voorspelbaar. racistje.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, nog steeds geen belletje.
Dan kan het waar zijn, tenzij ik anders bewijs. Ik heb nog geen bewijzen van jou gezien dat God niet bestaat.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik suggereer dat jij een cryptonicht bent.
Wat in jouw ogen onschuldige mensen zijn hoeven niet onschuldige mensen te zijn in de ogen van 'God' of wie dan ook.quote:Ik zeg niet dat het onmogelijk is, toch zie ik ook geen signalen dat er wel een God is. Er sterven teveel onschuldige mensen, als er een God is, dan is het een klootzak.
Zwaktebod. Je insinueert iets. Je kunt niets aantonen. Dát maakt jou voorspelbaar. En wat jou een semi-racist maakt, is ook iedereen al bekend.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
voorspelbaar. racistje.
Ik vind het wel komischquote:Op maandag 28 juni 2004 13:25 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ah! Jij ook al... Ik negeer het gewoon. Het scheelt me enorm veel ergenis heb ik gemerkt
Jij hebt nog niet bewezen dat die wel bestaat.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:29 schreef RichardQuest het volgende:
Dan kan het waar zijn, tenzij ik anders bewijs. Ik heb nog geen bewijzen van jou gezien dat God niet bestaat.
quote:Wat in jouw ogen onschuldige mensen zijn hoeven niet onschuldige mensen te zijn in de ogen van 'God' of wie dan ook.
Koerden, Antillianen, Armenen, homo's. Doe niet alsof je van niks weet, stronthoop.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Zwaktebod. Je insinueert iets. Je kunt niets aantonen. Dát maakt jou voorspelbaar. En wat jou een semi-racist maakt, is ook iedereen al bekend.
Nee, ik claim dan ook niet het hij wel of niet bestaat. Jij claimt echter wel dat 'ie niet bestaat, dan wens ik toch enig bewijs.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet bewezen dat die wel bestaat.
Ja? Kan toch dat die niet onschuldig zijn/worden? Ik weet het niet, dat zeg ik toch.quote::') Kinderen. OMG.![]()
Geen van allen is een ras, dus waar je 'racist' op baseertquote:Op maandag 28 juni 2004 13:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Koerden, Antillianen, Armenen, homo's. Doe niet alsof je van niks weet, stronthoop.
Ik zie, hoor, voel, ruik, hoor, proef niks. Geen God. Klaar.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, ik claim dan ook niet het hij wel of niet bestaat. Jij claimt echter wel dat 'ie niet bestaat, dan wens ik toch enig bewijs.
Ja, een dooie baby. Kutbabies, moeten dood. Ze maken zich schuldig aan poepluiers.quote:Ja? Kan toch dat die niet onschuldig zijn/worden?
Wat zou het nut dan zijn voor het leven op aarde als dat bewijs er zou zijn? Er zijn tal van aanwijzingen dat er een God bestaat. Mensen als jij zijn daar vaak blind voor. Ze nemen alles maar aan. "Alles zal wel uit zichzelf zijn ontstaan". De gemakzuchtige houding dus. Dit resulteert automatisch weer in een egocentrische houding, want er is niemand waar je rekening mee moet houden.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet bewezen dat die wel bestaat.
[..]
Aha, geen ras.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geen van allen is een ras, dus waar je 'racist' op baseert
Wat is er mis met koerden, antillianen, armenen en homo's? Het zijn allemaal mensen.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Koerden, Antillianen, Armenen, homo's. Doe niet alsof je van niks weet, stronthoop.
Ja joh, leef jij lekker voor je God, doe ik dat voor mijn naasten. Vind ik toch belangrijker.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat zou het nut dan zijn voor het leven op aarde als dat bewijs er zou zijn? Er zijn tal van aanwijzingen dat er een God bestaat. Mensen als jij zijn daar vaak blind voor. Ze nemen alles maar aan. "Alles zal wel uit zichzelf zijn ontstaan". De gemakzuchtige houding dus. Dit resulteert automatisch weer in een egocentrische houding, want er is niemand waar je rekening mee moet houden.
Fijn leven heb je dan, als je geen doel hebt. Je wordt geboren, je slooft je uit om je zoveelste Audi of BMW aan te schaffen. Je slooft je nog meer uit om een nog grotere auto te kopen en uiteindelijk ga je dood. Wat heb jij dan in je leven bereikt voor de mensheid? Je leefde enkel voor jezelf en de rest had pech.
Oh ja? De aarde bestaat toch? Die zie, hoor, voel, hoor, ruik en proef jij. Weet jij hoe die ontstaan is? Je gaat waarschijnlijk oerknal zeggen...weet jij hoe die oerknal ontstaan is?quote:Op maandag 28 juni 2004 13:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zie, hoor, voel, ruik, hoor, proef niks. Geen God. Klaar.
Ik weet de reden niet, daarom sluit ik het niet uit.quote:Ja, een dooie baby. Kutbabies, moeten dood. Ze maken zich schuldig aan poepluiers.![]()
Ja, was een laatste adem van Allah, toen ging die dood. De zon zal uiteindelijk alles afmaken en ook zelf uitgaan.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:38 schreef RichardQuest het volgende:
Oh ja? De aarde bestaat toch? Die zie, hoor, voel, hoor, ruik en proef jij. Weet jij hoe die ontstaan is? Je gaat waarschijnlijk oerknal zeggen...weet jij hoe die oerknal ontstaan is?
Ik leef juist voor mijn naasten. Jou zal het worst wezen wat een armoedzaaier in Afrika doet. Voor jou part gaat hij dood aan honger. Zolang jij en je directe familie er maar geen last van hebben. Díe arrogantie en dát egoïsme bedoel ik juist.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja joh, leef jij lekker voor je God, doe ik dat voor mijn naasten. Vind ik toch belangrijker.
Je hebt geen antwoord, toch sluit je iets uitquote:Op maandag 28 juni 2004 13:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, was een laatste adem van Allah, toen ging die dood. De zon zal uiteindelijk alles afmaken en ook zelf uitgaan.![]()
Nou, ik denk door de laatste adem van Allah. En nu serieus, ga jij mij dat eens vertellen.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je hebt geen antwoord, toch sluit je iets uit
Zo niet, hoe is de oerknal ontstaan? En nu serieus.
God is niet ontstaan. God heeft altijd al bestaan. Waar is dus het probleem?quote:Op maandag 28 juni 2004 13:51 schreef Maerycke het volgende:
De oerknal was een ongelukjeSerieus trouwens... Bovendien als je in een God gelooft, hoe is deze dan weer ontstaan. Krijg je precies hetzelfde probleem namelijk
Mischien iets te maken met "de witte motor"?quote:'Urkers varen veel te snel op de Eems'
Tammo Beishuizen
greetsiel - Duitse beroepsvissers uit Ost-Friesland slaan alarm omdat Urker vissers te snel door de Eemsmonding varen. Als er niet snel maatregelen worden genomen komen er meer aanvaringen.
Onlangs kwam een visser uit Greetsiel om het leven nadat een Urker kotter een vissersboot uit de Duitse plaats ramde.
De Urker vissers varen volgens de Duitsers met snelheden van meer dan zeventien knopen (31,5 km/u) door de Eemsmonding. Door het gejakker op het water ontstaan hoge golven, waardoor de Duitse krabbenvissers uit Greetsiel met hun bootjes in gevaar komen. Het is voor deze vissers onmogelijk snel uit te wijken bij dreigende calamiteiten. Deze kritiek uit Gerd Willems, vice-voorzitter van het visserijverband Nedersaksen. Hij is tevens woordvoerder van de ruim twintig beroepsvissers van Greetsiel.
Willems vindt dat de Urkers beter moeten uitkijken op het water en meer rekening moeten houden met hun Duitse collega's. Hij wil het onacceptabele vaargedrag aankaarten in het Duitse visserijoverleg. Willems pleit er voor om maximumsnelheden in te voeren in de Eemsmonding. Een maximum snelheid van tien knopen is voldoende.
''Ze varen met soms tussen de zeventig en honderd schepen achter elkaar. Het komt ook voor dat ze met drie schepen naast elkaar varen. Dat veroorzaakt reusachtige golven. Ik heb het zelf een keer meegemaakt toen ik in het ruim aan het werk was. Voordat ik er erg in had stond m'n halve schip onder water.''
Willems vindt dat de visse rijverenigingen van Neder land en Duitsland zo snel mogelijk afspraken moeten maken over de maximumsnelheden. ''We moeten voorkomen dat er nog meer doden op het water vallen.'
ooit en koe gezien op Urkquote:Op maandag 28 juni 2004 14:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mischien iets te maken met "de witte motor"?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |