hoe oud ben je dan???quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:11 schreef Noa-lynn het volgende:
Oh ja nog aan Joyce en Roxy lovertje.19!Dat scheelt toch niet veel dan.Ik geloof 8 jaar.Dat kan wel hoor!Bij mij is het een heel ander verhaal!
Is er nog iemand die dit weet misschien?quote:Ik heb een vraag, kan iemand die verhaallijn uitleggen waar Rien Hoogendoorn werd vermoord in plaats van Frits van Houten.
Zat Hoogendoorn senior daar nou achter?
Wat waren zijn motieven?
Uuhm, het zijn spoilersquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:02 schreef digispeed het volgende:
warom dizer ?
Heet je Nina op dat forumquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:01 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja,Bigmac ik zit ook op dat forum.Hoe zo? Heb je me opgemerkt?
Steeds als je hier post post je daar ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:19 schreef Noa-lynn het volgende:
Hoe ben jij daar achter gekomen dan,Bigmac!
Moet dit steeds?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:18 schreef _bigmac_ het volgende:
nina je kan weer een verhaal gaan schriijven.
Dank je Babsquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:58 schreef babette21 het volgende:
Op verzoek van Dizer: ONM Tournament - Meest irritante personage >> Ronde 3
Nou als Bigmac hier is dan kan hij daar naar toe gaan!quote:Nee dank je. Maar jullie zien daar toch wel of iemand gereageerd heeft? Hoef je toch niet telkens hier neer te zetten?
Voeg hem dan ff toe op msnquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:52 schreef Noa-lynn het volgende:
[..]
Nou als Bigmac hier is dan kan hij daar naar toe gaan!
Ja...quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:34 schreef Zhenar het volgende:
Vanavond komt er dus een herhaling van de laatste week van het afgelopen seizoen, toch?
Nee... want dat hebben we allemaal al gezien....quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Spannend
Het zou echt stoer zijn als het nu opeens heel anders ging! Dat de makers voor de grap een paar alternatieve scènes hebben gefilmd en die nu uitzenden, om de fans te verwarren.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Spannend
Als het goed is, vandaag alquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:17 schreef _bigmac_ het volgende:
haha ja Dinsdag is dat he dan ga ik zeker kijken![]()
De eerste 3 dagen van het nieuwe seizoen staan al op RTL4 Teletekst:quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:58 schreef Zeepie het volgende:
Weet iemand al wat er in de 1ste week van seizoen 15 in Gtst gaat gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Robin?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Iwan1976 op 23-08-2004 19:36:33 ]![]()
Er staan hier weer eens verschrikkelijke spoilers![]()
Kun je links maken van de plaatjes, in plaats van afbeeldingen?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nou, zolang het hier over de spoilers gaat, kan ik hier niet komen![]()
Ik wil namelijk niks weten, tot na maandag.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De eerste 3 dagen van het nieuwe seizoen staan al op RTL4 Teletekst:
MA. 30-08-2004
DI. 31-08-2004
WO. 01-09-2004SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Robin?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Viva Las Vegasquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:14 schreef Frey het volgende:
Krijgen we die leuke bruiloft weer te zien
Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:21 schreef Zeepie het volgende:
--knip--Zijn jullie nou gewoon dom of doen jullie nou gewoon alsof?quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:25 schreef Noa-lynn het volgende:
--knip--
Hier word ik dus zo ziek van!! Rot op met deze spoilers! Het is niet leuk gewoon!!
Mensen willen dat niet weten, dus zet er gewoon spoilertags tussen. Ok?Friends don't let friends remain beardless...![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:50 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]NeeeeheeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Nee, Yasmin gaat niet dood.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:25 schreef Noa-lynn het volgende:
Ahhhh! Stefano.Zal er iets met Yasmin zijn.Dood ofzo?Kan natuurlijk,want ze stond er niet bij bij de begrafenis toch?La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.![]()
Beev, quote nou geen spoilersquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, Yasmin gaat niet dood.
Wie geen zin heeft in spoilers moet hier maar niet komen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev, quote nou geen spoilers.
Prima, tot volgende week maandag danquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Wie geen zin heeft in spoilers moet hier maar niet komen..
Ja, ik neem de filmpjes dan ook mee tot maandag
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Tnx!quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:42 schreef Frey het volgende:
6. De Lange Adem Van De Liefde
Anita en Rik staan op het punt om te trouwen, maar als Anita ontdekt dat Rik met haar wil emigreren naar Finland, blaast ze het af. Anita krijgt vervolgens spijt, maar Rik wil niets meer van haar weten. Uiteindelijk lijkt het toch nog goed te komen.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De Lange Adem Van De Liefde - Deel 1
De Lange Adem Van De Liefde - Deel 2 (komt maandag tussen 23:00 en 0:00 online)
De Lange Adem Van De Liefde - Deel 3 (komt dinsdag tussen 23:00 en 0:00 online)
Nog maar 3 verhaallijnen over.
Poll: Welke verhaallijn moet als volgende online komen?7. Vaderliefde En Verbittering 9. Het Eerste Huwelijk 13. Een Gekozen Afscheid
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
De winnende verhaallijn komt woensdag en donderdag (en mogelijk vrijdag) tussen 23:00 en 0:00 online.
Leuk om even te zien......
Het acteerwerk was toen nog niet bijster goed he?De techniek ook niet.... er is zelfs even een microfoon in beeld te zien.
Maar dat mag de pret niet drukken!
Roos!![]()
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...![]()
Dames en heren, even voor de goede orde, wat ook in Huisregeltjes SHO. is vermeld:quote:Spoileren.
Het spoileren (het bijvoorbeeld vooraf bekendmaken van een winnaar of plot(wending) en dergelijke) gelieve to voorzien van de spoiler tag, daar het vooraf lekken van informatie het plezier van anderen ernstig kan vergallen.
Spoilers zonder tag zullen worden weggehaald.
De tag gebruik je als volgt:
[code]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/code]
Het resultaat is het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:45 schreef Bupatih het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DE gore hufters!! Nu hebben ze het Afleveringen op gtst.nl ook al ontoegankelijk gemaakt voor mense zonder mediapaspoort![]()
.
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:45 schreef Bupatih het volgende:Lets hopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet zo onaardig doenquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:02 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Lets hope![]()
...
Wat een lompe handtekening heb je trouwens..![]()
Goede Tijden, Slechte Tijden: het grote spoilertopic #1.
Een spoilertopic!
Dus GEEN spoilers meer in de gewone GTST-topics. Deze zullen worden geedit of verwijderd, dat ligt aan m'n bui..
![]()
Ach ja, iemand moet het doen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:46 schreef Frey het volgende:
Tom_Tom-, je bent een held![]()
.
![]()
Wat is het verschil?quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze zullen worden geedit of verwijderdMijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij![]()
Daar met je spoilers!
[ Bericht 94% gewijzigd door Tom_Tom- op 24-08-2004 00:28:31 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Het verschil is niet heel groot, maar goed.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:54 schreef Svensational het volgende:
Wat is het verschil?
Ik zie dat ik de eerste post al kan gaan editten..
![]()
huh ? Handtekening ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Niet zo onaardig doen...
Wat een lompe handtekening heb je trouwens..![]()
Ik zie echt geen enkel verschilquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het verschil is niet heel groot, maar goed.
Ik zie dat ik de eerste post al kan gaan editten..
Bij editten wizig je het bericht zodat er geen spoiler in staat, bij verwijderen verwijder je de spoiler uit het bericht
Of bedoel je dat je een hele reactie verwijdert?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
Nu is het al wegquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:27 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
huh ? Handtekening ?.
![]()
Vriendin nee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:58 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Nu is het al weg.
Sletje ja.
bedoelde je toch?Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
I'll break your neck, damn near put your face in your lapquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vriendin nee.
Sletje ja.
bedoelde je toch?
Try to be the king but the ace is back
Vriendin: Nee
Sletje: Ja
Idd![]()
Sjors gaat er toch niet uit ik heb het verkeerd gelezen
[ Bericht 93% gewijzigd door DarcMarc op 24-08-2004 16:59:32 (sjors gaat toch er niet uit) ]![]()
Ik heb het dubbelinterview Inge/Eric ook gelezen, maar waar stond dat dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:41 schreef DarcMarc het volgende:
Sjors gaat uit gtst![]()
![]()
![]()
ze gaat in onderweg spelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bron veronica magazine mijn wens komt uit![]()
![]()
in veronica magazine week 35quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb het dubbelinterview Inge/Eric ook gelezen, maar waar stond dat dan?![]()
![]()
dat is ook snel lijkt net of het een maand geleden is gestoptquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:00 schreef DarcMarc het volgende:
30 augustusfijn!![]()
Dat Las Vegas gebeuren van Nick en Charlie is leuk om nog eens te zien.
Maar ik ben nu wel superbenieuwd... hoe het gaat aflopen met Nina enzo....
![]()
[ Bericht 87% gewijzigd door Tom_Tom- op 25-08-2004 12:03:40 (Dit is een spoiler.) ]De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Dit hoort hier niet, maar in het spoiler topic
Er staan weer 2 filmpjes gelijk, dus nog ff stemmen
9. Het Eerste Huwelijk
Het eerste huwelijk van GTST komt eraan: Die van Simon en Anette. Maar Simon komt maar niet opdagen. Hoe zal dit huwelijk verlopen?![]()
![]()
Het Eerste Huwelijk
Dit is de kortste verhaallijn en heeft maar 1 deel.
Nog 2 verhaallijnen over en ze zijn allebei prachtig!
Poll: Welke verhaallijn moet als volgende online komen?7. Vaderliefde En Verbittering 13. Een Gekozen Afscheid
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De winnende verhaallijn komt donderdag en vrijdag (en mogelijk zaterdag) tussen 23:00 en 0:00 online.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Robin:
Hij gaat in een grot zitten en dan moet iedereen hem zoeken
Er wordt veel op gekozen afscheid gestemd. Komt dat misschien een beetje door de aflevering van gisteren, met Harmsen
Gekozen afscheid is 1 van de saaiste filmpjes denk ik. ik ben geen Hennielover en dan bewaar ik liever een leukere tot een later moment. Vandaar dat ik daar op gestemd heb.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:51 schreef Frey het volgende:
Er wordt veel op gekozen afscheid gestemd. Komt dat misschien een beetje door de aflevering van gisteren, met Harmsen![]()
![]()
![]()
In tegendeel, het is een van de mooiste verhaallijnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:26 schreef Riann het volgende:
[..]
Gekozen afscheid is 1 van de saaiste filmpjes denk ik. ik ben geen Hennielover en dan bewaar ik liever een leukere tot een later moment. Vandaar dat ik daar op gestemd heb.
meningen verschillenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:01 schreef Frey het volgende:
[..]
In tegendeel, het is een van de mooiste verhaallijnen.![]()
![]()
De gaafste scene (en verhaallijn) uit GTST blijft toch de moord op Frits van Houten: de electrocutie in bad.High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride![]()
Ik vond de verhaallijn om Hennie ook niet zo leuk.Vaderliefde en Verbittering juist wel.Het was goed gespeeld en gewoon een fantastische verhaallijn.![]()
ey Noa die Mous en Rdsgirl zijn echt vervelendquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:18 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik vond de verhaallijn om Hennie ook niet zo leuk.Vaderliefde en Verbittering juist wel.Het was goed gespeeld en gewoon een fantastische verhaallijn.![]()
13. Een Gekozen Afscheid
Harmsen kan zijn geluk niet op als hij weer herenigd wordt met zijn grote liefde: Hennie. De 2 treden in het huwelijk en zijn dolgelukkig samen, totdat Gijs met een slechte mededeling komt die wel eens een einde zou kunnen maken aan hun geluk.![]()
![]()
Een Gekozen Afscheid - Deel 1
Een Gekozen Afscheid - Deel 2 (komt vrijdag tussen 23:00 en 0:00 online)
Een Gekozen Afscheid - Deel 3 (komt zaterdag tussen 23:00 en 0:00 online)
(Volgende is toch weer iets te groot, dus 3 delen)
De laatste verhaallijn, Vaderliefde en Verbittering, zal uit 3 delen bestaan.
Deel 1 komt zondag tussen 23:00 en 0:00 online.
Deel 2 komt maandag tussen 17:00 en 18:00 online.
Deel 3 komt dinsdag tussen 17:00 en 18:00 online. (andere tijd in verband met nieuwe GTST afleveringen)
[ Bericht 5% gewijzigd door Frey op 27-08-2004 00:33:45 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
eeuh ja doe datquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga Odulla en Kasper even zoeken..
![]()
![]()
Ik vind harmsen ook een zeur. Maar aan hennie irriteerde ik mij ook vreselijk, bij harmsen heb ik dat niet zo. Vreemd eigenlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:03 schreef BVO het volgende:
Ik vond Hennie maar een zeur."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Laat die maar zitten hoor. Heb echt geen zin in zijn waanbeelden over bebaarde daantje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
SCHEISSE
Weer de zomercliffhanger gemist
maandag dan maar proberen
Clementine: Are you nuts?
of is er maandag geen herhaling?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:35 schreef Bupatih het volgende:
SCHEISSE
Weer de zomercliffhanger gemist
maandag dan maar proberen
Geen idee, maar toen de laatste aflevering op maandag voor de vakantie werd herhaald, waren er scenes uit geknipt en was de spannende slotscene veranderd. Misschien is dat weer zo.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
maandag is toch altijd gewoon het zelfde als vrijdag.... neem niet aan dat ze eraan gaan prusten... eignlijk![]()
Dat is van voor jouw tijd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:12 schreef _bigmac_ het volgende:
eeuh ja doe dat![]()
.
Die waren helemaal idolaat van Hennie (en van Daantje Baard, zoals Dada terecht al zei).![]()
Het nieuwe tournament is trouwens even uitgesteld..
Ik begin nu ook wel erg benieuwd te worden wie er dood gaat.
Ehm:quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:33 schreef Noa-lynn het volgende:
Tournament: De beste Nederlandstalige soap of serie
Stem mee in de finale!Verder heb ik niks tegen je hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 om 23:15 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja,BVO.
Het is allemaal heel leuk zo'n tournament,maar wat al gezegd is daar is een apart topic voor!
Ik vind het ook irritant.Verder heb ik niks tegen je hoor..
Heb al gestemd..
Ik bedoelde toen dat je niet van die enorme lijsten hier moet zetten.Dat kan je beter in een ander topic doen,maar één mededeling dat je weer kan stemmen mag van mij gerust.En wat zei jij net dan:quote:Het nieuwe tournament is trouwens even uitgesteld. .![]()
Ik verwijt anderen ook niks.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:09 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik bedoelde toen dat je niet van die enorme lijsten hier moet zetten.Dat kan je beter in een ander topic doen,maar één mededeling dat je weer kan stemmen mag van mij gerust.En wat zei jij net dan:
[..].
En Bupatih ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 14:18 schreef BVO het volgende:
_bigmac_! Kom 'ns naar ShowChat..
Terugvindpost
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Enne, iemand interesse in een capture van GTST, van dat deell van Ludo Sanders met z'n versnipperde geld? (Jammer dan)
Wat er aan de slotaflevering een tijdje terug was veranderd: ietswat andere indeling en het eindeigde toen valerie enzo met Jef en Robert naar brandend scala zat te turen.
[ Bericht 24% gewijzigd door GSMboy op 28-08-2004 22:40:01 ]![]()
Want ik heb de cliffhanger voor de 3e(!) keer gemist:'(
Maandag maar niet missen
Ik haal um van de server af. Kennis had um gecaptured, maar mag um niet openbaar makenWhatever. Kijk maar Maandag!
![]()
Normaal betalen zeker evoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:30 schreef Frey het volgende:
Klik hier om de grote clifhanger nog eens te bekijken?
![]()
Mijn nichtje is pas lid geworden van de club en ik vroeg meteen wat linksquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:36 schreef GSMboy het volgende:
[..]Normaal betelen zeker evoor?
welke links hebbie nog meer?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Mijn nichtje is pas lid geworden van de club en ik vroeg meteen wat links![]()
Ze zijn niet van Frey, maar ze komen van de RTL-sitequote:Op zondag 29 augustus 2004 10:49 schreef Riann het volgende:
[..]
blijven deze er tot vannacht of zo opstaan want dan ben ik pas thuis.
Hee _bigmac_ is online![]()
Winston Post nu op TMF. Hij is kaal.
ja, da's best een vooruitgang vond ik eigenlijk!Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.![]()
Ja echt wel!... 10 keer leuker....quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:01 schreef somegirl het volgende:
ja, da's best een vooruitgang vond ik eigenlijk!![]()
ik vind toch die brand helemaal niet spannend, ik ben meer benieuwd naar hoe ludo;s wraak zal zijnDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien![]()
Wat een zielig filmpje zegquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:27 schreef Frey het volgende:
Een Gekozen Afscheid - Deel 3![]()
![]()
Ik denk nog steeds dat het Robin is... gezien de beschrijvingen op teletekst.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik ben wel benieuwt wie er dood is
ik hoop dat het die tering RR is .![]()
Zou heel sneu zijn ...quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Robin zou het best kunnen zijn.. maar ik hoop het niet
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
Ik denk dat Ludo Hafworks gaat overnemen ofzo met een sluw contract en dat verhaal van Roxy enzo nadoen. Uiteraard zet hij het zwembadchloor in het keukenkastje met een slot, waarvan z'n sleutel in z'n kluis zit die op een codeslot werkt
Want in Hafworks (wat is dat voor bedrijf), zitten wel enkele miljoenen en daar kan Ludo wel wat mee in z'n kunstwereld....![]()
7. Vaderliefde en Verbittering
Ludo heeft zijn verloren zoon Stefano teruggevonden en hebben een moeilijke start. Maar dan gebeurt er iets ergs met Ludo en lijkt de band eindelijk sterker te worden. Maar Stefano raakt ook steeds closer met de vrouw van Ludo: Janine.![]()
![]()
![]()
Vaderliefde en Verbittering - Deel 1
Vaderliefde en Verbittering - Deel 2 (komt maandag tussen 17:00 en 18:00 online)
Vaderliefde en Verbittering - Deel 3 (komt dinsdag tussen 17:00 en 18:00 online)Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Je hebt er wel erg veel voor over...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
![]()
Vanavond geloof ik de eerste aflevering...
Hmmm... valt samen met herhalingen van Sex and the City, wordt nog een lastige keuze...Kabouters, dié zijn pas rendabel!![]()
Een paar stukjes die duidelijk geknipt waren:
-Als de grote groep de brand ontdekt roepen ze normaal heel hard: brand brand! Dat was nu niet
-Sjors en milan die uit de slaapkamers komen en roepen: Daar is ook brand!
-Robin: Komt het door de worstjes?!
-De scene dat de groep in scala probeert te ontsnappen met een brandblusser
-Nadat de brandweer ter plaatse komt, horen ook Robert, Jef en Valerie aan te komen. Deze scene is nu naar het einde verplaatst
-De grote slotscene met de meeste spanning is gewoon VERDWENEN!!
Voor de mensen die de herhaling gezien hebben, bekijk de clif hier nog maar eens en merk het verschil.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Vanavond een nieuwe aflevering!!!!!!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Vreemd zeg, dat ze zo knippen in de herhaling. Zeker alleen om de belspelletjes meer uitzendtijd te geven![]()
![]()
![]()
Een nieuw record:
Een GTST-aflevering (lees: de zomercliff) die je zóóó graag wilt zien, dat je hem 4x mist
Dat geloof ik nu niet meer.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:18 schreef Bupatih het volgende:
die je zóóó graag wilt zien.
Ja maarquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat geloof ik nu niet meer..
Eerste keer barbecue, en daarna 3x verslapen
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja maar
Eerste keer barbecue, en daarna 3x verslapen. En je hebt geen wekker?
.
Sowieso heb je niet veel gemist, ze hebben die hele cliffhanger verrot geknipt.
Vergetenquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:22 schreef BVO het volgende:
[..]. En je hebt geen wekker?
.
Sowieso heb je niet veel gemist, ze hebben die hele cliffhanger verrot geknipt.
Hoe kon je je vrijdag nou verslapenquote:Op maandag 30 augustus 2004 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vergeten
quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Hoe kon je je vrijdag nou verslapen![]()
![]()
Hmm..volgens mij was ik het toen vergeten...en de herhaling wel verslapen
Shit...het wordt tijd dat ik weer naar school ga
Haha...zo'n stoer maffia-lid dat zijn vader pappa noemt
Ik hoop dat we nog wat vuuronwijkende Nina-acties te zien krijgen! Nina rules nog steeds...[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Het viel mij op dat charlie MET handdoek veeel meer loopt te kuchen (ondertiteling via teletekst) dan barbara zonder handdoek. Vreemd."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Wel leuk dat het weer begonnen is. Is toch, meestal, wel een vermakelijk half uurtje."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Wat doet inge eigenlijk in d’r hotelkamer? Ze hoorde toch ook dat er brand in scala was? Hm misschien wilde ze zich ver van het plaats delict houden, ver uit de buurt van nina, isabella en yasmin.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Slecht gespeeld inge en inge"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Acteerprestaties van Erik de Vogel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 keer beter dan ONM.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
HEYYY!!!! Het is vet spannend!!!
Ik denk dat Yasmin dood gaat![]()
Ooooh ennuh Janine en Ludo, die twee zijn gewoooooooooooooooooonnn GOED!!!!
Wooow wat acteren die twee goed zeg!!!
Of ze wist niet dat Inge twee er zatquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat doet inge eigenlijk in d’r hotelkamer? Ze hoorde toch ook dat er brand in scala was? Hm misschien wilde ze zich ver van het plaats delict houden, ver uit de buurt van nina, isabella en yasmin.![]()
Ja he? Heerlijk gewoon!! Ludo en Janine die helemaal uit hun dak gaan!! Zooo heerlijk!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Cool zeg, Ludo die boos is![]()
Het zou leuk zijn als ludo nu gewoon geheel crimineel gaat. En dan achter martine, isa, en yassie aan."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Ik denk ook dat Jasmin dood gaatquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:17 schreef Dizer het volgende:
HEYYY!!!! Het is vet spannend!!!
Ik denk dat Yasmin dood gaat![]()
Ooooh ennuh Janine en Ludo, die twee zijn gewoooooooooooooooooonnn GOED!!!!
Wooow wat acteren die twee goed zeg!!!![]()
en gefeliciflap nog![]()
![]()
ik heb trouwens ONM gemist....ik kijk zondag wel de hele dag
Die zin klopt volgens mij. Maar ja het kan kloppen dat ze niet wist dat haar maatjes en dochter daar zaten.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Of ze wist niet dat Inge twee er zat"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Nina duikt wel weer op.
die loopt nu ergens in Meerdijk rond in de koude nacht.
Eenzaam bang en alleen![]()
![]()
Joepie...toch?quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:20 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik denk ook dat Jasmin dood gaat
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Dank je welquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Jasmin dood gaat![]()
en gefeliciflap nog![]()
Het is of Yasmin of Benjamin. Een van de twee wordt het!!Friends don't let friends remain beardless...![]()
Als we maar niet nog een verkrachting krijgen...strax is ze opeens 17 en verkrachtquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:21 schreef _bigmac_ het volgende:
Nina duikt wel weer op.
die loopt nu ergens in Meerdijk rond in de koude nacht.
Eenzaam bang en alleen
Volgens mij boeit het haar geen fuck wat er met isabella en of Yasmine gebeurdquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Die zin klopt volgens mij. Maar ja het kan kloppen dat ze niet wist dat haar maatjes en dochter daar zaten.![]()
![]()
"Luister pissebed"quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:17 schreef pberends het volgende:
Acteerprestaties van Erik de Vogel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 keer beter dan ONM.
Geweldige quote van Ludo!!![]()
President Camacho
quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:24 schreef pberends het volgende:
[..]
"Luister pissebed"
Geweldige quote van Ludo!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De herhalling is morgen om 17.00 uurquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:21 schreef Dizer het volgende:
ik heb trouwens ONM gemist....ik kijk zondag wel de hele dag
"Ziiij keeennnnn nie leuooopen"
Morrisquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:26 schreef _bigmac_ het volgende:
Oke het is dus geen Benjamin.
wie bied : Barbera Charlie Yasmine of Isabella.![]()
Oohja die rende als een gek naar beneden.,quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morris![]()
Of toch Robin... zoals ik al voorspelde.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Morris![]()
Nina is terug
Of toch Benjamin... die Isabella en Yasmine gaat reddenquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of toch Robin... zoals ik al voorspelde.![]()
![]()
Zo de serie uit....quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Ze kan weer lopen!"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Ook dom eerst konden isa en yasmin die toetsen van die deur vanwege de hitte niet meer aanraken nu staat benjamin achter die deur: HELEMAAL geen brand."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Benjamin de reddende engel
gvd. die fucking isabella en die Yasmine !
Was toch gewoon gestorven vuile bitches nu is Benjamin dood fucking kut hoeren.![]()
Liever Benjamin dan die andere tweequote:Op maandag 30 augustus 2004 20:33 schreef _bigmac_ het volgende:
gvd. die fucking isabella en die Yasmine !
Was toch gewoon gestorven vuile bitches nu is Benjamin dood fucking kut hoeren.
Echt niet, klote bitches dat het zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Liever Benjamin dan die andere twee![]()
JEZUS MINA!!!!!!!!
Tering he, ik heb nog nooit zoooooooooooo vol spanning voor de buis gezeten!!!!!!! Gjeez ik tril nog steeds gewoon!!!!!! En ik heb al mijn nagels kapot gebeten!!! Ik was zooo bang dat Barbara of Yasmin dood gingen!!
Benjamin wat doe je nou?
Benjamin en Yasmin uit de serie???
O wee, als Yasmin uit de serie gaat![]()
![]()
Robin liep al buiten, en Benjamin kreeg een brandende stellage over zich heen...quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:36 schreef amaranta het volgende:
benjamin gaat niet dood
en waarom loopt die ene nou ineens weer
volgens mij gaat robin dood![]()
![]()
Qua spanning vond ik eht wel meevallen.
Nee, het einde toen Dr. Simon werd doodgeschoten was spannender.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:36 schreef Dizer het volgende:
JEZUS MINA!!!!!!!!
Tering he, ik heb nog nooit zoooooooooooo vol spanning voor de buis gezeten!!!!!!! Gjeez ik tril nog steeds gewoon!!!!!! En ik heb al mijn nagels kapot gebeten!!! Ik was zooo bang dat Barbara of Yasmin dood gingen!!
Benjamin wat doe je nou?President Camacho
Zo spannend vond ik het niet. Dan vond ik het destijds met het schieten in de kerk spannender.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:36 schreef Dizer het volgende:
Tering he, ik heb nog nooit zoooooooooooo vol spanning voor de buis gezeten!!!!!!! Gjeez ik tril nog steeds gewoon!!!!!! En ik heb al mijn nagels kapot gebeten!!! Ik was zooo bang dat Barbara of Yasmin dood gingen!!"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."![]()
Voor heel even dacht ik dat Morris dood zou gaan met zijn weg ren aktie..Friends don't let friends remain beardless...![]()
vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:34 schreef amaranta het volgende:
waarom brandden de kaarsen in de scala gewoon terwijl er brand is?![]()
Vreet lekker zuurstof
En nog meer kans op meer brand
quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Benjamin en Yasmin uit de serie???
O wee, als Yasmin uit de serie gaat![]()
![]()
![]()
![]()
Je krijgt een brandende kast op je. Mensen denken dat je er al uit bent.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:36 schreef amaranta het volgende:
benjamin gaat niet dood
en waarom loopt die ene nou ineens weer
volgens mij gaat robin dood
én je gaat niet dood ja hoor. Waar is Dennis eigelijk dat is de enige die ik niet Scala heb uit zien komen.![]()
ja die heb ik wel scala uit zien komen..quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Je krijgt een brandende kast op je. Mensen denken dat je er al uit bent.
én je gaat niet dood ja hoor. Waar is Dennis eigelijk dat is de enige die ik niet Scala heb uit zien komen.![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Zo, deze ontknoping was stukken beter dan die van ONMeen droom is een eiland van iets in een ruimte van niets![]()
Heeft iemand al de OP voor deel 80 klaarstaan...want het topic gaat nu erg snel
Inderdaad.... misschien is het Benjamin helemaal wel niet en willen ze dat ons laten denken nu...quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:38 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Je krijgt een brandende kast op je. Mensen denken dat je er al uit bent.
én je gaat niet dood ja hoor. Waar is Dennis eigelijk dat is de enige die ik niet Scala heb uit zien komen.
*hoopt dat het toch Dennis is![]()
![]()
idd onm was gewoon saaiquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:39 schreef mark_03 het volgende:
Zo, deze ontknoping was stukken beter dan die van ONM![]()
als dat gebeurt, ga ik een boze brief e-mail sturen naar GTSTquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
ja topic staat klaar
Tom_Tom- waarom mag ik nou geen spoilers plaatsen hier
Ik ook, lolquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:40 schreef Svensational het volgende:
ja topic staat klaar
Yasmin gaat niet uit de serie, die heeft genoeg zuurstof in der borsten voor een paar dagen.President Camacho
Nou mij topic is ineens weg dus jij mag Diez
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: