Hoi Xessive, bij het lezen van je liefdesbrief aan Anna, lijkt het of je niet aan Anna zelf schrijft, maar meer òver haar. Je moest en zou haar leren kennen, schrijf je, in plaats daarvan begin je Anna te stalken en lijkt het meer op een dreigbrief Wellicht begrijp ik het niet goed, daarom... dus, hoe is deze liefdesbrief bedoeld? Ik ben oprecht geinteresseerd, hoor!quote:Op zondag 13 juni 2004 03:33 schreef Xessive het volgende:
Nee het is niet autobiografisch...en fb is uiteraard welkom...![]()
Dan is het toch een beetje overgekomen zoals ik het bedoeld had.quote:Op zondag 13 juni 2004 14:03 schreef Francesca het volgende:
[..]
in plaats daarvan begin je Anna te stalken en lijkt het meer op een dreigbrief Wellicht begrijp ik het niet goed, daarom... dus, hoe is deze liefdesbrief bedoeld? Ik ben oprecht geinteresseerd, hoor!![]()
Wat een ontzettend leuk verhaal echt super. Ik hoop nu al dat deze wint ik vind hem echt helemaal geweldig!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:46 schreef Francesca het volgende:
verhaal
bedankt voor je uitleg, maar het ligt aan mij, hoor, verwachtte het helemaal niet, zo'n soort "liefdesbrief" !! Nu begrijp ik het beter, je hebt het dus wél goed overgebracht, ik had het alleen beter moeten lezen....stom van me!quote:Op zondag 13 juni 2004 14:27 schreef Xessive het volgende:
[..]
Dan is het toch een beetje overgekomen zoals ik het bedoeld had.
Ik probeerde de brief te schrijven vanuit het perspectief van een eventueel gevaarlijk wordende stalker die zelf niet vindt dat hij fout bezig is. Daarnaast hoopte ik dat de lezer vanuit Anna zou lezen die als ze deze brief in de bus vindt ineens beseft dat ze al een tijdje gestalkt wordt door een onbekende...maar dat zit er niet helemaal in blijkbaar...
Ik dacht rond half 3.. tweede uur van de uitzending. En ja, had m'n wekker er destijds voor gezet, wel erg leuk hoor.. Je kunt het ook terugluisteren via www.nachtlicht.nl al is mij dat toen niet gelukt (met downloaden enzo)quote:Op zondag 13 juni 2004 14:15 schreef Francesca het volgende:
@Hannekez (of wie het ook weet), ik vrees dat ik niet op tijd een antwoord terug ontvang (van Nachflicht), maar ik herinner mij dat jij het ook had gevraagd?
Hoe laat ongeveer wordt het liefdesverhaal voorgelezen? Op Nachtlicht ontbreekt nog de link naar het geluidsbestand van "ik mis je", dus dat heb ik ook nog niet gehoord, daarom dacht ik: dan maar "live" luisteren, deze week dus naar "Benauwd".
Ik hoop dat je dit op tijd leest???? :'( (jankerd weer, he?)
quote:Op zondag 13 juni 2004 18:44 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
Ik dacht rond half 3.. tweede uur van de uitzending. En ja, had m'n wekker er destijds voor gezet, wel erg leuk hoor.. Je kunt het ook terugluisteren via www.nachtlicht.nl al is mij dat toen niet gelukt (met downloaden enzo)
Daarnaast hebben de verhalen van de eerste weken allemaal een RMbestandje gekregen om het terug te kunnen luisteren. Ben best benieuwd of dat voor de verhalen later ook nog komt (puur eigenbelang natuurlijk)
quote:Op zondag 13 juni 2004 19:40 schreef hannekez het volgende:
2e uur van de uitzending inderdaad, ongeveer op de helft. erg leuk om terug te luisteren. en inderdaad jammer dat er niet overal terug geluisterd kan worden...
by the way, mijn inzending is niet bijster indrukwekkend en vol kwaliteit, maar er komt nog een andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |