abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20150174
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:49 schreef Raybam het volgende:

[..]

Ik lees het zoals het er staat. Je doet alsof je een geemancipeerde Europeaan bent.
Ben ik ook, jij niet?
Allah Al Watan Al Malik
pi_20150206
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:50 schreef Raybam het volgende:

[..]

Trouwens, waarom ga jij er al vanuit dat ik een Turk ben? Iemand die de lidmaatschap van Turkije verdedigt is dus meteen een nationalistische Turk?
Ik kan dat aan iemands postgedrag zien (in iedergeval Turkse binding), en dat je nationalistisch bent is te zien aan het feit dat je zo defensief reageert (alsof je leven ervan afhangt).
Allah Al Watan Al Malik
pi_20150263
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Oud nieuws.

Wel een achterlijke foto overigens.
van gisteren...
pi_20150354
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:57 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

van gisteren...
voor jou blijkbaar wel.
pi_20150504
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 13:00 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

voor jou blijkbaar wel.
http://www.turkishpress.com/turkishpress/news.asp?ID=21525

voor jou niet.. ? of lees je de Turkse krant in het thee huis....
pi_20150622
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 13:05 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

http://www.turkishpress.com/turkishpress/news.asp?ID=21525

voor jou niet.. ? of lees je de Turkse krant in het thee huis....
De inhoud is oud nieuws. Turkije dreigt al langer met hetzelfde. En nee, ik krijg de turkse krant gewoon elke dag thuis. Daarvoor hoef ik niet naar het theehuis.
  donderdag 24 juni 2004 @ 15:34:14 #57
98209 Raybam
Goodfellow
pi_20154414
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ben ik ook, jij niet?
Nee, ik niet.
Als een hamer je enige gereedschap is, lijkt elk probleem op een spijker.
  donderdag 24 juni 2004 @ 15:34:49 #58
98209 Raybam
Goodfellow
pi_20154432
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan dat aan iemands postgedrag zien (in iedergeval Turkse binding), en dat je nationalistisch bent is te zien aan het feit dat je zo defensief reageert (alsof je leven ervan afhangt).
En nee, ik ben geen Turk. Je zit er weer naast.
Als een hamer je enige gereedschap is, lijkt elk probleem op een spijker.
pi_20156741
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 12:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zal ik anders een halve maan op me shirt dragen?
Wat is dit nou voor reactie? een nep marokaan die de lidmaatschap van turkije niet kan verdragen?
Heheh zo een had ik nog nooit gezien...hehehe triest!
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_20158295

ANKARA(CNN) - Three people were killed and at least 16 wounded Thursday when a bomb exploded on a bus as it approached Istanbul University Hospital, authorities say.

Shortly after the attacks, the U.S. and British governments warned their citizens to defer non-essential travel to Turkey for fear of further blasts.
pi_20158339
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 17:19 schreef Adnan het volgende:

[..]

Zal ik anders een halve maan op me shirt dragen?
Wat is dit nou voor reactie? een nep marokaan die de lidmaatschap van turkije niet kan verdragen?
Heheh zo een had ik nog nooit gezien...hehehe triest!
Oh nee, ik wil zelfs dat Turkije lid wordt. Dat staat helemaal los hiervan, ik reageer op hem. Bovendien wat lul je "nep marokkaan" (let op spelling), kan je er niet tegen als iemand kritisch is ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_20158780
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 18:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh nee, ik wil zelfs dat Turkije lid wordt. Dat staat helemaal los hiervan, ik reageer op hem. Bovendien wat lul je "nep marokkaan" (let op spelling), kan je er niet tegen als iemand kritisch is ofzo?
Kritisch over zijn nationalisme? of kritisch over Turkije?
Overigens kan ik wel tegen kritiek, maar jij beweerde dat je aan het bericht wat iemand post kunt zien of iemand een turk is of niet..Nou hehe daar kan ik dus niet tegen..hehe en ja dat is triest...en ja hehe en een MARROKAAN die
quote:
wat lul je "nep marokkaan" (let op spelling)
zegt hehe vind ik nep
Aakab account overleden...Adnan account herrezen
pi_20159194
Turkije mag nooit en tenimmer bij de EU. Dit is werkelijk een gevaar. Dat blijkt wel weer uit deze uitspraak:

"De minaretten zijn onze bajonetten, de koepels onze helmen, de moskeeen onze kazernes en de gelovigen onze soldaten" - Recep Tayyip Erdogan, Leider van de Islamitische partij AKP, die de meerderheid in het Turkse parlement heeft.

En van de voorstanders van de toetreding van Turkije, wil ik weleens weten wat voor voordelen er voor mij aan zitten. Niks, alleen maar nadelen.
Rotterdam
pi_20159298
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:22 schreef DarkSoulNR het volgende:

"De minaretten zijn onze bajonetten, de koepels onze helmen, de moskeeen onze kazernes en de gelovigen onze soldaten" - Recep Tayyip Erdogan, Leider van de Islamitische partij AKP, die de meerderheid in het Turkse parlement heeft.
Ja hoor, daar gaan we weer.
pi_20159470
Nou, waarom moet Turkije bij de EU volgens jou?
Rotterdam
pi_20162877
Als je de OP leest dan kom je er waarschijnlijk direct achter dat er nog een paar topic's voorafgaande aan dit topic zijn geweest. Ga het maar eens bericht voor bericht allemaal lezen.
Het is niet meer te doen om 4000 x PER topic uit te leggen hoe of wat.
pi_20163176
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:22 schreef DarkSoulNR het volgende:
Turkije mag nooit en tenimmer bij de EU. Dit is werkelijk een gevaar. Dat blijkt wel weer uit deze uitspraak:

En van de voorstanders van de toetreding van Turkije, wil ik weleens weten wat voor voordelen er voor mij aan zitten. Niks, alleen maar nadelen.
Netwerk Recent interview met premier Erdogan die sprak over: gedicht geschreven ten tijde van ontstaan republiek. Gewraakte strofen door Erdogan geciteerd in die delen van Turkije waar dit gedicht bijzonder van toepassing was. Naar ik meende te verstaan, begin jaren negentig vorige eeuw. De premier gaf aan dat de NAVO - top veilig in zijn land kan worden gehouden. Over terreur zei hij dat dit een ongrijpbaar. niet te voorkomen. fenomeen is. Niemand is er veilig voor. Zélfs het ultra beveiligde Pentagon [VS] niet. Erdogan verzekert met nadruk dat Islam en democratie heel goed samengaan. Zeker in een, op westerse leest geschoeide, democratie waar scheiding van Kerk en Staat. Hierop aansluitend stipuleerde de premier de democratische vorderingen onder zijn bewind bereikt. [einde samenvatting]

Turkije speelt als scharnierpunt tussen Oost en West een bemiddelende rol.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_20171750
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 19:36 schreef DarkSoulNR het volgende:
Nou, waarom moet Turkije bij de EU volgens jou?
DarkSoulNeoRacist? Wiens kloon ben jij nu weer?
pi_20172371
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 09:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

als jij nu eens eerst vertel wiens kloon jij bent... ik heb een vermoeden
pi_20172602
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 09:53 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

als jij nu eens eerst vertel wiens kloon jij bent... ik heb een vermoeden
Gezien mijn registratiedatum gok ik op niemands kloon. Dat heb ik niet nodig. Klonen zijn imo voor zwakzinnigen. Maar ik blijf wel benieuwd naar je vermoeden.
pi_20173304
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 09:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Euhmmm waar slaat dit op?

*Edit: Overigens wacht ik nog steeds op een antwoord waarom Turkije WEL moet bij de EU.
Rotterdam
pi_20173413
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:36 schreef DarkSoulNR het volgende:

[..]

Euhmmm waar slaat dit op?

*Edit: Overigens wacht ik nog steeds op een antwoord waarom Turkije WEL moet bij de EU.
Waar staat NR in je naam dan wel voor

*Edit* De antwoorden zijn al meerdere malan langsgekomen. Niemand gaat het nogmaals voor je uitkauwen. Doe zelf eens wat moeite. Je lijkt wel een antilliaan.
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2004 @ 10:41:35 #73
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_20173443
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Doe zelf eens wat moeite. Je lijkt wel een antilliaan.
En deze opmerking is niet racistisch?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_20173651
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 10:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

En deze opmerking is niet racistisch?
Nee, slechts generaliserend.
pi_20173655
quote:
Waar staat NR in je naam dan wel voor
Tip: zie mijn avater.
quote:
De antwoorden zijn al meerdere malan langsgekomen. Niemand gaat het nogmaals voor je uitkauwen. Doe zelf eens wat moeite. Je lijkt wel een antilliaan.
Racist!
Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')