Neequote:Op zondag 22 augustus 2004 22:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
D? Kan het niet iets duidelijker?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:24 schreef Hare het volgende:
[..]
D: DVD under uns van maken
Neeeehhhquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
quote:Le fabuleux DVD d'Amelie Poulain.
Praat Nederlandsquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:33 schreef Timo20 het volgende:
butt titel![]()
Dat snappen we, anders had je 'm niet gedaan. Hoop ik tenminste.quote:vond mijn suggestie in t vorige topic nog thans best goed
sinds wanneer praat jij dan geen Engels??quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:49 schreef California het volgende:
[..]
Praat Nederlands.
niets te doen dan loze opmerkingen te maken ofwat?quote:Dat snappen we, anders had je 'm niet gedaan. Hoop ik tenminste.
My sentiments exactly!quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
I am thoroughly flabbergasted by this nincompoop.
Ik kan je opmerking wel naar Nederlands vertalen, maar daar word ik niet veel wijzer van.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:51 schreef Timo20 het volgende:
sinds wanneer praat jij dan geen Engels??
titel is toch echt nederlands hoor![]()
Maar jouw opmerking "Wat ik daarnet zei was heel knap van mij hoor!" is nuttig?quote:niets te doen dan loze opmerkingen te maken ofwat?![]()
Excusez moi?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
I am thoroughly flabbergasted by this nincompoop.
Dat was ook de bedoelingquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:50 schreef Gorro het volgende:
Ik heb er even een ondertitel bijgezet, anders is het egt te onduidelijk, dat vindt niemand terug.
laat ik dan maar de verstandigste zijn en er niet verder op in gaan. want dan gaan we veels te veel off topic en das niet koel ( goed zo, California: koel ipv coolquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:56 schreef California het volgende:
[..]
Ik kan je opmerking wel naar Nederlands vertalen, maar daar word ik niet veel wijzer van.
[..]
Maar jouw opmerking "Wat ik daarnet zei was heel knap van mij hoor!" is nuttig?
* Hare stelt voor dat ANTICHRIST eens ophoudt met mij te pestenquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:03 schreef AntiChrist het volgende:
* Hare stelt voor dat volgende keer iemand anders dan HARE een topic opent anders blijven we met deze kut titels zitten
Kleurrijke terugvindpost.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:58 schreef Hare het volgende:
[..]
Excusez moi?
Nu ik er trouwens over nadenk: Dat leuke woord dat je gebruikt wordt toch ook in een film gebruikt?quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kleurrijke terugvindpost.
Topic Titelquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:22 schreef Hare het volgende:
[..]
En wat is een TT ???
Ik ga maar naar bed hoor, al die taal is gaat me boven de petquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:25 schreef Wepeel2 het volgende:
Oh schreck mei Hos' is weg!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:10 schreef Sai het volgende:
Net opgehaald:
[afbeelding]
En hij is mooi!!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:40 schreef DinoPK het volgende:
[afbeelding]
En deze dvd heeft een van de leukste extra's ooit:
Stairway:
Led Zeppelin geeft zelden tot nooit toestemming voor soundtracks. Deze film heeft enkele tracks van Led Zeppelin in de soundtrack, echter de rechten op (het meesterlijke) Stairway to Heaven kreeg Cameron Crowe niet voor elkaar. Aangezien het een behoorlijk belangrijke scene is voor de loop van het verhaal (en deze scene echt een zeldzaam intiem gevoel heeft) , is er besloten om de scene toch op de dvd te zetten, alleen zonder de muziek. Wat hebben ze bedacht: Men zet lekker de track zelf maar op.
quote:Ik las net dit in nieuwsgroep alt.video.dvd:
Just thought you would like to know about a Free Dvd give away with The Sun.
Dvd's are :
Monday - Long Good Friday
Tuesday - Mona Lisa
Wednesday - Paris, Texas
Just copy and paste the link and enter your details:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2004390782,00.html
Details of the page at Play to visit plus the password you need, so no need
to buy the infernal rag
Plus, in the e-mail Play send, you get a 10% discount off your next order...
Ik heb wel de linkjes gevolgd, maar niet mijn gegevens opgegeven. Ik heb die DVD namelijk al.
Ik zie bij 'Terms & Conditions' niets staan over dat het alleen een actie is voor de UK
De 3 DVD's zijn btw normaal gesproken Anchor Bay uitgaves
idd, allemaal van die vage duitse/franse/chinese kuttitels van films die geen hond heeft gezien hier... althans weinig mensen jonger dan 60quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:03 schreef AntiChrist het volgende:
* MikeyMo stelt voor dat volgende keer iemand anders dan HARE een topic opent anders blijven we met deze kut titels zitten
Oh schreck, mein DVD ist weg...quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:25 schreef Wepeel2 het volgende:
Oh schreck mei Hos' is weg!
* Hare stelt voor dat MIKEYMO niet zo moet lopen te kutten en eens een keertje zijn filmkennis wat gaat uitbreidenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:32 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
idd, allemaal van die vage duitse/franse/chinese kuttitels van films die geen hond heeft gezien hier... althans weinig mensen jonger dan 60
Zooooooooo mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:05 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag allemaal gebracht door de postbode:
[afbeelding]
Leuke uitgave, alleen jammer van de mindere beeldkwaliteit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:17 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Vandaag binnen en wat is ie mooi...
hey ik heb wel Un chien Andalou gezien jahquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:35 schreef Hare het volgende:
[..]
* MikeyMo stelt voor dat MIKEYMO niet zo moet lopen te kutten en eens een keertje zijn filmkennis wat gaat uitbreiden
Maar zal er volgende keer dan wel : Alien vs DVD van maken. DIe ken je toch wel?
maak jij er nou maar gewoon niks van de volgende keer en laat lekker een ander het doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:35 schreef Hare het volgende:
[..]
* AntiChrist stelt voor dat MIKEYMO niet zo moet lopen te kutten en eens een keertje zijn filmkennis wat gaat uitbreiden
Maar zal er volgende keer dan wel : Alien vs DVD van maken. DIe ken je toch wel?
Ah nog iemand met de Wansmaak dvd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Oh schreck, mein DVD ist weg...
Angel above, DVD below
The DVD from planet Arous
I drink your DVD
etc etc... het is niet moeilijk....
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:12 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ah nog iemand met de Wansmaak dvd.![]()
Kut!quote:
Ik ga er met alle plezier voor zorgen dat ik de volgende op weer hebquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:02 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
maak jij er nou maar gewoon niks van de volgende keer en laat lekker een ander het doen![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik ga er met alle plezier voor zorgen dat ik de volgende op weer heb![]()
Fuckers!!!![]()
Roept de troepen bijeen om dit niet nog een keer te laten gebeurenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik ga er met alle plezier voor zorgen dat ik de volgende op weer heb![]()
Fuckers!!!![]()
Present Sergeantquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Roept de troepen bijeen om dit niet nog een keer te laten gebeuren![]()
Ik ga alvast maar weer een mooie titel bedenken....quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Roept de troepen bijeen om dit niet nog een keer te laten gebeuren![]()
Die laatste hebben we al gehad...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik ga alvast maar weer een mooie titel bedenken....
Mononoke DVD?
To Kill a DVD?
Lock, Stock and Two Smoking DVD's?
hmm, die laatste vind ik nog niet eens zo slecht
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:38 schreef Sai het volgende:
Don't Look Now.
Zo wacht ik op mijn Lion King gifsetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:22 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik wacht nog steeds op mijn Frankenstein en Night of the Living Dead dvd. De volgende keer ging het toch iets sneller.
mompelt iets over wellicht de kutdouane
Het duurt zes jaar voor ze hem verzenden, maar dan ligt ie ook wel binnen twee uur op de mat. I kid you not.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:55 schreef MikeyMo het volgende:
Hmm, ik heb een Knight Rider DVD box besteld bij DVDsoon, ze zouden zo snel leveren volgens sommigen maar heb nog niets ontvangen reeds. Wat zijn jullie gemiddelde levertijden?
4 daagjes vanaf verzenden. Erg netjes dusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:55 schreef MikeyMo het volgende:
Hmm, ik heb een Knight Rider DVD box besteld bij DVDsoon, ze zouden zo snel leveren volgens sommigen maar heb nog niets ontvangen reeds. Wat zijn jullie gemiddelde levertijden?
meestal 3 dagen na verzenden heb ik ze binnen. maar voor dat ze ze verzenden....quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:55 schreef MikeyMo het volgende:
wat zit er in deze collection?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:05 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag allemaal gebracht door de postbode:
Ik wacht nu al langer dan een maand tot ze een keer mijn Bubba Ho-Tep gaan verzenden. Er schijnt een probleempje te zijn met de leveringen van MGMquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:55 schreef MikeyMo het volgende:
Volgens mij is dat deze:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat zit er in deze collection?
Dat is echt een zeer toffe uitgave.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:56 schreef Wepeel2 het volgende:
[afbeelding]
Geweldig leuke film, maar volgens mij vooral voor muzieknerds want het is wel erg schetsmatig gedaan. Ik ben een grote liefhebber van Joy Division dus ik vond de geschiedenis van het Factory label uiteraard een erg interessant onderwerp.
Hopelijk gaat cd-wow hem ook nog braaf leveren met mijn twee kortingslinks die ik gebruikt heb.
Als je wat meer van de achtergronden weet dan is de film inderdaad net wat interessanter, hoewel het allemaal wel goed te volgens is. Mijn vriendin is absoluut geen muziek-kenner wat betreft de bands van het Factory label, maar ze vond de film zeker wel vermakelijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:37 schreef Sai het volgende:
[..]
Dat is echt een zeer toffe uitgave.. Informatieve audiocommentaren en veel informatie zodat ook de non-experts alles kunnen vatten.
En wat lag er op de eettafelquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:24 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Zo wacht ik op mijn Lion King gifset
Ikdenk dat ik ook mag bijbetalen (gelukkig pas de eerste keer)
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Volgens mij is dat deze:
http://www.amazon.com/exe(...)74214?v=glance&s=dvd
From DVD till dawnquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:11 schreef ZixS het volgende:
voor de volgende titel stem ik trouwens op From Dusk Till DVD
Even op imdb gekeken en het klinkt als een erg interessante 'film'. Ik denk dat ik hem maar op mijn lijstje van aan te schaffen dvd's moet zetten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:06 schreef Joppe het volgende:
[afbeelding]
Deze misschien:quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb me eveneens een box vanBilly Wilder
aangeschaft. Waarvan ik niet meteen een plaatje vind.
Hij bevat 8 films: The Apartment, Avanti!, Kiss Me Stupid, The Private Life of Sherlock Holmes, Witness for the Prosecution, The Fortune Cookie, Irma La Douce en One, Two,Three.
Ou duur? En waar? (zowel de box als lMG)quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb me eveneens een box vanBilly Wilder
aangeschaft. Waarvan ik niet meteen een plaatje vind.
Hij bevat 8 films: The Apartment, Avanti!, Kiss Me Stupid, The Private Life of Sherlock Holmes, Witness for the Prosecution, The Fortune Cookie, Irma La Douce en One, Two,Three.
Ook nog:
[afbeelding]
Nee.quote:
Die R1 die ik liet zien was 116 dollar bij amazon. Zal bij dvdsoon vast goedkoper zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:36 schreef Sai het volgende:
[..]
Ou duur? En waar? (zowel de box als lMG)
30 35 euro voor de box, 25 voor La Meglio Gioventu, maar dat zijn wel 3 DVD's en die duurt 6 uur, dus dat valt nog mee. En beiden in de winkel gekocht (FNAC). De Wilder box heeft wel niets aan extra's. Maar hij is dan ook niet erg duur.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:36 schreef Sai het volgende:
[..]
Ou duur? En waar? (zowel de box als lMG)
Ben erg benieuwd wat je daar van vind!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Weer een film in het kader van 'nooit gezien, wel benieuwd en bij de videotheek hebben ze hem toch niet'.
[afbeelding]
The Seventh Seal van Bergman
Het plot klinkt dermate interessant dat ik hem wel moet zien. Een man die schaakt met de dood en dat tegen de achtergrond van de pestepidemie. Ik hou wel van zwarte films en veel zwarter dan dit kan het niet worden volgens mij.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat je daar van vind!
Is de enige film van Bergman die ik tot nu toe gezien heb en echt helemaal niks vond
Het is zijn beste werk. Veel interessanter dan het oh-zo bejubelde Personaquote:Op maandag 30 augustus 2004 00:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat je daar van vind!
Is de enige film van Bergman die ik tot nu toe gezien heb en echt helemaal niks vond
het is iig een leuke uitgave met veel achtergrondinfo er bij.quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:49 schreef Wepeel2 het volgende:
Weer een film in het kader van 'nooit gezien, wel benieuwd en bij de videotheek hebben ze hem toch niet'.
[afbeelding]
The Seventh Seal van Bergman
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef Hare het volgende:
(afgezien van mijn mooie op en titel)
Ik vond het oh-zo bejubelde Persona toch beter. En interessanter.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:58 schreef Joppe het volgende:
[..]
Het is zijn beste werk. Veel interessanter dan het oh-zo bejubelde Persona
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond het oh-zo bejubelde Persona toch beter. En interessanter.
Hoe weet jij dat? Je had er toch maar één gezien?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb Det Sjunde Inseglet vooral gekocht om nog eens te kijken, want op dit moment vind ik het de op één na minst goede van Bergman, maar volgens mij doe ik de film daar te kort mee. Ik twijfel echter sterk dat ik hem beter vind dan Persona (de op één na beste film ooit gemaakt) en Fanny och Alexander (#10).quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik vond het oh-zo bejubelde Persona toch beter. En interessanter.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Je had er toch maar één gezien?
Dan heb ik het verkeerd gelezen. Ik vind die hele Bergman eigenlijk nogal overschat. Smaken verschillen blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:42 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Hij was goedkoop (8 pond) bij play.com. Vandaar waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:05 schreef dolle_hond het volgende:
wel opmerkelijk dat binnen 8 dagen 3 users det sjunde inseglet kopen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:37 schreef Gorro het volgende:
[..]
Hij was goedkoop (8 pond) bij play.com. Vandaar waarschijnlijkNet als Persona overigens.
Daar doe je de film inderdaad te kort mee. Fanny och Alexander, Smulltronstallet, Persona en Det Sjunde Inseglet zijn inderdaad DE 4 meesterwerken van Bergman (in mijn bescheiden opinie), maar Det Sjunde Inseglet spant de kroon. Persona is technisch beter, complexer qua inhoud en opbouw maar Det Sjunde Inseglet heeft een betere troef in handen: door zijn simpele allegorische opzet maakt de film makkelijker een emotionele connectie met het publiek. Ik zou ook echt niet durven beweren dat de critici Persona meer bejubelen dan Det Sjunde Inseglet hoor. Vele toplijsten wijzen anders uit. Het is me ook opgevallen dat de meeste reviews van Persona op het internet veelal gaan over de verschillende lagen, de complexe vertelling, symbolen, theorieen etc en dat er weinig woorden worden gerept over eventuele emotionele impact. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die Persona kon doorgronden. Det Sjunde Inseglet is overtuigender en directer qua opzet en qua emotie en daarom verkies ik die film boven het meesterwerk Persona. Misschien is het ook wel appels met peren vergelijken want de films zijn totaal verschillend van elkaar. Ik wens je in ieder geval een prettige herziening toe Gorro.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:41 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb Det Sjunde Inseglet vooral gekocht om nog eens te kijken, want op dit moment vind ik het de op één na minst goede van Bergman, maar volgens mij doe ik de film daar te kort mee. Ik twijfel echter sterk dat ik hem beter vind dan Persona (de op één na beste film ooit gemaakt) en Fanny och Alexander (#10).
ik heb m bij een videotheek gekochtquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:37 schreef Gorro het volgende:
[..]
Hij was goedkoop (8 pond) bij play.com. Vandaar waarschijnlijkNet als Persona overigens.
damn die wil ik ook nog wel eens hebben.....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:38 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde dag verzonden als de Alien Head, alleen die schoften van de douane hebben die box volgens mij nog ff achtergehouden.
kunnen ze er zeker zelf ff op geilen![]()
En?? is ie ook net zo vet als t plaatje doet vermoeden?? ziet er wel erg stoer uit namelijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:38 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde dag verzonden als de Alien Head, alleen die schoften van de douane hebben die box volgens mij nog ff achtergehouden.
waar heb je die vandaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:38 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is minder mooi als Roman Holiday hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
damn die wil ik ook nog wel eens hebben.....
Tutut, val van de ene in de andere verbazing hier. Net nog geen Requiem gezien en nu deze niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En?? is ie ook net zo vet als t plaatje doet vermoeden?? ziet er wel erg stoer uit namelijk.
tis dat ik de film nog niet heb gezien...![]()
Je mag het zeker vragen:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:29 schreef Motoko het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Ik zou het geld er zelf niet voor over hebben, maar het mag gezegd worden hij is echt mooi.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:42 schreef Hare het volgende:YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS,
OMG, Vetter dan dit kan niet:
[afbeelding]
Gloedjenieuw en ubergeil mooi!!
Nu past alleen de rest van mijn collectie nergens meer
hehe dat probleem had ik ook nadat ik die alien head binnen kreegquote:Op woensdag 1 september 2004 18:42 schreef Hare het volgende:YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS,
[afbeelding]
Waar heb jij hem besteld?quote:Op woensdag 1 september 2004 18:42 schreef Hare het volgende:YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS,
[afbeelding]
Via datzelfde gassie in Japan die voor mij voor de Hero Premium Box had gezorgdquote:Op woensdag 1 september 2004 20:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Waar heb jij hem besteld?
De twijfel slaat weer toe... Ach ende wee, wat een luxe-probleem weer.
vooruit dan maar:quote:Op donderdag 2 september 2004 12:47 schreef Wepeel2 het volgende:
Misschien niet geheel overbodig om bij die aziatische zooi ook even de engelse titel te vermelden als deze niet op de hoes staat.
Dat blijf ik een erg matige film vinden. Het is mij allemaal net iets te chaotisch.quote:
You're welcomequote:Op zaterdag 4 september 2004 20:28 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren binnen gekregen van Hare (![]()
![]()
)
My Sassy Girl (Director`s Cut)
[afbeelding]
fuckfilmquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:28 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren binnen gekregen van Hare (![]()
![]()
)
My Sassy Girl (Director`s Cut)
[afbeelding]
waar heb je die vandaan?quote:Op zondag 5 september 2004 14:57 schreef Motoko het volgende:
Dogville Limited Edition 2-Disc Box set
[afbeelding]
Ik weet het antwoord op deze vraag niet, maar hij is nog wel eens te koop op dvdforum enzo, maar je kunt hem ook nog rechtstreeks uit de winkel halen bij asiandbquote:Op zondag 5 september 2004 15:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar heb je die vandaan?
daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 5 september 2004 15:31 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord op deze vraag niet, maar hij is nog wel eens te koop op dvdforum enzo, maar je kunt hem ook nog rechtstreeks uit de winkel halen bij asiandb
Maar hij is wel alleen nog daar te krijgen hoor!!quote:Op zondag 5 september 2004 15:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar dacht ik ook al aan![]()
ik zie hetquote:Op zondag 5 september 2004 15:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar hij is wel alleen nog daar te krijgen hoor!!
kzou t niet weten, kheb m nog nooit gezien. maar gratis dvd`s zijn coolquote:Op zondag 5 september 2004 15:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
fuckfilm
Kunnen wel weer eens wat gaan verzinnen toch?quote:Op zondag 5 september 2004 21:21 schreef MikeyMo het volgende:
wanneer is dat volgende baggerfilmdagje ook alweer?
quote:Op zondag 5 september 2004 21:36 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Kunnen wel weer eens wat gaan verzinnen toch?
![]()
Daar is ook een topic voor.quote:Op zondag 5 september 2004 23:53 schreef Wepeel2 het volgende:
En even voor de duidelijkheid: nu dus besteld en nog niet binnen.
omdat je dan niet hoeft te betalenquote:Op maandag 6 september 2004 13:23 schreef Eluc het volgende:
en ik me maar afvragen wat gratis inhieldquote:Op maandag 6 september 2004 13:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
omdat je dan niet hoeft te betalen
![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 13:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik zo'n aardige jongen benquote:Op maandag 6 september 2004 13:41 schreef Eluc het volgende:
Waarom was ie gratis?
je had hem dubbel hequote:Op maandag 6 september 2004 14:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Omdat ik zo'n aardige jongen ben
oh, en timo, laat je niet teveel afleiden door de subs, die zijn echt kut, bij elke zin wordt eerst even gezegd door wie het wordt gezegd en das zeer irri! Gewoon doorzetten
Ja, zo ongeveerquote:Op maandag 6 september 2004 14:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je had hem dubbel he
dat van die subs: dat zijn dan subs voor doven. Althans ik neem aan dat geluiden ook ondertiteld worden?
Ik meen te hebben gelezen dat ze het script hebben vertaald en die (rechtstreekse) vertaling als ondertiteling hebben gebruikt. Dat verklaart de namen e.d.quote:Op maandag 6 september 2004 14:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveerHad eerst een bootleg, nu toch maar het origineel
Maar nee, zijn geen (en wel) subs voor doven. Bij doven krijg je alleen de naam te zien als die persoon niet in beeld is. Maar hier was mijn eerste indruk dat het wel heel erg overdone was gedaan.
quote:Op maandag 6 september 2004 13:23 schreef Eluc het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2004 13:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
UK?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:37 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Wat en mooie editie zeg. Beter dan de R1
Wat zijn de verschillen?quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:37 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
pfff hij heeft niet eens DTS..... (de R1 welquote:Op dinsdag 7 september 2004 12:37 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
dat was een grapje hoor, die heb ik dus niet echtquote:
Bedoel je waarschijnlijk te zeggen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat was een grapje hoor, die heb ik dus niet echt origineel
Nouja, beeldkwaliteit is een heel verschil. Welke je beter vind moet je voor jezelf zien, maar R1 heeft idd DTS en meer extra's.quote:Op dinsdag 7 september 2004 12:47 schreef Sai het volgende:
[..]
Wat zijn de verschillen?
oh ja, ik heb hem wel gedownload ja... suf wijf is hetquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:20 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Bedoel je waarschijnlijk te zeggen.
yep, een kopie voor als mijn originele L.E van 500 stuks kapot gaatquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:14 schreef MikeyMo het volgende:
is dat I drink your blood daar bovenin de kast
van die verticale schijfjes, de meest rechter
oh jaquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
yep, een kopie voor als mijn originele L.E van 500 stuks kapot gaat
quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:11 schreef Shogo het volgende:
Is dat de binnenkant van die dvd?
Wat mooi zeg!quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
de inlay, het hoesje wat in het plastic zit
Jaja, .... gewoon voor jezelf natuurlijkquote:Op dinsdag 7 september 2004 16:53 schreef Gorro het volgende:
in 3 voor 33 actie bij Van Leest
[afbeelding]
Casablanca 2-Disc Special Edition
[afbeelding]
Dogville + Dogville Confessions 2-Disc Special Edition
met Final Destination 1+2 dubbel pack voor een vriend
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Was die casablanca nog de digipack?
hehe nou hoor je eindelijk ook bij het kleine clubje echte dvd freaksquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:01 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Hoef ik me eindelijk niet meer te schamen voor mijn nietige collectie
[afbeelding]
Ik vind het maar een onpraktische verpakking.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hehe nou hoor je eindelijk ook bij het kleine clubje echte dvd freaks
Werd GVD ook wel eens tijdquote:Op dinsdag 7 september 2004 20:17 schreef AntiChrist het volgende:
hehe nou hoor je eindelijk ook bij het kleine clubje echte dvd freaks
ja sorry hoor, maar die schamele collectie van jou stelt natuurlijk niets voor...quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:15 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Werd GVD ook wel eens tijd
![]()
Afgezien van de verschillende uitgaves, staan er op elke dvd ook weer andere extra's? En een andere versie van de film?quote:Op woensdag 8 september 2004 18:10 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
Army of Darkness LE 2-disc R1(genummerde editie 30000 oplages)
inmiddels mijn 7de DVD van army of darkness
KUT!!!quote:Op woensdag 8 september 2004 18:10 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
inmiddels mijn 7de DVD van army of darkness
allemaal een beetje hetzelfde maar dat maakt voor mij niet uit...quote:Afgezien van de verschillende uitgaves, staan er op elke dvd ook weer andere extra's? En een andere versie van de film?
Of is het allemaal een beetje hetzelfde?
LOSER!!!!quote:KUT!!!
Ik heb er maar 6
no way... helemaal niet met die debiel TT'squote:Op donderdag 9 september 2004 10:34 schreef Hare het volgende:
Ik heb er geen.
Ik ben cool
Ik ook. En toch ben ik nu al een gelukkig mens.quote:Op donderdag 9 september 2004 06:05 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb alleen die anchor bay uitgave en de R3
TT?????quote:Op donderdag 9 september 2004 10:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
no way... helemaal niet met die debiel TT's
topic titelsquote:Op donderdag 9 september 2004 12:22 schreef Hare het volgende:
[..]
TT?????
Op zondag 22 augustus 2004 @ 23:22 vroeg de vroeg dementerende Hare:quote:Op donderdag 9 september 2004 12:22 schreef Hare het volgende:
[..]
TT?????
kun je die van Slacker ff scannen?quote:Op donderdag 9 september 2004 16:51 schreef Sai het volgende:
De nieuwe 2-disc hoesjes van Criterion (Videodrome en Slacker) zijn cóól!!
Ik heb mijn scanner nog niet aangesloten maar ik heb wel plaatjes:quote:Op donderdag 9 september 2004 19:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
kun je die van Slacker ff scannen?
![]()
Ik scannede hierboven al die ubergeile inlay van VIDEODROME
Volstaat ook hoor chef!quote:Op donderdag 9 september 2004 19:34 schreef Sai het volgende:
Ik heb mijn scanner nog niet aangesloten maar ik heb wel plaatjes:.
Op de normale versie staat dat inderdaad...quote:Op donderdag 9 september 2004 21:34 schreef Brammie1 het volgende:
Klopt het trouwens dat op elk hoesje van Pulp Fiction staat dat de film maar 97 minuten duurt? De film duurt gewoon 148 minuten
Ik ken de films niet, maar Criterion heeft echt wel weer een mooie job afgeleverd! Ziet er echt goed uitquote:Op donderdag 9 september 2004 19:34 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik heb mijn scanner nog niet aangesloten maar ik heb wel plaatjes:.
Al die filmpjes die je ziet hebben wel invloed op je he?quote:
WOODCHIPPER MASSACRE staat anders al jarenlang in mijn toe sie lijstquote:Op donderdag 9 september 2004 22:42 schreef Hare het volgende:
Al die filmpjes die je ziet hebben wel invloed op je he?
zolang hij de traditie hoog houdt dan vind ik het niet erg maar je moet niet ineens van meesterlijke b-films naar artsy gepeupel gaan in de TT's..quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:23 schreef Gorro het volgende:
Alle discussie over TT verwijderd. Is dat nou egt zo belangrijk
Vind jij!quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:14 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zolang hij de traditie hoog houdt dan vind ik het niet erg maar je moet niet ineens van meesterlijke b-films naar artsy gepeupel gaan in de TT's..
dat vind ik niet dat is gewoon zo heel deze topic reeks was gebaseerd op de meest mooie titels totdat sommige mensen zich moesten bewijzen wat voor film snob ze wel niet waren en met artsy crap titels aankwamenquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:16 schreef Hare het volgende:
[..]
Vind jij!![]()
en dat was genoeg offtopic voor vandaag!
de mooiste was natuurlijk Bruce Cambell vs the army of DVD'squote:Op vrijdag 10 september 2004 11:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat vind ik niet dat is gewoon zo heel deze topic reeks was gebaseerd op de meest mooie titels totdat sommige mensen zich moesten bewijzen wat voor film snob ze wel niet waren en met artsy crap titels aankwamen
voorbeeldjes:
Laatst gekochte dvd..
The Return of The Laatst gekochte dvd
De laatstgekochte DVD strikes back
In de ban van de laatstgekochte DVD
The Incredibly strange DVD's who stopped living...
[dvd] Theo en Thea en de ontmaskering...
Faster, DVD! Kill! Kill!
The Cook, The Thief, His wife & her DVD
The DVD from Planet Arous
DVD 9 from outer space.
ja maar ja die heb ik dan ook geopendquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de mooiste was natuurlijk Bruce Cambell vs the army of DVD's
Ik heb ook zo'n pak binnen, maar dan met de Family Classics.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:38 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
Heet doosje ziet er echt uit als iets wat je gratis krijgt bij inlevering van 12 IKEA actiepunten, maar ach...
Heeeeeeeeeeej!quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat vind ik niet dat is gewoon zo heel deze topic reeks was gebaseerd op de meest mooie titels totdat sommige mensen zich moesten bewijzen wat voor film snob ze wel niet waren en met artsy crap titels aankwamen
voorbeeldjes:
Laatst gekochte dvd..
The Return of The Laatst gekochte dvd
De laatstgekochte DVD strikes back
In de ban van de laatstgekochte DVD
The Incredibly strange DVD's who stopped living...
[dvd] Theo en Thea en de ontmaskering...
Faster, DVD! Kill! Kill!
The Cook, The Thief, His wife & her DVD
The DVD from Planet Arous
DVD 9 from outer space.
jij bent dan ook de DVD pionier op fokquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:25 schreef Smots het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeej!
De meeste daarvan heb ik verzonnen!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijt jaloers, menschen!
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
De eerste 3 Coupling seizoenen compleet op DVD!
Dat wordt lachen, gieren, brullen..
Begin me toch echt af te vragen hoeveel mensen in Nl hem wel niet hebbenquote:
Waar kon je die packs ook alweer bestellen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n pak binnen, maar dan met de Family Classics.
iig 5, en knep's verzameling is nu ook eindelijk het aanzien waard dus...quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:47 schreef Hare het volgende:
Begin me toch echt af te vragen hoeveel mensen in Nl hem wel niet hebben
nou ja ik heb m iig nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Begin me toch echt af te vragen hoeveel mensen in Nl hem wel niet hebben
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:49 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
iig 5, en knep's verzameling is nu ook eindelijk het aanzien waard dus...
[afbeelding]
komt nog wel, maar je moet wel snel wezenquote:Op zaterdag 11 september 2004 00:10 schreef Timo20 het volgende:
nou ja ik heb m iig niet![]()
kdenk t niet, no way dat ik daar zo veel geld aan ga uitgevenquote:Op zaterdag 11 september 2004 07:15 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
komt nog wel, maar je moet wel snel wezen
![]()
hoezo de Engelse versie?? er is ook n duitse 2disc uberversie verkrijgbaarquote:
Als je er op zoekt bij Google, vind je zo tig winkels, maar ik heb 'm bij DvdPacific gekocht.quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:49 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Waar kon je die packs ook alweer bestellen?
er staan leuke titels bijquote:Op zaterdag 11 september 2004 09:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Als je er op zoekt bij Google, vind je zo tig winkels, maar ik heb 'm bij DvdPacific gekocht.
Maar die is toch niet Nl of Uk gesubbed of wel?quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:06 schreef Timo20 het volgende:
hoezo de Engelse versie?? er is ook n duitse 2disc uberversie verkrijgbaar
ow, zo slecht in duitsquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar die is toch niet Nl of Uk gesubbed of wel?
Anders heb je er een beetje weinig aan he
Ja, echt slecht ja.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ow, zo slecht in duits
tjaquote:Op zaterdag 11 september 2004 12:27 schreef Hare het volgende:
[..]
Ja, echt slecht ja.![]()
Slechte leraren hequote:Op zaterdag 11 september 2004 12:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tja
en je woont nog wel vlak bij de grens
Mjah klopt, maar eigenlijk boeit de film enzo me meer dan of er wel of geen magneetje bij zitquote:Op zaterdag 11 september 2004 15:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de r2 nl ?
de R3 is mooier![]()
dat boek en die filmframe doet het hem hequote:Op zaterdag 11 september 2004 17:38 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Mjah klopt, maar eigenlijk boeit de film enzo me meer dan of er wel of geen magneetje bij zit
nee idd alleen duitse subs, maar dat boeit me niet.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar die is toch niet Nl of Uk gesubbed of wel?
Anders heb je er een beetje weinig aan he
Mie toe.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:43 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ook niet, want ik heb de normale quadrilogy en dat vind ik meer dan genoeg. Nog zo een grote kop erbij en dan heb ik echt geeeeeeen plaats meer in mijn kamer om dvd's neer te zettenquote:Op zaterdag 11 september 2004 08:17 schreef dolle_hond het volgende:
bij mij komt ie er niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |