Kutbug,quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anders ga je even aan jezelf zitten ofzo!!
Leuke online games (IE) Deel 2quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:53 schreef Derice het volgende:
Penguin meppen - Deel 5!
Waar is dan dat IE spelletjes topic?
Ik wil die link er best inzetten die ik gevonden had, maar in je sluitpost staat er geen link naar dat topic.
wow, dat was snel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:04 schreef speknek het volgende:
Hmm, is er een mod sneller dan ik ofzo?
Ik was je voor idd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:04 schreef speknek het volgende:
Hmm, is er een mod sneller dan ik ofzo?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik was je voor idd..
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:23 schreef capibar het volgende:
de TT
Ja,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:32 schreef HomerJ het volgende:
-spammmmmmmmmmmmmmmmm-
Hij vraagt toch gewoon mensen om mee te helpen, valt toch niet onder Spam
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Behalve dat, games.fok.nl komt er aan dus dat lijkt mij niet zo tof als hij hier mensen komt werven...
daar zit ik nou al eeuwen op te wachtenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
games.fok.nl komt er aan
dat had ik al verwachtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Mededeling
Ik meld Daggla even niet toerekeningsvatbaar voor jullie Griekenland heeft gewonnen en Daggla is buitenzinnig van vreugde ..
Einde Mededeling
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:34 schreef veekeend het volgende:
sorry, moet je wat vragen, maar weet niet hoe ik je anders te pakken kan krijgen
Ok.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:34 schreef veekeend het volgende:
speknek kan je even op icq komen?
sorry, moet je wat vragen, maar weet niet hoe ik je anders te pakken kan krijgen
Kijken naar de topicnummers,quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:37 schreef capibar het volgende:
je zegt dat die van rockstah eerder was, maar ze waren allebij om 00:02.
ohjaquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijken naar de topicnummers,.
thats quickquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:07 schreef The_Hives het volgende:
Kan een modje in dit topic: [Hattrick] deel 15: het begin van seizoen 12 , hattrick met een hoofdletter H en tussen [tags] zetten?
Thnx![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
thats quick![]()
weet ik, maar hij komt ook regelmatig in het topicquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Vision is trouwens medemod op UVT en niet op GAM,.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ow wacht, Vision doet ook Hattricken he?.
Kijk maar eens naar de inhoud van die topics.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:52 schreef HomerJ het volgende:
Moeten al die Hattrick topic's? Ik zie er zo 5 staan
5 topics is idd een beetje teveel van het goede.quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de inhoud van die topics.
We zien wel ff...quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
5 topics is idd een beetje teveel van het goede..
Transfertopic, centraal topic kunnen wel openblijven wmb..Onderlinge toernooitjes en toto kan wel centraal..
Bepaal onderling ff wat centraal kan, 5 is iig teveel. Liefst 2 met 3 als absolute max..
Ben ik niet met je eens. Als je dat samendoet, wordt het zo onoverzichtelijk. En wat is het probleem van 5 topicsquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Transfertopic, centraal topic kunnen wel openblijven wmb..Onderlinge toernooitjes en toto kan wel centraal..
Bepaal onderling ff wat centraal kan, 5 is iig teveel. Liefst 2 met 3 als absolute max..
het probleem is dat het anders veel te chaotisch wordt:quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
dat bedoel ikquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Als je dat samendoet, wordt het zo onoverzichtelijk. En wat is het probleem van 5 topics. Mensen kijken toch gewoon naar de topics waar ze in geïnteresseerd zijn.
Is het dan zo erg dat ze 2 topics verder moeten kijken? Iedereen die in vaste topics post, gebruikt daar toch de Myat voor.....
wat mij betreft kan alleen dat topic om je spelers te tonen dicht.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het probleem is dat het anders veel te chaotisch wordt:we hebben een centraal topic, waar we informatie delen, tactieken uitwisselen we hebben een fokcup. Aangezien daar 24 mensen ieder minimaal 5 wedstrijden spelen, kan je wel voorstellen dat als we dat topic in het centrale topic knallen, we door de bomen het bos niet meer zien. we hebben een fokcup toto. Aangezien iedereen daar aan mee kan doen, is het ook hier teveel informatie..
dan hebben we de fokfed, maar die kan dan wel dicht
en we hebben de spelersaanbod topic. Hoewel ik liever zie dat die open blijft(is zeg maar een spamtopic voor je spelers), kan die, als het moet, ook wel dicht..
Idd...quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
het probleem is dat het anders veel te chaotisch wordt:we hebben een centraal topic, waar we informatie delen, tactieken uitwisselen we hebben een fokcup. Aangezien daar 24 mensen ieder minimaal 5 wedstrijden spelen, kan je wel voorstellen dat als we dat topic in het centrale topic knallen, we door de bomen het bos niet meer zien. we hebben een fokcup toto. Aangezien iedereen daar aan mee kan doen, is het ook hier teveel informatie..
en we hebben de spelersaanbod topic. Hoewel ik liever zie dat die open blijft(is zeg maar een spamtopic voor je spelers), kan die, als het moet, ook wel dicht..
Als iedereen zich hier in kan vinden is dit een goede oplossing.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:20 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Oke, succes met het sluiten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als iedereen zich hier in kan vinden is dit een goede oplossing..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |