quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!
3-5-2 ofbedoel je dat niet?quote:Wat speel je?
sorry dat ik misschien niet goed gelezen heb hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 22:05 schreef sir_dalord het volgende:
voor de fedleden: vergeet het all star team niet
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
sorry dat ik misschien niet goed gelezen heb hoor![]()
Maar moet je dan elke week gewoon 2 spelers nomineren? of 1tje?
dan moet je even kijken bij traning en kijken hoe de rating achter 3-5-2 isquote:Op zondag 27 juni 2004 22:08 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
3-5-2 ofbedoel je dat niet?
Net m'n eerste wedstrijd met 4-0 gewonnen met het hoogste sterrenaantal van de competitie namelijk 22. Ik heb met play it cool gespeeld (per ongeluk) wat zijn daar de gevolgen nou prcies van?
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:20 schreef HAL9000S het volgende:
Er staat toch uitstekend
dat gaat ook in 1 keer snel, goed hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 22:40 schreef nicomart het volgende:
jaaaaaaaaa!!! 2-2!!! Nu nog ff doordrukken jongens!
het zal dit seizoen trouwens gaan tussen 4 teams. Ze hebben allemaal gewonnen van de mindere teams. Met mijn 5-0 sta ik zelfs 2e. Ik vermoed dat de strijd tot het einde zal durenquote:Op maandag 28 juni 2004 10:39 schreef The_Hives het volgende:
Als nu mijn vorm een beetje normaal wordt, wie weet wordt het dan nog wat.
ja, eigenlijk hier, maar vooralsnog is de animo in zijn geheel niet heel erg grootquote:Op maandag 28 juni 2004 10:35 schreef SuperWeber het volgende:
2-1 verloren, met een tegenstander die MOTS speeldeDe klootzak.... met 31,5 sterren
Maar waar moet ik mijn all star team spelers opgeven??
129.000 voor die belg en 24.000 voor die duitserquote:Op maandag 28 juni 2004 12:40 schreef TimmyAsd het volgende:
hoeveel heb je ervoor betaald MadKow?
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:05 schreef Grumpey het volgende:
voor de duidelijkheid:
er zijn 2 klassementen
1) spelers puntenklassement (1 speler per team)
duidelijk?
quote:Op maandag 28 juni 2004 12:40 schreef The_Hives het volgende:
En volgens mij snap ik het sterspelers klassement niet. Als ik alles naloop: Mijn verdediger heeft de wedstrijd uitgespeeld, heeft gescoord, geen geel, en hij had 2,5 sterren.
dus dat is dan 6,5 punten. Hoe kan Engessa dan een speler hebben die in de 7e divisie speelde en 37 punten haalde![]()
succes! (en geeft niet gelijk je geld uit aan nutteloze dingen, maar kijk eerst goed rond )quote:Op maandag 28 juni 2004 13:59 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb eindelijk mijn account!
Wel veel slechte spelers, maar ik ga nu even wat orde in de chaos scheppen. Even opstelling op papier maken enzo.
Wens me succes
beetje laatquote:Op maandag 28 juni 2004 14:04 schreef pekel het volgende:
Nogmaals: iemand geinteresseerd voor een vriendschappelijke wedstrijd woensdag?.
Wat ik tot nu toe heb gedaan:quote:Op maandag 28 juni 2004 14:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
succes! (en geeft niet gelijk je geld uit aan nutteloze dingen, maar kijk eerst goed rond )![]()
tel je het op gedurende het hele seizoen ofzoquote:Op maandag 28 juni 2004 13:32 schreef Grumpey het volgende:
omdat we de punten bijelkaar optellen, en engessa in totaal 37 punten had...
ja, het duurt even, maar dna heb je hem ook doorquote:Op maandag 28 juni 2004 14:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tel je het op gedurende het hele seizoen ofzo![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, het duurt even, maar dna heb je hem ook door![]()
ook deze even HT-mailen naar sirdalord plzquote:Op maandag 28 juni 2004 17:01 schreef TimmyAsd het volgende:
Spelers voor All Star team:
William Dwarkasing (11613743)
Rick Bracké (25070323)
ja, staat op website, maar daar staat volgens mij niet dat je vooraf 1 speler moet selecteren, en dat die speler het hele seizoen meedoet. Ik dacht dat je per wedstrijd je beste speler moest sturen....quote:Op maandag 28 juni 2004 17:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ook deze even HT-mailen naar sirdalord plzen the hives, de regels staan volgens mij op de website, maar dat weet ik even niet zeker..
oh wacht, daar staat 2 spelers, dit is dus 1 speler vanwege hoeveelheid werk enzo...htmail dus 2 spelers naar sirdalord voor zijn sterren allstar team, en 1 speler naar mij voor klassement (en voor degene die al gedaan hebben, bedankt)
Help Help Help.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:54 schreef GotenSSJ het volgende:
JP oefenpotje doen ?
quote:FC Paulista heeft jouw team uitgedaagd voor een oefenwedstrijd. Om te accepteren, ga naar Uitdagingen in het menu links. Maar als hij al een andere wedstrijd heeft geboekt voordat je kon reageren, dan zal deze uitdaging niet meer worden weergegeven.
255k, ik denk overigens niet dat die in het U20 komt, hij heeft nog disastrous experience, niet dat dat zoveel scheelt met de rest, maar hij is nog slechts solid.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:22 schreef Johan-Derksen het volgende:
wat kostte die?
Maakt niet uit waar je jeugdopleiding op staat, ook al staat die op matig dan kan je nog wel een goede spelers uit de jeugd halen, dus zowiezo altijd pullen.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:24 schreef Grumpey het volgende:
Wat ik tot nu toe heb gedaan:
Jeugdspeler laten testen. ---> niet nodig indien opleidingniveau slechter dan 'redelijk'
5000 p/w naar jeugdopleiding.
1 assistent coach
trainingintensiteit op 95%
Trainen op verdedigen. ---> woei! verdedigen, nog meer concurrentie!
Voor de rest nog niet zo veel gedaan. Veel leeswerk.. --->
jij kan nooit meer dan 8 kansen gehad hebben. De maximale score die er gehaald kan worden is 14-0 en dan kan je er max per helft 7 kansen hebben ( 2 special events en 5 normale kansen )quote:Op zondag 27 juni 2004 22:28 schreef forza22 het volgende:
wat een kutspitsen heb ik toch (ik hoop dat ze het niet lezen want dat is slecht voor het vertrouwen), ze hebben de tweede helft al meer dan 8 kansen gehad. alleen maar paal en net naast en dat soort dingen.
goed team hequote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:19 schreef Grumpey het volgende:
ahhh, al gevonden...laat maar
je bent dan ook wel 12 maanden = 3 seizoenen langer bezig dan iedreen in dit topicquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:13 schreef Geert-Jan het volgende:
[..]
goed team he![]()
Is dat serieus zo?? max van 14-0quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:13 schreef Tim_G het volgende:
[..]
jij kan nooit meer dan 8 kansen gehad hebben. De maximale score die er gehaald kan worden is 14-0 en dan kan je er max per helft 7 kansen hebben ( 2 special events en 5 normale kansen )
14-0 is inderdaad de maximale score, alleen het is niet 7 om 7 verdeelt in de kansen per helft, ik ken wel een wedstrijd waar het 14-0 is geworden, en dat het daar in de 1e helft 6-0 was en in de 2e helft werden daar nog 8 goals bij gescoord om de eindstand op 14-0 te brengen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:13 schreef Tim_G het volgende:
[..]
jij kan nooit meer dan 8 kansen gehad hebben. De maximale score die er gehaald kan worden is 14-0 en dan kan je er max per helft 7 kansen hebben ( 2 special events en 5 normale kansen )
Ik ook..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik heb je geaccepteerd hoor JP
een bak chips, bier en HT Livequote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:34 schreef jpzegthallo het volgende:
Is er nog iets wat écht nodig is voor de wedstrijd?
Je kan ook eten achter de computer hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
een bak chips, bier en HT Live
en een beetje irc, mits je niet moet eten![]()
Dat is voor een uur of 2 daarna.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
een bak chips, bier en HT Live
en een beetje irc, mits je niet moet eten![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:58 schreef Geert-Jan het volgende:
A
Je moet nooit 334 gaan spelen, 334 betekent dat je 4 centrale aanvallers hebt, maximaal aantal is 3 spelers op 1 positie, dus bijvoorbeeld 3 centrale middenvelder, of 3 aanvallers, maar je moet niet met 4 spitsen gaan spelen want dan krijg je geen training.
Doe eens een gok!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:35 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
[afbeelding]
verdomme, dat wist ik gewoon![]()
ofwel kan ik niet logisch nadenken ofwel ben jij zwaar intellectueel ofwel beide![]()
merci
ik weet het, ik schaam me ook diep dat ik antwoord niet wist...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:27 schreef Grumpey het volgende:
sir dalord, je valt me tegen met zulke newbie vragen![]()
Ik spel tegen een Letquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:43 schreef engessa het volgende:
Klote Portugezen, ik heb dit weekend er een stuk of 15 uitgedaagd voor een oefenwedstrijd en nog geen 1 heeft geaccepteerd of geweigerd. Allemaal zijn het actieve users maar de deadline voor internationale wedstrijden is verlopen zodat ik zonder oefenwedstrijd zit!
Iemand nog wanhopig op zoek naar een match? Ik wel dus.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:54 schreef sir_dalord het volgende:
zeg hives, quote dan niet, zo kan ik het niet rechtstreeks kopieren..
nu moet ik moeite doen
bedankt, maar het is en blijft een quote...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
ik ben net zn id nummer aan het zoeken
kwam er ook een beetje laat achter![]()
-------------
-edit-
Done
lastpostquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:59 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
bedankt, maar het is en blijft een quote...
ik kan niet kopieren uit een quote
ff die quote dingetjes weghalen
ach, denk maar zo:quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:00 schreef The_Hives het volgende:
[..]
lastpost![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:44 schreef sir_dalord het volgende:
[afbeelding]
het begin van het hattrick tijdperk..
de dagen voor vandaag vallen daarom in de pre-fokhattrick periode
Oopsquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:21 schreef sir_dalord het volgende:
qyn!!!
je bent ook een lekkere!!!
als eerste geef je een speler op die zondag geeneens heeft meegedaan om vervolgens bij je andere speler een halve ster bij te rekenen
quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:29 schreef Taste het volgende:
Sorry voor de overlast jongens, ik had dat aanmelden niet helemaal goed bekeken. Had niet zo veel tijd, de tentamens gaan maar door... En dan nog even om half twee Hattrick checken he... wat een verslaving... Hey hebben de FOKkers goeie teams? Ik ben pas bezig sinds december maar ben wel al 2 keer gepromoveerd!
O ja... The Hives, bedankt, maarre... waarom zou ik denken dat ik een koning ben?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:29 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, denk maar zo:
hij zal vast wel een speler van mij in het allstar team hebben opgesteld
![]()
heej! Dat klinkt als een zelfde situatie als mijn teamquote:Op woensdag 30 juni 2004 01:29 schreef Taste het volgende:
Sorry voor de overlast jongens, ik had dat aanmelden niet helemaal goed bekeken. Had niet zo veel tijd, de tentamens gaan maar door... En dan nog even om half twee Hattrick checken he... wat een verslaving... Hey hebben de FOKkers goeie teams? Ik ben pas bezig sinds december maar ben wel al 2 keer gepromoveerd!
O ja... The Hives, bedankt, maarre... waarom zou ik denken dat ik een koning ben?
hangt ook maar vanaf hoeveel berichtjes je maximaal in beeld wilt zien (instellingen)quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:05 schreef REFUSED het volgende:
nog een keer proberen dan:
refused met Vitussa FC
(federatielid, correcte link staat in vorig topic op 5e pagina als ik het goed heb)
ff tussendoor, sinds wanneer ben je geen crew meerquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:56 schreef Lortnoc het volgende:
So...het is bijna een dagtaak om alle hattrick topics te lezen
Sinds vorige week, had niet meer de motivatie om elke dag weer te posten en het niet doorgaan van de tourmanager vond ik ook erg zonde, daar had ik me erg op verheugd.quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ff tussendoor, sinds wanneer ben je geen crew meer![]()
en als de GAM mods ingrijpen wordt het een post-fokhattrick periode?quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:44 schreef sir_dalord het volgende:
[afbeelding]
het begin van het hattrick tijdperk..
de dagen voor vandaag vallen daarom in de pre-fokhattrick periode
quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:39 schreef Vision het volgende:
[..]
en als de GAM mods ingrijpen wordt het een post-fokhattrick periode?
Donequote:Op woensdag 30 juni 2004 12:23 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Sinds vorige week, had niet meer de motivatie om elke dag weer te posten en het niet doorgaan van de tourmanager vond ik ook erg zonde, daar had ik me erg op verheugd.
BTW Iedereen meedoen met de fok league bij rondemaster he! Tourspel subleague met alle fokkers :) (AD Rondemaster)
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:18 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik speel al tijdje Hattrick en heb me net opgegeven bij die dé federatie.
En uiteraard geapproved! Welkom dan maar hequote:Op woensdag 30 juni 2004 14:18 schreef Doezelhaar het volgende:
Leuk, heb dit alles nog niet eerder gezien!
Ik speel al tijdje Hattrick en heb me net opgegeven bij die federatie.
Team: Doezelhaar united (69840)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:23 schreef Doezelhaar het volgende:
Zou wat wezen als je mij niet toe zou laten.. tsssk!
netjes..quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:33 schreef sir_dalord het volgende:
ow trouwens, heb ik deze al doorgegeven?
http://www.fokfed.tk
I.R.Baboon met Bavianen vooruit!quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:49 schreef sir_dalord het volgende:
DragonChaser met Kale Kwasten 2
Taste met TasteTheVictory
refused met Vitussa FC
dit zijn de leden die ik in de OP zet(de volgende dan)
nog mensen die ik ben vergeten?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:49 schreef sir_dalord het volgende:
DragonChaser met Kale Kwasten 2
Taste met TasteTheVictory
refused met Vitussa FC
dit zijn de leden die ik in de OP zet(de volgende dan)
nog mensen die ik ben vergeten?
bij mij staat de verkeerde divisie erachter. ik zit in VII ipv VIII in het rijtje van wie er mee doen met de cup in seizoen 12quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:33 schreef sir_dalord het volgende:
ow trouwens, heb ik deze al doorgegeven?
http://www.fokfed.tk
jawel, maar 1 van de regels van het allstar team is, dat er maar 1 speler per team mag worden opgesteld.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:22 schreef The_Hives het volgende:
niemand een betere dan Ben Rooze![]()
o wacht, er hadden maar 10 mensen spelers opgestuurd. Dat verklaard ook al een hoopquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:24 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
jawel, maar 1 van de regels van het allstar team is, dat er maar 1 speler per team mag worden opgesteld.
Dat in ogenschouw genomen, was dit de best mogelijke opstelling
Voor zo'n team hoef je je niet te schamenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:19 schreef sir_dalord het volgende:
[afbeelding]
Reservers
Keeper: Dolbier zwiers(3,5)
Madkow
Verdediging: Piet Overtoom(3)
KeanoUnited
Middenveld: Mark Doornbos(3)
Dapp're Strijders
Aanval: geen reserve
aangezien maar 10 mensen hebben gemaild, heb ik van 1 team 2 spelers moeten kiezen.
wat moet je mailen?
naam van je speler en speler-id. En dat doe je dus 2x..
ik let alleen op de sterrenaantal van de laatste wedstrijd op zondag...
oooops....quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Nooit geweten dat mijn spits 3,5 ster heeft..
Mijn winger staat in de basis maar staat ook onder dezelfde naam als reserve bij de verdedigers volgens mij klopt dat niet.quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:41 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
oooops....![]()
verkeerd geteld...
was gisterenavond zo druk bezig met dit all star team dat ik me een hele ster heb misgeteld..
maar goed, dat neemt niet af dat je spits er dan sowieso in had gestaan, aangezien ik maar 2 spitsen tot mijn beschikking had
klopt als een bus.. dus ik heb je winger maar uit de basis gehaaldquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:57 schreef Keano het volgende:
[..]
Mijn winger staat in de basis maar staat ook onder dezelfde naam als reserve bij de verdedigers volgens mij klopt dat niet.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:17 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
klopt als een bus.. dus ik heb je winger maar uit de basis gehaald
Moet je voor deze week ook al all star spelers opgeven??quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:41 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
oooops....![]()
verkeerd geteld...
was gisterenavond zo druk bezig met dit all star team dat ik me een hele ster heb misgeteld..
maar goed, dat neemt niet af dat je spits er dan sowieso in had gestaan, aangezien ik maar 2 spitsen tot mijn beschikking had
Oei ik zie dat ik al te laat benquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:52 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Moet je voor deze week ook al all star spelers opgeven??
geeft niet, doe je volgende week gewoon weer meequote:Op donderdag 1 juli 2004 08:53 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Oei ik zie dat ik al te laat ben
Had het ook druk met tentamens e.d. dus heb de afgelopen dagen niet echt opgeletquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
geeft niet, doe je volgende week gewoon weer mee
Jup, kom ff op IRC.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:13 schreef The_Hives het volgende:
Kijk hier eens
[FB] Het grote Daggla heeft minder leven dan speknek topic!
quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:00 schreef sir_dalord het volgende:
en de fok!hattrickers zijn in 24 tijd 3 topics kwijtgeraakt...
laten we ff rouwen om dit onzinnige besluit
volgens mij kan je die 500.000 ook wel vergeten. JE moet de kopers wel lokkennquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:57 schreef Keano het volgende:
Staat te koop voor 500.000,-
Het All-star team kan hij dus ook vergeten
ik was persoonlijk wel van plan mijn trainie die ik binnenkort ga verkopen voor die tijd te posten....quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:31 schreef Vision het volgende:
misschien verstandig om de discussie over spelers spammen hier te voeren.
Persoonlijk vind ik 't redelijk irritant als mensen nutteloze spelers voro 10k te koop zetten en hier spammen. Echte koopjes vind ik daarentegen wel oké. Maar zoals ik in het FB topic al zei ga je dan de vraag krijgen is het nou wel of geen koopje
nu je weer oplet, moest jij niet een hattrick-interview maken?quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Had het ook druk met tentamens e.d. dus heb de afgelopen dagen niet echt opgelet
Valt nog best mee. ik heb toevallig de laatste weken spelers gebookmarkd met dezelfde stats en spelers die zelfs drie jaar ouder waren gingen voor 650.000. En ik heb het geld hard nodig want mijn trainer is gisteren van matig leider naar zwak leider gegaanquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
volgens mij kan je die 500.000 ook wel vergeten. JE moet de kopers wel lokkenn
ben ik helemaal mee eens en verwijs ik graag naar de OPquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:31 schreef Vision het volgende:
misschien verstandig om de discussie over spelers spammen hier te voeren.
Persoonlijk vind ik 't redelijk irritant als mensen nutteloze spelers voro 10k te koop zetten en hier spammen. Echte koopjes vind ik daarentegen wel oké. Maar zoals ik in het FB topic al zei ga je dan de vraag krijgen is het nou wel of geen koopje
dus spelers die keano te koop heeft gezet, mogen hier best worden neergezet. Want je hebt ze getraind en je wilt graag laten zien wat je door die training bereikt hebt.quote:Waar dient dit topic absoluut niet voor
Om speler te promoten die nog geen deuk in een bakje boter kunnen schieten. Zo';n beetje elke Fok!hattricker kent wel de regels en gaat echt niet ineens die bosjosti kopen die je al voor de 15e keer op de transfermarkt hebt gezet.
Heb je een eigenhandig een talent getraind en je wilt even laten weten dat hij te koop is, dan mag dat. Maar post je spelers met mate.
Alleen spelers met TSI hoger dan 750.quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:58 schreef Geert-Jan het volgende:
Ik heb nog 5 spelers in de verkoop.
Verwijder de laatste 4 spelers maar even, anders moet een mod in jou post graven.quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:06 schreef Geert-Jan het volgende:
Ohw jammer dan, dan moet je daar maar over heen lezen
Kahri is volgens de tranfervergelijking trouwens ruim 300k waard, dus die kunnen jullie niet eens betalen
Klaar.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Stats lijkt me niet echt een goed plan de TSI wel.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:33 schreef qyn het volgende:
Ik vind het persoonlijke nogal onzinnig om op Fok! spelers te plaatsen met als doel te verkopen, en naar mijn mening hoeft zoiets ook echt niet. Als ik een speler zoek ga ik wel naar de transfermarkt
Ik denk ook niet dat je er eerder een speler door verkoopt door hem hier te plaatsen, zet dan een ad op een van de Hattrick-fora .. En geef toe, van een hoop spelers die hier gepost worden wordt stiekem gehoopt dat iemand zo stom is erop te bieden![]()
En pronken met je spelers moet kunnen, maar kom niet aanzetten met een speler waar we er al 100000 van hebben.. Of het nodig is daar een minimum TSI aan te verbinden, tja, als ongeschreven regel misschien... Het moet wel gezellig blijven
Owja!!, De vragenlijst maar ff van de fedsite plukken, ga hem vanavond invullen!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nu je weer oplet, moest jij niet een hattrick-interview maken?
Ik train algemeen, hopelijk gaat mijn vorm een stuk omhoog. Een belangrijke wedstrijd zondag, tegen de nummer 4 van vorig seizoen, dus 1 van mijn grootste concurrenten. Vorig jaar won ik nog van hem (voorlaatste wedstrjid van het seizoen).quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:07 schreef Grumpey het volgende:
woei! nice HAL
[offtopic]
the hives, ik had vandaag met wat vrienden discussie over beste album-naam. En we waren het over eens dat Veni Vidi Vicious voor ons de beste was
, "we know you like us
" .Veel hattrickers hadden ze trouwens live gezien (IRC)
![]()
[/offtopic]
voor de rest, ik ben echt enorm benieuwd naar training...spannende deze keer met 3 nieuwe trainies
lama, werkt alquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:36 schreef sir_dalord het volgende:
ehh... daar moet je dan weer supporter van zijn..
of:
HAM vraagt altijd of hij een .hrf file moet downloaden. Dan zeg je ja, download hij deze. Vervolgens sluit je HAM af en als hij vraag, download .hrf file moet je nee zeggen. Dan open een een je meest recente voor vandaag. Als die geladen is, open je die van vandaag en dan zie je de veranderingen..
dat moet vast werken..toch?
hoe bedoel jequote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:39 schreef Geert-Jan het volgende:
Algemeen trainen moet je zowiezo nooit doen, de vorm zal de 2 weken na een general training namelijk ook niet stijgen
Meestal doe je een general training om een vorm boost (positief) te krijgen, voor bijvoorbeeld een hele belangrijke wedstrijd, de weken erna zal de vorm alleen maar verminderen, daarom is het niet zo handig om general te trainen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoe bedoel je![]()
thnxquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:49 schreef Geert-Jan het volgende:
[..]
Meestal doe je een general training om een vorm boost (positief) te krijgen, voor bijvoorbeeld een hele belangrijke wedstrijd, de weken erna zal de vorm alleen maar verminderen, daarom is het niet zo handig om general te trainen.
Ook een nadeel is dat je een trainings week vergooit, want je kan beter gewoon blijven trainen wat je doet, Playmaking bijvoorbeeld, of verdedigers Cq spitsen trainen.
Correct, maar die vorm boost had ik in die 2 tussenweken ook niet gekregen, en dat was eigenlijk wel de bedoelingquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:49 schreef Geert-Jan het volgende:
[..]
Meestal doe je een general training om een vorm boost (positief) te krijgen, voor bijvoorbeeld een hele belangrijke wedstrijd, de weken erna zal de vorm alleen maar verminderen, daarom is het niet zo handig om general te trainen.
Ook een nadeel is dat je een trainings week vergooit, want je kan beter gewoon blijven trainen wat je doet, Playmaking bijvoorbeeld, of verdedigers Cq spitsen trainen.
Nee 2 keer voor de eerste wedstrijd van a.s. zondag, die wilde ik winnen, wat trouwens mislukt is, MOTS van de tegenstander, ik heb vannacht verdedigen getraind. Wat ik dus bedoel is, de vormboost van algemeen trainen is minimaal of misschien wel 0 en het vormverlies na die tijd is dus als je naar mijn resultaten kijkt vrij groot!!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:57 schreef Geert-Jan het volgende:
heb jij nou dan 3 week achter mekaar general getraint?? en 3 keer zo'n vormverlies?
Vorm was eigenlijk normaal zeg maar gemiddeld redelijk/matig. Maar ok ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:09 schreef Geert-Jan het volgende:
Misschien dat je vorm al erg hoog stond, toen je general ging trainen, en dat er niet zoveel is bijgekomen met vorm, dat is wel aardig kloten, want ik denk dat je training volgende week net zo gaat als vandaag, hopelijk niet weer -10, maar die kans zit er wel in.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
btw ik heb mijn team van de week af, moet ik die hier posten??
pak gewoon een centrale, en die ander schuift helemaal naar het midden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:45 schreef forza22 het volgende:
Ik speel 3-5-2. maakt het nu uit welke van de vier verdedigers ik naar het middenveld schuif??
of blijf je gewoon altijd met drie man achterin op dezelfde plek spelen, ongeacht welke je naar het middenveld doet?
Dat doe ik ook, maar als ik een rechter bijvoorbeeld doorschuif, is het dan zo dat ik zeg maar mijn rechtsback kwijt ben of schuift alles door zodat alles normaal staat?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
pak gewoon een centrale, en die ander schuift helemaal naar het midden.
Maar als je die rechter doorschuift, heb je twee vleugels. Ik weet niet eens of dat wel kan. Dus dan maakt het niets uit als je gewoon een centrale doorschuift.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:49 schreef forza22 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar als ik een rechter bijvoorbeeld doorschuif, is het dan zo dat ik zeg maar mijn rechtsback kwijt ben of schuift alles door zodat alles normaal staat?
Ik zal bij het begin beginnen, je standaard opstelling is 442, als je 352 wilt moet 1 defender ingesteld worden als "extra centrale middenvelder".quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:49 schreef forza22 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar als ik een rechter bijvoorbeeld doorschuif, is het dan zo dat ik zeg maar mijn rechtsback kwijt ben of schuift alles door zodat alles normaal staat?
Thnx...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:20 schreef Vision het volgende:
leuk stukkie![]()
thx, dit is precies wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:17 schreef Geert-Jan het volgende:
[..]
Ik zal bij het begin beginnen, je standaard opstelling is 442, als je 352 wilt moet 1 defender ingesteld worden als "extra centrale middenvelder".
Zet je je rechtsback(cq linksback,alles omgekeerd verder) als middenvelder.....(wel gewoon een speler met middenveld stats opstellen, dus met PM, stamina en passing)
Resultaat:
je speelt met 352, met 2 centrale verdedigers en 1 linksback
Ratings:
Je midfield rating wordt hoger.
Je centrale verdediging rating blijft het zelfde, afhankelijk van de orders van je middenvelder die er standaard staan (verdedigend in dit geval), en afhankelijk van de orders van de linksback (in positieve zin ook verdedigend)
Je Linker verdediging blijft hetzelfde en je rechter verdediging wordt minder in rating.
Als je een centrale verdediger als extra central middenvelder neerzet, wordt de rating van je centrale verdediging wel minder, alleen je speelt wel met 2 vleugelverdedigers, wat naar mijn mening wel de beste optie is.
geen dankquote:Grumpey wil ik in ieder geval bedanken voor het plaatsen van de Hottrick link in de opo
Ben ik blij omquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:26 schreef forza22 het volgende:
[..]
thx, dit is precies wat ik bedoelde.![]()
Dus een speler met formidable PM in een disastrous form stel je eerder op dan een speler met excellent PM in solid formquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:49 schreef Vision het volgende:
positiespel +1
vorm/waarde hou ik niet bij. ik kijk gewoon welke speler de beste stats heeft voor een positie en die stel ik op.
ik gebruik ook geen HAM. (als enige in heel HT volgens mij)
vorm is ook een stat, en die neem ik ook mee.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:22 schreef Geert-Jan het volgende:
Dus een speler met formidable PM in een disastrous form stel je eerder op dan een speler met excellent PM in solid form
Ik gebruik hem ook nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:49 schreef Vision het volgende:
positiespel +1
vorm/waarde hou ik niet bij. ik kijk gewoon welke speler de beste stats heeft voor een positie en die stel ik op.
ik gebruik ook geen HAM. (als enige in heel HT volgens mij)
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb een crack voor de oude versie van HAM en die versie doet het perfect...
Whaaa! dit ga je menenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:14 schreef SuperWeber het volgende:
Intro
Zandpol Trappers is opgericht op 22 augustus 2003. De club speelt op “Sportpark de Knollentuin”
helaas, hij doet het nog steeds niet. Dit zijn mijn proxyinstellingen die ik gebruik voor HTBuddy:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:23 schreef Geert-Jan het volgende:
Ik heb geen HT buddy, maar ik heb wel iets wat je kan proberen, laat me even weten of dat het probleem was.
Je moet bij instellingen een andere server proberen, volgens mijn eindigd die op .158
werkt ook niet. Ik ben er zo zat van!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
verander die 58 eens in 54....
Dat is bij mij de oplossing
Heb jij ook zo'n strak veldje in je stadionquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:09 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
[..]
Whaaa! dit ga je menen
mijn team:
Graspollen Trappen (362560)
Stadion: 't Trapveldje
Waarom laat je je meteen dat stadion zo groot uitbouwen? De eerste wedstrijden zit je stadion toch nog niet vol. Nu betaal je onnodig rente, en straks moet je een talent verkopen om je schulden te dekken. Daardoor wordt je team ook weer zwakker.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:53 schreef Patron het volgende:
Staanplaatsen: 9375
Gewone zitplaatsen: 3750
Overdekte zitplaatsen: 1500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 375
En die keeper was wel noodzakelijk helaas, wel koopje. redelijk keepend, 18 jaar voor 21.000.
Volgens mij ben ik snel screwed![]()
edit: eerst maar eens wat spelen evt. na een paar ronden mijn minus EUR 50.000
wegwerken door verkoop van een talent.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:53 schreef Patron het volgende:
Staanplaatsen: 9375
Gewone zitplaatsen: 3750
Overdekte zitplaatsen: 1500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 375
En die keeper was wel noodzakelijk helaas, wel koopje. redelijk keepend, 18 jaar voor 21.000.
Volgens mij ben ik snel screwed![]()
die 50.000 blijft trouwens niet gelijk he. Je schuld zal stijgen ivm met salaris, specialisten, en onderhoud van je stadion. Je wedstrjidinkomsten zullen niet genoeg zijn om dit te dekken.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:53 schreef Patron het volgende:
Hmmmmm... Ik had TSI van 60 maar da's nog steedsquote:Op zondag 4 juli 2004 09:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Slechte YP hier ook
Maar het word al beter eerst altijs TSI van 10 nu al van 30
ik ook met verdedigen redelijk en voor de rest niets, toch maar op de lijst gezetquote:Op zondag 4 juli 2004 09:44 schreef sir_dalord het volgende:
vandaag een 17 jarige YP gekregen met 'redelijk' verdedigen. Denk dat ik er wel wat voor kan vangen
bij mij werkt het gewoon hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 11:49 schreef Baris het volgende:
Ligt het aan mij, of kun je bij wedstrijd orders alleen maar 9 man op stellen?
Kan je proberen ik heb mijne laatst voor 61k gekocht dus denk dat je hem wel kwijt raakt(mocht je iets beters hebben)quote:Op zondag 4 juli 2004 12:12 schreef pekel het volgende:
Zal ik m verkopen?.
ja, die is denk ik te hoog...quote:Op zondag 4 juli 2004 12:18 schreef pekel het volgende:
Ik heb niet veel beters, mar hij straat wel op de transferlijst. Z'n loon drukt nl. behoorlijk op de begroting..
Misschien is de vraagprijs wel te hoog: 175.000.
Misschien zijn er wel rijke gekken die erop bieden...quote:Op zondag 4 juli 2004 12:21 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja, die is denk ik te hoog...
quote:Gait-Jan Meijer (36603468)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 130 (213 000 ¤)
Loon: 1 580 ¤/week
Eigenaar: vv Emmen
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:31 schreef pekel het volgende:
Niemand in dit topic die geld overheeft om een speler te kopen?.
heb je wel de laatste hattrick.doc gedownload?quote:Op zondag 4 juli 2004 12:30 schreef pekel het volgende:
Ik heb trouwens al een volgend topic klaarstaan..
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:37 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
heb je wel de laatste hattrick.doc gedownload?
idd, klaarblijkelijk hebben we allemaal wel iets te meldenquote:Op zondag 4 juli 2004 12:39 schreef qyn het volgende:
Het gaat wel hard de laatste tijd met de topics![]()
quote:Op zondag 4 juli 2004 12:39 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dan baggeren we dit topic ff vol![]()
dat weet ikquote:Op zondag 4 juli 2004 12:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]daar ben ik wel goed in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |