVO het volgende:
Ludo en Barbara krijgen een relatie..
Euri of florijnen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb wel de wijnkaart:
[afbeelding]
Klopt! Hij speelde de rol van Michiel van den Brink... en het is dus niet de eerste keer dat hij in huize Van Cloppenburg/Sanders te zien is geweest.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:31 schreef pberends het volgende:
Die designman van Nick heeft jarenlang een homo in Goudkust gespeeldTimon de Moll deed hij geloof ik.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Euri of florijnen?
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Klopt! Hij speelde de rol van Michiel van den Brink... en het is dus niet de eerste keer dat hij in huize Van Cloppenburg/Sanders te zien is geweest.
Aha, hij heet dus in het echt Timon de Moll?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Klopt! Hij speelde de rol van Michiel van den Brink... en het is dus niet de eerste keer dat hij in huize Van Cloppenburg/Sanders te zien is geweest.
Jef woont bij Laura.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:42 schreef pberends het volgende:
Alleen Morris moet opzouten en Barbara heeft het huis alleen. Waar woont Jef nu eigenlijk?
Huh?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Is dat huis van Van Cloppenburg dezelfde als die van Sanders?
Ja, het is één en hetzelfde decor.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]Iwan1976
![]()
Dé feitenman
Is dat huis van Van Cloppenburg dezelfde als die van Sanders?
cool
Bijna goed... Timon Moll.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:44 schreef pberends het volgende:
Aha, hij heet dus in het echt Timon de Moll?
Goudkust was toch van SBS6 of was het ook onderdeel van HMG?quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ja, het is één en hetzelfde decor.
Dat zou goed kunnen... Destijds (toen die verhaallijn met David Thornton, de vader van Charlie & Morris, speelde) hebben ze huize Van Cloppenburg gerecycled als huize Sanders en werden er een paar hotelkamers van De Hoge Duinen verhuisd naar de Rozenboom.quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:48 schreef BVO het volgende:
SBS, maar die soaps werken wat dat betreft samen. De balie van de Rozenboom doet me ook aan die van Goudkust denken... Iwan?.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 21:42 schreef karoltje het volgende:
Ik zeg Bar en Ludo gaan samen een zaak opzetten! Bar wilde toch voor zichzelf beginnen? Weet niet meer met wat want zodra Bar begint te praten pak ik er vaak even een tijdschriftje bij. Dus dan mag Ludo bij haar komen werken en zo helpen ze elkaar en vallen ze madly in love with eachother
.
Bar wilde een eigen event-organisate-bureau beginnen.
Trouwens; waar woont Sil nu. En ik vroeg me ook af waar Ludo woont maar die woont dus blijkbaar in zn auto
?
Misschien bij Janine?
En Rosa zag er leuk uit in dr eigen kleding! Sjieke broek, sexy hakken! Ben benieuwd of ze onder Nick's bewind ook zo'n schortje aan moet... Charlie vind ik trouwens niet lief met Rosa
, kan het niet hebben dat Rosa 'mevrouw' tegen dat kleine kreng zegt! Ik zie het nog wel gebeuren dat Charlie Rosa alle hoeken van de kamer laat zien
.
Dat vind ik ook. Verwend nestZe moeten van Rosa afblijven!!
Grappig toch...quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:12 schreef bloodymary het volgende:
Oh my god! Barbara gaat Ludo in huis nemen en van het een komt het ander...............![]()
quote:Wanneer Evelien, Daniëls nieuwe geliefde
Straks bij het tournament staat er 12 keer zoveel als in die post.quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:12 schreef karoltje het volgende:
Ik vind het te veel om te lezenAukje
.
Gaan daar mensen aan meedoen denk je?quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Straks bij het tournament staat er 12 keer zoveel als in die post..
En Aukje is niet leuk..
.
Ja.quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:18 schreef karoltje het volgende:
[..]
Gaan daar mensen aan meedoen denk je?.
(En Hind ook niet, puh! *wegrent..)
quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:18 schreef Bupatih het volgende:
Liever Aukje in de Playboy dan Hind in Idols
Alles beter dan Hindquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:21 schreef BVO het volgende:
[..]. Dat moet de allerslechtste reportage ooit zijn geweest.
. Wat een lelijk kind is dat zeg.
.
Fajah heeft een mooi snoetje maar verder is ze een en al tietquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alles beter dan Hind
Maar ik heb liever Fajah of Lieke
Samen met d'r tattoos verpesten ze een hoop van Fajah ja..quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:24 schreef karoltje het volgende:
[..]
Fajah heeft een mooi snoetje maar verder is ze een en al tiet.
Zelfs ik als meisje heb bij dat soort meiden dat ik alleen maar naar die tieten kan kijken. Dat is niks lesbisch ofzo
, maar ze eisen gewoon alle aandacht op!
Maar mij gaat het niet om haar borstomvang. Al vind ik ze wel wat groot.quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:24 schreef karoltje het volgende:
[..]
Fajah heeft een mooi snoetje maar verder is ze een en al tiet.
Zelfs ik als meisje heb bij dat soort meiden dat ik alleen maar naar die tieten kan kijken. Dat is niks lesbisch ofzo
, maar ze eisen gewoon alle aandacht op!
Och, kindeke toch. Mij maak je niet wijs dat je die foto's niet hebt gezien hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:21 schreef BVO het volgende:
[..]. Dat moet de allerslechtste reportage ooit zijn geweest.
. Wat een lelijk kind is dat zeg.
.
Je bedoelt die in het water, en bij die waterval en bij een boomstam.quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Och, kindeke toch. Mij maak je niet wijs dat je die foto's niet hebt gezien hoor
Eigelijk is er heel veel mis met die gastquote:Op zaterdag 25 september 2004 16:31 schreef Svensational het volgende:
Oké, ik zal kijken of er nog iets duidelijks tusenstaat
Niks mis met Dreetje Sr. ja
Daar heb ik geen expertise in.quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:41 schreef Svensational het volgende:
Anders open je zelf een keer een topic
_bigmac_ is een beetje dom.quote:Op zondag 26 september 2004 12:40 schreef karoltje het volgende:
Je kan toch gewoon in My Active Topic-list kijken. Of de search?
.
Ja. En dan elke vrijdag kroketjesavond.quote:Op zondag 26 september 2004 12:45 schreef pberends het volgende:
Waarom wordt Robin geen eigenaar van de Koning?
In de myat stond hij ook al bijna op pagina2.quote:Op zondag 26 september 2004 12:40 schreef karoltje het volgende:
Je kan toch gewoon in My Active Topic-list kijken. Of de search?
.
Dat jij Rik leuk vindt, daar kan jij natuurlijk ook niks aan doen. Maar neem anderen niet kwalijk dat ze het eenquote:Op zondag 26 september 2004 17:50 schreef _bigmac_ het volgende:
ja dat tournement. Daar klopt natuurlijk niet veel van. Iemand die nu nog in de serie zit krijgt vaak veel meer stemmen dan een personage dat eigelijk veel leuker is maar al de serie uit is, Is het geheugen van de stemmers dan zo slecht of wat?
Die zijn alle twee uit de serie plus ik heb ze alle twee gezien en het waren alle twee toffe personages maar Morris was toch nog iets leuker.quote:Op zondag 26 september 2004 17:54 schreef BVO het volgende:
Jij verkiest Morris 1 trouwens boven Rien Hoogendoorn.
De pot verwijt de ketel dus....
Het was jammer dat hij maar heel effe in de serie heeft gezeten anders was dat nog wel eens heel leuk kunnen worden,quote:Op zondag 26 september 2004 17:59 schreef BVO het volgende:
Morris 1 was echt geweldig, wat een verschrikkelijk leuke verhaallijnen had hij inderdaad..
Ze hebben hem niet voor niets totaal anders laten terugkeren, de Morris 1-lijn liep gewoon niet. Bovendien was die Patrick geen goede acteur.quote:Op zondag 26 september 2004 18:00 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Het was jammer dat hij maar heel effe in de serie heeft gezeten anders was dat nog wel eens heel leuk kunnen worden,
Toen bedachten ze maar een cokelijn?quote:Op zondag 26 september 2004 18:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hebben hem niet voor niets totaal anders laten terugkeren, de Morris 1-lijn liep gewoon niet. Bovendien was die Patrick geen goede acteur.
Die Patrick kan zeker wel acteren dat laat hij dagelijks zien op Nickelodeon.quote:Op zondag 26 september 2004 18:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze hebben hem niet voor niets totaal anders laten terugkeren, de Morris 1-lijn liep gewoon niet. Bovendien was die Patrick geen goede acteur.
Dat zal de reden zijn dat hij nu in een soap speelt voor kleine kinderen.quote:Op zondag 26 september 2004 18:07 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die Patrick kan zeker wel acteren dat laat hij dagelijks zien op Nickelodeon.
quote:Op zondag 26 september 2004 18:13 schreef _bigmac_ het volgende:
camera geile : Kyra van Houwelingen
NEEEEE dit wordt verschrikkelijk!!!!!quote:Op zondag 26 september 2004 18:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Er is trouwens ook hot nieuws over een nieuwe actrice het schijnt dat camera geile : Kyra van Houwelingen van het tmf progamma summerbase een rol in gtst gaat vertolken.
(bron is goede-tijden-slechte-tijden.nl dus of we het nou zo serieus moeten nemen )
Het ligt gewoon aan welke vijanden. Dian en Bowien vond ik top, maar Meike en Roxy waren gewoon misluktquote:Op zondag 26 september 2004 19:22 schreef BVO het volgende:
M.a.w; je hebt een hekel aan Ludo's vijanden?
Zonder hen had jij Ludo ook niet zo leuk gevonden denk ik.
hello no!quote:Op zondag 26 september 2004 18:48 schreef inasras het volgende:
[..]
NEEEEE dit wordt verschrikkelijk!!!!!![]()
Hopelijk is het niet waar!
Dit gaat wel heel erg uit van de veronderstelling dat een karakter alleen maar 'leuk' kan zijn vanwege leuke verhaallijnen... Ik ken heel wat personages met ontzettende spannende verhaallijnen, maar die ondertussen qua karakter gewoon niet bijster interessant waren (van die Suzanne Balkjes..), en ook karakters die op mij qua personages/uitstraling/persoonlijkheid veel méér indruk maakten terwijl ze eigenlijk nooit een echte verhaallijn hebben gehad.quote:Op zondag 26 september 2004 17:59 schreef BVO het volgende:
Morris 1 was echt geweldig, wat een verschrikkelijk leuke verhaallijnen had hij inderdaad..
Dat ben ikquote:Op zondag 26 september 2004 16:39 schreef _bigmac_ het volgende:
Wie is Shining_star
quote:Op zondag 26 september 2004 21:08 schreef Frey het volgende:
Ik kijk net een stukje van Het Glazen Huis, en ik zie meteen in het begin een grijze man in een pak. Was het Martin Helmink, die broer van Helen![]()
ik durf het bijna niet te zeggen, maar moet zeggen dat de verhaallijn martine nu wel erg saai is, ze heeft duidelijk gewonnen voorlopig en zie haar gewoon stilletjes vertekken uit GTST. Jammer ik had meer op een spectaculair einde gehoopt. Ik heb eechter wel gelezen dat Dennis Ray gaat helpenmet iets, misschien wel het speurwerk naar Martine !!! We will see .quote:Op zondag 26 september 2004 19:18 schreef Frey het volgende:
De cast is vaak bijna perfect, met meestal 1 groot minpunt. Dat was bij mij eerst Meike, daarna Roxy, daarna Pascale en Tracy, en uiteindelijk Isabella, die nu gelukkig weer wat leuker wordt. Op het moment vind ik Martine het grootste minpunt (sorry digispeed, maar het is mijn mening maar hé)
Ja, je had niet op de volledige lijst gestemd de vorige ronde. Het had nog voor wat beslissingen kunnen zorgen, maar het is nu te laatquote:Op zondag 26 september 2004 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat ben ik.
Lijkt me idd leuk, Ludo als de nieuwe Jefquote:Op maandag 27 september 2004 12:15 schreef Dizer het volgende:
Ludo en Barbara
Ik hoop zoooo dat ze of samen gaan werken of dat ze een verhouding krijgen of beiden
Ik zie ene leuk verhaallijn aankomen![]()
![]()
*mee eens is* Dat is echt de grootstequote:Op zondag 26 september 2004 20:06 schreef dunn0w het volgende:
[..]
hello no!
wat een huppelkutje is dat
echt afschuwelijk
de gevoelens voor Sanders beginnenquote:Op maandag 27 september 2004 20:07 schreef pberends het volgende:
Bar die een "P. Sanders" boek leest
quote:Op maandag 27 september 2004 20:12 schreef bar_rel het volgende:
Benjamin kan trouwens wel Isabella,Charlie,Yasmin enzo bekijken als ze gaan douchen of iets dergelijks zonder dat ze hem zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zal hij balen dat hij dat niet bijquote:Op maandag 27 september 2004 20:12 schreef bar_rel het volgende:
Benjamin kan trouwens wel Isabella,Charlie,Yasmin enzo bekijken als ze gaan douchen of iets dergelijks zonder dat ze hem zien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wou idd net hetzelfde zeggenquote:Op maandag 27 september 2004 20:20 schreef pberends het volgende:
Tering die Morris en die reclameonzin kan me echt gestolen worden, wat een onboeiend verhaallijntje zeg
quote:Op maandag 27 september 2004 20:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat zal hij balen dat hij dat niet bijDorothea
kan doen
![]()
Yeah, who the fuck cares.quote:Op maandag 27 september 2004 20:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou idd net hetzelfde zeggenDe hele tijd dat gebekvecht met Robert
Naja er zijn mensen die daar geinterese....quote:Op maandag 27 september 2004 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Yeah, who the fuck cares.
Pure vervuiling van de GTST-zendtijd van Bar en Ludoquote:Op maandag 27 september 2004 20:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Naja er zijn mensen die daar geinterese....![]()
Neeeejjj Barbara is leuk!!! en Ludoquote:Op maandag 27 september 2004 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Pure vervuiling van de GTST-zendtijd van Bar en Ludo
Dat is precies de mening van pberends.. je begrijpt hem denk ik verkeerdquote:Op maandag 27 september 2004 20:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Neeeejjj Barbara is leuk!!! en Ludo![]()
maar morris.........![]()
Iddquote:Op maandag 27 september 2004 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is precies de mening van pberends.. je begrijpt hem denk ik verkeerd
oh ja je hebt gelijkquote:Op maandag 27 september 2004 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is precies de mening van pberends.. je begrijpt hem denk ik verkeerd
niet nadenkenquote:Op maandag 27 september 2004 20:32 schreef Svensational het volgende:
Benjamin kan door liften heen lopen en niet op een bel drukken, maar hij kan wel een barkruk zitten en op de bar leunen...
tja die heeft haar rol al gehad vorig jaar...maar ik denk dat er nog wel wat voor haar gaat gebeuren hoorquote:Op maandag 27 september 2004 21:16 schreef digispeed het volgende:
ik vind dat martine helemaal geen rol meer heeft.
hoezo is hij niet gepakt dan?quote:Op maandag 27 september 2004 21:47 schreef Svensational het volgende:
Robin de mongool..
hehe ook zo nep, misschien is het daarom dat ik het niet meer kijk. De pit is uit GTST.quote:Op maandag 27 september 2004 21:58 schreef Svensational het volgende:
Het was een ongeluk, en omdat ie zwakzinnig is werd ie ontoerekeningsvatbaar verklaard
ja ga ik zo even doenquote:Op maandag 27 september 2004 21:18 schreef BVO het volgende:
digispeed, stem jij ook 'ns in het tournament..
quote:Op maandag 27 september 2004 23:07 schreef BVO het volgende:
Het zou me niks verbazen als het eerdaags gaat stoppen..
Je volgt het dus nog welquote:Op maandag 27 september 2004 22:07 schreef JohnDope het volgende:
[..]
hehe ook zo nep, misschien is het daarom dat ik het niet meer kijk. De pit is uit GTST.
Wat ik ook zo`n mooi nepverhaal vind, is dat gedoe tussen martine en ludo.![]()
![]()
Idd en dan staan er ook nog es...5 potten Pringels naast elkaar als ze met ze 2en etenquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:01 schreef dunn0w het volgende:
Sims... ja.. rare sponsor..
zat er ook al over te denken.. maargoed
beter dan dat die lui echt elke 5 minuten pringels lopen te vreten (of WASA crackers natuurlijk)
quote:Op maandag 27 september 2004 19:47 schreef BVO het volgende:
Dat drogeren van Ludo he.. waarom deden ze dat nou? Vanwege Lucas, Bowiens dood of wat anders??
Welke cliffhangers dan?!?!? (retorische vraag)quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind de cliffhangers nogal tegenvallen de laatste tijd(Eigenlijk bijna alles van GTST, maar dat terzijde)
Wat ik wel toevallig vind is dat barbara overal waar ze op straat loopt Ludo nu opeens tegenkomtquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:35 schreef pberends het volgende:
Trouwens vrijdag was wel de nepste cliffhanger ooit. Het einde was dat Bar zat te kijken hoe Ludo in z'n auto bivakeerde. Wat is het begin van GTST gisteren? Een of andere kutscene zonder Bar en Ludo. En Bar en Ludo kwamen amper voor in de aflevering van gister. Wat is er gebeurt met de cliffhanger?
soap is denk ik voor slimme mensen...quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wat ik wel toevallig vind is dat barbara overal waar ze op straat loopt Ludo nu opeens tegenkomt...
'soaps' je zal ze nooit begrijpen![]()
verwacht er maar niet al te veel van.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:23 schreef pberends het volgende:
Eens opletten of er vandaag een echte cliffhanger met begin én eind was. Zal wel weer niet
Volgens mij omdat ze hem voor ontoerekingsvatbaar moesten laten verklaren. Zodat hij een bepaald contract ofzo niet kon tekenen ??quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:21 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:40 schreef BVO het volgende:
Ja, het is vanwege die verhaallijnen..
Het was toch een aparte verhaallijn en hoorde toch niet bij de ruzie vanwege Lucas enzo?
Dat sowieso niet. Het stond los van Lucas
Nja, ik wacht Dizer, Iwan en Mvnl wel af..
Ik eis trouwens dat iednereen meestemt met dat tournament, wil al dat kolere-werk niet voor niets doen..
.
Ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:40 schreef BVO het volgende:
Het was toch een aparte verhaallijn en hoorde toch niet bij de ruzie vanwege Lucas enzo?
Nja, ik wacht Dizer, Iwan en Mvnl wel af..
Ik eis trouwens dat iednereen meestemt met dat tournament, wil al dat kolere-werk niet voor niets doen..
.
Mijn complimenten BVO, dat gedoe over die tournament van jou is een stuk aangenamer met die korte samenvattingen erbijquote:Op dinsdag 28 september 2004 18:40 schreef BVO het volgende:
...........
Dank je.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn complimenten BVO, dat gedoe over die tournament van jou is een stuk aangenamer met die korte samenvattingen erbij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |