quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Krijg je nu ook niet zo heel veel meer voor. Hij is al bijna 18 he...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:19 schreef MasterMido het volgende:
Hmmm die ene is dus niet veel waard.
Als ik deze verdediger in de verkoop zet dan?
Stefan Militaru
TSI = 450 , 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
Heeft 2,5 ster tijdens wedstrijd
we zijn idd origineler gewend van SDquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een kut topic titels zeg
'Eindelijk' je team weer op de rails zettenquote:Maar goed ik heb wel zin in morgen
Btw ik lees overal dast Boogerd pech had wat was er dan ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
we zijn idd origineler gewend van SD
[..]
'Eindelijk' je team weer op de rails zetten![]()
Ik heb er ook zin in. Een aantal van zijn spelers zijn nog steeds geblesseerd. Ik speel een gewaagde tactiek (in verhouding met zijn tactiek en sterke) maar wie weet.
Ik hoop dat ik het live kan zien![]()
Ja idd, ik speel tegen de ongeslagen nummer 1. Dat wordt dus idd spannend.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Btw ik lees overal dast Boogerd pech had wat was er dan ?
Want je zegt ik hoop dat ik het live kan zien enzo dus ik neem aan dat je er morgen misschien niet bent op mIRC anders ahd ik het dan gevraagd.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:56 schreef Johan-Derksen het volgende:
The Hives, zo scherp bedoelde ik het niet hoor.
Was niet boos of zo...
Wilde alleen fftjes "subtiel" iets laten blijken...
Meer niet...
quote:Hup Boogerd
Ow nee, gevallen..
Nou succes iigquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ja idd, ik speel tegen de ongeslagen nummer 1. Dat wordt dus idd spannend.
offtopic
misschien ben ik er wel hoor. Hij viel al na een paar minuten over iemand heen. Meteen eruit voor de wedstrijd. Gekneusde schouder en een paar gekneusde ribben geloof ik. Maar heb het niet gezien. Ik moest werken. Wel klote. Weer Boogerd die pech heeft.
Maar hebben het er nog wel een keer over op mIRC. Een paar mensen vinden (terecht) dat het de laatste tijd te veel offtopic gaat. Niet dat je geen geintje meer mag maken ofzo. Maar anders plaatsen we weer 10 posts over wielrennenen dat is niet de bedoeling
voor je tegenstander?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou succes iig
Mijn wedstrijd wordt doelpuntenfestijn waarschijnlijk
Whehe mocht die willen is de nummer laatst.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
voor je tegenstander?
speel je 3-5-2?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Whehe mocht die willen is de nummer laatst.
Laatst 5-0 van gewonnen
Maar nu heb ik 2 goed spitsen waarvan 1 redelijk in vorm en 1 zwak in vorm dus waarschijnlijk nu nog iets meer hoop ik
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een kut topic titels zeg
Maar goed ik heb wel zin in morgen
qyn is ook zo'n ster :')quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:17 schreef sir_dalord het volgende:
mijn vorige tt was toch niet zo slecht?![]()
mag ik getuige zijn?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:57 schreef R_B het volgende:
zit ik ff mijn profiel te bekijken...en blijkt gewoon dat ik binnen 3 posts...mijn duizenstepost hier heb op fok....gheeeheheh...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:07 schreef R_B het volgende:
Zien jullue trouwens de geboortedatum ijn mijn profiel (hint)
Vraag hattrick maar een uitstekende YP kadeauquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:07 schreef R_B het volgende:
Zien jullue trouwens de geboortedatum ijn mijn profiel (hint)
quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:00 schreef R_B het volgende:
Dat zal nog een paar weekjes duren denk ik...
zegguh JD,quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Feli R_B met je 28 jaar...
Dat je maar een goede trainer mag worden...
over een half uurtje mag ik hopejnquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:52 schreef pekel het volgende:
Wanneer kunnen we trouwens weer YP's pullen?.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
over een half uurtje mag ik hopejn
trustenquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Dan ga ik m'n bed maar eens zoeken, zie jullie morgen met m'n ge-wel-dig-e YP..
idemquote:Op zondag 22 augustus 2004 02:13 schreef Grumpey het volgende:
hmm, niks dit keer
jammer dan, mag ook wel eens voor afwisseling
quote:Op zondag 22 augustus 2004 02:17 schreef REFUSED het volgende:
ik ben weer terug van vakantie
heb afgelopen woensdag voor de GoT-cup (tweakers) bij een 4e divisionist gewonnen
terwijl ik geen benul had hoe mijn hattrick team ervoor stond
hij had 28 sterren
* The_Hives trots is op de 0-3
yepquote:Op zondag 22 augustus 2004 10:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Hey Hives heb jij al een oefen match voor woensdag ?
Dank voor de reacties allemaal..quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Feli R_B met je 28 jaar...
Dat je maar een goede trainer mag worden...
Mensen zijn best eng hoorquote:Op zondag 22 augustus 2004 10:45 schreef R_B het volgende:
[..]
Dank voor de reacties allemaal..
Vandaag de hele dag visite...visite....een huis vol visite..
'
quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:43 schreef pekel het volgende:
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 595 ¤/week
Eigenaar: vv Emmen
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Is ie wat?.
Goed verdedigen, oke. Maar de rest..
17.quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:47 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
komaan pekel,
je weet wel beter jong..
hoe oud is ie?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:48 schreef pekel het volgende:
[..]
17..
als het niet meer isquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hoeveel gaat het je opleveren?
een tonnetje of 2/3 denk ik
Minimaal 150k denk ik.quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik weet niet, ik vind het wel eng altijd die 0 als vraagprijs. Want vooral de laatste tijd ligt hij er wel eens uit en dat is kut als hij er onaangekondigd uit ligt wanneer je transfer eindigtquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:50 schreef pekel het volgende:
gewoon 0 als vraagprijs?
dat snap ikquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:51 schreef pekel het volgende:
Maar dit is trouwens wel de enige goede verdediger die ik nu heb..
of zo laten en de gok nemenquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:55 schreef pekel het volgende:
K*t, zet ik m voor 180 op de lijst....
Nu maar bieden totdat ie er is?
Ik ben ook een VIII'er, dus.quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
of zo laten en de gok nemen
het voordeel van een lage prijs is dat veel mensen hem in hun bookmarks zetten. Dus je krijgt meer mensen die willen bieden met als kans dat de prijs hoger is. Denk ik...
Maar nogmaals, ik vind de gok eng, vooral omdat ik een VIII ben en het geld goed kan gebruiken
weet ik toch ook welquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:58 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ben ook een VIII'er, dus..
lage tsi, ik gok maar 2 tonquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:48 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
lage tsi, ik gok maar 2 ton
sir, wel beetje opletten
nee man, als ik hem koop, verkoop ik hem voor 180k. Krijg ik hem echt wel voor wegquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:15 schreef pekel het volgende:
Idd, 't is wel erg gevaarlijk wat Sir heeft gedaan..
.
dan wordt je mijn eerste supporter :')quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:08 schreef pekel het volgende:
Sir_Dalord
Ik word supporter van je. :').
quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:18 schreef Vision het volgende:
heb mijn yp alweer ontslagen
Deze wedstijd blijkt toch spannender te worden dan verwacht. Na een 1-0 achterstand, m'n 2e doelpunt in competitieverband ooit scoor ik in 3 minuten tijd 3 goals waarna m'n tegenstander enkele minuten later weer de 2-3 scoort....quote:Morgen ga ik wsl m'n negende overwinning op rij fixen.... ...ik ben toe aan een hoger niveau.
Hij mag ons nietquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:22 schreef DonSauza het volgende:
Hallo,
Zouden jullie mijn team uit de openingspost willen verwijderen?
Gaat om Highvillage FC
Alvast bedankt!
en Fugie, ik heb 29 sterren behaald. Er staan er 26, maar mn verdediger die 10 minuten voor tijd rood kreeg, had er ook 3quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:49 schreef The_Hives het volgende:
Ik heb 3-1 gewonnen van de nummer 1
Het wordt nu echt spannend:
#1 heeft 24 punten
#2 heeft 22 punten
#3 heeft 21 punten.
Ik ben #2 en moet zowiezo nog tegen 3 en 4.
Heb helaas wel een rode kaart opgelopen.
Dat ligt helemaal aan de league waarin je terecht komt. Ik zie teams ongeslagen kampioen worden die zelfs ik met mijn b-elftal aan kan terwijl ik het nog redelijk lastig heb in mijn eigen league.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
GePICt, en 5-0 gewonnen.
Nummer 2 heeft verloren, dus ik sta nu gedeeld tweede. Dat is okay.
Maar ik weet niet of het nou goed is als ik zou promoveren of niet, want ik denk niet dat ik het met dit team in VII red.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het moet niet gekker worden!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nietusquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:26 schreef Lortnoc het volgende:
Je bent de puntjes vergeten te soepen
je vangt er ongeveer 30.000 tot 40.000 voor....met deze TSIquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:12 schreef Gabberhead het volgende:
YP van deze week:
Wiljo Puttenstein (39531759)
19 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 620
Wage: 583 ¤/week
Owner: HMS Arossel
Warnings: 0
Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: weak Passing: inadequate
Winger: poor Defending: passable
Scoring: weak Set Pieces: solid
Hij is wel redelijk, maar weer zo oud.. ik pull alleen maar 19-jarigen de laatste tijd. Maar hij gaat waarschijnlijk mee draaien in m'n team. Ik heb een vergelijkbare verdediger van 33 die zo langzamerhand aan vervanging toe is.
Effe uit nieuwsgierigheid, voor hoeveel zouden jullie hem op de TL zetten? (ik zat zelf zo rond de 50.000 te denken)
slecht van de 3 tegendoelpuntenquote:Op maandag 23 augustus 2004 04:38 schreef HAL9000S het volgende:
Bijna zeker van promotie.
[afbeelding]
ja, die geblesseerde en de invaller krijgen beide training.quote:Op maandag 23 augustus 2004 10:15 schreef DaMadKow het volgende:
Vraagje....
Als een speler in je wedstrijd 1 week geblesseerd raakt, waardoor hij toch nog kan trainen en zijn invaller dus ook speelt, betekend dat dat er van die wedstrijd 4 spelers training krijgen?
Als dat zo is zou ik namelijk 7 aanvallers ipv 6 kunnen trainen![]()
hoe was ik ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:13 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmmm...
Kom ik terug van Lowlands...Verloren met 2-1 Matige Training En een kut youthpull ![]()
![]()
Dat was een cool optreden mźn... Een van de hoogtepuntenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe was ik ?
Je moet ook niet alleen 30-jarigen trainenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:17 schreef HAL9000S het volgende:
Wat gaat dat verdedigen trainen verdomde sloooooom trouwens zeg
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dat was een cool optreden mźn... Een van de hoogtepunten![]()
"We are the Hives, We control the weather"quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen 30-jarigen trainen
[..]
![]()
ik heb het via livestream bekeken
maar hoe snel verwacht je dan dat ze een niveau hoger worden? Dat duurt ff. Anders hadden we allemaal wel formidabele elftallenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:22 schreef HAL9000S het volgende:
2 x 18
1 x 25
1x19
1x17
Dat is wel lachen ja, ik was er de vorige keer bij. Toen hebben we de regendans gedaan. Het was al dagen tering heet, en toen begon het te stortregenen. Het optreden was ook meteen afgelopenquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
"We are the Hives, We control the weather"
:')
Echt cool...
Da's natuurlijk waar...mischien komt het doordat ik in m'n andere team laatst m'n spits in een week scoren van goed naar uitstekend had getraind.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar hoe snel verwacht je dan dat ze een niveau hoger worden? Dat duurt ff. Anders hadden we allemaal wel formidabele elftallen
dan was dat óf een goede aankoop, óf een zeer goede YPquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Da's natuurlijk waar...mischien komt het doordat ik in m'n andere team laatst m'n spits in een week scoren van goed naar uitstekend had getraind.
dat doe ik meestal standaard. Ga ik ff shoppen in het buitenlandquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zit nu gewoon onbekende uit te dagen omdat ik een oefenmatch nodig heb
Hij zat al in m'n team en hij had ook zeer lekkere bijstats. Ik heb m laatst voor meer dan een miljoen verkocht.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan was dat óf een goede aankoop, óf een zeer goede YP.
Heb ik gedaanquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Doe ik ook wekelijs hoor.
Check wel bij regio's en dan bij online gebruikers... Dan heb je veel meer kans.
Waarom heb ik zulke spelers niet..quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:07 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hij zat al in m'n team en hij had ook zeer lekkere bijstats. Ik heb m laatst voor meer dan een miljoen verkocht.
beetje slecht gephotoshoptquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:50 schreef MasterMido het volgende:
George Washburn (37413010)
17 jaar, slecht in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: USA
Total Skill Index (TSI): 150
Loon: 614 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: AFC Sonnega
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Nu deze maar in de verkoop gezetmoet veel verkopen.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Er is op mijn spits geboden yoepie
Wat een baggerspeler... Mocht je toch verdedigers trainen, heb ik er nog wel eentje te koop staanquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:24 schreef Patron het volgende:
Hey HAL9000S, ik heb nog wel een goedkope trainee voor je tekoop momenteel![]()
Sean Robertson
TSI = 260 , 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
traint wat sneller
Kost bijna niksquote:Niek den Rooijen (39276724)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 668 ¤/week
Eigenaar: 1337s United
Positiespel: matig Passen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Mja ik heb zn stats ook niet zelf gekozenquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Devv die speler van je had passen erbij moeten hebben
ik heb uit kosten overwegingen 4 assistenten. relatief verlies je er niet zo veel mee. Elke volgende assistent heeft maar de helft effect van de vorige:quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:59 schreef MasterMido het volgende:
Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 8
Sportpsychologen: 0
Woordvoerders: 1
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 1
Dokters: 1
Moet ik dan mijn assistent trainers ontslaanmaar dan gaat het trainen natuurlijk nog langzamer.
Heb dokter omdat er een 2 weken uit is.
Als ik het goed begrijp heb je 2 teams?? Of begrijp ik het niet goed... want dat mag nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Da's natuurlijk waar...mischien komt het doordat ik in m'n andere team laatst m'n spits in een week scoren van goed naar uitstekend had getraind.
de ander in Italiėquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:26 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je 2 teams?? Of begrijp ik het niet goed... want dat mag niet![]()
Hier: http://www.databased.at/hattrick/quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:11 schreef HAL9000S het volgende:
Waar kon je ook al weer berekenen wat je ideale stadiongrootte is??
Ik heb nog wel een paar spelers voor jequote:Op maandag 23 augustus 2004 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
Klopt maar ik ga er mee kappen...ik voel geen verbondenheid tussen dat Italiaanse team. Al helemaal omdat ik er geen supporter ben.
Beter! Nu trainen, en nog 's trainenquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Mijn spits is trouwens voor 155k weg gegaan
Meteen goed coach gekocht
je gaat er dus 9 spelers voor terugkopen? Dat worden spannende tijden op de transfermarkt voor jequote:Op maandag 23 augustus 2004 23:02 schreef Lortnoc het volgende:
Jaja....mijn masterplan voor de omschakeling van winger naar forward training is klaar
Hoop zo'n dikke 5 miljoen te krijgen voor mijn wingers en huidige spitsen. Dat gaat op aan het volgende:
-2 17 jarige pas. scor. / pas. pass. head/unpr.
-1 18 jarige " " " "
-2 17 jarige solid scor. / " "
-1 18 jarige " " " "
-------------
-1 formidable playmaker
-1 solid winger / excl. p.m. (voor op de vleugel, je moet toch wat met maar 4 middenvelders)
-1 exc. defender
Hoop alles na komende zondag te fixen, wingers & de rest gaan vrijdag de transferlijst op voor maandag.
Als het allebei hattrick teams zijn, mag het nog steeds niet hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de ander in Italiė
weet ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:09 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Als het allebei hattrick teams zijn, mag het nog steeds niet hoor
volgens mij wel, zoek ik even opquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:20 schreef MasterMido het volgende:
als je 200.000 in de min staat. Is het dan verstandig om een econoom in te huren??
quote:Wat is het nut van een econoom ?
Economen verlagen de rentetarieven als je in de schulden zit. Ze verhogen de rentetarieven wanneer je veel geld hebt. Een econoom is maar rendabel als je meer dan 200.000 Euro schulden hebt of als je meer dan 500.000 Euro op de bank hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:42 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Dr is ergens een site die het uitrekent. Weet niet precies welke, maar iig een van de links uit de OP.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
en hoeveel economen is dan raadzaam?
oiok voor economische berekeningen..quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:50 schreef R_B het volgende:
[..]
Hier: http://www.databased.at/hattrick/
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dr is ergens een site die het uitrekent. Weet niet precies welke, maar iig een van de links uit de OP.
you should only hire a maximum of 1 economist when in negative numbers and this only if your minus is higher than -200.000 ¤ or its equivalent in your currency. (if your minus is very high around -350.000 ¤ there is the possibility to hire a second economist. but i highly recommend never to get this deep into debt.)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:21 schreef R_B het volgende:
[..]
oiok voor economische berekeningen..
zegguh hives, er staat een klein linkje op die pagina.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
[..]
you should only hire a maximum of 1 economist when in negative numbers and this only if your minus is higher than -200.000 ¤ or its equivalent in your currency. (if your minus is very high around -350.000 ¤ there is the possibility to hire a second economist. but i highly recommend never to get this deep into debt.)
Deze site berekent het niet, maar geeft het wel weer
u roept, ik zoekquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:42 schreef HAL9000S het volgende:
Hmm, iemand had laatst een link waar je kon zien op welke bijstats je moest letten bij aankoop van een nieuwe speler...ik ben op zoek naar een leuke jonge verdediger.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
zegguh hives, er staat een klein linkje op die pagina.
KLIK
Had ik de vorige keer ook. Iedereen vertrekt op hetzelfde moment ofzo. Maakt niet uit of je over 2 uur speelt of dat je donderdag speelt. Ik vertrok toen 5 minuten voor de wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:09 schreef Patron het volgende:
Ik speel in het buitenland vanavond maar ze zijn nog niet vertrokken
Heb ik opeens allemaal Berkamps in de selectie of heeft dit met mijn rood stand te maken?
Mag over 2 seizoenen voor een paar miljoen meer wel weer wegquote:Niguel di Palma (39430357)
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Espańa
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Wel onvoorspelbaar maar dan ook relatief goedkoop gekocht.quote:Bu Kung-Sun (39434916)
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Malaysia
Total Skill Index (TSI): 590
Loon: 738 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Al Jassar al Jadid
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
die is bijna beter dan mij 2 beste spitsen samenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:12 schreef devv05 het volgende:
Maar weer even een nieuwe trainee gekocht voor 106.000 euro.. Koopje
[..]
Mag over 2 seizoenen voor een paar miljoen meer wel weer weg
Zie hier de 2 trainees die ik nu een paar seizoenen aan het trainen benquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:14 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die is bijna beter dan mij 2 beste spitsen samen![]()
quote:Utt Husseiny (16589561) (eigen jeugdspeler)
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Total Skill Index (TSI): 12 470
Loon: 3 981 ¤/week
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
quote:Nils Landlius (12189371) (gekocht met goed scoren, speelt nu zn 3e seizoen bij mij)
21 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 28 690
Loon: 9 879 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: waardeloos
Volgens mij had ik gemist welke divisie u speelde.. oh machtige hattricker met mooi onderschriftquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zie hier de 2 trainees die ik nu een paar seizoenen aan het trainen ben
[..]
[..]
en dan heb ik nog 2 spitsen naar formidabel getrained en 1 naar uitmuntend, momenteel allemaal 19 jaar.. Maar die zijn puur voor de verkoop en gaan over 1 a 2 seizoenen weg, bovenstaande 2 gaan niet zo snel de deur uit.
je komt me nog wel tegen wanneer ik in de ere divisie speelquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zie hier de 2 trainees die ik nu een paar seizoenen aan het trainen ben
[..]
[..]
en dan heb ik nog 2 spitsen naar formidabel getrained en 1 naar uitmuntend, momenteel allemaal 19 jaar.. Maar die zijn puur voor de verkoop en gaan over 1 a 2 seizoenen weg, bovenstaande 2 gaan niet zo snel de deur uit.
om daar te komen heb je toch echt wel geld nodig voor nieuwe spelersquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je komt me nog wel tegen wanneer ik in de ere divisie speel![]()
Haha daar zit ik nog lang niet hoor.. Ben net vorig seizoen met pech uit de 3e divisie gedegradeerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je komt me nog wel tegen wanneer ik in de ere divisie speel![]()
kwestie van tijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
om daar te komen heb je toch echt wel geld nodig voor nieuwe spelers![]()
weet ik, maar tegen de tijd dat ik daar aangekomen benquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Haha daar zit ik nog lang niet hoor.
de 3e divisie is natuurlijk ook geen mietjes competitie. Dit seizoen weer promoveren?quote:Ben net vorig seizoen met pech uit de 3e divisie gedegradeerd
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
stijgt ie bijna of zo?
TSI 750
nouja, ze ze zitten elkaar steeds over te biedenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
beter
dat zou idd heel netjes zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vanavond ff proberen een trainee erbij te plukken.
Dan heb ik er 8...
Zondags 3-5-2 en woensdags dan 5-3-2 of zo
hij is toch zo weg hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Alleen jammer van z'n naam, sir_dalord
ik bied op zijn qyn's:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik zie je helemaal niet bieden...
hoe moeten ze anders biedenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:10 schreef The_Hives het volgende:
Ze zijn een beetje mietig aan het bieden
He JD,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hey Hives!
Ik hier?
ja, eentje heeft er al opgegeven, nog 1 te gaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wow!
Een bod van lycky
Intimiderenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:12 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hoe moeten ze anders bieden
je pakt het ook verkeerd aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:15 schreef sir_dalord het volgende:
dit gaat lang duren vrees ik
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
KIJK
Hij is een kerel!
60k
eens zien wie de grootste ballen heeft van ons 2enquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
KIJK
Hij is een kerel!
60k
dat kloptquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:20 schreef HAL9000S het volgende:
grenzen worden ook zo makkelijk overschreden in een bidwar...soms eng gewoon..
zeker ga ik hem morgne opstellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:22 schreef HAL9000S het volgende:
Ga je hem opstellen morgen?? Mijn talent gaat z'n debut maken morgen iig [afbeelding]
nou, ik verwacht dat hij deze week of volgende week naar solid gaat. En dan gaat hij meteen de transferlijst opquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:22 schreef HAL9000S het volgende:
-edit- ga je daytraden?
Hoezo dat? Zo zal m'n jeugdopleiding zich toch sneller ontwikkelen of zie ik het nou verkeerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah
zonde...
moet je niet doen...
Pas als je jeugdopleiding redelijk is, moet je hem naar 20k pompen
als je het geld kan missen doen, anders nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:30 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zo zal m'n jeugdopleiding zich toch sneller ontwikkelen of zie ik het nou verkeerd
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kan me er iets bij voorstellen....
iets... Niet meer dan dat![]()
![]()
solid is goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:48 schreef HAL9000S het volgende:
Solid is dat matig? Tsja..ik vind m'n training wel erg langzaam gaan moet ik zeggenAls ik een redelijk coach aanneem maakt dat veel verschil in trainings 'snelheid'?
Nee zeker geen mietjes competitie, ik kon opzich nog wel aardig mee maar kwam op het laatst toch net te kort.. Werd een-na-laatste en dus directe degradatie...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
weet ik, maar tegen de tijd dat ik daar aangekomen ben, ben jij er ook
![]()
[..]
de 3e divisie is natuurlijk ook geen mietjes competitie. Dit seizoen weer promoveren?
Yepquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:52 schreef HAL9000S het volgende:
en het leiderschap heeft puur en alleen invloed op je teamgeest, niet op de trainingssnelheid...
de laagste i.i.gquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
zwak leiderschap, niet slecht leiderschap, dacht ik
slecht leiderschap moet je dan nemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:54 schreef HAL9000S het volgende:
Dan gaat het een goed coach worden met slecht leiderschap voor de komende 2,5 seizoen. Leiderschap slecht en zwak is een verschil van zo'n 4 ton
dat kan je idd het beste hebben. Als ik in de 7e klasse kom volgend jaar (tja verschil moet er zijn hequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee zeker geen mietjes competitie, ik kon opzich nog wel aardig mee maar kwam op het laatst toch net te kort.. Werd een-na-laatste en dus directe degradatie...
Ik sta momenteel 3e in de vierde divisie met 3 pt achter op de nr 1.. (die heb ik net vorige week met 1-2 uit verslagen) maar promoveren is niet mijn doel.. Ik draai liever gewoon een seizoen als 2e/3e mee zodat ik mn team kan versterken.
Het seizoen daarop promoveer ik dan wel weer zonder dat ik een seizoen later meteen weer terug naar de 4e moet.. (hoop ik)
Ik ben 3 seizoenen achter elkaar kampioen geworden dus het moest een keer ophouden natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat kan je idd het beste hebben. Als ik in de 7e klasse kom volgend jaar (tja verschil moet er zijn he), blijf ik ook het liefste ff een seizoen hangen om een goed team te bouwen voor de 6e klasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |