Ach, alles beter dan de VS...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:26 schreef Piro het volgende:
KABLAM.
Ik ben er trouwens achter waarom Strijder de Fransen wel mag.
Ze kunnen toch geen moer goed doen.
Behalve de Fransen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:30 schreef Strijder het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan de VS...![]()
Leg mij uit waarom men als Mindef zijnde militairen zonder helm de straat op laat gaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:30 schreef SHERMAN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hele enge ideëen van de (leger)leiding.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:31 schreef Piro het volgende:
[..]
Behalve de Fransen.
Verklaar je VS-fobie eens?
Pissig dat zij op dit moment de dienst uitmaken? Sterk loyalistisch aan een ander land?
Staat minder aanvallend ofzo, had ik een tijdje terug gelezen. Teken van vrienden en vrede ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:34 schreef Piro het volgende:
[..]
Leg mij uit waarom men als Mindef zijnde militairen zonder helm de straat op laat gaan.
Lijkt me ontzettend irritant om de hele tijd met zo'n rubber ding om je oor te moeten lopen (in de zon, in de hitte, in de woestijn).quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:30 schreef SHERMAN het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Staat minder aanvallend ofzo, had ik een tijdje terug gelezen. Teken van vrienden en vrede ofzo
Zelf verdediging?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:35 schreef Strijder het volgende:
[..]
Lijkt me ontzettend irritant om de hele tijd met zo'n rubber ding om je oor te moeten lopen (in de zon, in de hitte, in de woestijn).
De Japanners zijn daar allemaal (zwaar) bewapend, die zouden toch alleen humanitaire hulp bieden ?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:35 schreef Strijder het volgende:
[..]
Klopt.
GlobalSecurity.Org weet in ieder geval van niets.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Weet iemand hier of Japan ook gevechts heli's bezit? dus iets als een Apache, Super Cobra, Rooivalk etc.
Kan alleen maar info over anti-sub en transport heli's info vinden
Wellicht hadden ze er nooit echt behoefte aan maar ze zullen er toch wel een paar hebben?
Volgens scramble.nl wel:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:36 schreef HarigeKerel het volgende:
Weet iemand hier of Japan ook gevechts heli's bezit? dus iets als een Apache, Super Cobra, Rooivalk etc.
Kan alleen maar info over anti-sub en transport heli's info vinden
Wellicht hadden ze er nooit echt behoefte aan maar ze zullen er toch wel een paar hebben?
quote:The aviation assets of the JGSDF are organised in five Regional Army Aviation Group (Homen Kokutai); Hokubu (Northern); Tohoku (Northeastern); Tobu (Eastern); Chubu (Central) and Seibu (Western). A Homen Kokutai typically consists of an Army Helicoptersquadron (Homen Herikoputatai) equipped with UH-1 and OH-6 helicopters, an Army Air Group Headquarters Squadron (Homen Kokutai Honbu Zukitai) with LR-1 as well as an Anti-Tank helicopter squadron (Taisensha Herikoputatai) equipped with AH-1S and OH-6D. In addition each assigned division (Shidan) has it's own liaison squadron also equipped with mostly OH-6D. The numbering of these squadrons (Hikotai) reflects the division to which it is assigned. The Western Army structure differs slightly as it is assigned to the 1st Konseidan which operates from Naha at Okinawa. Its Homen Herikoputatai is the only one which also has a small number of CH-47JA's on charge. An airlift brigade is based at Kisarazu consisting of two squadrons of 16 CH-47J/JA Chinooks and two OH-6D each.
Ik bedoel die microfoon + bevestiging. Zo'n hele band om je hoofd, rubberen/kunststoffen beschermer (met luidspreker ?) om je oor. En dat midden in de woestijn van Irak in de zomer....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zelf verdediging?
Is ook wel nodig lijkt me, als ze met die camo de woestijn in trekken
Ik had het over die Jappenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:44 schreef Strijder het volgende:
[..]
Ik bedoel die microfoon + bevestiging. Zo'n hele band om je hoofd, rubberen/kunststoffen beschermer (met luidspreker ?) om je oor. En dat midden in de woestijn van Irak in de zomer....
Zie nu ook staan dat Kawasaki Hevay Industries ze maakt in licentie:quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:44 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Volgens scramble.nl wel:
[..]
quote:Kawasaki Heavy Industries
Aircraft manufacture (CH-47JA/OH-1 helicopters); maintenance and repair (including P-3C Orion); helicopter engines (AH-1S/CH-47JA/UH-1); anti-tank missiles; generators for submarines.
Oh.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik had het over die Jappen
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:49 schreef Strijder het volgende:
[..]
Oh.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |