Nee hoor, ik zie twee kwebbelende etters. Waar ik tegen zeg dat ze beiden behoorlijk dwaas zijn. Er zullen hier buiten hen niet veel mensen zijn die dat ontkennenquote:Op maandag 28 juni 2004 13:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je bent een nog grotere dwaas als je jezelf tegenspreekt.
En jij bent er samen met SCH erg snel bij als relnicht.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie twee kwebbelende etters. Waar ik tegen zeg dat ze beiden behoorlijk dwaas zijn. Er zullen hier buiten hen niet veel mensen zijn die dat ontkennen.
Das nieuwquote:Op maandag 28 juni 2004 13:54 schreef Maerycke het volgende:
duke (met streepje) is een nicht?
Jij vraagt iedere dag of er nog rellen zijn? Dus ben je een relnicht. Inhoudelijk zie ik jou nooit discussie voeren.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Das nieuwMaar Aaah! zal er wel verstand van hebben
.
Zegt de persoon die voor een groot deel van de rellen verantwoordelijk is en nog nooit op enige inhoud is betraptquote:Op maandag 28 juni 2004 13:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij vraagt iedere dag of er nog rellen zijn? Dus ben je een relnicht. Inhoudelijk zie ik jou nooit discussie voeren.![]()
Ja, doe jij ook.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:55 schreef SCH het volgende:
Aaaah krijgt weer volop de gelegenheid POL te verpesten met zijn getroll en andere gekkigheden. Op zich wel gezellig, tot ie begint te schelden dan is het echt een engerd.
Ik kom al minder in SC, mag van mij opheven worden. Inhoudelijk wordt veel verkloot door KB, die alles naar zijn persoon en de islam trekt en SCH, die overal tegen is om te rellen.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zegt de persoon die voor een groot deel van de rellen verantwoordelijk is en nog nooit op enige inhoud is betrapt.
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
blablabla veel verkloot door KB, blablabla
SCH en KB zijn juist twee personen die maar erg weinig in de SC komenquote:Op maandag 28 juni 2004 14:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kom al minder in SC, mag van mij opheven worden. Inhoudelijk wordt veel verkloot door KB, die alles naar zijn persoon en de islam trekt en SCH, die overal tegen is om te rellen.
Als ze komen, dan is het om ruzie te schoppen, met name KB is altijd zeer onsympathiek naar alles en iedereen. Vervolgens gaat die de vermoorde onschuld uithangen. Dom van mij om er op in te gaan. Dat klopt.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
SCH en KB zijn juist twee personen die maar erg weinig in de SC komen.
quote:Op maandag 28 juni 2004 14:07 schreef SCH het volgende:
maar ze doen alsof hun mening de waarheid is
Neu, enkel richting potentiëlen.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
blablabla met name KB is altijd zeer onsympathiek naar alles en iedereen. blablabla
Dat is correct.quote:...Dom van mij...
Nu al?quote:Op maandag 28 juni 2004 13:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Iedereen een racist/neoRacist/potentieel noemen, begint wat vervelend te worden.
Probeer het in de toekomst ook maar zoveel mogelijk te vermijden. Het is erg irritant wanneer je zo een topic probeert te killen.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:03 schreef pberends het volgende:
Ik doe het niet vaak maar:
Oh ja.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Volgens mij is hij geen wethouder, maar lid van de gemeentefractie.
Hier ben ik het helemaal mee eens, alhoewel het natuurlijk niet zo moet zijn dat het afzeiken ergerlijk is omdat hij raadslid is. Een beperkt groepje Fok!kers zeikt namelijk iedereen af die een andere mening verkondigt dan zij zelf. Ik heb zelf nog maar zeer beperkt gepost in POL en dat heeft maar één reden: Eerlijk gezegd vergaat de lust om te posten me als je ziet hoe over en weer op de man wordt gespeeld. Dat en niets anders weerhoudt mij er van in POL te posten, en ik vrees dat ik niet de enige ben.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
...
Ik vind het vooral jammer dat een wethouderraadslid die hier meediscussiert wordt afgezeken. Zo'n iemand is zeker een verrijking voor POL.
Ik vermijd ook bepaalde topics, omdat ik al kan zien hoe ze gaan eindigen, in een of andere flamewar.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb zelf nog maar zeer beperkt gepost in POL en dat heeft maar één reden: Eerlijk gezegd vergaat de lust om te posten me als je ziet hoe over en weer op de man wordt gespeeld. Dat en niets anders weerhoudt mij er van in POL te posten, en ik vrees dat ik niet de enige ben.
Je wordt niet zo snel slachtoffer van een flame, tenzij je continu termen alsquote:Op maandag 28 juni 2004 17:56 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vermijd ook bepaalde topics, omdat ik al kan zien hoe ze gaan eindigen, in een of andere flamewar.
Ik denk dat voor een aantal een flamewar tussen diverse zeikerds al genoeg is om niet te reageren, ook al zijn de flames niet persoonlijk naar diegene. En dat is jammer dat 2 mensen een discussie kunnen verpesten. Dat probeer ik iig aan te pakken, vooral degene die begon, maar ook anderen zouden ook volwassen genoeg moeten zijn om niet mee te gaan in het getroll/geflame/whatever.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je wordt niet zo snel slachtoffer van een flame, tenzij je continu termen als
"je lult weer eens uit je nek", "je bent een potentieel/neoracist" of "zeldzame loser" naar je hoofd geslingerd krijgt. Iemand zoekt maar uit wie er dan begonnen is en die moet aangepakt worden.
Richt je dan ook op SCH en KB i.p.v. dat je alleen mij er in de SC op aanspreekt. Ik begin niet met dat gezuig, bovendien begint SCH vrijwel altijd met schelden. Pak dat dan aan, want ik laat mij niet uitschelden.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat voor een aantal een flamewar tussen diverse zeikerds al genoeg is om niet te reageren, ook al zijn de flames niet persoonlijk naar diegene. En dat is jammer dat 2 mensen een discussie kunnen verpesten. Dat probeer ik iig aan te pakken, vooral degene die begon, maar ook anderen zouden ook volwassen genoeg moeten zijn om niet mee te gaan in het getroll/geflame/whatever.
Dat verklaart ook meteen waarom jij blijkbaar geregeld in zo'n flamewar verzeild raakt. Gewoon niet op reageren, hartstikke simpel.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pak dat dan aan, want ik laat mij niet uitschelden.
Jij ontwijkt de topics, zoals je zelf zegt, ik ga graag een discussie aan, maar dat gescheld hoeft van mij ook niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:27 schreef freako het volgende:
[..]
Dat verklaart ook meteen waarom jij blijkbaar geregeld in zo'n flamewar verzeild raakt. Gewoon niet op reageren, hartstikke simpel..
Inderdaad betreft het een klein clubje dat de boel verpest. Maar zij weten het niveau van een aantal discussies wel zodanig omlaag te brengen dat het voor anderen niet erg aantrekkelijk meer is om hun mening ook te geven. Met name discussies waarin Islam of de tegenstelling links-rechts een rol spelen schijnen niet gevoerd te kunnen worden zonder mensen af te branden of te vervallen in wederzijds gezuig, getroll en populistisch geblaat.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik denk dat voor een aantal een flamewar tussen diverse zeikerds al genoeg is om niet te reageren, ook al zijn de flames niet persoonlijk naar diegene. En dat is jammer dat 2 mensen een discussie kunnen verpesten. Dat probeer ik iig aan te pakken, vooral degene die begon, maar ook anderen zouden ook volwassen genoeg moeten zijn om niet mee te gaan in het getroll/geflame/whatever.
doe het dan ook nietquote:Op maandag 28 juni 2004 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
maar dat gescheld hoeft van mij ook niet.![]()
Jij begon er vanochtend mee, dat is een feit.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:38 schreef SCH het volgende:
[..]
doe het dan ook niet
ik ben pacifist, mij kun je er niet op aanspreken
Jij poneert onjuistheden als feiten - ik kan me nog steeds opwinden over die domme suggesties van vanochtend, ik noemde je daarop een sneu mensje, wat lief van me eigenlijkquote:Op maandag 28 juni 2004 21:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij begon er vanochtend mee, dat is een feit.
Jouw geleuter draagt echter ook niets bij. Van wie ben je een kloon?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dit soort gekleuter (van beide kampen) is precies wat ik bedoel.
Leer morse.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jouw geleuter draagt echter ook niets bij. Van wie ben je een kloon?
Ja, fok.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:15 schreef robh het volgende:
[..]
Leer morse.
Relax maar even. Het kwartje valt vanzelf.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ja, fok.
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:27 schreef SCH het volgende:
Kwartjes bestaan niet meer
Het is nu wel afgelopen voor vandaag Aaah. Je zit echt constant te irriteren en te flamen. Kappe dus.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jouw geleuter draagt echter ook niets bij.
Waar precies, zonder dat ik uitgelokt wordt?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:41 schreef Sidekick het volgende:
Het is nu wel afgelopen voor vandaag Aaah. Je zit echt constant te irriteren en te flamen.
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar precies, zonder dat ik uitgelokt wordt?![]()
![]()
Ik heb geen onvertogen woord laten vallen.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jouw geleuter draagt echter ook niets bij. Van wie ben je een kloon?
"er wordt zoveel gefeteerd. Mercedes, Audi en BMW doen ook erg goede zaken in Den Haag. Daar hoor je nooit zoveel van..."quote:Op maandag 28 juni 2004 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar precies, zonder dat ik uitgelokt wordt?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |