abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 13:27:28 #251
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_20249234
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:26 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, nog steeds geen belletje.
voorspelbaar. racistje.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_20249287
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik suggereer dat jij een cryptonicht bent.
Dan kan het waar zijn, tenzij ik anders bewijs. Ik heb nog geen bewijzen van jou gezien dat God niet bestaat.
quote:
Ik zeg niet dat het onmogelijk is, toch zie ik ook geen signalen dat er wel een God is. Er sterven teveel onschuldige mensen, als er een God is, dan is het een klootzak.
Wat in jouw ogen onschuldige mensen zijn hoeven niet onschuldige mensen te zijn in de ogen van 'God' of wie dan ook.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_20249298
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

voorspelbaar. racistje.
Zwaktebod. Je insinueert iets. Je kunt niets aantonen. Dát maakt jou voorspelbaar. En wat jou een semi-racist maakt, is ook iedereen al bekend.
pi_20249311
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:25 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ah! Jij ook al... Ik negeer het gewoon. Het scheelt me enorm veel ergenis heb ik gemerkt
Ik vind het wel komisch
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 13:31:10 #255
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_20249336
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:29 schreef RichardQuest het volgende:
Dan kan het waar zijn, tenzij ik anders bewijs. Ik heb nog geen bewijzen van jou gezien dat God niet bestaat.
Jij hebt nog niet bewezen dat die wel bestaat.
quote:
Wat in jouw ogen onschuldige mensen zijn hoeven niet onschuldige mensen te zijn in de ogen van 'God' of wie dan ook.
Kinderen. OMG.
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 13:32:34 #256
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_20249373
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Zwaktebod. Je insinueert iets. Je kunt niets aantonen. Dát maakt jou voorspelbaar. En wat jou een semi-racist maakt, is ook iedereen al bekend.
Koerden, Antillianen, Armenen, homo's. Doe niet alsof je van niks weet, stronthoop.
pi_20249415
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nee, ik claim dan ook niet het hij wel of niet bestaat. Jij claimt echter wel dat 'ie niet bestaat, dan wens ik toch enig bewijs.
quote:
:') Kinderen. OMG.
Ja? Kan toch dat die niet onschuldig zijn/worden? Ik weet het niet, dat zeg ik toch.
pi_20249458
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Koerden, Antillianen, Armenen, homo's. Doe niet alsof je van niks weet, stronthoop.
Geen van allen is een ras, dus waar je 'racist' op baseert
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 13:35:31 #259
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_20249471
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
Nee, ik claim dan ook niet het hij wel of niet bestaat. Jij claimt echter wel dat 'ie niet bestaat, dan wens ik toch enig bewijs.
Ik zie, hoor, voel, ruik, hoor, proef niks. Geen God. Klaar.
quote:
Ja? Kan toch dat die niet onschuldig zijn/worden?
Ja, een dooie baby. Kutbabies, moeten dood. Ze maken zich schuldig aan poepluiers.
pi_20249498
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

[..]
Wat zou het nut dan zijn voor het leven op aarde als dat bewijs er zou zijn? Er zijn tal van aanwijzingen dat er een God bestaat. Mensen als jij zijn daar vaak blind voor. Ze nemen alles maar aan. "Alles zal wel uit zichzelf zijn ontstaan". De gemakzuchtige houding dus. Dit resulteert automatisch weer in een egocentrische houding, want er is niemand waar je rekening mee moet houden.

Fijn leven heb je dan, als je geen doel hebt. Je wordt geboren, je slooft je uit om je zoveelste Audi of BMW aan te schaffen. Je slooft je nog meer uit om een nog grotere auto te kopen en uiteindelijk ga je dood. Wat heb jij dan in je leven bereikt voor de mensheid? Je leefde enkel voor jezelf en de rest had pech.
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 13:36:45 #261
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_20249505
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:35 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Geen van allen is een ras, dus waar je 'racist' op baseert
Aha, geen ras.
pi_20249517
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wat is er mis met koerden, antillianen, armenen en homo's? Het zijn allemaal mensen.
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 13:37:51 #263
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_20249531
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Wat zou het nut dan zijn voor het leven op aarde als dat bewijs er zou zijn? Er zijn tal van aanwijzingen dat er een God bestaat. Mensen als jij zijn daar vaak blind voor. Ze nemen alles maar aan. "Alles zal wel uit zichzelf zijn ontstaan". De gemakzuchtige houding dus. Dit resulteert automatisch weer in een egocentrische houding, want er is niemand waar je rekening mee moet houden.

Fijn leven heb je dan, als je geen doel hebt. Je wordt geboren, je slooft je uit om je zoveelste Audi of BMW aan te schaffen. Je slooft je nog meer uit om een nog grotere auto te kopen en uiteindelijk ga je dood. Wat heb jij dan in je leven bereikt voor de mensheid? Je leefde enkel voor jezelf en de rest had pech.
Ja joh, leef jij lekker voor je God, doe ik dat voor mijn naasten. Vind ik toch belangrijker.
pi_20249547
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik zie, hoor, voel, ruik, hoor, proef niks. Geen God. Klaar.
Oh ja? De aarde bestaat toch? Die zie, hoor, voel, hoor, ruik en proef jij. Weet jij hoe die ontstaan is? Je gaat waarschijnlijk oerknal zeggen...weet jij hoe die oerknal ontstaan is?
quote:
Ja, een dooie baby. Kutbabies, moeten dood. Ze maken zich schuldig aan poepluiers.
Ik weet de reden niet, daarom sluit ik het niet uit.
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 13:40:03 #265
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_20249592
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:38 schreef RichardQuest het volgende:
Oh ja? De aarde bestaat toch? Die zie, hoor, voel, hoor, ruik en proef jij. Weet jij hoe die ontstaan is? Je gaat waarschijnlijk oerknal zeggen...weet jij hoe die oerknal ontstaan is?
Ja, was een laatste adem van Allah, toen ging die dood. De zon zal uiteindelijk alles afmaken en ook zelf uitgaan.
  maandag 28 juni 2004 @ 13:40:13 #266
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_20249598
*trekt aan de rem*
Oeh! Ik zie daar een stokpaardje voorbijkomen!

Hoezo heb ik geen doel in mijn leven omdat ik niet in God geloof? Dus als ik goede daden verricht, dan heeft dat geen doel? Het leven op zich heeft dus geen doel, omdat je alleen voor het zogenaamde hiernamaals leeft? Het lijkt me niet dat die zogenaamde God van je dat zo bedoeld heeft, want anders had hij ons wel direct in de hemel neergezet...
pi_20249607
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja joh, leef jij lekker voor je God, doe ik dat voor mijn naasten. Vind ik toch belangrijker.
Ik leef juist voor mijn naasten. Jou zal het worst wezen wat een armoedzaaier in Afrika doet. Voor jou part gaat hij dood aan honger. Zolang jij en je directe familie er maar geen last van hebben. Díe arrogantie en dát egoïsme bedoel ik juist.
pi_20249740
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, was een laatste adem van Allah, toen ging die dood. De zon zal uiteindelijk alles afmaken en ook zelf uitgaan.
Je hebt geen antwoord, toch sluit je iets uit

Zo niet, hoe is de oerknal ontstaan? En nu serieus.
  maandag 28 juni 2004 @ 13:51:03 #269
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_20249825
De oerknal was een ongelukje Serieus trouwens... Bovendien als je in een God gelooft, hoe is deze dan weer ontstaan. Krijg je precies hetzelfde probleem namelijk
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 13:51:47 #270
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_20249846
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:46 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je hebt geen antwoord, toch sluit je iets uit

Zo niet, hoe is de oerknal ontstaan? En nu serieus.
Nou, ik denk door de laatste adem van Allah. En nu serieus, ga jij mij dat eens vertellen.
pi_20250064
quote:
Op maandag 28 juni 2004 13:51 schreef Maerycke het volgende:
De oerknal was een ongelukje Serieus trouwens... Bovendien als je in een God gelooft, hoe is deze dan weer ontstaan. Krijg je precies hetzelfde probleem namelijk
God is niet ontstaan. God heeft altijd al bestaan. Waar is dus het probleem?
  † In Memoriam † maandag 28 juni 2004 @ 14:03:58 #272
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_20250168
Bewijzen.
pi_20250190
quote:
'Urkers varen veel te snel op de Eems'

Tammo Beishuizen

greetsiel - Duitse beroepsvissers uit Ost-Friesland slaan alarm omdat Urker vissers te snel door de Eemsmonding varen. Als er niet snel maatregelen worden genomen komen er meer aanvaringen.

Onlangs kwam een visser uit Greetsiel om het leven nadat een Urker kotter een vissersboot uit de Duitse plaats ramde.

De Urker vissers varen volgens de Duitsers met snelheden van meer dan zeventien knopen (31,5 km/u) door de Eemsmonding. Door het gejakker op het water ontstaan hoge golven, waardoor de Duitse krabbenvissers uit Greetsiel met hun bootjes in gevaar komen. Het is voor deze vissers onmogelijk snel uit te wijken bij dreigende calamiteiten. Deze kritiek uit Gerd Willems, vice-voorzitter van het visserijverband Nedersaksen. Hij is tevens woordvoerder van de ruim twintig beroepsvissers van Greetsiel.

Willems vindt dat de Urkers beter moeten uitkijken op het water en meer rekening moeten houden met hun Duitse collega's. Hij wil het onacceptabele vaargedrag aankaarten in het Duitse visserijoverleg. Willems pleit er voor om maximumsnelheden in te voeren in de Eemsmonding. Een maximum snelheid van tien knopen is voldoende.

''Ze varen met soms tussen de zeventig en honderd schepen achter elkaar. Het komt ook voor dat ze met drie schepen naast elkaar varen. Dat veroorzaakt reusachtige golven. Ik heb het zelf een keer meegemaakt toen ik in het ruim aan het werk was. Voordat ik er erg in had stond m'n halve schip onder water.''

Willems vindt dat de visse­ rijverenigingen van Neder­ land en Duitsland zo snel mo­gelijk afspraken moeten ma­ken over de maximumsnelhe­den. ''We moeten voorkomen dat er nog meer doden op het water vallen.'
Mischien iets te maken met "de witte motor"?

Hier begint het trouwens ook steeds meer te lijken op een kleuterklas
[Feedback] Moderatie in POL
pi_20250215
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Mischien iets te maken met "de witte motor"?
ooit en koe gezien op Urk ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_20250244
quote:
Op maandag 28 juni 2004 14:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

ooit en koe gezien op Urk ?
Mischien die vissers wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')