JUISTquote:Op maandag 14 juni 2004 17:06 schreef JeeWeeJ het volgende:
Nog iets leuks wat ik heb gevonden op het TG forum.... check de minimap!
[afbeelding]
Blijft leuk als onze oosterburen die kuilen graven op onze stranden spellen gaan maken![]()
Wanneer komt er nou eens een spel uit waar gewoon helemaal geen patches meer nodig zijn..quote:Op maandag 14 juni 2004 19:26 schreef JeeWeeJ het volgende:
Grafieken zitten er in ieder geval in (in de demo zit iig al een kosten/inkomsten grafiek), die cameraschermpjes geloof ik nog niet. Maar daar zaten ze over te denken voor een patch, dus er is hoop.
Wat mij opvalt is dat er dus echt goede muziek bij zit.. waaronder 1 van de Dire Straits (geloof ik..) numer is deputyquote:Op maandag 14 juni 2004 10:32 schreef WebForce het volgende:
De muziek die in dit spel wordt gebruikt is ook best goed, vind ik zelf!
Funky Daddy
Rebel heart
Downtown Jungle
Ireland
Met als topper:
Play it again, Joe
Meer muziek
In die goeie ouwe tijd was er nog geen internet om de nodige patches beschikbaar te maken (hooguit een bbs board oid).quote:Op maandag 14 juni 2004 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
Wanneer komt er nou eens een spel uit waar gewoon helemaal geen patches meer nodig zijn..
die goede oude tijd...
waarschijnlijk geen brakke demo want ik heb er geen probs mee gehad..quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:56 schreef Ericjuh het volgende:
keb vandaag ook ff de demo gedownload en gespeeld..
maar ligt het nu aan mij of is die demo zo brak als het maar kan..
b.v. je wilt de route aan een paart geven.. als je perongeluk op verkeerd knopje drukt dan zijn opeens alle schermen weg...
Je bedoeld als je ergens met de rechtermuis knopt klikt?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:56 schreef Ericjuh het volgende:
keb vandaag ook ff de demo gedownload en gespeeld..
maar ligt het nu aan mij of is die demo zo brak als het maar kan..
b.v. je wilt de route aan een paart geven.. als je perongeluk op verkeerd knopje drukt dan zijn opeens alle schermen weg...
ja..d at bedoel ik...quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:39 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Je bedoeld als je ergens met de rechtermuis knopt klikt?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:48 schreef DaFan het volgende:
Morgen krijg ik mn PC waarschijnlijk terug. Het mag duidelijk zijn wat het eerste is wat ik ga doen(Op Windows installeren na
)
quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:42 schreef Retuobak het volgende:
Mmmh ik speel nu de full versie, maar het speelt echt niet fijn. Ook dat alle spoorbanen aan elkaar moeten zitten is NIET fijn. Ik merkte dat ik na een uurtje alweer zin had in een ouderwets potje TTDX. Misschien ben ik wel gewoon verwend daarmee.
quote:German version hits the stores - 2004-06-09
The German version of TransportGiant is available in stores now. That is why this week's update is somewhat longer than usual. In the Vehicles, Industries and Economy sections you can now look up essential game info. Many of you might be particularly interested in the full list of all vehicles in the game.
Ik heb hetzelfde probleem... die beesten lopen tussen de haltes, maar vervoeren niksquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:55 schreef Kondros het volgende:
ik snap niet hoe dit werkt
ik bouw 2 stations voor paarden... pak bij wood full load en bij mill full unload... maar ik verdien niets...
heb je er 1 gebouwd bij een houthakkerij en 1 bij de zagerij??quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:55 schreef Kondros het volgende:
ik snap niet hoe dit werkt
ik bouw 2 stations voor paarden... pak bij wood full load en bij mill full unload... maar ik verdien niets...
je kiest eerst het paard.. dan druk je op de pijl om het toe te voegen...quote:Ik heb hetzelfde probleem... die beesten lopen tussen de haltes, maar vervoeren niks
lies ik hier nu paarT ???quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:52 schreef Ericjuh het volgende:
weet iemand wanneer het spel in het engels uitkomt???
kan het namelijk niet vinden, of ik kijk er weer over heen...
[..]
je kiest eerst het paart.. dan druk je op de pijl om het toe te voegen...
dan klik je onder dat paart (de eerste regel), vervolgens klik je op het station waar hij moet beginnen....
als het goed is komt er dan op de eerste regel te staan waar hij start.. klik daar op en links zie je alle dingen die je kunt vervoeren.. klik op de desbetrefende goederen en vervolgens op de pijl naar boven (wijst naar link)
als het goed is komt er op de eerste regel (in het vierkante blokje, links onder in de regel) te staan welke goederen je wilt vervoeren...
doe dat ook bij de andere regels...
owhh vergeet op het laatst niet op dat groene vinkje te klikken .. anders ben je alles kwijt!
dat laatste vind ik trouwens ook een zwaar negatief punt, je moet altijd op dat groene vinkje klikken.. bouw je een weg.. op het laatst een groen vinkje klikken..
ik bouw altijd van die woest weggen.. en vergeet op het groene vinkje te klikken... je raad het al.. weg weg
maar goed.. we zien wel!
nahh.. weet niet waar ik met mijn gedachten was.... snel veranderen..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:29 schreef Kondros het volgende:
[..]
lies ik hier nu paarT ???
Toch wel, toen de maker van de vertalingspack het postte op het officiele forum kwam er een medewerker van Ebensee langs die de draad sloot en de links verwijderde met de mededeling dat het niet legaal was.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:05 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Er is niks verboden aan die vertaling packs, mirrors staan wel in het forum van de transport giant site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |