maar bij de rest zit ook sacherine ? isa had het over 3 stoffen en in die ijsthee zitten er maar 2 die ijsthee proef ik ook heel subtiel een raar smaakje maar die is goed te drinken (lees niet lekker maar ook niet vies) de andere light drankjes is echt gruwelen voor mij... ik heb vandaag in de supermarkt nog eens gekeken en ik zie nu meer drankjes waar GEEN light op staat maar de tekst geen suiker toegevoegd nou las ik op het pak en daar stond dus sacherine ik weet 100% zeker dat ik dat verschriikkelijk vind dus heb het maar niet gekocht het was wel lekker licht met 14kcal per 100 mlquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:52 schreef Mouse het volgende:
De E nummers zie www.voedsel.net(/e/e900-999htm)
E950 zie Acesulfam K
E951 zie Aspartaam
http://www.voedsel.net/themas/acesulfam.htm
http://www.voedsel.net/themas/aspartaam.htm
dus er zit acesulfam en aspartaam in. Idem als de rest dus.
Voor zoetstoffen
http://www.voedsel.net/themas/zoet.htm
Isabeau misschien ook een voor de beginpost.
dat is het probleem nou juist de drankjes die weinig kcal hebben zonder die stoffen waar ik van gruwel zijn er gewoonweg heel weinig, die ijsthee is de enige tot nu toe. wat ik dus heel graag wil weten is WAAROM die ijsthee wel te drinken is en de rest niet DAT is mijn grote vraag????quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:20 schreef Pandorah het volgende:
HorrorGirl: GewoneMan ik heb zelf geen flauw idee hoe dat met bier zit. En ik ben weer geen bierliefhebber. Oja: probeer de alcoholconsumptie te beperken tot het weekend, als je een keer wat leuks hebt doordeweeks met mate drinken en het weekend liever een keer overslaan (maar dit is vermoedelijk een overbodige tip omdat je het vast al weet
). Als je van die lightdranken echt over je nek gaat, kan je er beter niet aan beginnen: wellicht ben je daar dan overgevoelig voer en kan je beter andere minder kcalrijke drankjes drinken.
hm, hier maar eens wat mee lurken..quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:38 schreef Riann het volgende:
Terugvindpost![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:42 schreef MeMpHiSGT500 het volgende:
[..]
hm, hier maar eens wat mee lurken..
zoals eerder aangegeven iss het niet alleen een kwestie van smaak of het niet lusten cq lekker vinden mijn lichaam verdraagt de stof gewoon niet... krijg duidelijke signalen van mijn lichaam dat ik vooral moet stoppen met dat spul naar binnen werkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:38 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ben echt heel blij dat ik geen gewone prik drank lust met suikerVind ze echt veel te zoet, drink mn hele leven eigenlijk al lightdrankjes
Smaken verschillen dus echt duidelijk he
Zo pak ik het op dit moment ook aan Pandorahquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:20 schreef Pandorah het volgende:
HorrorGirl: je conditie binnen 2 weken helemaal op en top hebben is vrijwel onmogelijk. Je kan er wel een jaar (of meer) over doen om zoiets op te bouwen.
Conditie opbouwen kan je doen dmv wandelen, hardlopen, fietsen, zwemmen, steppen ed. Als je nou iedere dag een flinke wandeling (wel flink doorstappen) maakt van een uur (vinden de honden ook vast leuk), zal je op den duur merken dat je conditie krijgt. Misschien zal je lichaam nu even bij willen komen van die zware operaties dus ik zou het op dit moment even rustig aan doen. En ga gewoon lekker relaxen op vakantie!Beterschap verder
.
wahquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:57 schreef Riann het volgende:
[..]![]()
![]()
Wil je geen kusje danquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:24 schreef MeMpHiSGT500 het volgende:
[..]
wahwat is dit... wordt ik meteen gekust
![]()
dat zei ik nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:27 schreef Riann het volgende:
[..]
Wil je geen kusje dan
vertel me nou eens wat het nut is van een terugvindpost... ik zie ze vaak voorb ij komen maar snap er nooit wat van, je hebt toch de 'my active topics' button?quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:37 schreef Sanne het volgende:
terugvindpost
Het schijnt zelfs dat het werk dat je kaken moeten leveren best veel energie kost en het kauwen op kauwgom duurt vaak een behoorlijke tijd en je zult dus door het kauwen op kauwgom eerder meer energie verbranden! Goed nieuws dusquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:28 schreef GewoneMan het volgende:
ik kauw nu kauwgom (suiker vrij uiteraard) is dat slecht voor de lijn nee toch ???
als he een tvp plaatst dan pas zie je dit topic in de 'my active topics post', daarvoor natuurlijk nog nietquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:47 schreef knuppelhout het volgende:
vertel me nou eens wat het nut is van een terugvindpost... ik zie ze vaak voorb ij komen maar snap er nooit wat van, je hebt toch de 'my active topics' button?
kun je dan niet beter een gezellig / nuttig berichtje achterlaten?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 05:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
als he een tvp plaatst dan pas zie je dit topic in de 'my active topics post', daarvoor natuurlijk nog niet![]()
Bij het sporten moet je daarom ook je kauwgom echt uitspugen. Anders gaat er teveel energie naar je mond in plaats van naar de rest van je lichaam.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 05:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs dat het werk dat je kaken moeten leveren best veel energie kost en het kauwen op kauwgom duurt vaak een behoorlijke tijd en je zult dus door het kauwen op kauwgom eerder meer energie verbranden! Goed nieuws dus(ik zal eens opzoeken waar ik dat ooit heb gelezen)
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 05:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Enne, Atrimar vond gisteren dat ik humeurig was en zei toen iets heel voorzichtig. Hij: "Ja, je moet altijd al een beetje oppassen bij ongestelde vrouwen, maar ongestelde vrouwen op dieet...." *huiver*![]()
En die van mij heeft het nu ook..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:15 schreef Mouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heeft ie van mij nou ook.
Alleen die dooddoener hé "Je moet zeker ongesteld worden".Oeh. Daar kan ik dan weer zo van ontploffen.
Wat een muts die meid zeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:01 schreef Bolletje... het volgende:
Wat een tuthola zeg!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:01 schreef Bolletje... het volgende:
Stom he, dat je dan helemaal niks terug zegt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:32 schreef Bolletje... het volgende:
ik zit echt nog te koken hier gewoon
tnx jullie zijn lief!
OMG dat is wel heel erg onbeschoftquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:00 schreef Bolletje... het volgende:
Bah, had gister zo'n trek in chips..zo'n vreselijke trek in chips, dat ik mijn vriend om half 11 nog een zak heb laten halen, en die heb ik helemaal opgegeten.
Toen ging ik net naar de supermarkt en daar werkt zo'n griet die er alles uitflapt tegen welke klant dan ook, erger me altijd rot aan haar. Ze vraagt rustig aan iemand zonder been hoe dat nou zo komt enzow
Maargoed ik net bij haar afrekenen ( ik kon geen kant op) en ik vraag nog even om een pake marlboro light. Die had ze niet, maar ze kon wel vermelden dat zij al 5 maanden gestopt was. Dus ik zeg nog aardig, dat ik nog niet stop, dat ik eerst aan het lijnen ben, en daarna pas stop,
roept ze me achterna..dwars door de c1000...nou, dan mag je nog wel even doorgaan!!!
]:|
JA STOMME TRUT MET JE MAATJE 36....DAT WEET IK ZELF OOK WEL!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke c1000 is het? Want dan ga ik de volgende keer met je mee, ga ik op haar zitten en prop je haar helemaal vol met foute callorierijke dingen gna gna...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:08 schreef Bolletje... het volgende:
Ik liep al de winkel uit, en hoorde het haar me naroepen..ik was te overrompeld om er iets van te zeggen
hehehe ja die redenen zijn echt geldig. Ik was 2 keer niet geweest, en ben gisteren dus weer gegaan. Bleek de cursus tot en met augustus een half uur eerder te zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:44 schreef Fannetje het volgende:
Bolletje, wat een onbeschofte muts zeg! Ik zou daar absoluut iets van gezegd hebben (wat dat betreft heb ik wel veel meer zelfvertrouwen dan een paar jaar terug, ik zeg het nu echt als me iets dwars zit). Zo ga je toch niet met klanten om?!
Funnie, fijn dat het opspuiten goed is gegaan. Verder veel sterkte de komende week
Van deze kant geen update deze week, aangezien ik niet naar de WW ben geweest omdat
a) ik geen zin had
b) het rotweer was en ik op de fiets moet
c) ik weet dat ik een paar ons ben aangekomen
Genoeg redenen dusVolgende week beter
als je bovenaan op "add bookmark"klikt komt ie ook in je active topics, maar okquote:Op vrijdag 2 juli 2004 05:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
als he een tvp plaatst dan pas zie je dit topic in de 'my active topics post', daarvoor natuurlijk nog niet![]()
wc Houtwijkquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:41 schreef bibi het volgende:
[..]
Welke c1000 is het? Want dan ga ik de volgende keer met je mee, ga ik op haar zitten en prop je haar helemaal vol met foute callorierijke dingen gna gna...
gewoon afbranden met snedige opmerkingen werkt veel en veel beterquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:41 schreef bibi het volgende:
[..]
Welke c1000 is het? Want dan ga ik de volgende keer met je mee, ga ik op haar zitten en prop je haar helemaal vol met foute callorierijke dingen gna gna...
Huh jullie hadden toch gister een meeting in Den haag?quote:Op zondag 4 juli 2004 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren een dagje Leiden gedaan (Naturalis, Hortus en wat door de stad wandelen) en daar was toevallig een (jaja) culinair festivalIk heb uitzonderlijk slank gegeten en was daar erg blij mee. Bij de Hortus lunch in de vorm van een groene salade (de dressing kreeg ik apart! super) en 's avonds in een Japans restaurant (zijn die ook al niet favoriet bij ons qua lijnvriendelijkheid?) sashimi en een grote bak noodles vis waarvan ik vooral de groente en de vis heb gegeten en de meeste noodles heb laten staan.
Nou, het was echt haar bedoeling om maar drie dingen te nemen, maar dat mislukte dusquote:Op zaterdag 3 juli 2004 07:39 schreef Isabeau het volgende:
miss_d dat soort 'lijners' ken ik ook!Daar kan ik me dan ook zo lekker over verbazen, maar misschien heeft ze wel de hele dag expres niets gegeten zodat ze zich 's avonds een keertje kon verwennen met wijn en kaasjes. Heb ik in mijn vorige poging ook wel eens gedaan. Dan nam ik 's morgens een klein schaaltje yoghurt met niks erin en als lunch een appel en dan 's avonds gewoon meedoen. Doe ik nu echt niet meer, want ik weet nu dat ik dan 's avonds van de honger veel meer zou eten dan ik had voorzien.
Dat heb ik ook, ik denk inderdaad dat het met uitslapen te maken heeftquote:Ik mocht vanmorgen uitslapen. Kom ik er alsnog om 7 uur uit
Ben nu bij m'n schoonouders en ik kan me niet wegen. Terwijl ik in het weekend altijd het lichtst bengeen grapje...zaterdag en zondag ben ik op de weegschaal meestal afgevallen, dan ben ik maandag en dinsdag weer zwaarder en dat loopt dan weer af tot ik zaterdag weer onder het gewicht zit van het weekend ervoor....en dan ben ik maandag weer zwaarder. Heel gek. Ik denk zelf dat dat komt omdat ik om 5 uur opsta en dan misschien meer vocht vasthou dan in het weekend als ik later opsta.
Grappig dat jij zo enthousiast bent. Hier lees ik veel minder enthousiaste ervaringen.... of is het niet dezelfdequote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:09 schreef Sanne het volgende:
Ik was gisteravond uit eten en heb schandalig lekker gegeten. Sterker nog heb nog nooit van mijn leven zo heerlijk gegeten. Was bij Japan Inn in Amsterdam. We hadden het duurste menu voor de kaart, Special Menu Japan Inn. Het ene na het andere plateau werd aangedragen. Alles was lekker. Van de soep, sashimi, maki en nigiri sushi, de grill en de frituur. En ijs na! Dat heb ik niet helemaal opgegeten omdat ik werkelijk te vol zat. Ik ben ongetwijfeld wat aangekomen, heb er nog wat kannetjes sake bij gedronken. Maar ik heb wel gezond gegeten, en dat is geloof ik toch een resultaat van de WW, dat ik nu veel bewuster kies wat ik wel en niet wil eten.
In mijn geval is dat dus pertinent niet waar. Mijn trek naar zoet wordt juist door de cola gestildquote:Op zondag 4 juli 2004 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Je zou door colalight meer gaan eten dan je anders zou doen. Nou, mijn hersenen hebben toch al niets begrepen van porties en energie en dergelijke en dat deden ze al niet voor ik ooit een druppel light had gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |