Uhm... Beetje kort verhaal?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:00 schreef Mahavishnu het volgende:
Jokaste is zwanger
Je ogen zijn blauw
Mijn kind zit in jou
Leuk Silmarwen, doch poëzie. En om die reden voor spek en bonen, zoals dat heet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:48 schreef Silmarwen het volgende:
Het was net een engel zoals ze daar ineens verscheen in een prachtig wit pak.
Volle borsten, ronde kont,
lange haren, ronde mond.
Ze was goed verzogd, glanzende lippen, glanzende haren, mooie nagelak.
Kon het proberenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:06 schreef Eb het volgende:
[..]
Leuk Silmarwen, doch poëzie. En om die reden voor spek en bonen, zoals dat heet.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:00 schreef Mahavishnu het volgende:
Jokaste is zwanger
Je ogen zijn blauw
Mijn kind zit in jou
Uhm.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:23 schreef Francesca het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Kon het proberen
Als ik nu alle rijm woorden eruit haal mag het dan. Als ik hem dus herschrijf in niet dichtvorm?
Ja je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:17 schreef Eb het volgende:
[..]Hoewel ik me afvraag of het er sterker van wordt. Ga je het dan niet afzwakken?
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:18 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.
Ik schrijf wel wat anders,
Maar hij is wel leuk he
Tja,....een Poolse! Een Italiaanse had je hele huis leeggehaald...quote:Op maandag 21 juni 2004 22:12 schreef Xessive het volgende:
De ideale vrouw
Mijn vrienden renden vroeger achter alles aan wat maar een beetje vrouwelijk was. Ik niet. Niet omdat ik geen aandacht kreeg van de meisjes, in tegendeel. Ik had gewoon geen zin om tijd en moeite te steken in iets dat toch niks voor mij betekende. Regelmatig had ik wel een scharreltje, maar veel meer dan ‘one night stands’ waren dat niet.
Naarmate ik ouder werd, werd deze houding mij soms kwalijk genomen. Om mij heen ging de een na de ander samenwonen of trouwen, werden de parttime baantjes ingeruild voor vaste banen met een toekomst en werd er al voorzichtig gesproken over kinderen. Mijn vrienden beschuldigden mij van bindingsangst. Dat was het niet. Ik was gewoon op zoek naar die ene persoon en kon niet begrijpen waarom zij wel kozen voor iemand, maar zich ondertussen bij mij op de bank zaten te verlekkeren aan mooie vrouwen op TV en liepen te zeiken over de nukken van hun eigen vrouw.
Dat zou mij niet gebeuren! In mijn hoofd wist ik precies hoe mijn eeuwige liefde eruit zag, hoe haar karakter was, hoe ze naar me zou kijken en lachen, hoe ze ’s ochtends haar beschuitjes at en hoe ze ’s nachts naast me zou liggen slapen. Wat ik niet wist was of ze ooit mijn pad zou kruizen.
Maar tijdens een vakantie in Polen zag ik haar. In gebrekkig Engels leerden we elkaar kennen. Bij het afscheid stroomden er tranen. De beslissing was snel gemaakt. Ze moest en ze zou naar Nederland komen. Ik regelde alles: de verblijfsvergunning, het huwelijk, ons huis. Mijn droom was werkelijkheid geworden.
En nu is mijn huis half leeg. Hoe die rechter het in zijn hoofd haalde om die trut de helft van mijn spullen te geven na slechts anderhalf jaar huwelijk is mij een raadsel. Nodig heeft ze het niet, haar nieuwe vriendje is rijk genoeg. En terwijl ik staar naar de lege plek waar ooit de 3-zits stond, en luister naar de stilte die de televisie heeft achtergelaten, begin ik het bange vermoeden te krijgen dat mijn vrienden al die jaren toch gelijk hebben gehad.
16 woorden teveelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:28 schreef Twinky het volgende:
en fb is hardstikke welkom.
en dat noemt zich modjequote:Op woensdag 23 juni 2004 19:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
16 woorden teveel
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:29 schreef Mahavishnu het volgende:
[..]
Uhm.
Ken uw klassiekers!
Ja...ik weet het...druk druk druk met andere zaken en dit topic ligt mij niet sowieso niet zo heel erg... Naast het feit dat ik het verdomd lastig vind om iedere keer rond die 350 woorden te blijven. Meestal zit ik er te ver over heen, zodat schrappen het verhaal niet ten goede komt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:14 schreef Francesca het volgende:
[..]
Tja,....een Poolse! Een Italiaanse had je hele huis leeggehaald...
Ik vind het wel een aardig verhaal, maar meer niet. Het bange vermoeden krijgen en vrienden die gelijk hebben gehad, vind ik een te zwak einde, Xessive. Ik heb het gevoel dat je het veel te snel hebt geschreven. Is dat zo?
ik heb die routebeschrijving nog niet ontvangen...of ben je bang geworden?![]()
Francesca, moet zeggen dat ik de laatste weken echt met heel veel genoegen je verhalen lees. En 't zal best slijmerig overkomen, maar dat zal mij een zorg zijn. Mag best gezegd worden toch?quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:48 schreef Francesca het volgende:
Verhaal overspelige mannen, verspeelde moeite..
van mij wel, hoorquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:49 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Francesca, moet zeggen dat ik de laatste weken echt met heel veel genoegen je verhalen lees. En 't zal best slijmerig overkomen, maar dat zal mij een zorg zijn. Mag best gezegd worden toch?
Het thema ligt je niet zo erg? Ik vind dit een goed verhaal, met een verrassend einde! Over 350 woorden en schrappen gesproken, in dit verhaal las ik zinnen die korter geschreven hadden kunnen worden hier niet over struikelen, hoor, maar volgens mij klopt dit wel , en toch niets aan kracht verloren zouden hebben, integendeel...quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:33 schreef Xessive het volgende:
De les
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:40 schreef hannekez het volgende:
met negen verhalen moet dat morgen wel lukken, toch?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:24 schreef hannekez het volgende:
Shoppen? Ik moet gewoon werken! (dat betekent dus: kijken in de baas z'n tijd)
Dat had ik nou ook!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:02 schreef NachtLicht het volgende:
Tja. We werden deze week niet echt enthousiast van de verhalen.
Namens NachtLicht, Peter.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat had ik nou ook!.
Ik kan er ook niks aan doen dat je niet gewonnen hebt hoor, je hoeft het niet op mij af te reagerenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:30 schreef Francesca het volgende:
[..]
Daar zaten we op te wachten. Bedankt, hè, stinkerd! heb je je handen al gewassen?
LOL!!! sorry, hoor, dat ik op je tere zieltje trapte... ik hoop niet dat je nu diarree krijgtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat je niet gewonnen hebt hoor, je hoeft het niet op mij af te reageren.
Jij zet jezelf voor schut, ik niet, mijn waardequote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:14 schreef Francesca het volgende:
[..]
LOL!!! sorry, hoor, dat ik op je tere zieltje trapte... ik hoop niet dat je nu diarree krijgt
![]()
Je kunt je hier ook uitlevenquote:Op zondag 27 juni 2004 15:56 schreef Twinky het volgende:
echt he, we doen wel ons best...
Ja maar volgens mij wint toch elke keer een verhaal die er wel aan voldoet....quote:Op maandag 28 juni 2004 12:44 schreef Dagonet het volgende:
Nachtlicht en Eb zijn gemailed met het verzoek om een nieuw onderwerp aan te leveren.
Het hóeft trouwens niet aan het onderwerp te voldoen dus je kan alsnog gewoon een verhaal alvast gaan schrijven, er is vast in de voorgaande weken wel iets langsgekomen als onderwerp waar je wat mee kan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |