Daar heb ik ook aan gedacht eigenlijk. Maar ik zou het wel stom vinden. Krijgen we weer dat Engel gedoe...wordt het tot ONM niveau gebracht met Aicha toen ze bezeten was van een heks of zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:33 schreef Zhenar het volgende:
Benjamin krijg de schrik van zijn leven: hij ontdekt dat hij dood is en een geest! (denk ik)
Volgens mij heeft GTST meer geesten gehad dan ONM!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar heb ik ook aan gedacht eigenlijk. Maar ik zou het wel stom vinden. Krijgen we weer dat Engel gedoe...wordt het tot ONM niveau gebracht met Aicha toen ze bezeten was van een heks of zo
Of Barb wél bij Jef pastte dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een helderziende, die hadden we nog niet in GTST
wel leuk dat zij een vaste rol krijgt, maar ik vind haar helemaal niet bij Jef passen eigenlijk
Dus ook niet anders had Jef niet willen scheiden van haar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, Barbie wel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:29 schreef Zhenar het volgende:
Jef en De Zieneres krijgen vast hilarische relatieproblemen!
-Jef staat voor de deur en belt aan. De Zieneres doet open.
Jef: "Hoi, ik heb..."
Zieneres: "...een hele dure fles rode wijn voor me meegenomen. Wat lief van je!"
Jef: "Eh... ja; en ook..."
Zieneres: "...een doosje bonbons. Lekker hoor!"
Jef: "Tja... eh... Het is blijkbaar niet echt..."
Zieneres: "...makkelijk om mij te verrassen? Nee, dat is het zeker niet."
Jef: "Zou je mij misschien..."
Zieneres: "...kunnen laten uitpraten? Hahaha, ik ben je alweer een stapje vo..."
-Een vuistslag van Jef onderbreekt haar
Of:
Jef: "Hee schatje. Jij en ik... als twee beesten tekeer gaan vanavond tijdens een nacht vol gepassioneerde sex: wat zeg je ervan?"
Zieneres: "Nee."
Jef (teleurgesteld): "Nee? Hoezo nee?! Heb je hoofdpijn?"
Jef: "Wat is er dan!?"
Zieneres (op zweverige, mysterieuze toon): "Ik voorzie een sexloze nacht. Jij op de bank. Ik in het kingsize bed. Zo heb ik het gezien, dus zo zal het zijn..."
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:41 schreef Zhenar het volgende:
De Zieneres van Meerdijk!!!
Da's te hoog gegrepen vrees ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:47 schreef Dizer het volgende:
Daar heb ik ook aan gedacht eigenlijk. Maar ik zou het wel stom vinden. Krijgen we weer dat Engel gedoe...wordt het tot ONM niveau gebracht met Aicha toen ze bezeten was van een heks of zo
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:29 schreef Zhenar het volgende:
Jef en De Zieneres krijgen vast hilarische relatieproblemen!
-Jef staat voor de deur en belt aan. De Zieneres doet open.
Jef: "Hoi, ik heb..."
Zieneres: "...een hele dure fles rode wijn voor me meegenomen. Wat lief van je!"
Jef: "Eh... ja; en ook..."
Zieneres: "...een doosje bonbons. Lekker hoor!"
Jef: "Tja... eh... Het is blijkbaar niet echt..."
Zieneres: "...makkelijk om mij te verrassen? Nee, dat is het zeker niet."
Jef: "Zou je mij misschien..."
Zieneres: "...kunnen laten uitpraten? Hahaha, ik ben je alweer een stapje vo..."
-Een vuistslag van Jef onderbreekt haar
Of:
Jef: "Hee schatje. Jij en ik... als twee beesten tekeer gaan vanavond tijdens een nacht vol gepassioneerde sex: wat zeg je ervan?"
Jef (teleurgesteld): "Nee? Hoezo nee?! Heb je hoofdpijn?"
Jef: "Wat is er dan!?"
Zieneres (op zweverige, mysterieuze toon): "Ik voorzie een sexloze nacht. Jij op de bank. Ik in het kingsize bed. Zo heb ik het gezien, dus zo zal het zijn..."
Verrassend dat 1 van de jongens van 3T ook een rol krijgt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |