abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2004 @ 10:10:07 #1
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_20329735
Hier in Leiden is het jaarlijkse festival voor smulpapen weer begonnen.
quote:
Ook dit jaar weer culinair genot in de Leidse binnenstad. Op 1, 2, 3 en 4 juli kan er weer genoten worden van een groot aantal top-restaurants. Een 'onderscheidende eetervaring' in een passende ambiance!

Zo zal er weer een divers aanbod zijn van eetomgevingen die de behoefte stillen aan romantiek, design, mediterrane landelijkheid afgewisseld met Oosterse mysterie, grandeur, de Franse keuken dan wel exotica!

Voor informatie over het festival, zoals bijvoorbeeld openingstijden en het muziekprogramma, kunt u in het linker menu een keuze maken.
Helaas heb ik geen tijd dit jaar, :'( , maar wellicht zijn er smulpapen onder de fokkers (met geld, want voor niets gaat de zon op) die dezer dagen niets te doen hebben en een lege maag bezitten

Voor meer informatie: http://www.culinairfestival.nl/
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 1 juli 2004 @ 12:44:28 #2
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_20333625
JAAA! ik ga er ook heen. Tis op de garenmarkt. Morgenavond eens kijken wat er te halen is...
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_20358250
Ik ben er gisteravond even geweest.

We hebben wat hapjes bij Olo Roso gegeten, maar helaas was de bediening erg slecht. De gerechtjes lieten ook lang op zich wachten: toen alles al op was kwam na een half uur het schaaltje olijven, maar pas nadat we gevraagd hadden waar het bleef. En tja, als je al je eten en drinken op hebt en dan moet je nog 15 olijven wegwerken, dat is ook niet echt lekker.

We vonden het erg duur voor weinig eten. Bij de andere tentjes zag het er ook uit alsof je heel veel moest betalen voor erg kleine hapjes, dus je zou een fortuin kwijt zijn geweest om een beetje een gevulde maag te krijgen. Dus toen hebben we maar pizza gehaald
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_20421721
Ik ben er ook even geweest, maar het kon me niet zo bekoren. Het leek een beetje op De Parade, maar dan zonder het leuke theater. Niets trok ons echt aan en de meeste plekken boden gewoon dure maaltijden en we hadden niet veel zin om tussen de herrie en de drukte te gaan eten in een half-aangeklede/ongezellige tent. Zijn naar een Japans restaurant geweest en hebben in alle rust verrukkelijk gegeten.

ps: de wandeling terug over de markt was meer een "culinair festival"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 juli 2004 @ 05:53:21 #5
19840 Libris
Live from Singapore
pi_20421724
Zelfde als het preuvenement in Maastricht, ook zo'n overpriced ons kent ons feestje, Het is hier in Singapore trouwens Hong Kong Food Festival... Ook niet slecht..
  maandag 5 juli 2004 @ 09:00:01 #6
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_20422204
Aha.. dus het was weinig wol, veel geschreeuw. Jammer.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 6 juli 2004 @ 02:45:15 #7
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_20432064
Ik vond het erg tegenvallen, duur en weinig verfijnd. Er was slechts een tent, ik meen De Gouvernante die een echte proeverij van een aantal hapjes had. Maarja, het gaat om de look and feel, niet om de inhoud.... *zucht*..

Overigens voor de echte smulpapen uit de regio : ga eens kijken bij Slager de Roode op de Kraaierstraat. Elke 2 weken verse aanvoer van verse Franse delicatessen. Daar kan menig standhouder op Leiden niet zo Culinair nog eens op kook en smaakles gaan
Forum ® us
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')