zijn allebei cool dat wel!!!quote:Op zondag 12 september 2004 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
Ik had trouwens al The Texas DVD Massacre helemaal zitten photoshoppen omdat Antichrist dat aandroeg als mogelijk titel. Bleek hij achteraf al een keer gebruikt te zijn
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 september 2004 10:30 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zijn allebei cool dat wel!!!
* Hare dankt god op blote knieen dat hare geen topic heeft geopend(voor de rest vind ik je wel lief hoor hare
)
Idd, denk dat ik dat volgende keer maar ga doen, maar vooruit: Netjes gedaan MM!quote:Op zondag 12 september 2004 10:34 schreef detulp050 het volgende:
Ik kan natuurlijk hier ook gaan aftellen van 295 naar 0 en zelf snel een topic openen
Maar goed. Ik heb 'Around the World in 80 days' gisteren ontvangen, de 2004 versie.
aangepastquote:Op zondag 12 september 2004 10:46 schreef dolle_hond het volgende:
je mag pas posten als het binnen is. dat ontbreekt in de OP
Ach als ik zie dat zo'n topic bijna vol is op een paar posts na, en ik heb wat tijd over en ik ga Photoshoppen ga ik natuurlijk niet wachten totdat er nog 3 mensen wat gepost hebben voordat ik een nieuwe aanmaak. In het verleden zijnd iet topics wel vaker op slot gegaan op 290 posts of iets meer enkel omdat er al iemand een al helemaal had gefabriceerd. Anders krijg je dat bij 299 een iemand snel een topic aanmaakt zonder plaatje terwijl een ander eerst een plaatje gaat aanmaken om vervolgens erachter te komen dat er al een topic is...quote:Op zondag 12 september 2004 10:34 schreef detulp050 het volgende:
Ik kan natuurlijk hier ook gaan aftellen van 295 naar 0 en zelf snel een topic openen
Maar goed. Ik heb 'Around the World in 80 days' gisteren ontvangen, de 2004 versie.
Pfff.quote:Op zondag 12 september 2004 10:46 schreef dolle_hond het volgende:
je mag pas posten als het binnen is. dat ontbreekt in de OP
Die Bourne Identity versie schijnt nogal een domper te zijn i.v.t. de eerste uitgave. itt wat de hoes zegt is het geen langere versie en mist deze uitgave en dts track en het audiocommentaar. Het enige dat je daarvoor terug krijgt zijn promotie featurettes.quote:Op maandag 13 september 2004 19:13 schreef dapluiz het volgende:
zit zelf te wachten op :
[afbeelding]
[afbeelding]
Explosive Extended Edition nog wel
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, titel deed me denken aan hellraiser, en voor die paar euro-tjes dat ie was
Verder van de week een zooi cabaret dvd's ophalen bij van leest en FRS.
quote:Question - When is an Extended Edition not quite an Extended Edition?
Answer - When this The Bourne Identity Explosive Extended Edition features a running time exactly the same as the original version of the DVD.
Believe it or not, this disc features exactly the same version of the film that you will find on the original retail disc that has been in the stores for well over a year. The so-called bonus extended material consists of a couple of dodgy looking deleted scenes that have been clumsily integrated into the overall running time at the beginning and end of the film to make it appear as if we are getting an extended edition with around six extra minutes of footage. These deleted scenes (and that's what they should be called and relegated to the bonus materials section accordingly) add precious little to the story other than setting up a natural segue for the story to pick up in the sequel. In other words, this disc is nothing more than an advertisement for the upcoming The Bourne Supremacy. To add further insult, the quality of these scenes is well below that of the rest of the film and they haven't even been integrated with a seamless branching option. You must manually make a selection to activate the scenes even after choosing to play the extended version of the film from the menu.
ahum:quote:Op maandag 13 september 2004 19:13 schreef dapluiz het volgende:
zit zelf te wachten op :
Als je wilt vertellen wat je in bestelling hebt moet je dat maar hier doen: [DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #3quote:Pats hier weer met je laatste aanwinsten, oftwel de DVD's waarmee je vers je collectie verrijkt hebt.
Je mag pas je titels posten als ze daadwerkelijk in je collectie zitten.
Sorry hoor maar ik vind dit een beetje gezeur. Mij kan het niets schelen of je er nog een paar weken op moet wachten of dat je m al een week in huis hebt.quote:Op maandag 13 september 2004 19:51 schreef Hare het volgende:
[..]
ahum:
Uit de OP:
[..]
Als je wilt vertellen wat je in bestelling hebt moet je dat maar hier doen: [DVD] Op welke bestelling(en) wacht jij? #3
ik ben het eigenlijk voor het eerst met hare eensquote:Op maandag 13 september 2004 22:00 schreef Eluc het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik vind dit een beetje gezeur. Mij kan het niets schelen of je er nog een paar weken op moet wachten of dat je m al een week in huis hebt.
goed ideequote:Op maandag 13 september 2004 22:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
anders kan je die net zo goed opheffen en dit de grote welke dvd heb je gekocht/besteld/ga je ontvangen topic noemen.......
Ik ook als ik meld dat ik The Evil Dead aan het downloaden benquote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef kinky_queen het volgende:
Hare heeft vriendjes gemaakt
dat je maar dood mag gaan!!!quote:Op maandag 13 september 2004 22:28 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ik ook als ik meld dat ik The Evil Dead aan het downloaden ben![]()
zoveel mogelijk zelfsquote:Op maandag 13 september 2004 22:31 schreef AntiChrist het volgende:
evil dead downloaden DAT KOOP JE EIKEL!!!
waarom nou weer zoveel mogelijk ik zie niet in wat voor meerwaarde dat heeftquote:Op maandag 13 september 2004 22:33 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
zoveel mogelijk zelfs
![]()
Had je nog zo vriendjes gemaakt met harequote:Op maandag 13 september 2004 22:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat je maar dood mag gaan!!!![]()
![]()
evil dead downloaden DAT KOOP JE EIKEL!!!
ach ja voor ieder vriendje een vijandquote:Op maandag 13 september 2004 22:41 schreef Eluc het volgende:
[..]
Had je nog zo vriendjes gemaakt met hare![]()
Komt vast door zijn topic titelsquote:Op maandag 13 september 2004 22:24 schreef kinky_queen het volgende:
Hare heeft vriendjes gemaakt
Ik pleurde altijd mijn bestellingen in dit topic overigens en nooit heeft iemand er wat van gezegd. Maar goed, er zal wel ooit de behoefte zijn ontstaan aan twee topicreeksen, dus ik zal me wel aanpassen als het nu opeens strikter gescheiden wordt.quote:Op maandag 13 september 2004 22:27 schreef Eluc het volgende:
[..]
goed idee![]()
Neen mijn broeder, je bent bezig met de eerste stap van de zelfhulpgroep-plan.quote:Op maandag 13 september 2004 23:02 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al vier dagen geen film besteld of gekeken. Maar wel een boek gelezen. Ik denk dat ik ziek ben.![]()
damn! hoop niet dat t bij mij ook zo lang gaat duren met Alias Season 3quote:Op maandag 13 september 2004 19:05 schreef ArmaniXL het volgende:
En vandaag, na bijna 2 maanden op "On Order" te hebben gestaam bij Soon:
[afbeelding]
The land of dreams, Americaquote:Op maandag 13 september 2004 23:17 schreef dapluiz het volgende:
Whoops, sorriew
Zag het eerst wel vaker langskomen, die mensen nog verwachtten dus vandaar
Verder, die jurassic parc box, waars die vandaan ? Ziet er wel strak uit
we waren net vriendjes aan het worden..... je hebt nu je eigen doodsvonnis getekentquote:Op maandag 13 september 2004 23:09 schreef Hare het volgende:
btw, evil dead download je wel, dan kijk je hem een keertje, kom je er achter dat het wel leuk vermaak is, maar meer ook niet en donder je hem van je harde schijf af
En welke heb jij m vandaan ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 01:02 schreef Hare het volgende:
[..]
The land of dreams, America
Is daar bij de meeste zaken nog wel te bestellen
ik meen dat ze een printrun hebben van slechts 2.000.000 exemplarenquote:Op maandag 13 september 2004 23:10 schreef Hare het volgende:
Trouwens iemand enig idee hoe limited die JP Box is die bovenaan deze pagina staat?
Ik denk dat Bruce Campbell himself een Fatwah gaat uitvaardigen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:44 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
we waren net vriendjes aan het worden..... je hebt nu je eigen doodsvonnis getekent
Zullen we om het goed te maken dan maar eens samen naar Army of Darkness gaan kijken?quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:44 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
we waren net vriendjes aan het worden..... je hebt nu je eigen doodsvonnis getekent
ja, met zijn 3tjes!quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Zullen we om het goed te maken dan maar eens samen naar Army of Darkness gaan kijken?
Ik heb hem zelf van ebayquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:14 schreef dapluiz het volgende:
[..]
En welke heb jij m vandaan ?(site
)
wel de R3 he jongens??quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja, met zijn 3tjes!
Kunnen we er na samen topic titels bedenken voor deze topics
Das wel fijn dan ja, kan ik mijn 'dinnetje iig voor mezelf houdenquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
idd, ach en om je te helpen kunnen we je alles visueel uitleggen aan de hand van DVD cases. Zie je dat ronde knopje in het midden aan de binnenkant van het hoesje? Waar de DVD op vastgeklemd zit? dat kun je vergelijken met de clit... alleen dan kleiner en zachter....
Same goes for me.quote:Op maandag 13 september 2004 19:05 schreef ArmaniXL het volgende:
En vandaag, na bijna 2 maanden op "On Order" te hebben gestaam bij Soon:
[afbeelding]
waar heb je die besteld?quote:Op maandag 13 september 2004 19:54 schreef Hare het volgende:
Maar goed, zal ik dit topic ook maar weer eens opfrissen met een dvd boxje dat ik vandaag heb binnengekregen:
[afbeelding]
errug mooi!!!
via ebay, 72 euro. Bij dvdsoon is ie 74quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:52 schreef Smots het volgende:
[..]
waar heb je die besteld?
En wat kostte dat?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:29 schreef Mike het volgende:
Even wat 'troep' verwijderd.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 15:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
![]()
Gaylord!![]()
Sletquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:33 schreef AntiChrist het volgende:
hehe die panic room krijg ik morgen binnen als alles goed is![]()
Ik heb niet echt een bepaalde verwachting van de film. Hij scoort 7.6 bij imdb en voor 5 euro is dat wel een leuke aanwinst dacht ik.quote:Op woensdag 15 september 2004 12:43 schreef Motoko het volgende:
musa vond ik erg tegenvallen trouwens...helaasch
Je moet de serie eigenlijk niet alleen op seizoen 1 beoordelen. Dat was vaak nog wat zwak, maar vanaf seizoen 2 kwam het allemaal echt lekker op gang.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:43 schreef dapluiz het volgende:
- Buffy Seizoen 1, kan ik eindelijk eens van het begin kijken of ik het nou echt wat vind, hou er niet zo van om in een serie te springen die al paar seizoenen bezig is, lange leve DVD op dat punt
Voor mensen die maar twee leuke titels kunnen bedenken (as if...): bij de V&D titels uit dezelfde collectie 2 voor 22.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:54 schreef m44rt3n het volgende:
euhh.. ff denken:
requiem for a dream
memento
the thin red line
leuke actie van de free record, 3 voor 33:-d
Ik heb me gemeld!quote:Op donderdag 16 september 2004 13:25 schreef MikeyMo het volgende:
Hare... opbiechten!
zelfhulpgroep jij nu!
Die van mij ookquote:Op donderdag 16 september 2004 16:51 schreef Sai het volgende:
Gratis dingetjes zijn binnen..
Me three.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:36 schreef Gorro het volgende:
[..]
Die van mij ook
Ja dat krijg je ervan als je gaat trouwen en op huwelijksreis gaat.quote:Op donderdag 16 september 2004 21:07 schreef kinky_queen het volgende:
Gratis dvd's?
ahquote:Op donderdag 16 september 2004 21:24 schreef Wepeel2 het volgende:
Was een gratis actie van The Sun in samenwerking met Play.com
het had humor geweest als je nu had gezegd: IK GA NOOIT MEER TROUWEN!quote:Op donderdag 16 september 2004 21:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ah
![]()
Goeie timing...quote:Op donderdag 16 september 2004 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Jaquote:Op donderdag 16 september 2004 22:57 schreef Verbal het volgende:
Goeie timing...
V.
Best grappig: vroeger als je en filmpje wilde kijken keek je wat er op TV kwam of rende je naar de videotheek. Nu koop je het gelijkquote:Op vrijdag 17 september 2004 07:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
JaHad ik met The Longest Day ook. Zie je al die herdenkingen en documentaires op TV en dan heb je opeens zin om zo'n oude oorlogsfilm te kijken.
Waar is dat topic met die zelfhulp club?quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:11 schreef MikeyMo het volgende:
Best grappig: vroeger als je en filmpje wilde kijken keek je wat er op TV kwam of rende je naar de videotheek. Nu koop je het gelijk
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:24 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie nou dit plaatje van die DVD, denk ach "A DVD too far" zal al wel gebruikt zijn....
Ik check: nee, hij is nog niet gebruikt. Ik ga gelijk dit plaatje alvast even soepen. Zal ik die acteurslijst even vervangen door de usuals hier
goed ideequote:Op vrijdag 17 september 2004 08:24 schreef MikeyMo het volgende:
Ik zie nou dit plaatje van die DVD, denk ach "A DVD too far" zal al wel gebruikt zijn....
Ik check: nee, hij is nog niet gebruikt. Ik ga gelijk dit plaatje alvast even soepen. Zal ik die acteurslijst even vervangen door de usuals hier
ja, nou dan open jij hemquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Topidee
zeg, maar had je mij niet iets beloofd?![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2004 08:24 schreef MikeyMo het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
Kijk, voor het volgende topic:
[afbeelding]
Mikey!.....je bent geweldig!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Dan hoop ik maar dat die van mij vandaag ook binnenkomen!quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:15 schreef sampoo het volgende:
Een aantal koreandvd.com dvdtjes binnen. Zoals verwacht veel DVD5 (singlelayer) DVD's op een aantal na. Maar goed voor 30 EUR is het best netjes (<22 EUR zonder porto dus ook geen gezeik met de douane).
Dat zei je vriendin ook gisteren tegen me toen ik haar een beurt gafquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Mikey!.....je bent geweldig!!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin ook gisteren tegen me toen ik haar een beurt gaf
[afbeelding]
:'(quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin ook gisteren tegen me toen ik haar een beurt gaf
Schandalig, ik sta er niet op. En dat terwijl ik zelfs in de echte versie heb meegespeeld!quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
10 september. 7 dagen is best ok.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat die van mij vandaag ook binnenkomen!
ps. wanneer was jou bestelling verzonden?
Haaaaaaaahahahahaha!quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Wat lief ik sta er ook bij.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Leukquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Ahhh, sta je er niet bij?quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:28 schreef Eluc het volgende:
[..]
Leuk![]()
ff knuffelen dan maarquote:Op vrijdag 17 september 2004 18:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Ahhh, sta je er niet bij?
Maar mijn 2 laatstgekochte dvd's zijn wel de mooiste van dit hele topic. Puh!quote:Op vrijdag 17 september 2004 18:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Ahhh, sta je er niet bij?
Is goed hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:07 schreef Eluc het volgende:
[..]
Maar mijn 2 laatstgekochte dvd's zijn wel de mooiste van dit hele topic. Puh!
Ik vind A DVD Too Far eigenlijk ook een geweldige titel voor de zelfhulptopics.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, de eerste drie letters van je nick staan er wel op.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
-frustratie-
Op het plaatsje van Ryan O'Neal. Dan sta ik er liever niet opquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:19 schreef Sai het volgende:
[..]
Ach, de eerste drie letters van je nick staan er wel op..
ik vind hem geweldig ook hartstikke bedankt dat je me niet direct onder hare heb gezet dat scheelt weer een hoop ergenisquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
Hij is prachtig.quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
awesome!!! ik verwacht die van mij ook binnenkort hoe is ie?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:49 schreef MikeyMo het volgende:
Day of the dead komt op TV dit weekend btw... maar dat is offtopic
ik heb hem nog nooit gezien...quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:53 schreef Shogo het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik dan maar de DVD erin schuif.
TV is sooooo last century...quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:49 schreef MikeyMo het volgende:
Dan wordt het hoog tijd.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit gezien...
quote:Op vrijdag 17 september 2004 19:40 schreef AntiChrist het volgende:
awesome!!! ik verwacht die van mij ook binnenkort hoe is ie?
vind ik knap dat je m nu al hebt, als ie dinsdag pas op R1 uitkomt en woensdag op R2quote:
dat wordt kijkenquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:49 schreef MikeyMo het volgende:
ach ik ken iemand die had de officiele big fish al heel lang van te voren toch timo20???quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind ik knap dat je m nu al hebt, als ie dinsdag pas op R1 uitkomt en woensdag op R2
hij kan hem ook hebben besteld natuurlijk i.p.v. al binnen te hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
vind ik knap dat je m nu al hebt, als ie dinsdag pas op R1 uitkomt en woensdag op R2
Tsssquote:Op vrijdag 17 september 2004 19:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik vind hem geweldig ook hartstikke bedankt dat je me niet direct onder hare heb gezet dat scheelt weer een hoop ergenis![]()
Tja,quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoeveelquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:50 schreef AntiChrist het volgende:
Stanley Kubrick Collection MGM (3 DVD's) R2 NL
Dat gaat je minimaal 4 dvd's van 1 titel kosten...quote:Op zaterdag 18 september 2004 10:55 schreef Hare het volgende:
Ooit zal ik je respect krijgen!
En waarquote:Op zaterdag 18 september 2004 18:58 schreef California het volgende:
[..]
Hoeveel?
hij was rond de 30 euro bij www.silverscreen.nlquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:38 schreef Sai het volgende:
[..]
En waar?
pfff maak daar maar 40 vanquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Dat gaat je minimaal 4 dvd's van 1 titel kosten...
![]()
Overdrijven is ook een vak hoor. Volgens mij is al die Bruce Campbell nonsens je helemaal naar het hoofd gestegen!!quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfff maak daar maar 40 van
Ik sprak laatst Antichrists' vriendin: alleen als zij een bruce campbell masker op doet wilt hij haar nemen en hij noemt zijn pielemuis altijd "boomstick"quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hoor. Volgens mij is al die Bruce Campbell nonsens je helemaal naar het hoofd gestegen!!
...........quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hoor. Volgens mij is al die Bruce Campbell nonsens je helemaal naar het hoofd gestegen!!
quote:Op zaterdag 18 september 2004 20:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik sprak laatst Antichrists' vriendin: alleen als zij een bruce campbell masker op doet wilt hij haar nemen en hij noemt zijn pielemuis altijd "boomstick"
"this is my boomstick"
remakequote:Op zaterdag 18 september 2004 23:07 schreef MikeyMo het volgende:
is die THX nou het origineel met onbekende acteurs of de remake
Ja, dit is de 'remake' uit 1971. Het origineel Electronic Labyrinth THX 1138:4EB uit 1967 staat als extra op disc 2.quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:07 schreef MikeyMo het volgende:
is die THX nou het origineel met onbekende acteurs of de remake
ja, dat is als je een film hebt en vervolgens besluit iemand die film over te maken...quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
remake
![]()
ja das waar daar heb je n puntquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ik ken iemand die had de officiele big fish al heel lang van te voren toch timo20???![]()
overigens is mijn star wars ook al dinsdag verzonden
coolquote:Op zaterdag 18 september 2004 12:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tja,
bij Citydisk in Zürich Niederdörfli was ie gewoon te koop.
Heb je die THX 1138 ook al binnen?quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:01 schreef Cascade het volgende:
THX 1138, wat een briljante film!
Helaas, de verpakking is niets bijzonders (wel een mooie cover, vind ik). Het is een standaard Amaray hoesje met zo'n 'klapdeur' in het midden voor disc 2. Er zit zelfs geen boekje bij, beetje jammer. Deze komt overigens van play.com.quote:Op maandag 20 september 2004 16:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je die THX 1138 ook al binnen?
Hoe is de verpakking? Lijkt me iets speciaals als ik de pics zo zie
Het is de R2 dus?quote:Op maandag 20 september 2004 17:32 schreef Cascade het volgende:
[..]
Helaas, de verpakking is niets bijzonders (wel een mooie cover, vind ik). Het is een standaard Amaray hoesje met zo'n 'klapdeur' in het midden voor disc 2. Er zit zelfs geen boekje bij, beetje jammer. Deze komt overigens van play.com.
Yep.quote:Op maandag 20 september 2004 17:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Het is de R2 dus?
Het is wat mij betreft de remake van de ramake uit 1971. Ze zijn weer flink bezig geweest met scenes aanpassen e.d. om het "op te fleuren".quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:15 schreef Cascade het volgende:
[..]
Ja, dit is de 'remake' uit 1971. Het origineel Electronic Labyrinth THX 1138:4EB uit 1967 staat als extra op disc 2.
Kijk, dat wist ik niet. Irritant is dat. Is er ergens een lijstje van wat er aangepast is? Ik ga eens zoeken.quote:Op maandag 20 september 2004 18:26 schreef sampoo het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft de remake van de ramake uit 1971. Ze zijn weer flink bezig geweest met scenes aanpassen e.d. om het "op te fleuren".![]()
http://www.davisdvd.com/bin/extras3.htmlquote:Op maandag 20 september 2004 18:47 schreef Cascade het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik niet. Irritant is dat. Is er ergens een lijstje van wat er aangepast is? Ik ga eens zoeken.
Dat ze het bij de Star Wars box gingen doen vond ik al erg. Hoe is het resultaat geworden?
Update: gadver, er is dus veel en ingrijpend aan THX 1138 veranderd. Niet leuk. Wat voorbeelden: zie dit forum. En ik maar denken; wat ziet die film er goed uit voor z'n leeftijd...zit er gewoon moderne CGI en andere troep in...Dit is gewoon geschiedvervalsing.
briljant, maar die film kost dan ook geen drol toch?quote:Op maandag 20 september 2004 22:51 schreef Tokus het volgende:
om ook mijn wansmaak maar 's te tonen:
[afbeelding]
Moet jij zeggen met je gratis dvdsquote:Op maandag 20 september 2004 22:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
briljant, maar die film kost dan ook geen drol toch?
de prijs was wel een zwaar meetellende factor bij het besluiten tot bestellen. Full Price heb ik er niet voor over, hoe gaaf deze film ook isquote:Op maandag 20 september 2004 22:58 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
briljant, maar die film kost dan ook geen drol toch?
waar heb je hem gekocht?quote:Op maandag 20 september 2004 23:21 schreef Tokus het volgende:
[..]
de prijs was wel een zwaar meetellende factor bij het besluiten tot bestellen. Full Price heb ik er niet voor over, hoe gaaf deze film ook is
heb je 2x dezelfde trilogyquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:53 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag opgehaald bij vriend Ash
[afbeelding]
de R2 NL
nu is het wachten op mijn R1 versie die onderweg is
Hoe wist je dat deze aanbieding er was? Ik vind het namelijk erg moeilijk zoeken op aanbiedingen op dvdpacific...quote:Op woensdag 22 september 2004 02:08 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
Vandaag binnen en meteen maar bekeken. Het blijkt een geweldige film!
Trouwens el-cheapo by dvdpacific. Nog net geen 7 EUR (incl $4 bezorgkosten). Als je daar nog een paar dingen besteld met $1 bezorgkosten per stuk dan is het helemaal voordelig.
ach ik heb wel meer films dubbel en deze kostte me haast niksquote:Op woensdag 22 september 2004 00:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb je 2x dezelfde trilogy
maar ja je bent of niet he
Vandaag gekregen als verjaardcadeautje van n collega
FRIENDS - The Series Finale
[afbeelding]
Hoi, wat moet dat kosten?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ach ik heb wel meer films dubbel en deze kostte me haast niksen kan hem zo weer kwijt als ik wil
Ik bied meerquote:Op woensdag 22 september 2004 10:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hoi, wat moet dat kosten?
wil jij je niet met mijn handel bemoeien anders krijg ik nooit meer gratis dvd's van jou!quote:Op woensdag 22 september 2004 10:38 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik bied meer
enneh, timo, gefeli!!!
WTF?!?!? Hopelijk hebben ze m'n leathercase van Dances with Wolves ook dubbel gepaktquote:Op woensdag 22 september 2004 11:11 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb vandaag mijn 2e bestelling binnen gekregen van Koreandvds, maar merkwaardig genoeg niet de 15 die ik besteld had, maar 22 (sommigen dubbel, sommigen dubbel met de vorige bestelling en sommige die lijken op titels die er al in zitten)
Dat voor een euro of 55
Zonde hoor, ik wilde je net weer een gratis dvd toesturen. Dan maar niet hoorquote:Op woensdag 22 september 2004 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wil jij je niet met mijn handel bemoeien anders krijg ik nooit meer gratis dvd's van jou!
begrepen?!
quote:Op woensdag 22 september 2004 11:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Zonde hoor, ik wilde je net weer een gratis dvd toesturen. Dan maar niet hoor
Ik ga ze even mailenquote:Op woensdag 22 september 2004 11:16 schreef Hare het volgende:
[..]
WTF?!?!? Hopelijk hebben ze m'n leathercase van Dances with Wolves ook dubbel gepakt
Die ga je toch wel terugsturen naar koreandvds he
Echt? Is toch hun fout! Ik zou er lekker van profiteren als ik jou wasquote:Op woensdag 22 september 2004 11:59 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik ga ze even mailen
wat bied je dan?quote:Op woensdag 22 september 2004 10:38 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik bied meer
enneh, timo, gefeli!!!
z'n vriendin waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 september 2004 12:46 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat bied je dan?
Nope, die wil alleen geruild worden tegen the Army of Darkness collectiequote:Op woensdag 22 september 2004 12:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
z'n vriendin waarschijnlijk
Voor de R1 of de R2?quote:Op woensdag 22 september 2004 12:46 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wat bied je dan?
Antichrist is mijn vriendje ja!quote:Op woensdag 22 september 2004 12:54 schreef Hare het volgende:
[..]
Voor de R1 of de R2?
laten we beginnen met het mooie vriendenprijsje van 25 euro
Kom ik wel mee, kunnen we gezellig Army of Darkness kijkenquote:Op woensdag 22 september 2004 12:57 schreef MikeyMo het volgende:
wil hem ook wel ophalen, daggie den haag kan ook wel eens leuk zijn
jij mag mee als ik zijn star wars mag overnemenquote:Op woensdag 22 september 2004 13:02 schreef Hare het volgende:
[..]
Kom ik wel mee, kunnen we gezellig Army of Darkness kijken
28 euri excl.
deal!!!quote:Op woensdag 22 september 2004 13:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jij mag mee als ik zijn star wars mag overnemen
Je kan via de powersearch kijken naar een "members price" interval http://dvdpacific.com/AdvancedSearch.asp bijvoorbeeld. Je komt dan wel heel veel "budget" titels tegen die niet interessant zijn maar al je even de tijd heb is het best te doen. Maar het is wellicht beter om een prijsrange aan te geven en dan ok de grote studio's te sorteren (mgm, warner home video, walt disney, columbia, 20th century fox)quote:Op woensdag 22 september 2004 08:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Hoe wist je dat deze aanbieding er was? Ik vind het namelijk erg moeilijk zoeken op aanbiedingen op dvdpacific...
pfff never nooit niet dus....quote:Op woensdag 22 september 2004 12:53 schreef Hare het volgende:
[..]
Nope, die wil alleen geruild worden tegen the Army of Darkness collectie![]()
Aha, de verwar de douaneambtenaar taktiek. Maak het hem moeilijk en hij gebruik zijn vrijwaardings stempel.quote:Op woensdag 22 september 2004 13:23 schreef detulp050 het volgende:
terwijl er op stond dat de waarde van de DVD's volgens Koreandvd's 'fifty thousand hundred' was
het is dan ook geen verkoop want het is meer als grap bedoeld de box doe ik hoogstwaarschijnlijk niet weg.. en als ik hem al weg zou doen zou ik het niet op fok! doen (wel op dvd.nl) met al die gaylord mod'squote:Op woensdag 22 september 2004 13:47 schreef Gorro het volgende:
Er staat wat mij betreft weer te veel offtopic geblaat in het topic. Onder andere dat verkopen kun je in V&A doen of onderling regelen, dat hoeft niet hier.
ik ga dus gewoon een topicreport doen vanwege deze offtopic post!quote:Op woensdag 22 september 2004 21:56 schreef AntiChrist het volgende:
Sorry gaylord mods voor het offtopic maar:
Ik had eigenlijk wel wat meer star wars boxjes verwacht vandaag......
Wat kost 'ie en waar heb je 'em gehaald? Morgen wordt er weer geld gestort dus ik laat morgen nog wel ff weten wat mijn nieuwste aankopen zijnquote:Op woensdag 22 september 2004 15:59 schreef Verbal het volgende:
It's mine... Oh yes, it's mine:
[afbeelding]
![]()
V.
mijn R1 versie ook nog steedsquote:Op woensdag 22 september 2004 22:05 schreef Strolie75 het volgende:
Mijne is onderweg.
¤44,99 bij FRS met Free-IDquote:Op woensdag 22 september 2004 22:11 schreef koston het volgende:
[..]
Wat kost 'ie en waar heb je 'em gehaald?
niet eens de supermooie giftset?quote:
Nope, die heb ik wel gehad, maar meteen weer doorverkocht, want dat ding is dus echt niet mooiquote:Op donderdag 23 september 2004 14:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
niet eens de supermooie giftset?
er is een giftset van???? damn, en ik maar hopen dat je nu mij ging uithoren over een giftset en waar die te krijgenis en wat er in zou zitten...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Nope, die heb ik wel gehad, maar meteen weer doorverkocht, want dat ding is dus echt niet mooi
Je had toch kunnen bedenken dat van elke gay-film wel een giftset te krijgen zou zijn. Waarschijnlijk zit er ook een jurkje bij zodat je je als Dorothy kunt verkleden.quote:Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er is een giftset van???? damn, en ik maar hopen dat je nu mij ging uithoren over een giftset en waar die te krijgenis en wat er in zou zitten...
dammit
Van deze film is er vroeger ook een erg uitgebreide versie op laserdisc verschenen in een hele mooie verpakking. (superdeluxe box en dat soort shit)quote:Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
er is een giftset van???? damn, en ik maar hopen dat je nu mij ging uithoren over een giftset en waar die te krijgenis en wat er in zou zitten...
dammit
giftsets zijn wel idd voor gaylords die van prulletjes houdenquote:Op donderdag 23 september 2004 15:11 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Je had toch kunnen bedenken dat van elke gay-film wel een giftset te krijgen zou zijn. Waarschijnlijk zit er ook een jurkje bij zodat je je als Dorothy kunt verkleden.
Jaja, ik ben wel een beetje op de hoogte hoorquote:Op donderdag 23 september 2004 14:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dammit
9 voor 6 dusquote:Op donderdag 23 september 2004 18:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En bij de FRS liggen cabaret-DVD's voor 3 halen, 2 betalen in het rek. Ook daar dus even een tasje vol geladen:
[afbeelding]Arie en Silvester: Rammen
[afbeelding]Van Muiswinkel en van Vleuten: Mannen met vaste lasten
[afbeelding][afbeelding]Hans Teeuwen: Maar dat dan weer wel Hans Teeuwen: Hard en zielig
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]Bert Visscher: Fijne nuances Bert Visscher: Jammer Bert Visscher: Don Chaot (en de foute architect)
[afbeelding][afbeelding]Bert Visscher: Geluk zit in hele grote dingen Bert Visscher: Voor ons hoeft het niet
Nee, 3 keer 3 voor 2 om precies te zijnquote:Op donderdag 23 september 2004 19:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
9 voor 6 dus
V.
dank uquote:Op woensdag 22 september 2004 10:38 schreef Hare het volgende:
[..]
enneh, timo, gefeli!!!
Zit ook op de DVD van Duel. Heeft iemand trouwens enig idee wanneer Before Sunset op DVD uitkomt?quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
speciaal doosje trouwens, zitten 2 slotjes op, zoiets als op een koffer, die je eerst moet openklikken voor je het doosje open kan maken. Nog nooit gezien
Dat had ik bij Old School ook. Ik dacht verdomme waarom ga je niet open kreng!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
speciaal doosje trouwens, zitten 2 slotjes op, zoiets als op een koffer, die je eerst moet openklikken voor je het doosje open kan maken. Nog nooit gezien
Ik neem aan dat dat nog wel een tijdje duurt. In de VS is ie pas op 2 juli uitgekomen, en dat was nog maar in beperkte mate ook.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:19 schreef Sai het volgende:
[..]
Zit ook op de DVD van Duel. Heeft iemand trouwens enig idee wanneer Before Sunset op DVD uitkomt?
kijk jij eens heel snel in het dvd aanbiendingen topic voor dat alles is uitverkocht...quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat nog wel een tijdje duurt. In de VS is ie pas op 2 juli uitgekomen, en dat was nog maar in beperkte mate ook.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
R1, bij cdwow, voor 15 euro,quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:04 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar, Hoeveel, Welke Regio, Hoe snel??????![]()
![]()
Ik dacht misschien heb je hem uit japan of zo, dat het lang duurt of zo. Maar dat valt dus mee.quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:24 schreef Hare het volgende:
[..]
R1, bij cdwow, voor 15 euro,
en hoe snel??
Die Matrix box is trouwens uberlelijk
Jep, die vind ik er wel mooier uit zien, maar kopen doe ik het niet. Matrix 1 wil ik nog wel vervangen, de rest komt m'n kast niet inquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb je hem uit japan of zo, dat het lang duurt of zo. Maar dat valt dus mee.
Matrix Box uberlelijk?? Echt?
Ik vind hem wel mooi. Of vind je deze mooier: http://www.play.com/play2(...)tle=180360&p=57&g=72
vind ik ook mooier, dan dat gare plastic dingquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht misschien heb je hem uit japan of zo, dat het lang duurt of zo. Maar dat valt dus mee.
Matrix Box uberlelijk?? Echt?
Ik vind hem wel mooi. Of vind je deze mooier: http://www.play.com/play2(...)tle=180360&p=57&g=72
Vervangen voor wat?quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep, die vind ik er wel mooier uit zien, maar kopen doe ik het niet. Matrix 1 wil ik nog wel vervangen, de rest komt m'n kast niet in
Vervangen voor de 2 disc die hopelijk ook apart wordt uitgebracht.quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Vervangen voor wat?
Die hoesjes heb ik al een paar keer gehad. Bijzonder irritant als het je niet is opgevallen en je dan in het donker aan die hoes zit te rukken om hem open te krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
9 november op R1.quote:Op vrijdag 24 september 2004 14:19 schreef Sai het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee wanneer Before Sunset op DVD uitkomt?
ben bang dat ik m toch gewoon (blind) ga aanschaffen, voor dat bedrag kan t natuurlijk niet latenquote:Op vrijdag 24 september 2004 14:16 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
n hartaanval van lelijkheid dan toch zeker??quote:Op vrijdag 24 september 2004 15:16 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
![]()
http://www.play.com/play2(...)tle=478160&p=57&g=72
* Timo20 krijgt een hartaanval....
Lijkt me zonde van het geld.quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ben bang dat ik m toch gewoon (blind) ga aanschaffen
Dat is echt zoo ouderwets!quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt me zonde van het geld.
Koop dan een audioboek ofzo...
V.
Het schijnt juist weer een beetje in zwang te komen...quote:Op zaterdag 25 september 2004 02:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat is echt zoo ouderwets!
Nu heb ik de 2 disc al maar voor 14,99 is ie heel verleidelijk....quote:
wat is die 1equote:Op zaterdag 25 september 2004 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
THX 1138quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:18 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat is die 1e
Voor welk geld en waar heb je die twee delen Jean de Florette (geweldige films! Vooral Manon des Sources) vandaan? Toch niet weer bij at kutwinkeltje met belachelijk lage prijzen dat belachelijk ver bij mij vandaan is.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De eerste 3 bij FNAC aan ongeveer 18 ¤ / stuk.quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:49 schreef Sai het volgende:
[..]
Voor welk geld en waar heb je die twee delen Jean de Florette (geweldige films! Vooral Manon des Sources) vandaan? Toch niet weer bij at kutwinkeltje met belachelijk lage prijzen dat belachelijk ver bij mij vandaan is..
Ontopic: Big Fish dausje binnen..
klopt ik had ook de 2-disc R1 al (zonder DTS) dus nu was dit wel een lekker koopjequote:Op zaterdag 25 september 2004 16:52 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Nu heb ik de 2 disc al maar voor 14,99 is ie heel verleidelijk....
flauwquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lijkt me zonde van het geld.
Koop dan een audioboek ofzo...
V.
deel 4 vab tremors is ook erg leukquote:Op zaterdag 25 september 2004 18:26 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Aanbieding bij Play.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |