In de natuur is het níet volkomen normaal je prooi vet te mesten en vol te stoppen met rommel, en hem te laten leven in een hok waarin hij zich nieteens kan omdraaien.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:25 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Wil jij jezelf dan gelijk stellen aan dieren? Dat mag hoor, mien jong, maar ik ben een mens en ik voel duidelijk onderscheid tussen mijzelf en dieren.
In de hele natuur is het volkomen normaal dat dieren tot voedsel dienen voor andere dieren. En nu moet IK, omdat IK mens ben, afzien van het oppeuzelen van zo'n mals stukje varkens, rund of paarden vlees en alleen maar gras eten?
Dus ambtenaren e.d. mogen eigenlijk geen personeelsfeest tenzij ze er privé-geld voor uittrekken?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:23 schreef DoctorB het volgende:
dan zou ie betaald worden door de belasting betaler. Er is altijd wel wat te zeiken op deze manier.
Maar wat heeft dat met korting op BMW en Audi's te maken?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het bedrijfsleven drukt een zeer belangrijke stempel op de politiek. In feite wordt politiek gerund door het bedrijfsleven. Grote lobbyakties zorgen daar voor, direct dan wel indirect. Geldt ook voor vakbonden. Kijk naar de FNV, een grote bek levert aandacht op en invloed. Democratie is verzonnen om mensen in toom te houden. Het wordt steeds grotere schijn.![]()
integendeel, dat mag van mij allemaal WEL. IK vind dat er niet zo gezeken moet worden.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:30 schreef Eightball het volgende:
[..]
Dus ambtenaren e.d. mogen eigenlijk geen personeelsfeest tenzij ze er privé-geld voor uittrekken?
Je vergeet Mercedes.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met korting op BMW en Audi's te maken?
Je lult weer eens uit je nekquote:Op maandag 28 juni 2004 11:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je vergeet Mercedes.
klopt, dat is het verschil tussen mensen en dieren. Mensen zorgen ervoor dat ze hun prooi bij de hand hebben en dat ie lekker voedzaam is. Dat lijkt me een stuk efficienter dan iedere dag op zoek te moeten naar een los lopend varken om neer te knuppelen en te slachten.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
In de natuur is het níet volkomen normaal je prooi vet te mesten en vol te stoppen met rommel, en hem te laten leven in een hok waarin hij zich nieteens kan omdraaien.
Verder is er meer voedsel in de wereld dan vlees en gras.
Nee, jij bent weer bezig met je "er omheen lultaktiek". Ik ga er gewoon niet op in. That's all.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lult weer eens uit je nek![]()
Jij beschuldigt de politiek van het aannemen van steekpenningen, je kunt het niet hard maken en dan taai je weer af. Wat een zeldzame loser ben je tochquote:Op maandag 28 juni 2004 11:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, jij bent weer bezig met je "er omheen lultaktiek". Ik ga er gewoon niet op in. That's all.![]()
Hee flikker, waar heb ik het over steekpenningen?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij beschuldigt de politiek van het aannemen van steekpenningen, je kunt het niet hard maken en dan taai je weer af. Wat een zeldzame loser ben je toch
En dát is dus de menselijke arrogantie waar ik een hekel aan heb. Je denkt alleen maar aan je eigen genot, het lijden van de dieren kan je niks schelen.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:35 schreef DoctorB het volgende:
[..]
klopt, dat is het verschil tussen mensen en dieren. Mensen zorgen ervoor dat ze hun prooi bij de hand hebben en dat ie lekker voedzaam is. Dat lijkt me een stuk efficienter dan iedere dag op zoek te moeten naar een los lopend varken om neer te knuppelen en te slachten.
Organiseert de SP intern weleens een personeels/medewerkersfeest?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:17 schreef Kozzmic het volgende:
Volgens mij laten de SP'ers dit soort 'evenementen' uit principe al aan zich voorbij gaan.
Ja, dan eten we tomatensoep met een stukje stokbroodquote:Op maandag 28 juni 2004 11:44 schreef Eightball het volgende:
[..]
Organiseert de SP intern weleens een personeels/medewerkersfeest?
Vroeg ik me gewoon af.
Vind ik niet. Want als er straks een belangrijke beslissing genomen moet worden om bio-industrie in te perken, denken die parlementariërs: "Ja, het zijn wel aardige lui, laten we maar niet al te lullig tegen ze doen."quote:Op maandag 28 juni 2004 11:40 schreef MikeyMo het volgende:
zeiken om het zeiken zoiets
Zonder balletjes?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dan eten we tomatensoep met een stukje stokbrood
ja, maar met pitjesquote:Op maandag 28 juni 2004 11:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zonder balletjes?
En dat stokbrood? Is er geen diesel verbruikt bij het oogsten van het graan?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
ja, maar met pitjes
jij suggereert dat ze korting krijgen van automerken en dat zich dat politiek gunstig vertaalt voor die bedrijven ---> steekpenningen dus.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hee flikker, waar heb ik het over steekpenningen?
Geen idee, bij ons zit er geen bakpapier op... bij jullie wel?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En dat stokbrood? Is er geen diesel verbruikt bij het oogsten van het graan?![]()
Enkel onbespoten scharrelstokbrood. Dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En dat stokbrood? Is er geen diesel verbruikt bij het oogsten van het graan?![]()
En wat wil je daar precies mee zeggen? Als je eenmaal íets niet goed doet kun je net zo goed meteen alles verwaarlozen? Dat zou een mooi zooitje worden. Aangezien ik toch wel vervuil, kan ik volgens jouw opvattingen net zo goed meteen al mijn vuinis op straat gooien zeker?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Da's dan een kort feestje.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Ja, dan eten we tomatensoep met een stukje stokbrood
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |