Ik zal kijken wat ik morgen kan doen..ik beloof niksquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:18 schreef BVO het volgende:
Ik mis trouwens GTST Zomerstop.
Hoe diep ging datquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:24 schreef gimme.shelter het volgende:
Daniel en suzanne waren diepe vrienden..dat was mooi!
Wie is Mitsy ook al weer??quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:39 schreef Frey het volgende:
En natuurlijk ode aan Ingeborg Wieten (Suzanne), die de stem van Mitsy in "Shin Chan" zo geweldig doet
Psst, klopt het verhaal zo een beetje, wat ik heb gezet?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:39 schreef Frey het volgende:
En natuurlijk ode aan Ingeborg Wieten (Suzanne), die de stem van Mitsy in "Shin Chan" zo geweldig doet
Yupquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie is Mitsy ook al weer??
Is dat de moeder?
lolquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:06 schreef Frey het volgende:
niet teveel over dat filmpje verklappen
Ik ben het met u eens meneer Dizerquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:36 schreef Dizer het volgende:
Favoriete locatie is te weinig om een tournement van te maken
Favoriete persoon dat de serie uit is, is veel leuker
We halen de 64 denk ik wel hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:36 schreef Dizer het volgende:
Favoriete locatie is te weinig om een tournement van te maken
Favoriete persoon dat de serie uit is, is veel leuker
om de 64 te halen, hoe gaan we dat doen?quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:40 schreef BVO het volgende:
[..]
We halen de 64 denk ik wel hoor..
Scalaquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
om de 64 te halen, hoe gaan we dat doen?
De wc van laura?
De wc van jef
De lift van scala
1: Hij is dus al dood voordat hij op de grond valt haha.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:11 schreef Dizer het volgende:
Suzanne en Daniel
Onno struikelt door een speelgoed van Guusje en (1:) valt dood naar beneden. Na hem terug te hebben gevonden, en tot (2:) bezinking te komen, vertelt Daniel dat hij even sigaren gaat halen, maar vertrekt samen met zijn Moeder en komt nooit meer terug.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 15 augustus 2004 18:07 schreef Dada het volgende:
[..]
1: Hij is dus al dood voordat hij op de grond valt haha.
2: Moet zeker bezinning zijn?
Maar goed alle gekheid op een stokje een leuk verhaal. Voor ik het las kon ik me geen enkele verhaallijn van die twee voor de geest halen. Na het stuk weet ik het weer een beetje. Heb het meeste wel gezien herinner ik mij. Maar het is niet echt blijven hangen na al die jaren. Goed gedaan Dizer, leuk die verhalen.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:35 schreef dunn0w het volgende:
TVP
Doe es niet zo dom allemaal....quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:46 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Als het Favoriete Personage dat Serie uit is wordt, dan wil ik Inspecteur Bronkhorst er in hebben! DIe gene uit de tijd van Daniel Daniel en Suzanne Balk. Die gozer maakte me altijd bang! Hij was zooooooooooooooooooooooooooo goed!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:54 schreef BVO het volgende:.
Poll: Wat moet het nieuwe tournament worden?Favoriete Locatie Favoriete Personage dat Serie uit is Favoriete Vete/Ruzie Favoriete Cliffhanger
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee, was dat niet dat zij en Daniel op het dak waren en dat was de zomercliff? Was echt een van dequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:51 schreef ZOWIEE het volgende:
He, ik had nog helemaal niet gepost in dit topic!
Over Suzanne en Daniel: Ik ben blij dat ze eruit zijn zeg, vooral Daniel wat een hekel had ik aan hem. En dan heette hij ook nog Daniel Daniel. Op een gegeven moment was ie getrouwd met Jeanne
. Suzanne ging nog een beetje. Ik weet nog dat ze een keer aan het plafond hing in een theater ofzo, dat was grappig
.
Dat was echt een stomme cliffquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:43 schreef _bigmac_ het volgende:
Nu wil ik wel weer eens Rik en Anita zien
Het komt helaas niet voor in dat filmpje, maar ik vind de verhaallijn van Rik en Anita in hun laatste jaar de allermooiste van allemaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:43 schreef _bigmac_ het volgende:
Nu wil ik wel weer eens Rik en Anita zien
Dat maakt me niet uit ik wil gewoon Rik en Anita weer een keer zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was echt een stomme cliff
Nee, ze hing echt aan het plafond van een theaterquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, was dat niet dat zij en Daniel op het dak waren en dat was de zomercliff? Was echt een van decliff ooit.. maar nog altijd beter dan de cliffs van ONM
En Daniel Danielrawks hoor! Ik vond hem wel cool! Dat hele verhaallijn met Onno P. Wassenaar (
) was echt een van de leukste verhaallijnen ooit!!
wahaha nee hoor ze stonden samen op het dak.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, ze hing echt aan het plafond van een theater! Maar verder weet ik het allemaal niet echt meer uit die tijd. Ook Onno P. Wassenaar ben ik eigenlijk totaal vergeten
.
Dat had ik namelijk in SC geplaatstquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:00 schreef Dizer het volgende:
Tracey uit GTST speelt nu in de nieuwe T-Mobile reklame
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:03 schreef Dizer het volgende:
LOL we hebben denk ik naar dezelfde reklameblok gekeken
[..]
Dat had ik namelijk in SC geplaatst
haha als een schoolmeisje die een jongvrouw speeltquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:26 schreef pberends het volgende:
[..]
:')
Tracey ja
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:26 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wahaha nee hoor ze stonden samen op het dak.
aah . maar dan was het wat anders dan het gebeuren met Daniel en Suzanne op het dak want dat is zeker te weten ook gebeurd.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik weet het echt zeker! Suzanne was ontvoerd ofzo en Daniel en Peter (?) gingen haar zoeken, en toen hing ze aan het dak!
Geloof me nou eens.
Ja, dat weet ik ook nog wel vaag. Maar dat ze aan het plafond hing weet ik nog omdat het er heel grappig uitzagquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:01 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
aah . maar dan was het wat anders dan het gebeuren met Daniel en Suzanne op het dak want dat is zeker te weten ook gebeurd.
Dat is het lompe einde.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:32 schreef _bigmac_ het volgende:
haha die Robert
Maar is er nog een deel3 of is dit het lompe einde?
Ik zei het toch!! Dank je Frey!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is het lompe einde.
Heb wel nog deze
Suzanne aan het dak
Bij ons gaat kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:59 schreef Noa-lynn het volgende:
Dit topic gaat niet hard deze keer.Bij onm maken ze er één in een dag vol.Hier doen we daar een week over!
Wie is die vrouw die met Arthur daar heen gaat?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zei het toch!! Dank je Frey!![]()
En zoals ik al zei: Grappig he![]()
Oke, het waren niet Peter en Daniel maar ik zat dichtbij![]()
Waren ze ookquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:18 schreef Noa-lynn het volgende:
Lijst is prima BVO en ivm vorige berichtje.Ja kwaliteit gaat natuurlijk voor!
Ik had het al een keer gevraagd:Iemand nog nieuws over de terugkeer van Bowien?
En heeft er iemand nog plaatjes van Bowien en Stefano samen.Ik vondt ze echt fantastisch!
Ja sorry BVO, maar ik vind het ook erg irritantquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Met alle respect BVO, maar je bent echt superirritant met dat Tournament gedoe hier, er is toch al een topic over?
Denk ik steeds: ah een nieuwe post, gaat het weer over dat tournament![]()
Ik kan deel 1 niet downloadenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:10 schreef Frey het volgende:
12. De Bedrieger Bedrogen
Robert, gelukkig getrouwd met Laura, heeft echter ook een relatie met Linda. Laura wordt woedend en dat heeft noodlottige gevolgen voor Robert. Bovendien is hij niet de enige die goed is in vreemdgaan.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De Bedrieger Bedrogen - Deel 1
De Bedrieger Bedrogen - Deel 2 (komt woensdag tussen 23:00 en 0:00 online)
Ja, dan heb je pech.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Met alle respect BVO, maar je bent echt superirritant met dat Tournament gedoe hier, er is toch al een topic over?
Denk ik steeds: ah een nieuwe post, gaat het weer over dat tournament![]()
Je vergeet Floris (zoontje van Sylvia)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
Iemand op- of aanmerkingen bij deze lijst? (namen die niet kloppen of ontbreken)
-- knip --
Ze was hardstikke dood!!! Je kon haar gezicht zien en zoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:21 schreef Noa-lynn het volgende:
Mijn theorie over de terugkomst van Bowien is.
Ze heeft zich vast kunnen houden aan iets.Is toen naar de politie gegaan en gezegd dat ze net wou doen of ze dood was.Stefano kon haar dus indentificeren.Ze is daarna gevlucht omdat ze even rust wou hebben en even geen Ludo.Nou heeft ze even rust gehad en komt ze eens kijken hoe het met haar man is.
Als ik de enige zou zijn die dat vond wel ja, maar aangezien het er meer zijn die dat vinden zou ik het correct vinden als je voor een keer in je leven rekening zou houden met je medefans.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dan heb je pech..
Wees blij dat we sinds ShowChat hier geen slowchat meer hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als ik de enige zou zijn die dat vond wel ja, maar aangezien het er meer zijn die dat vinden zou ik het correct vinden als je voor een keer in je leven rekening zou houden met je medefans.
Bovendien zoals Noa-Lynn zei, er is al een topic over waar mensen erom zitten te springen, hier zitten ook mensen zoals ik, wie dat tournament geen moer boeit.
Dus ga vooral daar zitten tournamenten en kom geen topics volposten, een melding tussendoor is nog net te doen, maar die ellenlange lijst![]()
Liever niet![]()
Tja ik zie een GTST topic als een topic om over GTST te praten, dat Tournament is iets wat jullie erbij bedacht hebben en dus niet zuiver GTST voor mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Wees blij dat we sinds ShowChat hier geen slowchat meer hebben. Het lopende tournament-topic gaat over een het lopende tournament, er is dus niks mis mee als ik vanwege een volgend tournament in het GTST-topic vraag of er nog mensen ontbreken.. een GTST-vraag heeft de meeste kans tot een goed antwoord in een GTST-topic.
Ik zal me in proberen te houden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Tja ik zie een GTST topic als een topic om over GTST te praten, dat Tournament is iets wat jullie erbij bedacht hebben en dus niet zuiver GTST voor mij.
Maar ik zeg enkel dat ik het irritant vind en als het er meer blijken te zijn dan alleen ik dan zou je er iets aan kunnen doen.
We kunnen elkaar natuurlijk nergens toe dwingen, dat kunnen alleen de geachte moderators![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:01 schreef Frey het volgende:
8. Vermist In De Wildernis
Arnie heeft 2 grote liefdes: Linda en Roos. Na een moeilijke periode kiest hij toch voor Roos en samen beleven ze de mooiste dag van hun leven. Helaas volgt kort hierna ook de meest ongelukkige dag van hun leven, als het vliegtuig van Arnie vermist raakt. Robert en Laura gaan op zoek, maar zullen ze hem vinden?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vermist In De Wildernis - Deel 1
Vermist In De Wildernis - Deel 2 (komt vrijdag tussen 23:00 en 0:00 online)
Vermist In De Wildernis - Deel 3 (komt zaterdag tussen 23:00 en 0:00 online)
Mooi
En weer een poll.
Poll: Welke verhaallijn moet als volgende online komen?6. De Lange Adem Van De Liefde 7. Vaderliefde En Verbittering 9. Het Eerste Huwelijk 13. Een Gekozen Afscheid
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
De winnende verhaallijn komt zondag en maandag (en mogelijk dinsdag) tussen 23:00 en 0:00 online.
Hij heeft een nieuw adres.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:52 schreef Svensational het volgende:
hee bigmac, heb je mij geblockt op msn ofzo?
Die heb ik juist gemaakt voor wat meer privacyquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:Niet in z'n profiel...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die heb ik juist gemaakt voor wat meer privacy
Ja lekker, en online komen om mij om een filmpje van Frey te vragen, en je krijgt hem dan en als je het binnen hebt dan ga je direkt offline, niet eens bedankt zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Die heb ik juist gemaakt voor wat meer privacy
Wat is zijn nieuwe adres?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja lekker, en online komen om mij om een filmpje van Frey te vragen, en je krijgt hem dan en als je het binnen hebt dan ga je direkt offline, niet eens bedankt zeggen
ooh nee nee toen had ik mijne nieuwe email nog niet.,quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja lekker, en online komen om mij om een filmpje van Frey te vragen, en je krijgt hem dan en als je het binnen hebt dan ga je direkt offline, niet eens bedankt zeggen
Ik heb em: El_maikel_@hotmail.comquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:11 schreef Dizer het volgende:
Heb ik niet, ik heb nogsteeds alleen maar die van zijn profiel..
Bronquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:17 schreef Svensational het volgende:Bowien keert helemaal niet terug in GTST
Ze gaat in ONM spelen
Telegraaf, laat me niet lachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:04 schreef Svensational het volgende:
TelegraafEn het klopt gewoon
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Telegraaf, laat me niet lachen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:53 schreef Dizer het volgende:
WTF?!?!?!?! We zitten nog maar net over de helft en er wordt een deel 79 geopend..
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:22 schreef Svensational het volgende:
Sorry Diez, ik heb et em aangepraat(
)
De nieuwe vriendin van Nick v/d Heijde... Door haar gaat Charlie lopen omdat ze Nick terug wilquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
(uit het andere topic, wel leuke OP trouwens)
Wie is Lesly?
hoe kom je aan die infoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:51 schreef Steviow het volgende:
[..]
De nieuwe vriendin van Nick v/d Heijde... Door haar gaat Charlie lopen omdat ze Nick terug wil![]()
Okee danquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zal me in proberen te houden..
quote:Bij de moddereter zitten wij met onze ellebogen heel ver naar binnen, daar zou ik dus maar niet oprekenen.
Jij hebt bij "webicon"in je profiel http:/// staan. Dat moet je verwijderen en dan weer opslaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:16 schreef Noa-lynn het volgende:
Leuke icon Duneon.Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar hoor.
Wist ik al Zie Onm Topic... Onm word denk ik Nederlands,Best bekeken Soap!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:21 schreef _bigmac_ het volgende:
Mensen!
Bowien komt niet terug . Tanja gaat spelen in Onm
Neverquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:29 schreef Duneon het volgende:
[..]
Wist ik al Zie Onm Topic... Onm word denk ik Nederlands,Best bekeken Soap!![]()
ONM is kut klaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:31 schreef Duneon het volgende:
En omdat ze een geweldige make over hebben gedaan![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:34 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ONM is kut klaar![]()
Misschien voortaan eerst dit topic eens doorlezen! Was al lang bekend hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:21 schreef _bigmac_ het volgende:
Mensen!
Bowien komt niet terug . Tanja gaat spelen in Onm
DOOD AAN GTSTquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:27 schreef _bigmac_ het volgende:
dood aan ONM !!!
die bitches gaan ons niet inhalen mensen!
Lazer jij es ff lekker op uit dit topic, mevrouwtje beleentante.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:33 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
DOOD AAN GTST
Go Frey!!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Lazer jij es ff lekker op uit dit topic, mevrouwtje beleentante.
quote:Deuce Bigalow: European Gigolo (2005) (filming)
Kut op met je onm hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:36 schreef Duneon het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ge-weldig![]()
Krijg jij ook snel een ziekte graag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:33 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
DOOD AAN GTST
Rot toch op mens!! Met je Roxy Belevante lelijk wijf dat net de tweelingzus van Patty Brard lijktquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:33 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
DOOD AAN GTST
Bedankt Dizer voor deze woordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rot toch op mens!! Met je Roxy Belevante lelijk wijf dat net de tweelingzus van Patty Brard lijkt
Ga lekker in ONM met weet_ik_veel spammen!!!
Gestoort zoekt gestoort
Dit is een nette topic zonder spam en offtopic onzin!!!
En als de GTST afleveringen weer beginnen, gaan we weer lekker hard. Hebben we tenminste echte dingen om over te praten dan alleen maar dat gekibbel tussen wiv en wup
En wat is er nou allemaal met ONM? Ze redden het zelf niet qua kijkcijfers, dus gaan ze onze beste acteurs vragen om ze uit de nood te redden? Eerst Dian, dan Roos en dan Bowien
Het is duidelijk, ONM gaat zeer slecht!! En wat gaan ze doen om het te verbeteren? Hun beste spelers eruit gooien! Lekkere stap hoor!! Volgende stap is ONM maar 1x op de buis te zien, en volgend seizoen is het voorbij!!!
Oh en nog 1 feit, GTST heeft nog altijd dagelijks 1 miljoen stemmen meer dan ONM!!!
Je vergeet Mark (Tim Immers)quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:47 schreef Dizer het volgende:
En wat is er nou allemaal met ONM? Ze redden het zelf niet qua kijkcijfers, dus gaan ze onze beste acteurs vragen om ze uit de nood te redden? Eerst Dian, dan Roos en dan Bowien
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:07 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Bedankt Dizer voor deze woorden![]()
Nee, ze hebben wel het vliegtuig gevonden, maar alle lichamen of zo waren te verbrand of zo iets.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:38 schreef _bigmac_ het volgende:
huh ze hadden Arnie toch nooit gevonden ?
Nee klopt. Je moet ook bij "webicon" dat adres neerzetten. Waar eerder altijd http:// stond zet je nu die hele link neer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:47 schreef Noa-lynn het volgende:
Hij is heel leuk Svensational,maar ik krijg het niet voor elkaar.Er staat dat hij niet kan worden geupload.
Dat hoop ik ook niet. Als dat gebeurt moet diegene ook maar een icon bij mij aanvragenquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:18 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat iemand anders hem ook gaat gebruiken.
Nee helemaal niet. Maar ze trok zo'n rare kop. die had ik toen gewoon als icon. En toen ging ik een kersticon nemen en hebben ze dit ervan gemaakt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:20 schreef Noa-lynn het volgende:
Nou je moet goed kijken wil je dat zien.Ben je fan van haar ofzo?
Eey, jij bent doodquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:31 schreef danieldaniel het volgende:
wat een fantastisch topic.
Je hebt gelijk, ik wou het net voorstellenquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:41 schreef Dizer het volgende:
Kunnen jullie niet jullie offtopic in SHO-Chat houden??
Thx
Niet ten koste van onzinquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:43 schreef Noa-lynn het volgende:
En trouwens:Dat topic moest toch sneller vol dan die van ONM!
Dat is voor mij heel lang geleden, maar wat ik me kan herinneren is dat Hoogendoorn Senior een hekel had aan Frits van Houten (zijn andere zoon) en hem dood wou hebben of zo iets. Dus stuurde hij een huurmoordenaar op af en deze huurmoordenaar vermoordt de verkeerde, en dus Rien gaat dood. Op dat moment was Rien namelijk in Frits' huis.quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb misschien een vraag, kan iemand die verhaallijn uitleggen waar Rien Hoogendoorn werd vermoord in plaats van Frits van Houten.
Zat Hoogendoorn senior daar nou achter?
Wat waren zijn motieven?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:59 schreef Noa-lynn het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:01 schreef Noa-lynn het volgende:
[afbeelding]
Ik geniet van mijn modderbad.Straks nog in de sauna! haha!
Doeg!Nou ben ik echt weg!
quote:"Bon bini beach" (2002) TV Series .... Ed
"Onderweg naar morgen" (1993) TV Series .... Ravi Wertheimer (1997-2000)
... aka "ONM" (1993)
... aka "Onderweg" (1994) (Netherlands: short title)
"Goede tijden, slechte tijden" (1990) TV Series .... Mark de Moor (1992-1993, 1995)
... aka "GTST" (1990) (Netherlands: promotional abbreviation)
... aka "Good Times, Bad Times" (1990) (International: English title: informal literal title)
O My God ... Gtst is echt zielig geworden oke punten geven!!quote:
Donder jij nou eens op met je gtst is echt te zielig voor woordenquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:32 schreef Duneon het volgende:
[..]
O My God ... Gtst is echt zielig geworden oke punten geven!!![]()
Website: 1-0 voor ONM
Uitzendtijd: 1-1 voor Gtst
Zender: 1-2 voor Gtst
Acteurs etc: 1-3 voor Gtst
Verhaal: 1-4 voor Gtst
Modern: 2-4 voor Onm
Najah Gtst staat nog voor maar ze moeten echt gaan uitkijken nu ook de website geld kost
![]()
gtst.nl is gewoon een commerciele breezer sitequote:
Ik hoop voor je dat dit over gtst gaat.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:10 schreef Duneon het volgende:
Majah ander onderwerp idd... Is Tonnie de Vries [Eric Bouwman] trouwens een vaste rol of gastrol?
kom maaaarquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:28 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dit over gtst gaat.
nu deze regel de volgende die hier komt praten over ONM
breek ik de nek.
Krijg een ziekte heb ik jou toch gezegt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
kom maaaar![]()
nee dank je ben net beterquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:52 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Krijg een ziekte heb ik jou toch gezegt.
Caroline de Bruijn werd geboren op 31 juli 1962. In november 1986 behaalt ze haar doctoraal Nederlands Recht. Daarnaast volgt Caroline een opleiding aan de theaterschool in Amsterdam, doet ze acteercursussen en heeft ze zanglessen bij Jan Willem Westerhuis.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:11 schreef pberends het volgende:
Hoe jong is Janine eigenlijk?
dan krijg je er nog een!quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:52 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
nee dank je ben net beter
weet je ik begin je haast te mogen(NOT)quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:53 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
dan krijg je er nog een!
Hoe oud ben jij 12 ofzo ? tyf op naar je ONM tpics .quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:54 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
weet je ik begin je haast te mogen(NOT)![]()
nee 19quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij 12 ofzo ? tyf op naar je ONM tpics .
achja ik hoor dat wel vaker jij zeker ook???quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:55 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat gedraag jij je dan als een klein kind.
ach iedereen heeft weleens last van een slecht humeurquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:56 schreef Svensational het volgende:
B.I.G. wat ben je vijandig vandaag...
Ik moet hier geen ONM bitches die hier alleen maar komen om te bashen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:57 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ach iedereen heeft weleens last van een slecht humeur![]()
oh jewel hoor ze kijken niet zo op een paar uur meer of minder bij jouw verzorgingstehuis wel??quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:59 schreef _bigmac_ het volgende:
Nee ik niet. ooh dus je hebt een geestelijke achterstand ??
Je mag vast niet de hele dag internet in je verzoringstehuis of wel?
ik ben oprecht geïntereseerd in GTSTquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:00 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik moet hier geen ONM bitches die hier alleen maar komen om te bashen.
met die rel zou het wel meevallen, zelfs ik heb mijn grenzenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:12 schreef Noa-lynn het volgende:
Zo,we krijgen hier straks een rel om GTST en ONM.Daar zijn de topic's niet voor.Als je stom over gtst wil doen maak dan lekker zelf een topic.Kan je daar een beetje ruziën.Dit is toch niet meer gezellig.Het gaat tegenwoordig alleen nog maar over de mensen die in dit forum posten.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:15 schreef Noa-lynn het volgende:
En wat heeft zo'n titel dan nog zin.Dan maken we er gewoon de strijd tussen Bigmac en Joyce en Roxylovertje van!
Ik vind dat jullie nou eens op moeten houden hoor!
sorryquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:17 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja dat is misschien een beetje overdreven die rel ja,maar het is zo ook niet meer leuk.Ik denk telkens oh gezellig er zijn weer mensen op het forum,zijn ze hier een potje ruzie aan het maken.
Een jonkie dus nogquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:53 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Caroline de Bruijn werd geboren op 31 juli 1962. In november 1986 behaalt ze haar doctoraal Nederlands Recht. Daarnaast volgt Caroline een opleiding aan de theaterschool in Amsterdam, doet ze acteercursussen en heeft ze zanglessen bij Jan Willem Westerhuis.
Ach ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:55 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat gedraag jij je dan als een klein kind.
ik stop al ik wil je dag niet vergallenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:25 schreef Dizer het volgende:
Verdomme!!! kappen nou met dat onzin, en Duneon, ga met je ONM vraag naar de ONM topic. Ok?
Te kinderachtig gewoon, ok?
En Joyce_en_Roxylovertje, ga jij ook met je ONM opmerkingen naar de ONM topics. Als je niks over GTST te melden hebt, ga dan naar SHO-Chat en niet hier lopen off-topicen.
_BigMac_ hou je in, en gun Joyce_en_Roxylovertje niet de discussie waar ze op uit it. Jullie blijven happen happen op elkaar!! Als jij stopt stopt zij ook!
Nou,dat is wel interresant ja!quote:waar wil je het dan overhebben?????
Zeg het maar; Ludo,Stefano ??
oke dan gaan we het daar over hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:31 schreef Noa-lynn het volgende:
[..]
Nou,dat is wel interresant ja!
klopt heb ik ook ergens gelezen, ze vonden hun reis naar het buitenland dat ze maakten(ik geloof ook voor aids) zo aangrijpend dat ze er een programma over wilde makenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:38 schreef Noa-lynn het volgende:
Goed heb je nog nieuws over ze.
Ik heb ergens gehoord dat Ludo,Erik de Vogel dan en Caroline de Bruijn in september samen een tv-programma gingen maken over aids.
Ja samen met Joeyquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:44 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik ga het zeker kijken.Lijkt me leuk!
En Bas Muijs gaat het volgende seizoen Costa! weer meedoen.
ik heb ook liever Bas maarja die is een beetje te oudquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:46 schreef Noa-lynn het volgende:
Mwah ik vindt Joey niet zo.Ik ga dan liever voor Bas hoor!
19quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:52 schreef Noa-lynn het volgende:
Ligt eraan hoe oud jij bent?
Dank jequote:Op zondag 22 augustus 2004 15:12 schreef Noa-lynn het volgende:
Oh leuk Dizer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |