Diequote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Enne, meneer mod, kun je dit topic even sticky maken?
en kijk dan gelijk even hier na : [Feedback] Moderatie in POLquote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Enne, meneer mod, kun je dit topic even sticky maken?
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dieslapen
al.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 01:30 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat ik gek word
Ik dacht, ten onrechte, dat het andere topic eerder was.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:07 schreef Koos Voos het volgende:
@Sidekick
waarom sluit je dit > School sjoemelde met subsidies topic en kijk je niet naar de tijdstippen waarop deze geopend zijn.?
En inderdaad, zoals ik al verwachtte, neem je je beschuldiging/leugen niet terug, maar draai je er omheen, en maak je er zelfs weer een debiel grapje van. Voorspelbaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:39 schreef SCH het volgende:![]()
Opwindpoppetje van me
Nee tuurlijk ga ik niet op jou gedraai en gedoe in. Ik ben wel wijzer zeg. Het is hier geen feestavond van het COC.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En inderdaad, zoals ik al verwachtte, ga je er niet op in, of neem je je beschuldiging niet terug, maar maak je er weer een debiel grapje van. Voorspelbaar.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En inderdaad, zoals ik al verwachtte, neem je je beschuldiging/leugen niet terug, maar draai je er omheen, en maak je er zelfs weer een debiel grapje van. Voorspelbaar.
Jammer dat je er in POL mee weg komt..
Krijg een leven man. En leer context lezen. Ik zeg het niet snel maar je bent een huilebalk.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil for the record nog even in FB gemeld hebben dat SCH een ordinaire leugenaar is.
In Aanpak politiek geweld in Nederland numero 2 liegt hij glashard dat ik het prima vind wanneer ruiten bij Wouter Bos worden ingegooid.
'k Vind dat een zware en absurde beschuldiging, die hij hier zou moeten terugnemen..
En jij bent een kutkloontje.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Krijg een leven man. En leer context lezen. Ik zeg het niet snel maar je bent een huilebalk.
Neem condooms mee, je gaat ontmaagd worden door SCH en Monidique.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:27 schreef Sidekick het volgende:
Ik wil de kans niet onbenut laten om in dit door POLlers veelbezochte topic de aandacht te vestigen op:
***Nu aanmelden voor de Grootse FOK! 5 Jaar Meeting***
Mijn motto is: "Leer van andermans fouten", dus bedankt voor de tip, ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neem condooms mee, je gaat ontmaagd worden door SCH en Monidique.![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het eerder andersom, en willen ze eindelijk eens serieus genomen worden.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Neem condooms mee, je gaat ontmaagd worden door SCH en Monidique.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan hadden ze hier niet kunnen typen...quote:Op zondag 27 juni 2004 13:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mijn motto is: "Leer van andermans fouten", dus bedankt voor de tip, ervaringsdeskundige.
Door Sidekick?quote:Op zondag 27 juni 2004 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder andersom, en willen ze eindelijk eens serieus genomen worden.
Ze zitten al zolang in mijn reet, nu draaien we de rollen eens om.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Door Sidekick?![]()
![]()
Nou, veel plezier, leef je uit. Zet de foto's maar in SEX of KLB.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze zitten al zolang in mijn reet, nu draaien we de rollen eens om.
Met hun hoofd?quote:Op zondag 27 juni 2004 13:43 schreef Sidekick het volgende:
Ze zitten al zolang in mijn reet, nu draaien we de rollen eens om.
Je bevestigde zelf dat je vriend het had uitgemaakt met je...quote:Op zondag 27 juni 2004 13:51 schreef Monidique het volgende:
Hey, ik mag dan graag naar Madonna en Kylie Minogue luisteren, homoseksueel ben ik niet. Sorry Aaahikwordgek!.
Doe even normaal asjeblieft.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En jij bent een kutkloontje..
Kloontjes moeten sterven een permban krijgen.quote:Op zondag 27 juni 2004 16:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Doe even normaal asjeblieft.
Wat ligt het niveau hier toch ontzettend laag.quote:Op zondag 27 juni 2004 17:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kloontjes moeten sterven een permban krijgen.
Welkom in POL.quote:Op zondag 27 juni 2004 17:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat ligt het niveau hier toch ontzettend laag.
Nope, POL is saai en zo moet het zijnquote:Op zondag 27 juni 2004 18:06 schreef du_ke het volgende:
Zijn er nog leuke rellen geweest?
SK heeft al uitgelegd waarom het ene topic wel dicht was en hetandere niet (http://forum.fok.nl/topic/566255/1/50#20199407). De discussie loopt ook gewoon in het topic van niet_links en daar zijn ook de twee inhoudelijke reacties (de twee artikelen) uit jouw topic geplaatst. Het heeft dus geen zin om nu nog het ene topic te sluiten en die van jouw te heropenen. Of om de topics samen te voegen.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:26 schreef Koos Voos het volgende:
@ SideKick
Dit> [Feedback] Moderatie in POL begrijp ik nog steeds niet![]()
Kan je dat eens uitleggen waarom die toch (weer) dicht is ..![]()
Ik begrijp er niets van ,, wat een ontzettend slechte mod is SideKick, een van de slechtste die ik de afgelopen 4 jaar heb meegemaakt ..quote:Op maandag 28 juni 2004 00:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
SK heeft al uitgelegd waarom het ene topic wel dicht was en hetandere niet (http://forum.fok.nl/topic/566255/1/50#20199407). De discussie loopt ook gewoon in het topic van niet_links en daar zijn ook de twee inhoudelijke reacties (de twee artikelen) uit jouw topic geplaatst. Het heeft dus geen zin om nu nog het ene topic te sluiten en die van jouw te heropenen. Of om de topics samen te voegen.
Ik weet niet wat voor geestelijke ziekte deze user heeft, maar het begint wel vervelend te worden.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
...., stronthoop.
Ook racismequote:Op maandag 28 juni 2004 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[Deel 357] Kruistocht in lendendoek
[..]
Ik weet niet wat voor geestelijke ziekte deze user heeft, maar het begint wel vervelend te worden.
Iedereen een racist/neoRacist/potentieel noemen, begint wat vervelend te worden.quote:Je lijkt wel een Antilliaan
Een nare vorm van Tourette schijnt. Maar je gaat er zelf ook weer elke keer tegen in. Je weet toch onderhand dat het een dwaas is. Je zou de slimste moeten zijn.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[Deel 357] Kruistocht in lendendoek
[..]
Ik weet niet wat voor geestelijke ziekte deze user heeft, maar het begint wel vervelend te worden.
Overigens geldt dit antwoord ook voor Aaah!quote:Op maandag 28 juni 2004 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een nare vorm van Tourette schijnt. Maar je gaat er zelf ook weer elke keer tegen in. Je weet toch onderhand dat het een dwaas is. Je zou de slimste moeten zijn.
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:43 schreef du_ke het volgende:
Je weet toch onderhand dat het een dwaas is.
Aha, nu ben ik een dwaas. Ik denk dat Maerycke het objectiever ziet.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een nare vorm van Tourette schijnt. Maar je gaat er zelf ook weer elke keer tegen in. Je weet toch onderhand dat het een dwaas is. Je zou de slimste moeten zijn.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je weet toch onderhand dat het een dwaas is.
Nietszeggende argumenten heb ik geen probleem mee, dat ben ik wel van hem gewend. Die scheldwoorden en persoonlijke aanvallen zie ik echter minder zitten.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:41 schreef Maerycke het volgende:
Ik moet zeggen dat je Aaah dan ook wel erg op de kast probeert te jagen en dat lukt ook nog. Niet iemand gaan lopen jennen met nietszeggende argumenten en dan gaan uithuilen in FB wanneer je de wind van voren krijgt
Zie m'n post er onderquote:Op maandag 28 juni 2004 13:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aha, nu ben ik een dwaas. Ik denk dat Maerycke het objectiever ziet.
En jij nietquote:Op maandag 28 juni 2004 13:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ja, leuk.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zie m'n post er onder.
Je bent een nog grotere dwaas als je jezelf tegenspreekt.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
En jij niet.
Nee hoor, ik zie twee kwebbelende etters. Waar ik tegen zeg dat ze beiden behoorlijk dwaas zijn. Er zullen hier buiten hen niet veel mensen zijn die dat ontkennenquote:Op maandag 28 juni 2004 13:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je bent een nog grotere dwaas als je jezelf tegenspreekt.
En jij bent er samen met SCH erg snel bij als relnicht.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie twee kwebbelende etters. Waar ik tegen zeg dat ze beiden behoorlijk dwaas zijn. Er zullen hier buiten hen niet veel mensen zijn die dat ontkennen.
Das nieuwquote:Op maandag 28 juni 2004 13:54 schreef Maerycke het volgende:
duke (met streepje) is een nicht?
Jij vraagt iedere dag of er nog rellen zijn? Dus ben je een relnicht. Inhoudelijk zie ik jou nooit discussie voeren.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Das nieuwMaar Aaah! zal er wel verstand van hebben
.
Zegt de persoon die voor een groot deel van de rellen verantwoordelijk is en nog nooit op enige inhoud is betraptquote:Op maandag 28 juni 2004 13:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij vraagt iedere dag of er nog rellen zijn? Dus ben je een relnicht. Inhoudelijk zie ik jou nooit discussie voeren.![]()
Ja, doe jij ook.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:55 schreef SCH het volgende:
Aaaah krijgt weer volop de gelegenheid POL te verpesten met zijn getroll en andere gekkigheden. Op zich wel gezellig, tot ie begint te schelden dan is het echt een engerd.
Ik kom al minder in SC, mag van mij opheven worden. Inhoudelijk wordt veel verkloot door KB, die alles naar zijn persoon en de islam trekt en SCH, die overal tegen is om te rellen.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zegt de persoon die voor een groot deel van de rellen verantwoordelijk is en nog nooit op enige inhoud is betrapt.
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
blablabla veel verkloot door KB, blablabla
SCH en KB zijn juist twee personen die maar erg weinig in de SC komenquote:Op maandag 28 juni 2004 14:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kom al minder in SC, mag van mij opheven worden. Inhoudelijk wordt veel verkloot door KB, die alles naar zijn persoon en de islam trekt en SCH, die overal tegen is om te rellen.
Als ze komen, dan is het om ruzie te schoppen, met name KB is altijd zeer onsympathiek naar alles en iedereen. Vervolgens gaat die de vermoorde onschuld uithangen. Dom van mij om er op in te gaan. Dat klopt.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
SCH en KB zijn juist twee personen die maar erg weinig in de SC komen.
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:07 schreef SCH het volgende:
maar ze doen alsof hun mening de waarheid is
Neu, enkel richting potentiëlen.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
blablabla met name KB is altijd zeer onsympathiek naar alles en iedereen. blablabla
Dat is correct.quote:...Dom van mij...
Nu al?quote:Op maandag 28 juni 2004 13:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Iedereen een racist/neoRacist/potentieel noemen, begint wat vervelend te worden.
Probeer het in de toekomst ook maar zoveel mogelijk te vermijden. Het is erg irritant wanneer je zo een topic probeert te killen.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:03 schreef pberends het volgende:
Ik doe het niet vaak maar:
Oh ja.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Volgens mij is hij geen wethouder, maar lid van de gemeentefractie.
Hier ben ik het helemaal mee eens, alhoewel het natuurlijk niet zo moet zijn dat het afzeiken ergerlijk is omdat hij raadslid is. Een beperkt groepje Fok!kers zeikt namelijk iedereen af die een andere mening verkondigt dan zij zelf. Ik heb zelf nog maar zeer beperkt gepost in POL en dat heeft maar één reden: Eerlijk gezegd vergaat de lust om te posten me als je ziet hoe over en weer op de man wordt gespeeld. Dat en niets anders weerhoudt mij er van in POL te posten, en ik vrees dat ik niet de enige ben.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
...
Ik vind het vooral jammer dat een wethouderraadslid die hier meediscussiert wordt afgezeken. Zo'n iemand is zeker een verrijking voor POL.
Ik vermijd ook bepaalde topics, omdat ik al kan zien hoe ze gaan eindigen, in een of andere flamewar.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb zelf nog maar zeer beperkt gepost in POL en dat heeft maar één reden: Eerlijk gezegd vergaat de lust om te posten me als je ziet hoe over en weer op de man wordt gespeeld. Dat en niets anders weerhoudt mij er van in POL te posten, en ik vrees dat ik niet de enige ben.
Je wordt niet zo snel slachtoffer van een flame, tenzij je continu termen alsquote:Op maandag 28 juni 2004 17:56 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vermijd ook bepaalde topics, omdat ik al kan zien hoe ze gaan eindigen, in een of andere flamewar.
Ik denk dat voor een aantal een flamewar tussen diverse zeikerds al genoeg is om niet te reageren, ook al zijn de flames niet persoonlijk naar diegene. En dat is jammer dat 2 mensen een discussie kunnen verpesten. Dat probeer ik iig aan te pakken, vooral degene die begon, maar ook anderen zouden ook volwassen genoeg moeten zijn om niet mee te gaan in het getroll/geflame/whatever.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je wordt niet zo snel slachtoffer van een flame, tenzij je continu termen als
"je lult weer eens uit je nek", "je bent een potentieel/neoracist" of "zeldzame loser" naar je hoofd geslingerd krijgt. Iemand zoekt maar uit wie er dan begonnen is en die moet aangepakt worden.
Richt je dan ook op SCH en KB i.p.v. dat je alleen mij er in de SC op aanspreekt. Ik begin niet met dat gezuig, bovendien begint SCH vrijwel altijd met schelden. Pak dat dan aan, want ik laat mij niet uitschelden.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat voor een aantal een flamewar tussen diverse zeikerds al genoeg is om niet te reageren, ook al zijn de flames niet persoonlijk naar diegene. En dat is jammer dat 2 mensen een discussie kunnen verpesten. Dat probeer ik iig aan te pakken, vooral degene die begon, maar ook anderen zouden ook volwassen genoeg moeten zijn om niet mee te gaan in het getroll/geflame/whatever.
Dat verklaart ook meteen waarom jij blijkbaar geregeld in zo'n flamewar verzeild raakt. Gewoon niet op reageren, hartstikke simpel.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pak dat dan aan, want ik laat mij niet uitschelden.
Jij ontwijkt de topics, zoals je zelf zegt, ik ga graag een discussie aan, maar dat gescheld hoeft van mij ook niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:27 schreef freako het volgende:
[..]
Dat verklaart ook meteen waarom jij blijkbaar geregeld in zo'n flamewar verzeild raakt. Gewoon niet op reageren, hartstikke simpel..
Inderdaad betreft het een klein clubje dat de boel verpest. Maar zij weten het niveau van een aantal discussies wel zodanig omlaag te brengen dat het voor anderen niet erg aantrekkelijk meer is om hun mening ook te geven. Met name discussies waarin Islam of de tegenstelling links-rechts een rol spelen schijnen niet gevoerd te kunnen worden zonder mensen af te branden of te vervallen in wederzijds gezuig, getroll en populistisch geblaat.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat voor een aantal een flamewar tussen diverse zeikerds al genoeg is om niet te reageren, ook al zijn de flames niet persoonlijk naar diegene. En dat is jammer dat 2 mensen een discussie kunnen verpesten. Dat probeer ik iig aan te pakken, vooral degene die begon, maar ook anderen zouden ook volwassen genoeg moeten zijn om niet mee te gaan in het getroll/geflame/whatever.
doe het dan ook nietquote:Op maandag 28 juni 2004 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
maar dat gescheld hoeft van mij ook niet.![]()
Jij begon er vanochtend mee, dat is een feit.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
doe het dan ook niet
ik ben pacifist, mij kun je er niet op aanspreken
Jij poneert onjuistheden als feiten - ik kan me nog steeds opwinden over die domme suggesties van vanochtend, ik noemde je daarop een sneu mensje, wat lief van me eigenlijkquote:Op maandag 28 juni 2004 21:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij begon er vanochtend mee, dat is een feit.
Jouw geleuter draagt echter ook niets bij. Van wie ben je een kloon?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dit soort gekleuter (van beide kampen) is precies wat ik bedoel.
Leer morse.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jouw geleuter draagt echter ook niets bij. Van wie ben je een kloon?
Ja, fok.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:15 schreef robh het volgende:
[..]
Leer morse.
Relax maar even. Het kwartje valt vanzelf.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, fok.
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:27 schreef SCH het volgende:
Kwartjes bestaan niet meer
Het is nu wel afgelopen voor vandaag Aaah. Je zit echt constant te irriteren en te flamen. Kappe dus.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jouw geleuter draagt echter ook niets bij.
Waar precies, zonder dat ik uitgelokt wordt?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:41 schreef Sidekick het volgende:
Het is nu wel afgelopen voor vandaag Aaah. Je zit echt constant te irriteren en te flamen.
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar precies, zonder dat ik uitgelokt wordt?![]()
![]()
Ik heb geen onvertogen woord laten vallen.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jouw geleuter draagt echter ook niets bij. Van wie ben je een kloon?
"er wordt zoveel gefeteerd. Mercedes, Audi en BMW doen ook erg goede zaken in Den Haag. Daar hoor je nooit zoveel van..."quote:Op maandag 28 juni 2004 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar precies, zonder dat ik uitgelokt wordt?![]()
![]()
SCH poneert zo vaak een stelling waar die nooit antwoord op geeft als je vragen stelt, net als jij dat ook vaak doet. Jij modereert nooit, je bent er nooit en dan ga je mij nu achteraf even vertellen dat ik overal mee begonnen ben? Als ik ergens geen antwoord op wil geven, dan is dat mijn goed recht. Dan moet jij dat gezuig van SCH aanpakken, niet mijn recht om te zwijgen.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"er wordt zoveel gefeteerd. Mercedes, Audi en BMW doen ook erg goede zaken in Den Haag. Daar hoor je nooit zoveel van..."
Niks mis mee, maar als er om een bron of onderbouwing wordt gevraagd, ga je zo ontzettend kinderachtig doen. Het halve topic later ben je zielig genoeg om te zeggen dat je geen antwoord gaat geven, en dan begin je met een flamewar met SCH.
En dan ook nog hier in dit topic ff lekker de confrontatie opzoeken, en nog even wat zeggen over "geleuter" wanneer diegene melding maakt dat het op de man spelen in POL erg irritant is.
Ik hoop dat je je belofte nog kan herrineren dat je je niet meer laat opnaaien door "types zoals SCH en KirmiziBeyaz". Houd je daaraan.
Misschien moet je eens wat vaker van dat recht gebruik maken?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
niet mijn recht om te zwijgen.![]()
![]()
Idd, en dat geeft je niet het recht om ongelovelijk te gaan zuigen, en het halve topic te gebruiken om "geen antwoord" te geven.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als ik ergens geen antwoord op wil geven, dan is dat mijn goed recht.
SCH vraagt om een bron. Niets mis mee, op dat punt.quote:Dan moet jij dat gezuig van SCH aanpakken, niet mijn recht om te zwijgen.![]()
![]()
Mooi, meld het hier, maar ga zelf niet zeiken als een kleuter.quote:Als jij niks doet, dan gaan anderen dat wel voor je doen.
Je doet niks, je bent er nooit. Sizzler ook niet. Dit subforum is een vrijstaat geworden. Iedereen rommelt maar aan, ik ook. Nu kun je puinruimen, terwijl je al had kunnen ingrijpen. Je beschuldigt mij van het vollullen van een topic met gezeur, maar ik reageer ergens op...quote:Op maandag 28 juni 2004 23:02 schreef Sidekick het volgende:
Mooi, meld het hier, maar ga zelf niet zeiken als een kleuter.
Ik lees daarentegen veel POL topics, omdat politiek mijn interesse heeft. Maar ik ben erg terughoudend met posten. De reden heb ik op de vorige pagina gegeven. En ik zou het kunnen waarderen als je je in ieder geval tegen mij wat volwassener opstelt. Ik heb het volgens mij aardig beschaafd en inhoudelijk gehouden en jij bent degene die me een kloon noemt en me beschuldigt van trollen en zeuren.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
...
"Morse"-FOK komt alleen wat trollen en zeuren hier, ik zie nooit ergens iets van hem in de topics.
Je doet net alsof iedereen je aanvalt als je iets zou posten.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik lees daarentegen veel POL topics, omdat politiek mijn interesse heeft. Maar ik ben erg terughoudend met posten. De reden heb ik op de vorige pagina gegeven. En ik zou het kunnen waarderen als je je in ieder geval tegen mij wat volwassener opstelt. Ik heb het volgens mij aardig beschaafd en inhoudelijk gehouden en jij bent degene die me een kloon noemt en me beschuldigt van trollen en zeuren.
Je hebt je hier niet echt respectvol gedragen tegenover mij (kloon, trollen, zeuren). En voor de rest verwijs ik je naar mijn eerdere posts in dit topic. Ik ga slapen. Welterusten.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je doet net alsof iedereen je aanvalt als je iets zou posten.
Ik begin nooit met schelden, dat kun je nagaan. Mensen die inhoudelijk discussie voeren, krijgen van mij respect. De personen met hun stokpaardjes hebben aan mij een moeilijke, maar ik zal nooit met schelden beginnen.
Dat maak jij er van, respect moet je verdienen. Dan moet je vaker posten, kan ik hoogte van je krijgen.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Je hebt je hier niet echt respectvol gedragen tegenover mij (kloon, trollen, zeuren).
Jij hebt nu een absoluut dieptepunt bereikt.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je doet niks, je bent er nooit. Sizzler ook niet. Dit subforum is een vrijstaat geworden. Iedereen rommelt maar aan, ik ook. Nu kun je puinruimen, terwijl je al had kunnen ingrijpen. Je beschuldigt mij van het vollullen van een topic met gezeur, maar ik reageer ergens op...![]()
"Morse"-FOK komt alleen wat trollen en zeuren hier, ik zie nooit ergens iets van hem in de topics.
Wat SK zegt.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je doet niks, je bent er nooit. Sizzler ook niet. Dit subforum is een vrijstaat geworden. Iedereen rommelt maar aan, ik ook. Nu kun je puinruimen, terwijl je al had kunnen ingrijpen. Je beschuldigt mij van het vollullen van een topic met gezeur, maar ik reageer ergens op...![]()
Man, tief lekker op met je trutjesgezag. Dit was de laatste keer hier.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij hebt nu een absoluut dieptepunt bereikt.
"Boehoe, er is niet altijd een mod om mij in toom te houden"
En ook gewoon doorgaan met het beschuldigen van een willekeurige user, terwijl het gedrag meer op jouw van toepassing is.
Dit is echt een laatste waarschuwing Aaah.
Doe de groeten aan Dora.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik zal dus nooit gehoorzamen aan een computernerd, comprendo?
Dan maar zingend ten onder!!!! Sterf!!!!! Ga dood!!!! Krijg een autoongeluk!!!!!![]()
Zit er bij die jongen helaas niet inquote:Op maandag 28 juni 2004 23:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je hebt je hier niet echt respectvol gedragen tegenover mij (kloon, trollen, zeuren). En voor de rest verwijs ik je naar mijn eerdere posts in dit topic. Ik ga slapen. Welterusten.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:32 schreef Maerycke het volgende:
Flinke lading topicdiarree
Afijn.. dat was Aaah... Maar morgen hebben we Dora weer terug
Bij suicides is er bijzonder beleid.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:15 schreef Maerycke het volgende:
Istie al weg dan? Ik zie nog geen officiële afkondiging in MED
Dag Aaah![]()
Done.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:54 schreef freako het volgende:
Hirsi Ali doet aangifte van bedreiging
Zou de mod van dienst zo vriendelijk willen zijn Hirschi te veranderen in Hirsi?.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:53 schreef DennisMoore het volgende:
Zeg. Kan dat kinderachtige en onzinnige CDJA-gezeur van SCH een keertje ophouden?
Wijzen is an sich niet zo verkeerd denk ik. Het kan onderdeel zijn van een discussie.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij de persoonlijke aanval staakt makker, dat wild geraas van je. Als jij anderen buiten spel meent te moeten zetten dan kan je de bal terug verwachten. Maar ja, dat wijzen he.
Waar héb je het over?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:57 schreef SCH het volgende:
Als jij de persoonlijke aanval staakt makker, dat wild geraas van je. Als jij anderen buiten spel meent te moeten zetten dan kan je de bal terug verwachten. Maar ja, dat wijzen he.
Dus DennisMoore mag van jou in een topic herhaaldelijk zeggen dat het een SCH en KB-topic tegen de rest is en dat dat wel leuk is want een paar van die rare types erbij enz enz. Dat vind jij toch ook geen onderdeel van een discussie?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wijzen is an sich niet zo verkeerd denk ik. Het kan onderdeel zijn van een discussie.
'k Ben slapend lid nu. Het 'probleem' is dat het gewoon kinderachtig offtopic gezeur is, dat nergens op slaat.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ben je nu wel of geen CDJA lid? Wat is dan het probleem?
Waarmee je jezelf volstrekt belachelijk maakt, omdat de rest van de topic-lezers denkt: WTF heeft dát er nou weer mee te maken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:12 schreef SCH het volgende:
Het spijt me SK, als hij dat doet, haal ik het CDJA gezellig weer van stal.
en het beroep van SCH toch ook?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Ben slapend lid nu. Het 'probleem' is dat het gewoon kinderachtig offtopic gezeur is, dat nergens op slaat.
Een lidmaatschap ergens van is in de context van deze topics volstrekt irrelevant.
In sommige topics wel. Maar in topics waarin de journalistiek, de media, een duidelijke rol spelen, zoals in het gebeuren met Jan Mulder, kan zoiets wel degelijk relevant zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:15 schreef du_ke het volgende:
en het beroep van SCH toch ook?
Ach ze houden elkaar bezigquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:16 schreef robh het volgende:
Worden jullie hier allebei nooit eens flauw van?
Ik verveel me.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:16 schreef robh het volgende:
Ik vind het meer een soort masochisme.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:19 schreef DennisMoore het volgende:
Ik verveel me.
En het scherpt de geest een beetje, een klein beetje..
Neequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:16 schreef robh het volgende:
Bijltje???quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:31 schreef robh het volgende:
Hij schijnt nu al het bijltje er bij neer te willen gooien. Dankzij jullie![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet wel, zo'n butt-plug waarmee je ook hout kan hakkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:33 schreef SCH het volgende:
Bijltje???
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:31 schreef robh het volgende:
ValSidekick
er dan niet steeds mee lastig.
Dan is ie eenquote:Hij schijnt nu al het bijltje er bij neer te willen gooien. Dankzij jullie![]()
![]()
![]()
![]()
Masochisme, buttplugs... Zeg robh, dit is niet SEX-FB.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:35 schreef robh het volgende:
Je weet wel, zo'n butt-plug waarmee je ook hout kan hakken![]()
Oh diequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:35 schreef robh het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n butt-plug waarmee je ook hout kan hakken![]()
Daar heb je toen ook alweer geen gelijk in gekregen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:35 schreef DennisMoore het volgende:
Alleen laatst omdat SCH glashard beweerde dat ik had gezegd geweld tegen Wouter Bos goed te keuren
Jij stoppen met op de persoon spelen, ik stoppen met jouw lidmaatschap erbij betrekkenquote:en nu vanwege dat offtopic CDJA-gezeur.
Nee, er is helemaal geen oordeel over uitgesproken in FB. Wat misschien meer iets zegt over de moderatie...quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:01 schreef SCH het volgende:
Daar heb je toen ook alweer geen gelijk in gekregen.
Je mag mijn CDJA-lidmaatschap best noemen hoor, als het je zo hoog zit. Je zet alleen jezelf ermee voor gek.quote:Jij stoppen met op de persoon spelen, ik stoppen met jouw lidmaatschap erbij betrekken
Dat doe jij al jaren inderdaad. Maar dit was geen leugen, dat is evident.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, er is helemaal geen oordeel over uitgesproken in FB. Wat misschien meer iets zegt over de moderatie...
Laatst zei iemand dat POL een vrijstaat lijkt te zijn geworden, waar alles kan, en blijkbaar ook leugens gepost mogen worden.
quote:Je mag mijn CDJA-lidmaatschap best noemen hoor, als het je zo hoog zit. Je zet alleen jezelf ermee voor gek.. Trouwens, ik ben ook CDA-lid. Misschien kun je daar iets mee?
.
Voor de zķveelste keer... toon het aan, quote het, laat het zien.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:34 schreef SCH het volgende:
Dat doe jij al jaren inderdaad. Maar dit was geen leugen, dat is evident.
Omdat jij een oprisping krijgt, moet ik gaan zoeken???quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Voor de zķveelste keer... toon het aan, quote het, laat het zien..
Nee, omdat ik al 10x gevraagd heb om je beschuldiging te bewijzen en te laten zien waar ik geweld tegen Wouter Bos goedkeur.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
Omdat jij een oprisping krijgt, moet ik gaan zoeken???![]()
Je stelde dat ik het goedkeur, en nu ga je terugkrabbelen... nu zou ik het alleen maar 'suggereren'. Het wordt al minder. Nog steeds een leugen natuurlijk. Maar je begint al te draaien en terug te krabbelen nu. Wat POL intussen van je gewend is. En wat helaas nog steeds van je wordt getolereerd.quote:Je suggereerde dat in dat topic, dus maak ik er een opmerking over. En vervolgens heb je het niet zo bedoeld. Van welke partij was je ook alweer?![]()
Je hebt gelijk Robh, ik word er toch wel een beetje moe vanquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:48 schreef DennisMoore het volgende:
Wat POL intussen van je gewend is. En wat helaas nog steeds van je wordt getolereerd.
Het liefst niet snel.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:51 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens. Wanneer wordt sjun eens POL-mod?
Niet dat ik het sjun gun. Maar ik gun het POL.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:52 schreef tvlxd het volgende:
Het liefst niet snel.
Ja, dat is het nadeel van obsessies.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:52 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk Robh, ik word er toch wel een beetje moe van![]()
Wat stopt die kut vogel/eend/weetikwat van je avatar nou toch telkens in z'n mondje?quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:20 schreef robh het volgende:
[..]
Ja, dat is het nadeel van obsessies.
En ik al jaren denken dattie wil boksen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:00 schreef robh het volgende:
Old Amsterdammer. Uit het vuistje.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:52 schreef sizzler het volgende:
Is de DM-SCH vete al bijgelegd of moet ik yvonne er bij halen?
Je zou als mod natuurlijk ook eens op een specifiek punt een inhoudelijke uitspraak kunnen doen die anders is dan het luie "twee kijven, twee schuld", en niet simpelweg verwijzen naar een niet-bestaande 'vete'.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:52 schreef sizzler het volgende:
Is de DM-SCH vete al bijgelegd of moet ik yvonne er bij halen?
Dat hangt van je defenitie van 'vete' af. Ik constateer alleen dat jullie het wel vaker niet eens zijn waarbij de discussie ook vaker van inhoudelijk naar persoonlijk verschuift.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je zou als mod natuurlijk ook eens op een specifiek punt een inhoudelijke uitspraak kunnen doen die anders is dan het luie "twee kijven, twee schuld", en niet simpelweg verwijzen naar een niet-bestaande 'vete'.
Tuurlijk maakt het wel uit waar het over gaat. In principe zit ik namelijk iedereen 'in de haren' met wie ik het niet eens ben, én die op een gluiperige wijze discussieert (niet onderbouwt, draait, liegt, etc), en dat kwalijk genomen kan worden omdat hij goed beseft waar hij mee bezig is. Zo'n KB is gewoon te dom, daar ga ik dus niet op in. Maar SCH weet donders goed waar hij mee bezig is.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:15 schreef robh het volgende:
Maar DM, het maakt toch niet uit wáár het over gaat? Toen Wile_E_Coyote nog mod was zaten jij en SCH elkaar al constant in de haren..
Uiteraard blijft 'de twist', omdat SCH de meest irritante POL-poster is.quote:De twist blijft, alleen de twistpunten wisselen af en toe.
Vete zou inhouden dat ik per definitie het oneens zou zijn met alles dat SCH zegt, puur omdat het SCH betreft. Da's dus niet het geval. 'k Heb vaak genoeg geprobeerd weer eens neutraal te reageren op een post van hem, net te doen of er niet de naam SCH boven een post stond, maar nee... iedere keer word je daarin weer teleurgesteld. Hij blijft mi gluiperig 'discussieren'.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:20 schreef sizzler het volgende:
Dat hangt van je defenitie van 'vete' af. Ik constateer alleen dat jullie het wel vaker niet eens zijn waarbij de discussie ook vaker van inhoudelijk naar persoonlijk verschuift.
Wanneer mensen een conflict hebben (da's dus anders dan 'verschil van mening') over bijvoorbeeld de aard van discussieren, dan doe je daar als mod een uitspraak over vķķrdat het conflict persoonlijk wordt.quote:En wat voor inhoudelijke uitspraak verwacht je waar jullie niet zelf op zouden kunnen komen?
Riiiiiigh...tquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:51 schreef DennisMoore het volgende:
Trouwens. Wanneer wordt sjun eens POL-mod?
Dat zeg ik: het hangt van je definitie af. Jouw definitie hoeft niet hetzelfde als die van mij te zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vete zou inhouden dat ik per definitie het oneens zou zijn met alles dat SCH zegt, puur omdat het SCH betreft.
We zijn idd niet altijd aanwezig. Helaas. Soms zijn we aanwezig en is het niet nodig en soms zijn we niet aanwezig en is het wel nodig. Maar wat is hiervan het probleem precies? SCH beweert iets en jij weerlegt dat. Prima toch? Waarom moet daar dan nog een modje bijkomen?quote:Wanneer mensen een conflict hebben (da's dus anders dan 'verschil van mening') over bijvoorbeeld de aard van discussieren, dan doe je daar als mod een uitspraak over vķķrdat het conflict persoonlijk wordt.
Gewoon even een heel simpel voorbeeldje, waar jullie allemaal van hebben kunnen meegenieten. SCH beweerde bijvoorbeeld glashard dat ik geweld tegen Wouter Bos zou goedkeuren. Ik ging daar tegenin, noemde dat een leugen, en zette het zelfs even in FB. En waar bleven de mods? In geen velden of wegen te bekennen. Een mod had even naar die posts in dat topic kunnen kijken en (m.i.) kunnen zeggen: "Kom op, SCH, DennisMoore keurt nergens geweld tegen Wouter Bos goed." Klaar. Uitspraak gedaan. Scheidsrechter gespeeld. Inhoudelijk. Maar nee... zoiets wordt op z'n beloop gelaten, zelfs in FB.
Als je in FB geen antwoord krijgt kan je ook mailen of een topic-report achterlaten. Er wordt nogwel eens geslowchat in FB waardoor e iets over het hoofd kunnen zien.quote:Nee, je had als mod gewoon op dat moment een inhoudelijke uitspraak moeten doen in een conflict dat persoonlijk aan het worden was.
Grappig dat je dit schrijft Sizzler want ik heb in het verleden een keer een poging in die richting gedaan omdat ik dat onderlinge gekift ook zat was. Het is namelijk wel persoonlijk en na die korte mailwisseling is het dat helemaal. Ik vond het een beetje kinderachtig worden en heb DennisMoore een mailtje geschreven met, als ik het me goed herinner, een tekst in de sfeer van: "kunnen we het onderling uitpraten of tot een soort van consensus komen want waar gaat het eigenlijk over - dan hoeven de andere users er niet steeds mee geconfronteerd te worden - en dat mijn ervaring is dat als je iets meer van elkaar weet, je soms heel anders tegenover elkaar aan gaat kijken". Het was geen poging tot verzoening want ik schat zo in dat we elkaar echt niet liggen maar dat hoeft op zich niet zoveel uit te maken - dan hoef je elkaar toch niet voortdurend in de haren te vliegen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:54 schreef sizzler het volgende:
Of je maakt er gewoon geen probleem van en probeert het zelf op te lossen. Als je denkt dat het persoonlijk wordt, mail SCH dan eens (als hij dat goed vind). Doe ik ook wel eens en dat werkt prima.
Ik ga geen oordeel geven wie er nu inhoudelijk gelijk heeft. Ben je gek.quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, er is helemaal geen oordeel over uitgesproken in FB. Wat misschien meer iets zegt over de moderatie...
Da's duidelijk!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:17 schreef Sidekick het volgende:
Na een lange pauze laait de vete weer op lijkt het, en het is wel weer op een punt dat het irritant is.
Nouja, dan hebben we een andere visie op moderatie.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:17 schreef Sidekick het volgende:
Ik ga geen oordeel geven wie er nu inhoudelijk gelijk heeft. Ben je gek.
Vaak post ik natuurlijk wel inhoudelijk mee als user, daarbij ook vanuit een voorbeeldfunctie proberend een discussie leuk te houden. Maar ik, en sizzler ook, kunnen niet altijd overal zijn om dat te doen. En daarbij gaan we niet elke user terecht wijzen die "fout" zit.
Wel wanneer je ook het bewaken van discussies als onderdeel zou zien van het modereren.quote:SCH dicht jou iets toe waar je het niet mee eens bent, en dat kan je dan ontkennen zoals je dat ook deed. Wil je dan dat ik als mod ingrijp om SCH terecht wijzen als die de discussie voortzet daarover?
Dat vind ik dan weer een luie benadering van je, het een inhoudelijke patstelling noemen. Vaak is objectief goed vast te stellen (onafhankelijk van de argumenten zelf), welke van de deelnemers goed discussieert, en welke niet. Maar daar gaat inderdaad wat tijd en moeite inzitten.quote:Waar het hier om gaat is dat jij weer begint over SCH de journalist, en SCH weer over DennisMoore de CDJA'er antwoordt zodra jullie inhoudelijk in een patstelling belanden en beiden het laatste woord willen hebben.
Tja. Gebrek aan discussietechnische moderatie, en het toelaten van trolls, vind ik dan weer irritant.quote:Jullie houden elkaar bezig. Na een lange pauze laait de vete weer op lijkt het, en het is wel weer op een punt dat het irritant is.
Welke andere users?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:11 schreef SCH het volgende:
Ik heb een pishekel aan de hautaine en kleinerende toon waarop hij mij en andere users aanspreekt. Ik vind hem arrogant, zuigerig en met stip de irritantse user hier omdat hij doortrapt en oprecht vals reageert - en sinds die korte mailwisseling doe ik weinig moeite hem te ontzien.
Zou het niet samen kunnen gaan? Én discussietechnisch modereren, én een leven buiten fok hebben?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:11 schreef Teerwater het volgende:
"Maar daar gaat inderdaad wat tijd en moeite inzitten."
Inderdaad, en waarom vraag je dat van de mods? Volgens mij hebben ze ook een leven buiten dit forum.
Maar m.i. (!) wel de taak om discussies in POL zuiver te houden, en users die zich daar niet aan houden er evt af te trappen.quote:Het is niet hun taak om jullie op te voeden.
Laten we dat beide maar eens gaan doen dan.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:08 schreef DennisMoore het volgende:
Och, stak je je hand maar 's in eigen boezem....
Als de vos de passie preekt...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:16 schreef SCH het volgende:
Laten we dat beide maar eens gaan doen dan.
Dat is het, en zo zie ik het ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wel wanneer je ook het bewaken van discussies als onderdeel zou zien van het modereren.
Ik ga niet de discussietechniek van user beoordelen. Domheid is toegestaan bijvoorbeeld. En er is enige vrijheid om "slecht" te discussieren.quote:[..]
Dat vind ik dan weer een luie benadering van je, het een inhoudelijke patstelling noemen. Vaak is objectief goed vast te stellen (onafhankelijk van de argumenten zelf), welke van de deelnemers goed discussieert, en welke niet. Maar daar gaat inderdaad wat tijd en moeite inzitten.
Users zijn verantwoordelijk voor hun eigen gedrag. Dat geldt ook voor jou.quote:[..]
Tja. Gebrek aan discussietechnische moderatie, en het toelaten van trolls, vind ik dan weer irritant.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is gewoon een regel - lees de regels liever eens![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Rutte is een echte liberaal, wat is er onliberaal aan hem? Hij wilde laatst nog de helft van de ARBO-regels wegdoen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens M. de Hond:
57% Zalm
29% van Aartsen
14% weet niet
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
In God we trust, of nee, ...dan kom je weer uit bij cda-ja-jippie-jippie-jee![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nou ja, voor de echte liberalen moet je eigenlijk bij D66 zijn (Brinkhorst bijv.)
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:01 schreef Hik het volgende:
Het gros van de genoemde zaken heeft meer met populisme dan liberalisme te maken...
En wat is er toch met die kerel zijn háár![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan zal ik er hier maar niet op ingaan
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat haar![]()
![]()
Zie je dat? ?????![]()
![]()
![]()
Zijn HAAR!!!
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
....En hij gaf z'n joint door.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij profileert zich als een Germaanse God.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Aan de achtergrond te zien heeft Wilders andere kamerleden goed weten weg te jagen met z'n kapsel.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:09 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
zie je dat nu voor het eerst ? ...![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:09 schreef pberends het volgende:
Wilders komt trouwens uit Venlo, Limburg. Maxime Verhagen en Bert Bakker komen daar ook vandaan![]()
![]()
En in Maakt de Partij voor de Dieren kans op een zetel? -2- sta je meteen klaar met een weekban van nu al twee maanden als iemand een verkiezingspostertje met Volkert post.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De as van het kwaad?
Waarom noem je dit topic dan "Manifest voor rechtsere koers VVD" als je zelf al aangeeft dat het topic eigenlijk gaat over de volgens jou onduidelijke koers van de VVD? Jij maakt van één klein argument het onderwerp zodat over het manifest niet meer gediscussieerd kan worden. Of heb jij veel inhoudelijke reacties gezien over dit manifest?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik geef een aantal voorbeelden ter onderbouwing dat de koers van de VVD onduidelijk is. Dit manifest is een nieuw voorbeeld hoe de koers van de VVD te discussie wordt gesteld (het uieindelijke doel van WIlders en Co).
Een aantal reacties zijn alsnog verwijderd. Ik plaatste eerst alleen een melding dat men op moest houden met die grappen en de ongein. Ik heb me eerst gefocust op de reacties na die mededeling, en doordat jij mij moest bezighouden, en met mijn internetverbinding die nu even aan de brakke kant is, kwam ik daar niet aan toe....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:38 schreef Tikorev-FP het volgende:
En in Maakt de Partij voor de Dieren kans op een zetel? -2- sta je meteen klaar met een weekban van nu al twee maanden als iemand een verkiezingspostertje met Volkert post.
Jij bent echt onbeschijvelijk hypocriet Sidekick
En dat wordt nog eens bevestigd doordat je deze post wel weer weghaalt en alle andere troep in deze draad gewoon laat staan.
Het gaat nu de goede kant op, doe je mee?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:45 schreef Tikorev-FP het volgende:
Of heb jij veel inhoudelijke reacties gezien over dit manifest?
De koers van de VVD na aanleding van het manifest is de hoofdzaak van het topic ja. En daarbij is er dus volop gelegenheid om te discussieren over de koers en ook inhoudelijk over het manifest.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:45 schreef Tikorev-FP het volgende:
en hoe zit het hiermee:
[..]
Waarom noem je dit topic dan "Manifest voor rechtsere koers VVD" als je zelf al aangeeft dat het topic eigenlijk gaat over de volgens jou onduidelijke koers van de VVD? Jij maakt van één klein argument het onderwerp zodat over het manifest niet meer gediscussieerd kan worden. Of heb jij veel inhoudelijke reacties gezien over dit manifest?
Maar waarschijnlijk had je dat zelf ook wel door gezien je tweede post...a
Het begin was ook niet zo slechtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat nu de goede kant op, doe je mee?![]()
Wat een bullshit, geef dan die reacties? Of dan tenminste de topics waarin ze staan.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Overigens heb jij geen ban gekregen na het posten van het Volkert-plaatje. Het constante gezeik daarna was de reden.
2 maanden?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:53 schreef Tikorev-FP het volgende:
[..]
Want ook al zou dat zo zijn waarom dan in godsnaam al twee maanden? Normaal is zoiets nooit meer dan 48 uur.
Meki is mijn vriend.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
'Hitler is een goede man'
'Hitler is goed'
Mag dat gewoon? Zo ja, dan ga ik hetzelfde zeggen over Baruch Goldstein.
Better you than mequote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Meki is mijn vriend.
Jij niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Nu even serieus, mag dat gewoon?
Dit is niet het juiste tijdstip voor al bij voorbaat mislukte grappen, Sidekickje.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij niet.
Meki wel.
Sue me.
Zolang meki niet oproept tot massamoord of racistische, ant-semitische meningen gaat spuien, dan is die domheid toegestaan, zoals jij ook de kant van Karadzic mag kiezen daardoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dit is niet het juiste tijdstip voor al bij voorbaat mislukte grappen, Sidekickje.
Ooh, nu mag ik het opeens ook, meneertje 1m60? Dus het volgende was een 'grap'? Bij dezen het verzoek om zulke 'grappen' beperkt te houden tot het SC-topic, als je geenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zolang meki niet oproept tot massamoord of racistische, ant-semitische meningen gaat spuien, dan is die domheid toegestaan, zoals jij ook de kant van Karadzic mag kiezen daardoor.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:45 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij niet.
Je hebt vast geen blinddoek nodig he?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 05:07 schreef RichardQuest het volgende:
Unbanned, en meteen gaan janken
Schiet me neer als ik ooit zo diep moge zinken :')
Ok.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:43 schreef Tarak het volgende:
Beste mods,
Zou die rotfoto die Schatje geplaatst heeft in Het Minister Rita Verdonk fantopic
weggehaald kunnen worden?
Ook geen kunst?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:34 schreef NewOrder het volgende:
niet aardig
Mijn opmerking welquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ook geen kunst?
Ik publiceer alleen maar gedichten op fok. Ze rijmen dan wel niet, maar dat hoeft niet bij gedichten.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:56 schreef sizzler het volgende:
Ook geen kunst?
Het is hier een discussieforum dus al je teksten worden in die context beoordeeld.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik publiceer alleen maar gedichten op fok. Ze rijmen dan wel niet, maar dat hoeft niet bij gedichten.
Beschouw elke post van mij als kunst.
Ga je dat nu iedere keer posten als SCH op mij of andersom reageert?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:08 schreef robh het volgende:
Gaan ze weer![]()
Hč toch.quote:Het regent hier trouwens flink. Net nu ik nog bandjes wou gaan kijken vanavond![]()
Nee, laatste keer vandaag.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ga je dat nu iedere keer posten als SCH op mij of andersom reageert?.
Een relatie moet je onderhouden, lieverd. Jaloers?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:08 schreef robh het volgende:
Gaan ze weer![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:34 schreef NewOrder het volgende:
niet aardig
Wat is het nut van een moderatietopic als er n.a.v. een tip toch niet gemodereerd wordt?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ook geen kunst?
Ja die collage van dictators uit het verleden is erg storend.quote:Op zondag 4 juli 2004 01:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Happy 4th of july America! (breedband aanbevolen)
Hier kan een slotje op. Geen aanzet tot discussie en enkel bash.
Maar wel allemaal door het land van de vrijheid in het zadel geholpen/ gehoudenquote:Op zondag 4 juli 2004 01:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja die collage van dictators uit het verleden is erg storend.
Nou nou, weer een typisch voorbeeld van hoe als liberaal vermomd extreem-rechts omgaat met iets dat het eigen morele gelijk doet wankelen :') .quote:Op zondag 4 juli 2004 01:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Happy 4th of july America! (breedband aanbevolen)
Hier kan een slotje op. Geen aanzet tot discussie en enkel bash.
Ik heb inmiddels al wat opmerkingen weggehaald.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:23 schreef NewOrder het volgende:
Wat is het nut van een moderatietopic als er n.a.v. een tip toch niet gemodereerd wordt?
en daarmee breng jij de vrijheid van meningsuiting in gevaar...quote:Op zondag 4 juli 2004 11:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al wat opmerkingen weggehaald.
Dijkstal heeft geen vrijheid van meningsuiting?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:46 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
en daarmee breng jij de vrijheid van meningsuiting in gevaar...
Dijkstal moet wat mij betreft echt zijn muil houden..hij heeft de VVD grote schade toegebracht![]()
tief op stront hoop..quote:Op zondag 4 juli 2004 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dijkstal heeft geen vrijheid van meningsuiting?
Doe ff normaal.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:50 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
tief op stront hoop..![]()
moet jij zeggen.. relkloon..quote:Op zondag 4 juli 2004 13:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Doe ff normaal.
Ik ben geen kloonquote:Op zondag 4 juli 2004 13:54 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
moet jij zeggen.. relkloon..![]()
Dat doet ie in al zijn posts, kijk maar eens na. Maar irritant is het wel.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. En waarom begin je altijd direct te schelden als ik iets post? Dat doe ik toch ook niet?
ik reageer op sizzler.. jij zuigt alleen maar..quote:Op zondag 4 juli 2004 13:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. En waarom begin je altijd direct te schelden als ik iets post? Dat doe ik toch ook niet?
en de grootste kwal van Fok relt even mee... doeiiiiiiquote:Op zondag 4 juli 2004 13:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doet ie in al zijn posts, kijk maar eens na. Maar irritant is het wel.
En Sizzler reageerde op NewOrder. Ik zie niet in waarom jij er wel je mening over mag geven en ik niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:59 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
ik reageer op sizzler.. jij zuigt alleen maar..![]()
er is een post van mij volledig verwijderd .. dan ben ik pissig omdat ik blijkbaar mijn mening hier niet ongecensureerd kan geven.. of misschien is mijn woordgebruik 'grote linkse teringmuil 'iets te veel voor de gevoelige linkse Fok oortjes... ik zie het als kunst, een uiting zeg maar.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En Sizzler reageerde op NewOrder. Ik zie niet in waarom jij er wel je mening over mag geven en ik niet.
er is geen ruzie.. alleen verschil van inzicht ..quote:Op zondag 4 juli 2004 14:07 schreef schatje het volgende:
En dit geruzie kan niet via de MSN ofzo??
valt niet onder normale omgangsvormen. En een doel bereik je er ook niet mee. Vind je het vreemd als ik me er aan erger door jou (niet voor de eerste keer) zo bejegend te worden?quote:tief op stront hoop..![]()
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt mijn MSN aan KoosVoos te gevenquote:Op zondag 4 juli 2004 14:07 schreef schatje het volgende:
En dit geruzie kan niet via de MSN ofzo??
heeft ook weinig zin.. ik gebruik die microsoft shit nietquote:Op zondag 4 juli 2004 14:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt mijn MSN aan KoosVoos te geven
Een scheld-post voegt weinig aan een discussie toe. Die raptekst daarentegen is juist het onderwerp van de discussie. Dat is het verschil. Je bijdrages zijn meer dan welkom maar graag wel wat meer inhoud dan alleen gescheld.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:05 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
er is een post van mij volledig verwijderd .. dan ben ik pissig omdat ik blijkbaar mijn mening hier niet ongecensureerd kan geven.. of misschien is mijn woordgebruik 'grote linkse teringmuil 'iets te veel voor de gevoelige linkse Fok oortjes... ik zie het als kunst, een uiting zeg maar.
aan de andere kant mag een raptekst over HA wel over heel Fok worden uitgesmeerd..
Voor normale omgangsvormen moet je niet op Fok zijn.....quote:Op zondag 4 juli 2004 14:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Prima, mag je best op reageren. Maar een post als
[..]
valt niet onder normale omgangsvormen. En een doel bereik je er ook niet mee. Vind je het vreemd als ik me er aan erger door jou (niet voor de eerste keer) zo bejegend te worden?
Ik weet niet waar jouw post over ging, maar ik reageerde hier n.a.v. ongewenst gedrag van lionsguy18. Het stoort mij nl. dat sommige mensen zich verlagen tot schelden (op elkaar) in een discussie. Het is toch een kleine moeite om met enig respect voor elkaar te discussiëren.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:05 schreef Koos Voos het volgende:
er is een post van mij volledig verwijderd .. dan ben ik pissig omdat ik blijkbaar mijn mening hier niet ongecensureerd kan geven.. of misschien is mijn woordgebruik 'grote linkse teringmuil 'iets te veel voor de gevoelige linkse Fok oortjes... ik zie het als kunst, een uiting zeg maar.
Koos Voos heeft geen vrijheid van meningsuiting, mag hij niet vinden dat Dijkstal zijn muil moet houden?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dijkstal heeft geen vrijheid van meningsuiting?
De wat voor praat?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:49 schreef du_ke het volgende:
Overigens neemt de racisitische praat hier de laatste tijd wel weer hand over hand toe.
Echt racistische praat, of gewoon kritiek op de islam waarvanj denkt dat die wordt geleverd omdat de aanhangers vd islam niet blank zijn?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:49 schreef du_ke het volgende:
Overigens neemt de racisitische praat hier de laatste tijd wel weer hand over hand toe.
De raszzzziszzziszzche praat.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De wat voor praat?.
Het leuke van kritiek is dat de afgever daarvan tot doelstelling heeft de situatie te verbeteren. Nou ben ik niet echt van mening dat de mensen die hier "kritiek" leveren op de Islam dat voor ogen hebben, jij wel ? Voor mij valt onder het kopje racisme ook haat tegen marokkanen, turken en islamieten. Beetje onzinnig om steeds nieuwe termen te gaan bedenken voor dezelfde inhoud.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Echt racistische praat, of gewoon kritiek op de islam waarvanj denkt dat die wordt geleverd omdat de aanhangers vd islam niet blank zijn?.
Ik heb ook nooit beweerd dat de heer Voos dat niet mag vinden.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Koos Voos heeft geen vrijheid van meningsuiting, mag hij niet vinden dat Dijkstal zijn muil moet houden?
Yep.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Het leuke van kritiek is dat de afgever daarvan tot doelstelling heeft de situatie te verbeteren. Nou ben ik niet echt van mening dat de mensen die hier "kritiek" leveren op de Islam dat voor ogen hebben, jij wel ? Voor mij valt onder het kopje racisme ook haat tegen marokkanen, turken en islamieten. Beetje onzinnig om steeds nieuwe termen te gaan bedenken voor dezelfde inhoud.
Ik vind niet dat het telkens gaat om dezelfde inhoud. Als mensen een hekel hebben aan ALLE Turken en Marokkanen, kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dat je ze racistisch noemt, maar als ze een hekel hebben aan de islam? Allereerst betekent dat niet automatisch dat je ook een hekel hebt aan alle moslims, gematigde en liberale moslims: niets mis mee. Ten tweede gaat het bij de islam om een geloofsgroep en niet om een groep uit een bepaald land. Daar mag je volgens mij vrijelijk kritiek op uiten, net zoals vrije kritiek op het christendom toegestaan is en zeker nooit racistisch wordt genoemd.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Het leuke van kritiek is dat de afgever daarvan tot doelstelling heeft de situatie te verbeteren. Nou ben ik niet echt van mening dat de mensen die hier "kritiek" leveren op de Islam dat voor ogen hebben, jij wel ? Voor mij valt onder het kopje racisme ook haat tegen marokkanen, turken en islamieten. Beetje onzinnig om steeds nieuwe termen te gaan bedenken voor dezelfde inhoud.
Daarmee vervuil je dus de definitie van racisme... En dat lijkt me niet nuttig, in tegendeel.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:55 schreef gelly het volgende:
Voor mij valt onder het kopje racisme ook haat tegen marokkanen, turken en islamieten. Beetje onzinnig om steeds nieuwe termen te gaan bedenken voor dezelfde inhoud.
Jaquote:Op zondag 4 juli 2004 18:04 schreef SCH het volgende:
Het is salonracisme en dat schijnt te mogen
Een hekel hebben aan fundamentalistische stromingen en aan overlast veroorzakende jongeren, zoals DM beschrijft, is ook salonracisme?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:06 schreef SCH het volgende:
Salonracisme dus
Het is een manier om de boodschap iets subtieler te verpakken.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan fundamentalistische stromingen en aan overlast veroorzakende jongeren, zoals DM beschrijft, is ook salonracisme?.
Bleef het daar maar bij. Het is gewoon een leuk jasje voor dezelfde inhoud.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Een hekel hebben aan fundamentalistische stromingen en aan overlast veroorzakende jongeren, zoals DM beschrijft, is ook salonracisme?.
Waarmee je mij dus eigenlijk voor leugenaar uitmaakt, en mijn motieven in twijfel trekt.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:07 schreef du_ke het volgende:
Het is een manier om de boodschap iets subtieler te verpakken.
Welke 'zelfde' inhoud heb je het over?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Bleef het daar maar bij. Het is gewoon een leuk jasje voor dezelfde inhoud.
Gewoon op basis van de posts. Iedereen kan hier lezen hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarmee je mij dus eigenlijk voor leugenaar uitmaakt, en mijn motieven in twijfel trekt.
Op basis waarvan, dat mag Joost weten. Maar laag bij de grond is het wel van je.
Racist!quote:Op zondag 4 juli 2004 18:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarmee je mij dus eigenlijk voor leugenaar uitmaakt, en mijn motieven in twijfel trekt.
Op basis waarvan, dat mag Joost weten.
Het stelselmatig de grond intrappen van een bepaalde groepering puur vanwege het feit dat die mensen zijn wie ze zijn, komt op het zelfde neer. Maak er geen taalspelletje van. Een homofoob is ook geen racist maar wel net zo kwalijk. Jij hebt dat met de islam, en je noemt dat kritiek.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Welke 'zelfde' inhoud heb je het over?
Ja, en dat jij graag mensen in de racisme-hoek trapt, dan is iedereen gewend van je.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:10 schreef SCH het volgende:
Gewoon op basis van de posts. Iedereen kan hier lezen hoor
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, en dat jij graag mensen in de racisme-hoek trapt, dan is iedereen gewend van je.
Da's ook een van de redenen waarom ik nogal van je walg, en waarom je van mij ook heel diep in de stront mag zakken (tot aan je neus, want dood hoef je niet).
Achja, van SCH wist ik al dat hij mensen graag racist noemt. Maar van du_ke was het me eigenlijk toch nieuw.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Racist!.
Omdat je een hekel hebt aan fundamentalistische moslims en overlast veroorzakende jongeren. Dat heb je natuurlijk alleen maar, omdat je een hekel hebt aan donkere mensen, he, he, he?
Ik heb een hekel aan die nichten die op Gay Pride-parades homo's een slechte naam geven, net zoals ik een hekel heb aan de rovende Marokkanen die de Marokkanen een slechte naam geven. Ben ik nu ook een homofoob?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Het stelselmatig de grond intrappen van een bepaalde groepering puur vanwege het feit dat die mensen zijn wie ze zijn, komt op het zelfde neer. Maak er geen taalspelletje van. Een homofoob is ook geen racist maar wel net zo kwalijk.
Ach, toen du_ke zei dat ik een hekel heb aan moslims vanwege hun huidskleur wist ik dat ook weer.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achja, van SCH wist ik al dat hij mensen graag racist noemt. Maar van du_ke was het me eigenlijk toch nieuw.
Je zou ook eens naar jezelf kunnen kijken, geldt ook voor Dora, in plaats van meteen de boodschapper te onthoofden.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achja, van SCH wist ik al dat hij mensen graag racist noemt. Maar van du_ke was het me eigenlijk toch nieuw.
Schattigquote:Op zondag 4 juli 2004 18:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
en waarom je van mij ook heel diep in de stront mag zakken (tot aan je neus, want dood hoef je niet).
Deels.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan die nichten die op Gay Pride-parades homo's een slechte naam geven, net zoals ik een hekel heb aan de rovende Marokkanen die de Marokkanen een slechte naam geven. Ben ik nu ook een homofoob?
Ik kijk naar mezelf. Heb alleen een hekel aan fundi-moslims en crimi-allochjes. Is dat genoeg reden om iemand racist te noemen?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zou ook eens naar jezelf kunnen kijken, geldt ook voor Dora, in plaats van meteen de boodschapper te onthoofden.
Volgens SCH en blijkbaar ook du_ke wel.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik kijk naar mezelf. Heb alleen een hekel aan fundi-moslims en crimi-allochjes. Is dat genoeg reden om iemand racist te noemen?
Nee, misschien ging het ook wel niet over jou? Je hebt geen hekel aan crimi-autootjes en fundi-christenen?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik kijk naar mezelf. Heb alleen een hekel aan fundi-moslims en crimi-allochjes. Is dat genoeg reden om iemand racist te noemen?
Het ging niet direct om jou. Maar ik las eveneen paar topics door en het FP niveau van omgaan met buitenlanders was weer niet van de lucht.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, over wie ging het dan wel?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:17 schreef SCH het volgende:
Nee, misschien ging het ook wel niet over jou?
Wel degelijk. Alleen om te benadrukken dat ik geen hekel heb aan alle moslims/allochjes zeg ik dat ik alleen een hekel heb aan de fundamentalistische moslims en criminele allochjes. Als iemand mij beschuldigt van het hebben ve hekel aan ALLE autochtonen en gristenen, zeg ik ook dat ik alleen een hekel heb aan de crimi-autochtonen en fundi-gristenen. Duidelijk genoeg zo, of ben ik nog steeds een verderfelijke racist?quote:Je hebt geen hekel aan crimi-autootjes en fundi-christenen?
Ben je echt zo naīef ?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarmee vervuil je dus de definitie van racisme... En dat lijkt me niet nuttig, in tegendeel.
'Men' zal over het algemeen weinig hebben tegen allochtonen, maar wel tegen (schijnbaar) criminele en/of overlast veroorzakende jongeren. Zo zal 'men' ook weinig hebben tegen de islam als religie, maar wel tegen de fundamentalistische stromingen daarbinnen.
Welke topics waren dat?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het ging niet direct om jou. Maar ik las eveneen paar topics door en het FP niveau van omgaan met buitenlanders was weer niet van de lucht.
Dit zegt veel over jou.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
Waarmee ze zich als discussiepartner onmiddelijk disqualificeren natuurlijk.
Nou uit je praat lijken soms ook iets andere zaken naar boven te komenquote:Op zondag 4 juli 2004 18:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen partij zou kiezen in DM-SCH-discussies?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dit zegt veel over jou.
Ja heel snel he, als deze een hekel heeft aan joden of homo's, als deze zelfmoordaanslagen op burgers goedkeurt/goedpraat, als deze voor de sjaria is. Goh, stomme Dora, daar kunnen die muzelmannen zich toch nooit aan houden?quote:Op zondag 4 juli 2004 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
En je noemt al erg snel iemand fundimoslim.
o.a. het ali diss topic.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Welke topics waren dat?
Volgens jou spoort geen enkele moslim omdat ze een pedofiel aanhangen, dus hoe kun je dan zeggen dat je slechts kritiek op de Islam hebt ? Je verafschuwt de Islam, dus doe niet zo hypocriet over liberale moslims en andere gelovigen. Je bent minstens zo intolerant als de eerste de beste fundi.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja heel snel he, als deze een hekel heeft aan joden of homo's, als deze zelfmoordaanslagen op burgers goedkeurt/goedpraat, als deze voor de sjaria is. Goh, stomme Dora, daar kunnen die muzelmannen zich toch nooit aan houden?.
Kom op Dora, ik zie jou alleen maar de islam beschimpen en moslims belachelijk maken - zonde onderscheid tussen fundi's en liberalen. In jouw posts bestaan er geen liberale moslims, alleen als we het er op deze manier in FB over gaan hebben, dan maak je ineens die nuance. De rest van jouw posts is 1 grote aanklacht tegen de islam en dan zeg je hier af en toe: ik bedoel alleen de slechte. Blijkbaar komt het zo over, doe er je voordeel mee. Ik vind je geen racist trouwens, alleen bijna net zo fundamentalistisch als hetgene waartegen je ageert.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja heel snel he, als deze een hekel heeft aan joden of homo's, als deze zelfmoordaanslagen op burgers goedkeurt/goedpraat, als deze voor de sjaria is. Goh, stomme Dora, daar kunnen die muzelmannen zich toch nooit aan houden?.
Na zijn "zak maar in de stront" en nu deze elitaire post vond ik het wel even nodig ja.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen partij zou kiezen in DM-SCH-discussies?.
Dat heb ik NOOIT gezegd. Misschien in een verhitte discussie met een fundi-moslim, wat kunnen die het bloed onder mijn nagels vandaan halen en me overhalen tot het doen van extreme uitspraken.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:25 schreef gelly het volgende:
Volgens jou spoort geen enkele moslim omdat ze een pedofiel aanhangen,
Ik zie niet in waarom ik een liberale moslim zou moeten verafschuwen, als zijn geloof persoonlijk is.quote:dus hoe kun je dan zeggen dat je slechts kritiek op de Islam hebt ? Je verafschuwt de Islam, dus doe niet zo hypocriet over liberale moslims en andere gelovigen.
- Ik dood niemandquote:Je bent minstens zo intolerant als de eerste de beste fundi.
Oh, oke.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Na zijn "zak maar in de stront" en nu deze elitaire post vond ik het wel even nodig ja.
Geheel naar wens van DM overigens, wat ik ook erkende wat nodig zou kunnen zijn om de irritante discussie tussen te beeindigen.
Bij deze.
Het zegt inderdaad over mij dat ik niet door discussiepartners voor racist uitgemaakt wens te worden.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:20 schreef Sidekick het volgende:
Dit zegt veel over jou.
Prima idee. Ik zei al, deze discussie is niet echt voor FB.quote:Kunnen jullie niet een topic openen over de definitie van racisme etc?
Overigens heb ik jou geen racist genoemd, ik vind je alleen tamelijk naīef als je denkt dat het gros van de Islam criticasters dat niet zijn. Het grootste deel heeft gewoon een hekel aan alles wat marokkaans, turks of moslim is. Helaas.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het zegt inderdaad over mij dat ik niet door discussiepartners voor racist uitgemaakt wens te worden.
Dat valt onder het kopje 'het gros is niet bijster slim en geeft te makkelijk toe aan oppervlakkige vooroordelen'. Op zich niets nieuws, en van alle tijden en (politieke) stromingen.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:37 schreef gelly het volgende:
Overigens heb ik jou geen racist genoemd, ik vind je alleen tamelijk naīef als je denkt dat het gros van de Islam criticasters dat niet zijn. Het grootste deel heeft gewoon een hekel aan alles wat marokkaans, turks of moslim is. Helaas.
Nah, ik weet dat du_ke kritiek op de islam ziet als racisme, omdat de gemidddelde moslim donker is. Ja, dan voel ik me wel aangesproken, ja.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:40 schreef SCH het volgende:
Het is toch vooral een kwestie van: wie de schoen past trekke hem aan. Er werd niemand persoonlijk aangesproken door du_ke maar blijkbaar voelen sommigen zich aangesproken.
Je hebt het steeds over kritiek maar heb je wel in de gaten wat de lijn van je posts is? Het is echt veel meer dan kritiek.quote:Op zondag 4 juli 2004 18:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nah, ik weet dat du_ke kritiek op de islam ziet als racisme, omdat de gemidddelde moslim donker is. Ja, dan voel ik me wel aangesproken, ja.
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
. Alleen om te benadrukken dat ik geen hekel heb aan alle moslims/allochjes zeg ik dat ik alleen een hekel heb aan de fundamentalistische moslims en criminele allochjes.
quote:Op zondag 4 juli 2004 18:16 schreef Tuana het volgende:
Volgens CBS Statline zijn er 341.400 Turken in Nederland (2003)
[Deel 364]Frankrijk wel tot vriend maar niet tot buurquote:Op zondag 4 juli 2004 18:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
En dat zijn er 341.399 teveel.
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je over 20 jaar dement aan je einde komt. een voorbeeld gaat nemen aanReagan
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dat is tegen die tijd ook al verboden.
''My fellow Hollanders, I have just signed legislation that will outlaw Frisia forever. We begin bombing in five minutes.''
Jezus Christus, zo'n losse opmerking neem je toch niet serieus?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:05 schreef Bluesdude het volgende:
[Deel 364]Frankrijk wel tot vriend maar niet tot buur
Dora liegt ...
Al een onderonsje gehad met Michiel Smit, Dora... je fundamentalistische broeder ?
Of lieg je ook tegen jezelf dat je niet zķ ben?
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jezus Christus, zo'n losse opmerking neem je toch niet serieus?
haha..ja hoor het smoesje als je met quote betrapt wordt : het was maar een grapje ....quote:Op zondag 4 juli 2004 19:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Homofoob.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
.
Kom uit die stinkende closet
Ik zou hem niet maken en velen met mij niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dit is linkse Telegraaf-praat. Bovendien stond er boven het oorspronkelijke bericht van Dora eenquote:Op zondag 4 juli 2004 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou hem niet maken en velen met mij niet.
, wat nu niet blijkt. (Over Telegraaf gesproken.)
Stinkend?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kom uit die stinkende closet..
Drogredenering.quote:Op zondag 4 juli 2004 19:54 schreef SCH het volgende:
...en velen met mij niet.
quote:Op zondag 4 juli 2004 19:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
haha..ja hoor het smoesje als je met quote betrapt wordt : het was maar een grapje ....
Als het bv Sidekick was die het schreef..dan is het duidelijk dat hij een cynische grap maakt al dan niet geslaagd.
Kom uit die stinkende closet..je bent een islamietenhater..achter een vernisje burgermansfatsoen.
Een opmerking van Dora in de slowchat met eenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 08:48 schreef SCH het volgende:
Nog argumenten sjun?
Bluesdude reageert op de lijn van een discussie, als je het niet met hem eens bent dan zou je daar wellicht argumenten voor aan kunnen dragen (je weet wel, in de traditie van de VN en de Volkskrant) in plaats van een paar loze smileys te plaatsen.
De conclusie dat Dora een islamietenhater is, komt toch niet uit de lucht vallen???
-icon neem ik niet serieus. | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |