abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 juni 2004 @ 20:54:37 #1
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20048976
Daar gaan we weer .

Deel 1: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 2: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 3: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 4: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 5: Het grote Digital Corner Feedback topic.
Deel 6: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 7: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 8: Het grote Digital Corner Feedback topic

Uit het oude topic:
quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende:
Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier

Lucille & ik hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks

Alvast bedankt!
Voor je post, zie ook de huisregels en de FAQ's.
  zondag 20 juni 2004 @ 22:15:29 #2
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20051176
uit het vorige topique.
quote:
Search tools zijn niet illegaal, pas het daarna connecten met een gevonden netwerk is illegaal.
keys genereren is niet illegaal, ze gebruiken wel
Zo ken ik er nog wel 10.
pi_20051430
heyy slarioux, even een vraagje. Vanochtend had ik een topic gemaakt over digitale foto's. Jij vond hem niet passen in DIG dus -> slotje.. dit vind ik een beetje kortziend van je... waarom verplaats je hem niet gewoon even? lijkt me niet zo'n grote moeite..

Dat je eem verplaatst, geen moeite mee. Maar dat je er een slotje opdoet
Mess with the best.... Die like the rest!!
www.fotoservice.tk
  zondag 20 juni 2004 @ 22:51:44 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_20052207
quote:
Op zondag 20 juni 2004 22:24 schreef Master_R het volgende:
heyy slarioux, even een vraagje. Vanochtend had ik een topic gemaakt over digitale foto's. Jij vond hem niet passen in DIG dus -> slotje.. dit vind ik een beetje kortziend van je... waarom verplaats je hem niet gewoon even? lijkt me niet zo'n grote moeite..

Dat je eem verplaatst, geen moeite mee. Maar dat je er een slotje opdoet
In FOT was hetzelfde gebeurt ben ik bang.
  maandag 21 juni 2004 @ 01:14:32 #5
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_20055605
Het is alweer even geleden, maar ik zie opeens dit topic opduiken en wil het tóch even vragen:

Waarom kreeg System Restore -> Corrupte bestanden opeens pats-boem een slotje van Slarioux?!
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar de oplossing van het probleem dat TS daar had (en of misschien de laatst aangedragen oplossing werkte), maar door dat slotje hield alles opeens op....
Stop the world, I want to get out.
pi_20057497
Dit topic werd gesloten: Ik ga morgen wardriven - welke software heb ik nodig?

Waarom?

Ik dacht dat wardriven niet illegaal was zolang je geen nare dingen uithaalt met het onbeveiligde netwerk?
  maandag 21 juni 2004 @ 08:19:31 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_20057594
quote:
Op maandag 21 juni 2004 01:14 schreef Lkw het volgende:
Het is alweer even geleden, maar ik zie opeens dit topic opduiken en wil het tóch even vragen:

Waarom kreeg System Restore -> Corrupte bestanden opeens pats-boem een slotje van Slarioux?!
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar de oplossing van het probleem dat TS daar had (en of misschien de laatst aangedragen oplossing werkte), maar door dat slotje hield alles opeens op....
De user in kwestie had 5 topics geopend. Elk over hetzelfde probleem, maar met een andere "invalshoek".
pi_20074092
Zou in die FAQ over Spyware ook het programmaatje Spysweeper vermeldt kunnen worden?? Ik heb hier zelf goede ervaringen mee en in een artikel op tweakers blijkt dus dat dat programma meer rotzooi vind dan adaware of spybot S&D. Linkje naar dat artikeltje..

En een linkje naar dat programma.

BTW: Het is wel een trial versie..
  maandag 21 juni 2004 @ 23:00:43 #9
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_20079374
quote:
Op maandag 21 juni 2004 08:19 schreef Slarioux het volgende:

[..]

De user in kwestie had 5 topics geopend. Elk over hetzelfde probleem, maar met een andere "invalshoek".
Okee, dan begrijp ik je wel. Maar misschien kun je de volgende keer de reden van het slotje erbij zetten?
Hoef ik je niet meer te vervloeken
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 10:34:15 #10
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20086464
quote:
Op maandag 21 juni 2004 07:59 schreef JeroenH het volgende:
Dit topic werd gesloten: Ik ga morgen wardriven - welke software heb ik nodig?

Waarom?

Ik dacht dat wardriven niet illegaal was zolang je geen nare dingen uithaalt met het onbeveiligde netwerk?
Mijn schuld omdat ik daar de discussie over heb aangewakkerd .
Je mag namelijk hier niet praten over het kraken van iemand zn wepkey maar wel gewoon over wardriven...
Beetje vreemd...
  dinsdag 22 juni 2004 @ 13:12:35 #11
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_20090606
ik zou hier graag wat meer info over willen Mee liften via wireless lan!
ik heb geen idee hoe het werkt en ik heb er ook geen idee van hoe illegaal/legaal het is. daarom dat topic, nu weet ik nog niets.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 13:17:43 #12
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20090741
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 13:12 schreef Apekoek het volgende:
ik zou hier graag wat meer info over willen Mee liften via wireless lan!
ik heb geen idee hoe het werkt en ik heb er ook geen idee van hoe illegaal/legaal het is. daarom dat topic, nu weet ik nog niets.
De eerste post lijkt me duidelijk genoeg
pi_20091107
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 10:34 schreef Fliepke het volgende:
Mijn schuld omdat ik daar de discussie over heb aangewakkerd .
Je mag namelijk hier niet praten over het kraken van iemand zn wepkey maar wel gewoon over wardriven...
Beetje vreemd...
Dat mag dus blijkbaar niet. Ik heb per mail aan Quietguy ook gevraagd waarom mijn topic gesloten werd, en het antwoord luidde dat de FOK-policy iets nauwer is dan de wet om randgevallen te voorkomen.

Dat is jammer maar ik snap het ook wel een beetje in het licht van aansprakelijkheid etc.

Maar het wardriven ging gisteravond fantastisch, Hilversummers (ook bedrijven!!) hebben geen flauw idee wat ze aan het doen zijn als het op wi-fi aankomt. In een uur tijd ruim 80 AP's gevonden waarvan nog niet één derde WEP aan had staan. Verder niets mee gedaan natuurlijk, maar als je kwaad zou willen...
  dinsdag 22 juni 2004 @ 13:31:05 #14
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20091144
Het probleem is dat er àltijd mensen zijn die rotzooi gaan schoppen. Die bedanken je nu hartelijk voor deze info.
Heb je die bedrijven toch wel gewaarschuwd?
pi_20091310
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 13:31 schreef QuietGuy het volgende:
Het probleem is dat er àltijd mensen zijn die rotzooi gaan schoppen. Die bedanken je nu hartelijk voor deze info.
Dat zal in Hilversum echt geen uitzondering zijn hoor. Het algemene niveau van de wi-fi beveiliging onder particulieren, maar helaas ook onder bedrijven is echt bedroevend laag.

IMO helpt het doodzwijgen ('security through obscurity') echt niet.
quote:
Heb je die bedrijven toch wel gewaarschuwd?
Ik zou wel willen, maar met een SSID als 'Linksys' of 'Sitecom' begin je niet zoveel..... Ik werk bij een automatiseringsbedrijf en we zouden hier best geld mee kunnen verdienen.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 13:39:28 #16
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20091378
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 13:36 schreef JeroenH het volgende:

[..]

Dat zal in Hilversum echt geen uitzondering zijn hoor. Het algemene niveau van de wi-fi beveiliging onder particulieren, maar helaas ook onder bedrijven is echt bedroevend laag
[..]

Ik zou wel willen, maar met een SSID als 'Linksys' of 'Sitecom' begin je niet zoveel..... Ik werk bij een automatiseringsbedrijf en we zouden hier best geld mee kunnen verdienen.
Het is voor mij vooral een principekwestie, ik heb op andere fora/sites al vaak zat complete locaties gezien waar men met welke keys kon internetten of meer.

Het waarschuwen is soms wel lastig, al heb ik het zelf bij een tweetal buren óók gedaan, gewoon ff laten zien dat je geen slechte bedoelingen hebt
pi_20091669
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 13:39 schreef QuietGuy het volgende:
Het is voor mij vooral een principekwestie, ik heb op andere fora/sites al vaak zat complete locaties gezien waar men met welke keys kon internetten of meer.
Daar moet je inderdaad voor oppassen, niet iedereen kan daar goed mee omgaan, maar ik hou het liever legaal. Het is heel gek maar toen de eerste AP's zich meldden in Netstumbler gaf dat wel een kick.
quote:
Het waarschuwen is soms wel lastig, al heb ik het zelf bij een tweetal buren óók gedaan, gewoon ff laten zien dat je geen slechte bedoelingen hebt
Een kaartje in de bus lijkt mij het mooist, maar nogmaals, soms (eigenlijk meestal als ik mijn logfile zo zie) heb je gewoon geen aanknopingspunt.
  dinsdag 22 juni 2004 @ 13:56:16 #18
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20091833
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 13:49 schreef JeroenH het volgende:

[..]

Daar moet je inderdaad voor oppassen, niet iedereen kan daar goed mee omgaan, maar ik hou het liever legaal. Het is heel gek maar toen de eerste AP's zich meldden in Netstumbler gaf dat wel een kick.
precies, en dat geloof ik ook wel, heb al vaker contact enzo met je gehad en jij bent best Ok, maar er lezen ook mensen mee die daar anders over denken. Ik zal het eens met Lucille en Slarioux overleggen, maar ik denk dat er toch één en ander taboe-onderwerp moet blijven.
quote:
Een kaartje in de bus lijkt mij het mooist, maar nogmaals, soms (eigenlijk meestal als ik mijn logfile zo zie) heb je gewoon geen aanknopingspunt.
Gewoon de goede apparatuur gebruiken, dan kan je aardig pijlen waar het AP zit
pi_20092256
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 13:56 schreef QuietGuy het volgende:
precies, en dat geloof ik ook wel, heb al vaker contact enzo met je gehad en jij bent best Ok, maar er lezen ook mensen mee die daar anders over denken. Ik zal het eens met Lucille en Slarioux overleggen, maar ik denk dat er toch één en ander taboe-onderwerp moet blijven.
Daar zal ik me dan maar aan houden. Wel, jammer, het is leuk als sport, maar ik ben inderdaad bang dat je gelijk hebt dat er mensen zijn die niet normaal met deze info kan omgaan.
quote:
Gewoon de goede apparatuur gebruiken, dan kan je aardig pijlen waar het AP zit
Had even geen GPS bij de hand....
  dinsdag 22 juni 2004 @ 14:21:52 #20
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20092627
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:10 schreef JeroenH het volgende:

[..]

Daar zal ik me dan maar aan houden. Wel, jammer, het is leuk als sport, maar ik ben inderdaad bang dat je gelijk hebt dat er mensen zijn die niet normaal met deze info kan omgaan.
[..]

Had even geen GPS bij de hand....
ik heb het dus gisteren en vandaag ook gedaan hier in nijmegen en dan alleen particulieren, 96 netwerken gevonden waarvan 53 onbeveiligd, ik denk dat ik hier mijn bijbaantje van ga maken na de vakantie.
Het aanzetten van wep a 25 euro...
pi_20092808
quote:
Op dinsdag 22 juni 2004 14:21 schreef Fliepke het volgende:
ik heb het dus gisteren en vandaag ook gedaan hier in nijmegen en dan alleen particulieren, 96 netwerken gevonden waarvan 53 onbeveiligd,
Een iets betere score dan hier in Hilversum, maar nog steeds bar en bar slecht. Het kan mensen volgens mij geen drol schelen.
quote:
ik denk dat ik hier mijn bijbaantje van ga maken na de vakantie.
Het aanzetten van wep a 25 euro...
Ik denk dat dat helemaal niet onrealistisch is, als ik mijn logfile zo zie hoef je maar drie merken goed te kennen: Sitecom, Linksys en Speedtouch.

Maar goed, dit is een feedback-topic, niet een topic waarin we stiekum toch over wardriving praten . Ik wacht het wel af wat er qua policy naar voren komt m.b.t. wardriving en tot die tijd hou ik me wel gedeisd hierover. Maar ik ga het zeker weer eens doen! Het is echt leuk.
pi_20104180
Ik neem aan dat feedback niet alleen over klachten hoeft te gaan, dus bij deze:

Lucille, hartstikke bedankt voor de FAQ - PC bouwen! Vorige week allerlei onderdelen besteld en van te voren al twijfels of ik het zelf in elkaar zou krijgen. Toen ik de extreem beperkte documentatie bij alle onderdelen zag dacht ik dat het me niet zou lukken, tot ik je FAQ las. Superduidelijk, superuitgebreid. Geweldig, hartstikke bedankt
pi_20133533
quote:
Op woensdag 23 juni 2004 20:00 schreef Kelfox het volgende:

[..]

STFU OMFG kutn000b lamer!

Ik had windows 2000 en daar zit geen jpeg ondersteuning in voor paint kutn00b:{, en ik had geen zin om een photoshop programma op te installeren kutn00b
gezellige jongen
(hiero)
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
pi_20133565
dubbel
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  woensdag 23 juni 2004 @ 21:08:55 #25
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_20134787
Ik heb even gescholden.
pi_20141144
Bestanden definitief wissen

een moderator die de faq moet lezen om te weten te komen dat een TS moet google'en?
(en eentje die niet in het contact-topic in mededelingen staat?)

wtf?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 24 juni 2004 @ 07:23:12 #27
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_20144638
Hij mag in DIG modden, maar hij overdrijft een beetje .
pi_20144869
Sorry, 1000 excuses, zal niet meer gebeuren.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_20145440
PhosphurOS
quote:
Begrijp ik nu goed dat je probeert met een u-bocht en een jij-bak toch te verwijzen naar illegale software ? Da's niet de bedoeling.

En aangezien uit je eerste link blijkt dat het om een illegaal OS gaat, gaat 'ie op slot.
Ehm, nee, dat begrijp je niet goed.

Ten eerste:
Die link die ik gaf verwees naar een BeOS bootfile, een gewone BeOS opstartdiskette dus, das niet illegaal. Ook staat er op die site een cuefile, wat nauwelijks illegaal te noemen is: het is een tekstbestand waar alleen in staat dat de bootfile op track 1 gebrand moet worden en de iso op track 2. Aangezien ik de iso zelf er niet bij heb gegeven is hier niks strafbaars aan lijkt me zo.

Ten tweede:
We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik heb wat gezocht op internet. De meeste sites veronderstellen dat PhOS niet minder legaal is dan Zeta (de officiële BeOS), waarom precies kan ik niet uitleggen (juridische kwesties enzo), maar het punt is dat PhOS lang niet zo illegaal is als die site in de OP veronderstelt.


Genoeg argumenten om het topic weer te openen lijkt me zo.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20145597
quote:
Op donderdag 24 juni 2004 09:17 schreef m021 het volgende:
PhosphurOS
[..]

Ehm, nee, dat begrijp je niet goed.

Ten eerste:
Die link die ik gaf verwees naar een BeOS bootfile, een gewone BeOS opstartdiskette dus, das niet illegaal. Ook staat er op die site een cuefile, wat nauwelijks illegaal te noemen is: het is een tekstbestand waar alleen in staat dat de bootfile op track 1 gebrand moet worden en de iso op track 2. Aangezien ik de iso zelf er niet bij heb gegeven is hier niks strafbaars aan lijkt me zo.

Ten tweede:
We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik heb wat gezocht op internet. De meeste sites veronderstellen dat PhOS niet minder legaal is dan Zeta (de officiële BeOS), waarom precies kan ik niet uitleggen (juridische kwesties enzo), maar het punt is dat PhOS lang niet zo illegaal is als die site in de OP veronderstelt.


Genoeg argumenten om het topic weer te openen lijkt me zo.
Als ik zoek op PhOS BeOS krijg ik heel veel sites die zeggen dat het op zijn minst illegaal is PhOS te distribueren. Als jij mij een site wijst waar redelijk duidelijk uitgelegd staat dat het niet illegaal is, dan gooi ik 'm weer open.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  donderdag 24 juni 2004 @ 11:07:37 #31
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_20147174
Rally, drop ff een mailtje op t adres in mn profiel
pi_20150406
In de OP van het Gmail topic wordt nog verwezen naar een oud deel van de slowchat. Tijd voor een update
pi_20151077
Deze Minolta Dimage S 414 is 't wat? even verplaatsen naar Fotografie, graag ...
pi_20151861
quote:
http://www.osnews.com/phorum/read.php?f=8&i=4691&t=4691
PhOS is probably as legal as Zeta.
En hier een verklaring van de maker van PhOS zelf:
quote:
http://www.bebits.com/talkback/3692?page=2

I have discussed legality with PalmSource.

Nothing so astounding as 'Go ahead, your perfectly legal.' but enough to say 'Go ahead, we don't give a rats arse about that old junky software, that can't do anything. We don't and have not licensed anything acquired from Be, INC since our purchase of the properties. If yT can do it, you can do it and be less of a threat. yT wouldn't really have to many grounds to sue you on if you can prove that nothing on the base distrobuted system is owned by them.'

This is why PhOS does not have SVG, and many of the other tiny goodies. Instead I just modified OT.
Uitleg van bovenstaande post: er zijn maar een paar onderdelen van BeOS die ook daadwerkelijk eigendom zijn van YellowTAB. Daar heeft de maker van PhOS op ingespeeld en die onderdelen niet in zijn besturingssysteem opgenomen.

En ik heb ergens anders nog een officiële verklaring van YellowTAB gelezen dat ze geen juridische procedures hebben lopen tegen de maker (en bezitters) van PhOS.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_20167442
Er zijn vroeger al een aantal topics over geweest over het IP forwarden. Niemand kwam met een oplossing dat kon werken. Na geprutst is het me gelukt op met een Sweex Router een IP te forwarden. Misschien handing dat het in de FAQ komt te staan.
quote:
Na avond te lopen prutsen is mij eindelijk gelukt m.b.v een Sweex Router (LB000021) m'n IP te forwarden naar mijn server/werkstation.

Dit is de oplossing:

Inloggen via de browser: http://192.168.2.1/
Klik op General Setup. Klik dan op Firewall. Als deze niet is ingeschakeld, schakel je bij deze in.
Als het goed is krijg je onder Firewall extra links te zien.
Klik op de link DMZ. Enable DMZ: YES

Client PC IP Address: Hier voer je de laatste gedeelte van je IP adres van de pc die als server gaat dienen in. Klik dan op Apply en log dan uit. Als het goed is wordt de IP naar de juiste pc forward.

Werkt het niet, dan doe je het volgende: Je controleerd of de server wel een vaste IP heeft. (Static)
Start de pc en de router opnieuw op.
Sweex router + FTP :@
History can't change the past, the future can.
pi_20167631
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:00 schreef Burner2000 het volgende:
Er zijn vroeger al een aantal topics over geweest over het IP forwarden. Niemand kwam met een oplossing dat kon werken. Na geprutst is het me gelukt op met een Sweex Router een IP te forwarden. Misschien handing dat het in de FAQ komt te staan.
[..]

Sweex router + FTP :@
Dank je wel, hij staat in de FAQ
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_20167895
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:06 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dank je wel, hij staat in de FAQ
Graag gedaan.
History can't change the past, the future can.
  zondag 27 juni 2004 @ 14:44:56 #38
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_20226258
Er is toch al een spyware/browser hijacking FAQ? Is dat niet genoeg, dan?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 27 juni 2004 @ 14:53:30 #40
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_20226412
quote:
Op zondag 27 juni 2004 14:47 schreef Jordy-B het volgende:
Er is toch al een spyware/browser hijacking FAQ? Is dat niet genoeg, dan?
Blijkbaar niet. Misschien dat niet alle antwoorden in de FAQ staan...
  zondag 27 juni 2004 @ 15:31:38 #41
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_20227336
Neuh, in een centraal topic iedereen naar de FAQ verwijzen schiet niet op.
  zondag 27 juni 2004 @ 15:32:36 #42
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_20227364
Heb een deel vd topics dichtgepleurd.
  zondag 27 juni 2004 @ 22:50:29 #43
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_20238099
quote:
Op zondag 27 juni 2004 15:31 schreef Slarioux het volgende:
Neuh, in een centraal topic iedereen naar de FAQ verwijzen schiet niet op.
zie hier weer een reden voor een centraal topic
pi_20242715
quote:
Op vrijdag 25 juni 2004 00:06 schreef Lucille het volgende:
Dank je wel, hij staat in de FAQ
Zie mijn reactie betreffend topic. Zet dan ook ff in de FAQ dat het niet de meest veilige oplossing is, en dat je het alleen moet doen als het echt niet anders kan. Hoewel als DMZ werkt port forwarding ook goed zou moeten werken, het is hetzelfde principe.
  maandag 28 juni 2004 @ 07:48:00 #45
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_20243025
Ik ga toch een centraal topic openen, dus NewOrder, thx voor de tip
pi_20253294
Hier, Slarioux, ik ga het verhaal niet nog eens vertellen, lees *hier* maar.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  FOK!fossiel maandag 28 juni 2004 @ 16:11:10 #47
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_20253335
Is toch een iets ander geval, imho.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 28 juni 2004 @ 16:12:46 #48
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_20253384
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hier, Slarioux, ik ga het verhaal niet nog eens vertellen, lees *hier* maar.
Wat ben je weer veel te nadrukkelijk aanwezig knul.
pi_20253418
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:12 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Wat ben je weer veel te nadrukkelijk aanwezig knul.
Yadda Yadda Yadda. Geef nou maar antwoord.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_20253574
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:13 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Yadda Yadda Yadda. Geef nou maar antwoord.
Waarom link je naar een topic wat verwijst naar een topic waarin een post staat met twee quotes van posts van begin april?

Slarioux heeft na april allang op z'n kop gehad voor ietwat inconsequent modereer- en postgedrag
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_20253575
Ik wacht nog op een reply, vent.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_20253612
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Waarom link je naar een topic wat verwijst naar een topic waarin een post staat met twee quotes van posts van begin april?

Slarioux heeft sinds april allang op z'n kop gehad voor ietwat inconsequent modereer- en postgedrag
Vanwege.

het FB topic werd gesloten, vandaar
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_20253641
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:20 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Vanwege.

het FB topic werd gesloten, vandaar
Het FB topic (of eigenlijk: "Het topic in FB") is het topic wat verwijst naar het topic met een post (jouw post) met twee quotes (die van slarioux), simpele.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_20253697
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:21 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het FB topic is het topic wat verwijst naar het topic met een post (jouw post) met twee quotes (die van slarioux), simpele.
Lees dan, appel! Ik postte in het betreffende topic, maar dat was al oud, en misschien viel het niet op. Dus postte ik het FB zodat mensen het zouden zien. Ik las de post over dat MP3 gedoe n.a.v. een " leukste DIG vragen " topic wat gekickt werd vanmiddag, en besloot er een foute post van Slarioux bij te zoeken, om hem te laten zien dat hij fout bezig is/was.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_20253753
WAS, ja... Heeft hij dus allang voor op z'n flikker gekregen, dus jij zit compleet onnodig hele ouwe half-weggerotte koeienkarkassen uit de sloot te vissen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_20253964
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:25 schreef Jordy-B het volgende:
WAS, ja... Heeft hij dus allang voor op z'n flikker gekregen, dus jij zit compleet onnodig hele ouwe half-weggerotte koeienkarkassen uit de sloot te vissen.
In dat geval wil ik er een Slarioux-Bash van maken
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_20254057
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:33 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

In dat geval wil ik er een Slarioux-Bash van maken
What's the fucking point? Bashen doe je maar met /bin/bash
Ofwel, leuk dat je iets ouds naar boven haalt, maar als de zaak al is afgedaan dan is het klaar. Gedaan. Finito. Besteed je tijd dan liever aan iets nuttigs.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_20254161
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:36 schreef Lucille het volgende:

[..]

What's the fucking point? Bashen doe je maar met /bin/bash
Ofwel, leuk dat je iets ouds naar boven haalt, maar als de zaak al is afgedaan dan is het klaar. Gedaan. Finito. Besteed je tijd dan liever aan iets nuttigs.
Mijn neukende punt was dat ik het fout vond. Dattie achteraf op zn kloten gehad heeft wist ik niet. Link naar dat gesprek, iemand?

-edit- En waarom reageert hij zelf niet, ipv zijn waakhond no offense te sturen?
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_20254165
quote:
Op maandag 28 juni 2004 03:39 schreef JeroenH het volgende:

[..]

Zie mijn reactie betreffend topic. Zet dan ook ff in de FAQ dat het niet de meest veilige oplossing is, en dat je het alleen moet doen als het echt niet anders kan. Hoewel als DMZ werkt port forwarding ook goed zou moeten werken, het is hetzelfde principe.
QuietGuy had mij hier ook al op gewezen dat DMZ niet de meest veilige methode is. Aangezien ik op dat gebied weinig ervaring heb zou hij hier nog wat regels tekst aan toevoegen om duidelijk te maken dat het niet de meest veilige methode zou zijn. Je bezorgdheid is dus denk ik terecht, er zal door QG dus nog wat geschreven moeten worden in die FAQ.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 28 juni 2004 @ 16:46:33 #60
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20254385
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

-edit- En waarom reageert hij zelf niet, ipv zijn waakhond no offense te sturen?
Een moderator doet meer als alleen modereren, hij was misschien net boodschappen doen, of poepen ofzo, dan wilt een ander modje hier nog wel eens op reageren
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef Lucille het volgende:

[..]

QuietGuy had mij hier ook al op gewezen dat DMZ niet de meest veilige methode is. Aangezien ik op dat gebied weinig ervaring heb zou hij hier nog wat regels tekst aan toevoegen om duidelijk te maken dat het niet de meest veilige methode zou zijn. Je bezorgdheid is dus denk ik terecht, er zal door QG dus nog wat geschreven moeten worden in die FAQ.
Sterker nog, ik heb al een extra regel toegevoegd, de uiteindelijke tekst ben ik nog niet aan uit.
pi_20254440
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:46 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Een moderator doet meer als alleen modereren, hij was misschien net boodschappen doen, of poepen ofzo, dan wilt een ander modje hier nog wel eens op reageren
[..]

Sterker nog, ik heb al een extra regel toegevoegd, de uiteindelijke tekst ben ik nog niet aan uit.
-edit- ow, dacht dat je het tegen mij had, dat je een regel aan de faq had toegevoegd n.a.v. S' gedrag
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_20254485
Slar stuurde niemand, ik loop nu toevallig langs het FB topic en zie je reactie. En ik reageer daar op. Heb ik het imago van een waakhond dan, ik had het idee dat ik toch redelijk goed met de community overweg kon. Hooguit ben ik soms wat arrogant en gedreven.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 28 juni 2004 @ 16:50:30 #63
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20254501
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:48 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Link Link Link Link Link !
FAQ - Port forwarden in je router
pi_20254589
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:50 schreef Lucille het volgende:
Slar stuurde niemand, ik loop nu toevallig langs het FB topic en zie je reactie. En ik reageer daar op. Heb ik het imago van een waakhond dan, ik had het idee dat ik toch redelijk goed met de community overweg kon. Hooguit ben ik soms wat arrogant en gedreven.
Nu nog een reactie van hemzelf, over de gewraakte kwestie
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_20254853
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:53 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Nu nog een reactie van hemzelf, over de gewraakte kwestie
Zit niet zo te drammen en flikker op.

Je loopt zwaar achter, dus kap 't gezeik nou ook af, dan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 07:31:16 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_20270438
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:53 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Nu nog een reactie van hemzelf, over de gewraakte kwestie
Dus als jij een deurwaarder aan de deur krijgt omdat je je belasting niet betaald hebt en je krijgt zo'n ding in naam van de koningin, dan wil je ook eerst de koningin spreken?

koel! Slar met de koningin vergelijken

Ga maar lekker terug naar onzin. Ze missen je daar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 29 juni 2004 @ 07:33:52 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_20270444
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:23 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Lees dan, appel! Ik postte in het betreffende topic, maar dat was al oud, en misschien viel het niet op. Dus postte ik het FB zodat mensen het zouden zien. Ik las de post over dat MP3 gedoe n.a.v. een " leukste DIG vragen " topic wat gekickt werd vanmiddag, en besloot er een foute post van Slarioux bij te zoeken, om hem te laten zien dat hij fout bezig is/was.
Heb je niets beters te doen dan in posts van tig maanden geleden te gaan zoeken naar fouten van moderators?
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Mijn neukende punt was dat ik het fout vond. Dattie achteraf op zn kloten gehad heeft wist ik niet. Link naar dat gesprek, iemand?
Link naar dat gesprek?
* Troel kijkt nog een keer.

Jeetje, het staat er echt!

Zulke dingen vraag je toch niet? Of mogen we ook naar jouw functioneringsgesprekken vragen? Geef dan maar een linkje... Ik ben HEEEEEEL erg benieuwd wat daar instaat namelijk. En daar zullen gok ik meer bijzonderheden in voorkomen dan in zo'n gesprekje met Slar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 29 juni 2004 @ 08:45:05 #68
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_20270867
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:23 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Lees dan, appel! Ik postte in het betreffende topic, maar dat was al oud, en misschien viel het niet op. Dus postte ik het FB zodat mensen het zouden zien. Ik las de post over dat MP3 gedoe n.a.v. een " leukste DIG vragen " topic wat gekickt werd vanmiddag, en besloot er een foute post van Slarioux bij te zoeken, om hem te laten zien dat hij fout bezig is/was.
Het is mooiste vragen van dig
En hij is wel mooie he dat topic
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_20271029
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 07:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Heb je niets beters te doen dan in posts van tig maanden geleden te gaan zoeken naar fouten van moderators?
[..]

Link naar dat gesprek?
* HTT-Thalan kijkt nog een keer.

Jeetje, het staat er echt!

Zulke dingen vraag je toch niet? Of mogen we ook naar jouw functioneringsgesprekken vragen? Geef dan maar een linkje... Ik ben HEEEEEEL erg benieuwd wat daar instaat namelijk. En daar zullen gok ik meer bijzonderheden in voorkomen dan in zo'n gesprekje met Slar.
Krijg een virus aan je megabyte.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  dinsdag 29 juni 2004 @ 09:17:14 #70
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20271290
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 08:59 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Krijg een virus aan je megabyte.
Ben je nog boos omdat Slarioux je post weghaalde in Zo maar ineens heel veel bestanden op me pc????? ?
Als ìk dat toen had gezien had je gelijk een ban gehad, die edit is volkomen terecht.

Als Krijg een virus aan je megabyte. als doodswensing bedoeld was kan dat natuurlijk alsnog...
pi_20271449
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:17 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Ben je nog boos omdat Slarioux je post weghaalde in Zo maar ineens heel veel bestanden op me pc????? ?
Als ìk dat toen had gezien had je gelijk een ban gehad, die edit is volkomen terecht.

Als Krijg een virus aan je megabyte. als doodswensing bedoeld was kan dat natuurlijk alsnog...
Heeft Slarioux een post van me weggehaald
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  dinsdag 29 juni 2004 @ 09:36:45 #72
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20271597
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:28 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Heeft Slarioux een post van me weggehaald
Waarom zit je dàn in hemelsnaam zo om hem te huilen?!?

Of heb je ontdekt dat DIG ook bestaat, naast ONZ...
pi_20271667
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:36 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Waarom zit je dàn in hemelsnaam zo om hem te huilen?!?

Of heb je ontdekt dat DIG ook bestaat, naast ONZ...
Dat had ik dus al uitgelegd, in dat topic met de mooiste vragen van DIG, las ik de topics door die daar gelinkt werden. Toen viel mij deze onregelmatigheid op en ik besloot er een topic over te openen. Zoals zo veel mensen doen als ze een mod iets zien doen waar ze het niet mee eens zijn. Lighten up man
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  dinsdag 29 juni 2004 @ 10:04:48 #74
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_20272139
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 09:41 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Dat had ik dus al uitgelegd, in dat topic met de mooiste vragen van DIG, las ik de topics door die daar gelinkt werden. Toen viel mij deze onregelmatigheid op en ik besloot er een topic over te openen. Zoals zo veel mensen doen als ze een mod iets zien doen waar ze het niet mee eens zijn. Lighten up man
Even voor de duidelijkheid, De mooiste vragen van DIG kan iedereen in posten. Dus als je daar instaat wil dat niet zeggen dat het een mod is die dat heeft gedaan. En als je dus eerst leert zoeken en dan pas vragen steld denk ik dat je daar niet zo snel inkomt. Daarbij komt ook nog eens dat zowel Slari als QG als ik zelf er ook tussen staan omdat we een debiele vraag stelde. Dus ik zal me er niet zo druk over maken als ik jou was. is slecht voor je hart
En als je die loose termen over virusjes nou achter je laat Dan blijven mensen je gewoon respecteren. Die loose kreten slaan echt op lucht en daar van ben ik niet onder de indruk. ( denk niemand)
Vrgr,
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:42:23 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_20274642
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 08:59 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Krijg een virus aan je megabyte.
Ik heb alleen maar gigabytes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:43:29 #76
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20274672
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:42 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar gigabytes
En nu ergens anders offtopic gaan aub ... (niet zozeer voor Troel ivm. de quote maar voor iedereen)
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:53:00 #77
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20274986
wat is er mis met mijn nieuwsberichtje over die nieuwe zoekmachine? Komt gewoon van Webwereld af...
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:59:46 #78
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20275197
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:53 schreef MikeyMo het volgende:
wat is er mis met mijn nieuwsberichtje over die nieuwe zoekmachine? Komt gewoon van Webwereld af...
DIG - Huisregels. (Updated: 25-04) gelezen?
quote:
Wat kun je hier allemaal NIET kwijt?

Nieuwsdumps. Sinds onze grote vriend cigarman het forum overspoelde met debiele Appelweetjes die niemand interesseerde, zijn wij erg anti-nieuwsdumps. Wil je dus een slotje vermijden, post dan een duidelijk en interessant artikel, en geef je mening erbij. Doe dus meer moeite dan een copy-paste, want dan gaat je topic dicht.
Voor de rest alles wat jullie maar willen, zolang het binnen de fatsoensnormen en normale regels valt en je zelf niet gaat beklagen als je onder gegooid wordt met eieren.
Daarnaast vind ik een zoekmachine voor porno niet echt iets voor de Digital Corner, of 't nu van webwereld af komt of niet...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:00:42 #79
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20275229
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 11:59 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

DIG - Huisregels. (Updated: 25-04) gelezen?
[..]
de goeden lijden onder de slechten... zal ik anders even een uitgebreidere OP in elkaar gaan flansen?
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:01:35 #80
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20275250
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 12:00 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

de goeden lijden onder de slechten... zal ik anders even een uitgebreidere OP in elkaar gaan flansen?
Zie mijn edit... Doe alsjeblieft geen moeite, verspilde energie.
Misschien in B&H ofzo, maar niet in DIG...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:02:36 #81
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20275280
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 12:01 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Zie mijn edit... Doe alsjeblieft geen moeite, verspilde energie.
Misschien in B&H ofzo, maar niet in DIG...
of SEX
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:05:46 #82
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20275358
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 12:02 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

of SEX
Idd, maar iig niet in DIG... Niet iedere nerd zit rukkend achter z'n TFT met een doos tissues
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:07:23 #83
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20275404
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 12:05 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Idd, maar iig niet in DIG... Niet iedere nerd zit rukkend achter z'n TFT met een doos tissues


de meesten wel toch?

heb hem maar in B&H geopend dan: Twigle.com, wellicht dat deze zoekmachine uitkomst bied
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 29 juni 2004 @ 14:58:07 #84
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20279978
Lucille....

waar sloeg dit nou weer op?
Java Scrippie

Wat als ik nooit iets met php heb gedaan of JSP of weet ik veel?
Ik dacht dat dit forum was om ook hulp te vragen?

Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 14:59:06 #85
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20280002
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 14:51 schreef Lucille het volgende:
Dit klinkt als een huiswerk opdracht
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 14:54 schreef Lucille het volgende:
En nu weet ik het zeker
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:01:02 #86
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20280043
Het is helemaal geen huiswerk opdracht....wat zijn jullie soms telepatisch of zo? Gjeeez..
Iemand vroeg aan mij of ik het weet voor zn website... want hij kent alleen puur HTML en ik ook zo een beetje.... voor de rest zijn we beiden niet bekend met javascript.....
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:03:49 #87
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20280098
Dan maar ff wachten op Lucille zelf
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:04:53 #88
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_20280123
Ik vond het ook heel iri.. Ik was met belangstelling het topic aan het lezen...
En dan wordt er lomp gezegd dat het een huiswerk opdracht is..

Heb zelf ook weinig verstand van javascript.. Opzich zou google me veel beter kunnen helpen, maar niettemin vond ik het een interessant topic.
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:05:51 #89
22273 Dizer
Save the beard!
pi_20280154
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 15:04 schreef Neutrino het volgende:
Ik vond het ook heel iri.. Ik was met belangstelling het topic aan het lezen...
En dan wordt er lomp gezegd dat het een huiswerk opdracht is..

Heb zelf ook weinig verstand van javascript.. Opzich zou google me veel beter kunnen helpen, maar niettemin vond ik het een interessant topic.
Snap jij waar zij aan komt dat het huiswerk is zonder het te vragen????
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 15:58:55 #90
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_20281608
nee, ik vat het niet...
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 16:14:45 #91
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_20282036
Neutrino: je kan natuurlijk in andere topics offtopic reageren over een eventuele foute beslissing van een moderator, en in je signature minder lieve verwijzingen naar die moderator plaatsen, maar dit is natuurlijk wel enigszins kinderachtig...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 16:21:39 #92
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_20282232
Shell plugin Trap die gast er lekker uit met dat onderschrift
Kinderachtig gedoe. Mijn god. Ik krijg echt een punt hoofd van dit soort mensen ( kinderen )
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_20282353
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 16:21 schreef Marty26 het volgende:
Shell plugin Trap die gast er lekker uit met dat onderschrift
Kinderachtig gedoe. Mijn god. Ik krijg echt een punt hoofd van dit soort mensen ( kinderen )
je moet dat soort gedrag negeren...
das de truuk..
en pas als hij te vergaat in z'n posts:
ban
  dinsdag 29 juni 2004 @ 16:27:24 #94
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_20282411
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 15:01 schreef Dizer het volgende:
Het is helemaal geen huiswerk opdracht....wat zijn jullie soms telepatisch of zo? Gjeeez..
Iemand vroeg aan mij of ik het weet voor zn website... want hij kent alleen puur HTML en ik ook zo een beetje.... voor de rest zijn we beiden niet bekend met javascript.....
Het leren van dit soort dingen doe je deels door eerst er zelf tijd in te steken. Hierbij hebben de modjes er wel inzagen in mbt google en wat er wel en niet te vinden is. Dat wil dus zeggen dat als jij dat dus niet doet en het op een manier vraagt als of het huiswerk is je topic dicht word gezet.
Staat ook in de FAQ en daarbij ben ik van mening dat je zelf dingen moet uitzoeken en dat is ook het mooie van het internet vind je niet
Succes verder
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_20282579
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 14:58 schreef Dizer het volgende:
Lucille....

waar sloeg dit nou weer op?
Java Scrippie

Wat als ik nooit iets met php heb gedaan of JSP of weet ik veel?
Ik dacht dat dit forum was om ook hulp te vragen?

quote:
In het kort:
  • Zoek eerst goed op Google naar een oplossing.
  • Zoek eens goed in de Fok! Search naar een oplossing.
  • Lees de FAQ.
  • Kijk eens bij de Centrale Topics (genoemd in de FAQ).

    Heb je dat allemaal gedaan, maar geen oplossing?

  • Verzin een goede topictitel
  • Vermeld alle relevante info
  • Vermeld wat je al gedaan hebt.
  • Wees duidelijk in je taalgebruik en spelling.
  • Stel je vraag zodat wij hem ook snappen.
  • das letterlijk uit de DIG - Huisregels. (Updated: 25-04)

    ga daar maar eens over denken...
      dinsdag 29 juni 2004 @ 16:36:05 #96
    56864 Marty26
    #Dislectisch Baggeren _O_
    pi_20282655
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 16:33 schreef mschol het volgende:

    [..]


    [..]

    das letterlijk uit de DIG - Huisregels. (Updated: 25-04)

    ga daar maar eens over denken...
    shit nu leert die nog niet zelf zoeken
    sorry voor mijn wangedrag
    Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
    pi_20282784
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 16:36 schreef Marty26 het volgende:

    [..]

    shit nu leert die nog niet zelf zoeken
    sorry voor mijn wangedrag
    shit das waar maar ach nu gaattie vast naar een echt n00b forum waar ze wel huiswerk opdrachten laten na kijken??

    iets als:
    dit hierzo!

    wat is google toch handig

    [ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 29-06-2004 16:40:30 (typo) ]
      dinsdag 29 juni 2004 @ 17:26:20 #98
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_20283942


    Jullie zijn zo zielig... Oh mijn god...
    Hebben jullie wel gelezen wat er in mijn topic stond? Dat ik al meer dan een uur bezig was met googelen maar geen resultaat heb gevonden?



    En nu het toch niks uit maakt, was dus toch echt niet voor een huiswerk. Maar goed, kennelijk vinden jullie het beter om gewoon te roepen zonder het eerst te vragen. Maar goed..even goede vrienden.

    Friends don't let friends remain beardless...
      dinsdag 29 juni 2004 @ 17:31:13 #99
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_20284083
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 17:26 schreef Dizer het volgende:


    Jullie zijn zo zielig... Oh mijn god...
    Hebben jullie wel gelezen wat er in mijn topic stond? Dat ik al meer dan een uur bezig was met googelen maar geen resultaat heb gevonden?



    En nu het toch niks uit maakt, was dus toch echt niet voor een huiswerk. Maar goed, kennelijk vinden jullie het beter om gewoon te roepen zonder het eerst te vragen. Maar goed..even goede vrienden.

    Het kwam over als een huiswerktopic en zo stelde je de vragen ook...
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 29 juni 2004 @ 17:42:11 #100
    34573 Neutrino
    Dead cat bounce
    pi_20284329
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 16:14 schreef QuietGuy het volgende:
    Neutrino: je kan natuurlijk in andere topics offtopic reageren over een eventuele foute beslissing van een moderator, en in je signature minder lieve verwijzingen naar die moderator plaatsen, maar dit is natuurlijk wel enigszins kinderachtig...
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 16:21 schreef Marty26 het volgende:
    Shell plugin Trap die gast er lekker uit met dat onderschrift
    Kinderachtig gedoe. Mijn god. Ik krijg echt een punt hoofd van dit soort mensen ( kinderen )
    @quietGuy: Je heb helemaal gelijk.. Achteraf gezien heb ik wellicht iets te snel en te gefrustreerd gereageerd.. Hoewel het niet een minder lieve verwijzing was. Het was netjes en correct verwoord. iig bied ik mijn excuus voor het desbetreffende gedag.

    @Marty26: Tja, als je zo snel iemand uit een forum wil zetten moet je dat doen. Maar wees dan wel zo correct om alleen ontopic zoals het hoort te reageren. Jouw reactie in topic Shell plugin lijkt me niet gepast en wel erg gefrustreerd en overtrokken.
    Wellicht zou je een voorbeeld kunnen nemen aan @mschol die wel de juiste normale bewoordingen kan vinden.. Hij is teminste constructief bezig..

    Hopelijk kan het topic Shell plugin worden opgeruimd zodat ik mijn probleemstelling beter kan verwoorden..

    [ Bericht 5% gewijzigd door Neutrino op 29-06-2004 17:44:48 (aanvulling) ]
    Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
      dinsdag 29 juni 2004 @ 17:47:35 #101
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_20284463
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 17:31 schreef Troel het volgende:

    [..]

    Het kwam over als een huiswerktopic en zo stelde je de vragen ook...
    Er werdt opeens gevraagd of het voor een huiswerk was....
    Gelijk de post erna van dat ene modje.... staat
    quote:
    En nu weet ik het zeker
    En bam! topic was op slot.
    Ik heb niet eens de kans gekregen om daar op te reageren.
    Nu krijg ik gelijk naar mijn kop geschoten dat ik een n00b ben en dat ik niet kan zoeken. Duidelijk stond er in mijn topic dat ik een uur bezig was met google aan het zoeken. Tjah..sorry hoor...maar niet iedereen is über slim netals deze mensen......

    Had een gewone vraag. Het begon goed....maar tjah...
    Friends don't let friends remain beardless...
      dinsdag 29 juni 2004 @ 17:53:41 #102
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_20284599
    Wat een zielige mensen zeg in DIG .

    Jullie doen je naam eer aan .
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      dinsdag 29 juni 2004 @ 17:57:46 #103
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_20284700
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef BVO het volgende:
    Wat een zielige mensen zeg in DIG .

    Jullie doen je naam eer aan .
    Laat maar Beev...
    Het zal wel. Kennelijk zijn het van die mensen omdat ze een beetje kunnen programmeren denken dat ze gelijk slimmer zijn dan de rest. Prima hoor. Ken er wel een paar, maar als ze een document moeten schrijven komen ze jankend aan. Maar goed...er zullen ook wel aardige mensen tussen zitten die wel hadden geluisterd. Want dit maak ik voor het eerst mee, voorheen werd ik wel altijd goed geholpen hier in DIG...jammer want het niveau daalt zo..
    Friends don't let friends remain beardless...
      dinsdag 29 juni 2004 @ 18:13:37 #104
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20285049
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 17:42 schreef Neutrino het volgende:

    [..]

    Hopelijk kan het topic Shell plugin worden opgeruimd zodat ik mijn probleemstelling beter kan verwoorden..
    done
      dinsdag 29 juni 2004 @ 18:16:04 #105
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20285104
    Ik ga overigens niet in op de discussie of Lucille gelijk heeft of niet. Daar komt ze vast zo zelf nog op terug.

    Wél wil ik vriendelijk verzoeken iets minder te slowchatten, en gewoon te wachten op Lucille. Zij heeft absoluut geen moeite met fouten toegeven, àls ze fout zit. Dus gewoon even geduld.

    Met flamen bereik je in ieder geval niets.
      dinsdag 29 juni 2004 @ 18:19:11 #106
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_20285185
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef BVO het volgende:
    Wat een zielige mensen zeg in DIG .

    Jullie doen je naam eer aan .
    *diep ademhaalt*

    Hahahahahahaha!!!!!11
      dinsdag 29 juni 2004 @ 18:24:50 #107
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_20285322
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 18:16 schreef QuietGuy het volgende:
    Ik ga overigens niet in op de discussie of Lucille gelijk heeft of niet. Daar komt ze vast zo zelf nog op terug.

    Wél wil ik vriendelijk verzoeken iets minder te slowchatten, en gewoon te wachten op Lucille. Zij heeft absoluut geen moeite met fouten toegeven, àls ze fout zit. Dus gewoon even geduld.

    Met flamen bereik je in ieder geval niets.
    Ok. Ik wacht op haar
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_20289552
    Ik heb een aantal redenen om aan te nemen dat het een huiswerktopic is:

    1) ik kan me niet voorstellen wat voor nut het zou hebben om een javascript functie te bouwen die bij elke keer op een button klikken de tekst geeft "er is x keer op deze knop gedrukt". Dat is absoluut geen functie voor een normale website. Immers, via een website mag een gebruiker maar 1 keer stemmen. Bovendien vindt er met Javascript dan niet direct interactie plaats met de webserver, het blijft browserside. Zou er wel interactie serverside zijn dan heeft het geen nut om een knop actie met javascript uit te voeren, er is dan immers geen functionaliteit die toegevoegd is, een knop kan in een form ook direct een submit doen naar de webserver.

    2) Bovenstaande functionaliteit is typisch een opdracht waarbij je geen webserver nodig hebt (ideaal dus om lokaal te maken en te testen), typisch de signatuur van een huiswerk opdracht. Een opdracht die je leert om met javascript om te gaan, want qua functionaliteit zit er niks achter, je kan er zelfs niks mee op een server.

    3) R-mon geeft al een oplossing en je weet niet eens hoe de HTML er uit moet zien. En dat terwijl je aangeeft bedreven te zijn met HTML. Lijkt mij dus niet.

    Welke website moet deze functionaliteit gaan gebruiken overigens?
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20289630
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 17:53 schreef BVO het volgende:
    Wat een zielige mensen zeg in DIG .

    Jullie doen je naam eer aan .
    Je vriendje kan het niet alleen af?
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      dinsdag 29 juni 2004 @ 21:41:53 #110
    77692 BVO
    Uitgesproken.
    pi_20290729
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 21:05 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    Je vriendje kan het niet alleen af?
    Ik mag me mening niet geven?
    La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
      dinsdag 29 juni 2004 @ 21:54:53 #111
    56864 Marty26
    #Dislectisch Baggeren _O_
    pi_20291227
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 17:42 schreef Neutrino het volgende:

    [..]


    [..]

    @quietGuy: Je heb helemaal gelijk.. Achteraf gezien heb ik wellicht iets te snel en te gefrustreerd gereageerd.. Hoewel het niet een minder lieve verwijzing was. Het was netjes en correct verwoord. iig bied ik mijn excuus voor het desbetreffende gedag.

    @Marty26: Tja, als je zo snel iemand uit een forum wil zetten moet je dat doen. Maar wees dan wel zo correct om alleen ontopic zoals het hoort te reageren. Jouw reactie in topic Shell plugin lijkt me niet gepast en wel erg gefrustreerd en overtrokken.
    Wellicht zou je een voorbeeld kunnen nemen aan @mschol die wel de juiste normale bewoordingen kan vinden.. Hij is teminste constructief bezig..


    Hopelijk kan het topic Shell plugin worden opgeruimd zodat ik mijn probleemstelling beter kan verwoorden..
    Je hebt helemaal gelijk en zoals je meschien verder op ook kon lezen werd ik er ook een beetje moe van. Maar even goeie vrienden. Volgende keer zal ik proberen antwoord op je vraag te geven.

    [ Bericht 17% gewijzigd door Marty26 op 29-06-2004 21:55:50 (Beetje moe) ]
    Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
      dinsdag 29 juni 2004 @ 23:32:57 #112
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_20294735
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 21:41 schreef BVO het volgende:

    [..]

    Ik mag me mening niet geven?
    Mijn.
      woensdag 30 juni 2004 @ 01:39:11 #113
    67194 wimmel_1
    Intentionally Left Blank
    pi_20297312
    Ik word duizelig van cablecrypt

    Lees dit topic nét..... En kan uit eigen ervaring zeggen dat het NIET in de wet is geregeld dat je dit soort signalen niet mag de-crypten. Uitspraak van RECHTER !!! ... "signaal wordt publiekelijk aangeboden"...........

    (Nederlandse (grond)wet op vrije ontvangst..........alléén voor de gewraakte radardetector is hier onlangs een "by-pass" op gemaakt, waar overigens ook zaken voor lopen bij het Europees Hof )
    Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
      woensdag 30 juni 2004 @ 04:17:50 #114
    34573 Neutrino
    Dead cat bounce
    pi_20298243
    quote:
    Lucille (Moderator) - dinsdag 29 juni 2004 @ 20:45
    Met cablecrypt ontduik je de versleuteling van Canal+. Dat is dus iets wat illegaal is, valt onder het kraken van een beveiliging. Slotje dus.
    quote:
    Legaal ?
    Gecodeerde signalen via software bekijken is een grijs gebied. Iedereen krijgt het signaal ongevraagd thuis en mag daar in principe mee doen wat hij/zij wil, of dat nou analyseren, decoderen of gecodeerd bekijken is. Zo lang er maar geen auteursrechten worden geschonden of illegale software wordt gebruikt. Computer idee heeft Canal + om reactie gevraagd maar deze onthoudt zich van elk commentaar.
    quote:
    Voor veel mensen blijft het een grote hobby om gecodeerde radio en tv signalen te decoderen. Vele programmeurs hebben voor dit doel ook programmas voor PCs geschreven. Zo werd er enige tijd terug in de Computer Idee uitvoerig uit de doeken gedaan hoe je het gecodeerde TV signaal van Canal+ met het programma Cablecrypt eenvoudig kan decoderen. Hierop heeft Canal+ overigens wel een rechtzaak tegen Computer Idee aangespannen, die ertoe leidde dat alle Computer Idees uit de handel moesten worden genomen, wat overigens niet tot erg veel versnippert papier heeft geleid, aangezien de exemplaren zo goed als uitverkocht waren. Canal+ heeft overigens ook gemeld veel financiele schade te hebben geleden, aangezien ze een nieuwe codering toe moesten passen.
    quote:
    Eis van schadevergoeding door Canal+ door rechtbank afgewezen
    "Na de ophef en rechtzaak die zijn ontstaan na het artikel in computer idee over het illegaal verkrijgen van extra zenders via Canal+ (zie vorig artikeltje: Computer Idee kraakt canal+ decoder), is door de waarnemend rechtbankpresident C.van Maanen besloten dat het bladenconcern VNU niks hoeft te betalen aan Canal+. De reden van zijn besluit was gegrond op de reden dat Canal+ met zekere regelmaat de beveiliging van het signaal aanscherpt. Ook de eis om de bron van het artikel bekend te maken is afgewezen, om de reden dat verscheidene mensen op het internet over de informatie zouden beschikken en het daarom geen zin had om er daar een van uit te pikken. Eerder besliste de rechtbank dat VNU de uitgave van Computer idee uit de winkel moest halen en dat de zaak rechtgezet moest worden in de volgende uitgave van het blad."
    Lees reacties | Link | Mail Gepost op 30 juli 2000
    Het lijkt me inderdaad zeer gepast dat het topic is gesloten. Aangezien Fok niet zit te wachten op rechtzaken en hier mogelijkerwijs ook geen geld beschikbaar voor heeft is het een juiste reactie.
    Uit de achtergrond informatie kan ik iig concluderen dat het een grijsgebied is waar je beter op andere forum terecht kan dan op fok.
    Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
      woensdag 30 juni 2004 @ 08:41:39 #115
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20298760
    Wat Neutrino zegt
      woensdag 30 juni 2004 @ 10:02:36 #116
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_20299942
    quote:
    Op dinsdag 29 juni 2004 21:03 schreef Lucille het volgende:
    Ik heb een aantal redenen om aan te nemen dat het een huiswerktopic is:

    1) ik kan me niet voorstellen wat voor nut het zou hebben om een javascript functie te bouwen die bij elke keer op een button klikken de tekst geeft "er is x keer op deze knop gedrukt". Dat is absoluut geen functie voor een normale website. Immers, via een website mag een gebruiker maar 1 keer stemmen. Bovendien vindt er met Javascript dan niet direct interactie plaats met de webserver, het blijft browserside. Zou er wel interactie serverside zijn dan heeft het geen nut om een knop actie met javascript uit te voeren, er is dan immers geen functionaliteit die toegevoegd is, een knop kan in een form ook direct een submit doen naar de webserver.

    2) Bovenstaande functionaliteit is typisch een opdracht waarbij je geen webserver nodig hebt (ideaal dus om lokaal te maken en te testen), typisch de signatuur van een huiswerk opdracht. Een opdracht die je leert om met javascript om te gaan, want qua functionaliteit zit er niks achter, je kan er zelfs niks mee op een server.

    3) R-mon geeft al een oplossing en je weet niet eens hoe de HTML er uit moet zien. En dat terwijl je aangeeft bedreven te zijn met HTML. Lijkt mij dus niet.

    Welke website moet deze functionaliteit gaan gebruiken overigens?
    Oooh God.. hier gaan we:

    - Ik vroeg, kun je me de html code laten zien, want bij mij werkt het niet. Tjah, stom van me, had ik niet moeten zeggen want ik had gewoon een typefout gemaakt. Erg stom maar goed, sorry...kennelijk mag je in deze forum geen fouten maken want dan ben je gelijk een n00b (zoals sommigen dat zeiden). En ja, ik ben bekend met pure HTML, MAAR niet met Javascript.

    - Waar deze gebruikt zal worden is heel simpel. Hier waar ik stage loop hebben we een simpele html website gemaakt over EK grappen. En het was de bedoeling dat in plaats van "u hebt 1 keer op deze knop geklikt" zou moeten komen "u hebt 1 keer gestemd" met de functie dat je zooooooooo veeel als je maar kan, mag stemmen. Want het is maar een grap. Onze programmeur is ziek en normaal doet hij dat soort dingen. En waarom ik heb gezet "u hebt 1 keer op deze knop gedrukt" gezet puur omdat ik nog niet 100% zeker was van wat er echt kwam te staan, dus typte ik dat in en veranderen kan ik dan best wel.

    Hoe dan ook, nog steeds vind ik het vervelend dat ik helemaal dit moet doorlopen om mijn vraag beantwoordt te krijgen. Ik vindt dit echt gewoon geen stijl. Je hebt me niet eens de kans gegeven in dat topic om je vraag te bantwoorden, want je poste je vraag en 3 minuten later was de topic dicht. Vind ik geen goede aktie van een mod. (ik bedoel dit niet op een nare manier) maar ik vind gwoon als je me iets vraagt hoe het zit, dat je tenminste 10 minuten wacht tot ik een antwoord kan geven.
    Tjah maar van die andere gozers die zo stom reageren boeit me niet, dat zijn gewoon zielige figuren. En trouwens, er stond duidelijk dat ik ook een uur bezig was met googelen en nog kon ik niks vinden.
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_20300512
    Gezien het feit dat het blad Computer Idee al zijn exemplaren met uitleg over hoe je Canal+ kan decrypten mbv cablecrypt moest terughalen op last van de rechter, lijkt het mij wel duidelijk dat het publiceren van deze informatie hier op het forum op dezelfde gronden problemen gaat geven.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      woensdag 30 juni 2004 @ 13:04:14 #118
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_20304597
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 01:39 schreef wimmel_1 het volgende:
    Ik word duizelig van cablecrypt

    Lees dit topic nét..... En kan uit eigen ervaring zeggen dat het NIET in de wet is geregeld dat je dit soort signalen niet mag de-crypten. Uitspraak van RECHTER !!! ... "signaal wordt publiekelijk aangeboden"...........
    Nog (net) niet. Het wetsvoorstel is echter klaar en wordt op 5 en 6 juli behandeld in de Eerste Kamer.
    pi_20305504
    De uitspraak van de rechter over het publiceren van hoe je via cablecrypt Canal+ kan ontvangen is er echter wel. Er is dus een precedent waar wij ons aan houden.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20309775
    Ikzelf vind die wildgroei van alle sticky topics erg lastig, ik zie door de bomen het bos niet meer, al die regels, FAQ's, links, enz. Dus...

    Heb ik een DigWiki gemaakt: http://compumania.nl/digwiki

    Hier kunnen alle FAQ's, regels, centrale topics, enz. in gedumpt worden. Voor centrale topics is het erg handig, omdat iedereen het kan wijzigen. En als iemand bijvoorbeeld bij de regels zit te klooien, draai je het gewoon weer terug. Ook denk ik dat veel mensen meer aan FAQ's gaan werken.

    Wat vinden jullie ervan?

    [ Bericht 0% gewijzigd door yootje op 30-06-2004 16:36:43 ]
    pi_20311352
    Ik ben bang dat het een zooitje wordt. Er zijn nu al mensen die staan te huilen als ze in een normaal topic een tip geven en wij dat topic niet sticky maken. En wie gaat het onderhoud plegen? Ik iig niet. En ik denk Slar en GQ ook niet.
    Ik heb echt hele slechte ervaringen met dit soort dingen, gewoon omdat werkelijk iedere JBL van de straat er ik kan rotzooien en er dus veel onjuiste informatie in kan komen. Kijk eens naar het gemiddelde topic in DIG, de helft van de posts bevat informatie je of niet juist is of maar een deel van het verhaal is of mensen de verkeerde richting op stuurt. Natuurlijk zal iemand die een FAQ maakt (hopelijk) meer kennis in huis hebben over een onderwerp en dus iets beter en vollediger opschrijven, maar er zal altijd achteraf controle moeten zijn op correctheid.
    Die controle is op dit moment makkelijker via de DIG FAQ omdat wij het moeten plaatsen en wij dus ook weten dat er nieuwe informatie moet worden toegevoegd.
    Ik vraag me af of mensen idd wel meer FAQs gaan schrijven in een wiki systeem, zijn wij zulke boemannen dat mensen het niet durven om ons een FAQ te sturen met de vraag of deze kan worden opgenomen in de lijst? Want dat is de manier waarop we het nu doen, elke user die een goede FAQ schrijft of wilt schrijven stuurt ons een mailtje. We schrijven die dingen niet altijd zelf namelijk, de meeste zelfs niet.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20311488
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 16:45 schreef Lucille het volgende:
    Ik ben bang dat het een zooitje wordt. Er zijn nu al mensen die staan te huilen als ze in een normaal topic een tip geven en wij dat topic niet sticky maken. En wie gaat het onderhoud plegen? Ik iig niet. En ik denk Slar en GQ ook niet.
    Ik heb echt hele slechte ervaringen met dit soort dingen, gewoon omdat werkelijk iedere JBL van de straat er ik kan rotzooien en er dus veel onjuiste informatie in kan komen. Kijk eens naar het gemiddelde topic in DIG, de helft van de posts bevat informatie je of niet juist is of maar een deel van het verhaal is of mensen de verkeerde richting op stuurt. Natuurlijk zal iemand die een FAQ maakt (hopelijk) meer kennis in huis hebben over een onderwerp en dus iets beter en vollediger opschrijven, maar er zal altijd achteraf controle moeten zijn op correctheid.
    Die controle is op dit moment makkelijker via de DIG FAQ omdat wij het moeten plaatsen en wij dus ook weten dat er nieuwe informatie moet worden toegevoegd.
    Ik vraag me af of mensen idd wel meer FAQs gaan schrijven in een wiki systeem, zijn wij zulke boemannen dat mensen het niet durven om ons een FAQ te sturen met de vraag of deze kan worden opgenomen in de lijst? Want dat is de manier waarop we het nu doen, elke user die een goede FAQ schrijft of wilt schrijven stuurt ons een mailtje. We schrijven die dingen niet altijd zelf namelijk, de meeste zelfs niet.
    En als we het nou eerst een tijdje unofficial maken? Open ik wel een topic, kijken hoe het loopt.
    pi_20311666
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 16:50 schreef yootje het volgende:

    [..]

    En als we het nou eerst een tijdje unofficial maken? Open ik wel een topic, kijken hoe het loopt.
    Ik vind het prima als jij als een soort moderator in je eigen wikipagina's gaat werken. Dan kunnen we wel zien hoe het gaat, hoeveel tijd het kost om de boel bij te houden en zo. Op zich ben ik niet tegen het initiatief an sich (ik vind het best wel leuk dat DIG users meedenken om de boel overzichtelijk te houden, dus dat punt heb je al gescored bij mij ), maar tis meer dat ik bang bent dat het niet te onderhouden is op deze manier.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20311707
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 16:55 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    Ik vind het prima als jij als een soort moderator in je eigen wikipagina's gaat werken. Dan kunnen we wel zien hoe het gaat, hoeveel tijd het kost om de boel bij te houden en zo. Op zich ben ik niet tegen het initiatief an sich (ik vind het best wel leuk dat DIG users meedenken om de boel overzichtelijk te houden, dus dat punt heb je al gescored bij mij ), maar tis meer dat ik bang bent dat het niet te onderhouden is op deze manier.
    Ach, als het wikipedia.org lukt met honderdduizenden gebruikers, moet het ons ook lukken
    pi_20311830
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 16:57 schreef yootje het volgende:

    [..]

    Ach, als het wikipedia.org lukt met honderdduizenden gebruikers, moet het ons ook lukken
    wikipedia is één van de weinige wiki pagina's die daadwerkelijk goed draait, juist vanwege de enorme inzet van de mensen om de informatie correct te houden. De meeste wiki pagina's waar weinig kwaliteitscontrole is veranderen in een puinzooi. Dat is dus mijn grootste zorg. Maar ik sta dan ook bekend als een persoon die redelijk negatief is tav dit soort organische websites (ook op mijn werk ).
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      woensdag 30 juni 2004 @ 17:07:07 #126
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_20312057
    In principe is dat toch hetzelfde als een sticky topic bovenaan waarin linkjes naar andere topics staan, of zie ik het verkeerd?

    Misschien moet je Jump vragen of hij de belangrijke topics in zijn layoutje wil zetten en dat die link in een sticky topic geplaatst wordt, en dat Slar, Lucille en QG ook gewoon topics toe kunnen voegen en weg kunnen halen, net zoals bij de gmail topics zeg maar...

    Dat is denk ik beter dan wiki

    denk ik denk ik denk ik

    Maar ik ben natuurlijk maar een vrouw
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 30 juni 2004 @ 17:09:40 #127
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_20312147
    Opzetje nieuwe FAQ

    Zoiets ben ik nu mee bezig
      woensdag 30 juni 2004 @ 17:10:39 #128
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_20312179
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 17:09 schreef Slarioux het volgende:
    Opzetje nieuwe FAQ

    Zoiets ben ik nu mee bezig
    Zoiets ja

    Dit is ook een goede layout...

    Maar dan is het denk ik handiger om meer informatie te geven bij elk topic
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 30 juni 2004 @ 17:13:26 #129
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_20312262
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 17:10 schreef Troel het volgende:

    [..]

    Zoiets ja

    Dit is ook een goede layout...

    Maar dan is het denk ik handiger om meer informatie te geven bij elk topic
    In welke zin?
      woensdag 30 juni 2004 @ 17:14:47 #130
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_20312303
    Nou, je hebt bijvoorbeeld wel ergens

    FAQ: De grote netwerken FAQ Veel informatie

    staan

    maar probeer dan concreet duidelijk te maken wat voor een informatie er staat...

    Ofzo
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_20312315
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 17:07 schreef Troel het volgende:
    In principe is dat toch hetzelfde als een sticky topic bovenaan waarin linkjes naar andere topics staan, of zie ik het verkeerd?

    Misschien moet je Jump vragen of hij de belangrijke topics in zijn layoutje wil zetten en dat die link in een sticky topic geplaatst wordt, en dat Slar, Lucille en QG ook gewoon topics toe kunnen voegen en weg kunnen halen, net zoals bij de gmail topics zeg maar...

    Dat is denk ik beter dan wiki

    denk ik denk ik denk ik

    Maar ik ben natuurlijk maar een vrouw
    Maar het voordeel is dat iedereen het kan wijzigen, ik kan begrijpen dat de mods niet de tijd/zin hebben om telkens alle centrale topics bij te houden. Vele handen maken licht werk. Ook worden FAQ's veel vaker ge-update (lijkt mij). Dit is bijvoorbeeld handig bij hardnekkige virussen en wormen.
      woensdag 30 juni 2004 @ 17:16:30 #132
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_20312346
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 17:15 schreef yootje het volgende:

    [..]

    Maar het voordeel is dat iedereen het kan wijzigen, ik kan begrijpen dat de mods niet de tijd/zin hebben om telkens alle centrale topics bij te houden. Vele handen maken licht werk. Ook worden FAQ's veel vaker ge-update (lijkt mij). Dit is bijvoorbeeld handig bij hardnekkige virussen en wormen.
    iedereen kan topics aanmaken in DIG, er zijn een aantal mensen die dat verwerken.. Meer lijkt mij niet nodig.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 30 juni 2004 @ 17:21:52 #133
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_20312476
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 17:14 schreef Troel het volgende:
    Nou, je hebt bijvoorbeeld wel ergens

    FAQ: De grote netwerken FAQ Veel informatie

    staan

    maar probeer dan concreet duidelijk te maken wat voor een informatie er staat...

    Ofzo
    dan zal ik de omschrijving ff wijzigen, verder wil ik het zo kort en bondig mogelijk houden.
      woensdag 30 juni 2004 @ 17:37:05 #134
    58683 NewOrder
    markt anarchist
    pi_20312905
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 17:09 schreef Slarioux het volgende:
    Opzetje nieuwe FAQ

    Zoiets ben ik nu mee bezig
    Misschien is het een idee om bovenin een paar quicklinks te maken naar faq-items die veel gezocht worden dan wel veel gezocht zouden moeten worden, zoals spyware en virusinfo. De faq top 5 ofzo.
      woensdag 30 juni 2004 @ 18:54:45 #135
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_20314647
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 17:37 schreef NewOrder het volgende:

    [..]

    Misschien is het een idee om bovenin een paar quicklinks te maken naar faq-items die veel gezocht worden dan wel veel gezocht zouden moeten worden, zoals spyware en virusinfo. De faq top 5 ofzo.
    Ik heb al een idee om dat te fixen
    pi_20317135
    DigWiki: Help mee!

    Als je even tijd over hebt, weet je wat je kunt doen
    pi_20317198
    Who ever it is (slarioux denk ik), bedankt voor het opschonen!
      woensdag 30 juni 2004 @ 23:30:55 #138
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_20323790
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 20:19 schreef Man_Made_God het volgende:
    Who ever it is (slarioux denk ik), bedankt voor het opschonen!
    Geen probleem
    pi_20324388
    quote:
    Op woensdag 30 juni 2004 23:30 schreef Slarioux het volgende:

    [..]

    Geen probleem
    dus jij was het toch Zag dus niet wie het deed (leek wel een spook )
      donderdag 1 juli 2004 @ 13:23:46 #140
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_20334675
    Ik mis 2 anti spyware programma's in:

    FAQ - Spyware en Browser Hijacking

    Spy Sweeper & Pest Patrol, ikzelf vind beide beter dan Ad-Aware en Spybot S&D.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      vrijdag 2 juli 2004 @ 12:44:01 #141
    45071 nlboy
    aka Kasesouffle
    pi_20358920
    Kan misschien deze topic: Laat je foto gratis spreken! (e-card)
    Misschien heropend worden en dan verplaatst naar ONZ?
    Bedankt!
      vrijdag 2 juli 2004 @ 12:51:09 #142
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_20359125
    Open maar een nieuwe
    pi_20366759
    quote:
    Op donderdag 1 juli 2004 13:23 schreef DarkShine het volgende:
    Ik mis 2 anti spyware programma's in:

    FAQ - Spyware en Browser Hijacking

    Spy Sweeper & Pest Patrol, ikzelf vind beide beter dan Ad-Aware en Spybot S&D.
    Mja.. spysweeper had ik hier ook al vermeldt, maar er is ook een apart topic voor toevoegingen aan de FAQ en daar heb ik spysweeper ook ff vermeldt, dus tis te hopen dat ze dat topic ook nog eens snel lezen..
    pi_20407709
    Is er een mod die JustMe2 even een goede schop kan geven?
    - warez
    - offtopic
    - stom taal gebruik

    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
      zondag 4 juli 2004 @ 17:25:14 #145
    23152 Lucille
    Smartass
    pi_20409638
    quote:
    Op zondag 4 juli 2004 15:45 schreef SHERMAN het volgende:
    Is er een mod die JustMe2 even een goede schop kan geven?
    - warez
    - offtopic
    - stom taal gebruik

    Waar staat er nog warez dan?
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20410516
    quote:
    Op zondag 4 juli 2004 17:25 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    Waar staat er nog warez dan?
    quote:
    Op zaterdag 3 juli 2004 19:33 schreef JustMe2 het volgende:
    Marnick ff oftipc maar weet jij ergens een site waar je ( beste legaal ) Games kunt downloaden ???
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
      zondag 4 juli 2004 @ 18:15:14 #147
    23152 Lucille
    Smartass
    pi_20410621
    quote:
    Op zondag 4 juli 2004 18:10 schreef SHERMAN het volgende:
    Hij vraagt eigenlijk om legale downloads. Het is dus grijs gebied, hier kan ik dus niks aan doen. Helaas. En ja, ik erger me ook aan zijn taalgebruik hoor. Maar ook daar kan ik hem niet voor straffen.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20411279
    en die heeft een BLOUWE microsoft word !!


    die Office 2003 zit die standaart op een windows XP ?? of kan je die downloaden ?? of moed je die kopen? ???

    een antwoord zo snel mogelijk wand mijn site staat nu al 2 weken OFLINE



    ff OFtopic
    bestaat er een programma dat als iemadn u blockt dat jij nog altijd kunt praten of U Onblocken LOL
    jah Dmsn ken ik maar dat is zoooo traag LOL


    Zo erg ben ik zelfs niet
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
      zondag 4 juli 2004 @ 18:55:53 #149
    23152 Lucille
    Smartass
    pi_20411380
    quote:
    Op zondag 4 juli 2004 18:50 schreef SHERMAN het volgende:
    Zo erg ben ik zelfs niet
    Jij bent helemaal niet erg
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20411463
    quote:
    Op zondag 4 juli 2004 18:55 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    Jij bent helemaal niet erg
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_20411956
    quote:
    Op zondag 4 juli 2004 19:19 schreef Seal_force het volgende:
    Heb ook een rvaagje heb hem gedownload maar heb geen serial nummer hoe kom ik er aan?
    FireWorks vraagje
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
      zondag 4 juli 2004 @ 19:31:23 #152
    23152 Lucille
    Smartass
    pi_20412164
    quote:
    Op zondag 4 juli 2004 19:21 schreef SHERMAN het volgende:

    [..]

    FireWorks vraagje
    De note is al gezet
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20412208
    quote:
    Op zondag 4 juli 2004 19:31 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    De note is al gezet
    Geweldig

    Wat ik dan zo lachwekkend vind he, dan zegt de persoon dat het om een trial gaat terwijl je die bij Macromedia moet downloaden en er dan meteen een serial bij krijgt voor 30 dagen, wijs ik hem net op die pagina en nou is ie stil
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
      zondag 4 juli 2004 @ 19:35:08 #154
    23152 Lucille
    Smartass
    pi_20412231
    quote:
    Op zondag 4 juli 2004 19:33 schreef SHERMAN het volgende:

    [..]

    Geweldig

    Wat ik dan zo lachwekkend vind he, dan zegt de persoon dat het om een trial gaat terwijl je die bij Macromedia moet downloaden en er dan meteen een serial bij krijgt voor 30 dagen, wijs ik hem net op die pagina en nou is ie stil
    Ja hij is aan het downloaden
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20412291
    quote:
    Op zondag 4 juli 2004 19:35 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    Ja hij is aan het downloaden
    En dan hopen dat ie een manier vind om hem langer dan 30 dagen te laten werken zekers
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
      dinsdag 6 juli 2004 @ 00:12:45 #156
    67194 wimmel_1
    Intentionally Left Blank
    pi_20430116
    Whoei............FORUM DOET \'T WEER
    Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
      dinsdag 6 juli 2004 @ 01:03:53 #157
    84384 Nato
    n e e d Fans
    pi_20431161
    Slotje voor mij op: hoe open je een .bin bestand door Sop (Moderator FP) ?
    quote:
    Nou jij weer.

    Moet je me wel de kans geven om te reageren..

    A: Het staat er niet met Hoofdletters..
    B: Het staat niet on Top..

    Maar laat maar: Zo is de fun er wel af..
      dinsdag 6 juli 2004 @ 09:05:28 #158
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20433217
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2004 01:03 schreef Nato het volgende:
    Slotje voor mij op: hoe open je een .bin bestand door Sop (Moderator FP) ?
    [..]


    Moet je me wel de kans geven om te reageren..

    A: Het staat er niet met Hoofdletters..
    B: Het staat niet on Top..

    Maar laat maar: Zo is de fun er wel af..
    Het komt er op neer dat die vraag al 100x gesteld is.
    Kennelijk heb je niet eens de moeite gedaan om de FAQ te lezen of te zoeken.

    bin bestand zonder cue bestand
    .BIN-file openen?
    hoe open je een .bin bestand
    FAQ - Wat is een .bin en wat doe ik ermee?
    Genoeg info zo, dat heb ik even in minder dan 1 minuut voor je opgezocht.
    Doe zelf eens wat moeite
      dinsdag 6 juli 2004 @ 10:19:20 #159
    84384 Nato
    n e e d Fans
    pi_20434341
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2004 09:05 schreef QuietGuy het volgende:
    [..]
    \\\'t was niet mijn topic hoor, ik had een reactie geplaatst, waar een [fp-mod] op reageerde.. en bam, slot erop.. tja

    ff intonaties checken..
      dinsdag 6 juli 2004 @ 10:37:18 #160
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_20434727
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2004 10:19 schreef Nato het volgende:

    [..]

    \\\\\\\'t was niet mijn topic hoor, ik had een reactie geplaatst, waar een [fp-mod] op reageerde.. en bam, slot erop.. tja

    ff intonaties checken..
    iedereen had zo kunnen reageren.

    Bovendien kunnen modjes ook slotjes zetten zonder een bericht te posten, dus het hoeft niet eens dat sop het bericht dichtgooide.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 6 juli 2004 @ 10:42:59 #161
    23152 Lucille
    Smartass
    pi_20434820
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2004 10:37 schreef Troel het volgende:

    [..]

    iedereen had zo kunnen reageren.

    Bovendien kunnen modjes ook slotjes zetten zonder een bericht te posten, dus het hoeft niet eens dat sop het bericht dichtgooide.
    Ik heb geen idee wie het op slot heeft gezet. Het zou sop geweest kunnen zijn, gezien het feit dat hij in de sluitpost aangeeft wat de alternatieven zijn.
    Ik was het niet, Slar is op vakantie en volgens mij ligt QG op dat tijdstip meestal op bed en zet hij altijd sluitposten neer.
    Ik vond het ook een beetje vreemd dat een FP crewlid een topic hier op slot zet. Normaal gesproken wordt er dan een mededeling geplaatst in het DIG crew topic (over het plaatsen van gastslotjes), maar daar kunnen FP mensen niet komen. Alweer een reden om aan te nemen dat het sop geweest moet zijn. Gelukkig is sop wel iemand die DIG goed kent en dus weet wat het mod beleid hier is, een willekeurige andere FPer had ik vervelender gevonden.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      dinsdag 6 juli 2004 @ 11:13:44 #162
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20435458
    Sorry, ik was het Maar ik vond die post wel duidelijk genoeg. Die vraag is wmb. te vaak voorbij gekomen.
    Kan een FPér slotjes doen hier?
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2004 10:42 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    Slar is op vakantie en volgens mij ligt QG op dat tijdstip meestal op bed en zet hij altijd sluitposten neer.
    Omdat ik dus al half in bed lag, niet gedaan
      dinsdag 6 juli 2004 @ 11:32:03 #163
    23152 Lucille
    Smartass
    pi_20435842
    OK, duidelijk
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      dinsdag 6 juli 2004 @ 17:20:08 #164
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_20444982
    Ik wil niet dat de inhoud van mijn posts ge-escaped wordt

    Kan daar wat aan gedaan worden ?

    [code] tags herimplementeren ofzo ?

    Beetje tutorial is niet te doen zo...


    [FOK]eerste [BUG] op nieuwe server!

    [ Bericht 17% gewijzigd door ChOas op 06-07-2004 17:52:35 ]
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

    [Stephen Roberts]
    pi_20445825
    quote:
    Op dinsdag 6 juli 2004 01:03 schreef Nato het volgende:
    Slotje voor mij op: hoe open je een .bin bestand door Sop (Moderator FP) ?
    [..]


    Moet je me wel de kans geven om te reageren..

    A: Het staat er niet met Hoofdletters..
    B: Het staat niet on Top..

    Maar laat maar: Zo is de fun er wel af..
    Ik heb niets afgesloten
      dinsdag 6 juli 2004 @ 18:57:29 #166
    84384 Nato
    n e e d Fans
      woensdag 7 juli 2004 @ 13:13:12 #167
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_20462417
    Ik kan het topic niet meer vinden, maar er was toen een topic over 7 euro gratis Hi beltegoed... Ik kreeg vandaag met de post een simkaart met 3 euro, de andere 4 komen nog... Dat jullie het even weten
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_20497504
    Iexplore & Firefox maken ruzie ..

    Reacties zijn van een hoog niveau
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_20497563
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2004 21:26 schreef SHERMAN het volgende:
    Iexplore & Firefox maken ruzie ..

    Reacties zijn van een hoog niveau
    Ik heb de offtopic zooi verwijderd
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20497586
    quote:
    Op donderdag 8 juli 2004 21:29 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    Ik heb de offtopic zooi verwijderd
    Bedankt
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_20506984
    Ben ik de enige die een beetje gek wordt van alle spyware posts?
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      vrijdag 9 juli 2004 @ 13:07:55 #172
    23152 Lucille
    Smartass
    pi_20509345
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 11:20 schreef E.r.w.i.n het volgende:
    Ben ik de enige die een beetje gek wordt van alle spyware posts?
    Nee, je bent niet de enige. Kan je nagaan hoe er nauwelijks tegenop te modereren valt.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      Lieve Belg vrijdag 9 juli 2004 @ 13:17:24 #173
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20509582
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 13:07 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    Nee, je bent niet de enige. Kan je nagaan hoe er nauwelijks tegenop te modereren valt.
    en als je de FAQ daaromtrent uitgebreider maakt blijven er evenveel topics komen want iemand die zo'n topic opent leest die FAQ's toch niet
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      vrijdag 9 juli 2004 @ 13:25:14 #174
    23152 Lucille
    Smartass
    pi_20509791
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 13:17 schreef Jump het volgende:

    [..]

    en als je de FAQ daaromtrent uitgebreider maakt blijven er evenveel topics komen want iemand die zo'n topic opent leest die FAQ's toch niet
    Dat klopt. De FAQ is in principe genoeg om aan de slag te gaan. Natuurlijk staat er niet alles in vermeldt (dat kan ook niet), dus we laten topics wel open waaruit blijkt dat mensen de FAQ gelezen hebben.
    Ik zit er dus aan te denken om alle vragen die mensen hebben gewoon in 1 topic te zetten, zodat we de boel overzichtelijk houden. Dan is een verwijzing naar de FAQ plus het discussie topic genoeg. Plus een slotje.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      vrijdag 9 juli 2004 @ 13:38:07 #175
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_20510140
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    Dat klopt. De FAQ is in principe genoeg om aan de slag te gaan. Natuurlijk staat er niet alles in vermeldt (dat kan ook niet), dus we laten topics wel open waaruit blijkt dat mensen de FAQ gelezen hebben.
    Ik zit er dus aan te denken om alle vragen die mensen hebben gewoon in 1 topic te zetten, zodat we de boel overzichtelijk houden. Dan is een verwijzing naar de FAQ plus het discussie topic genoeg. Plus een slotje.
    er is vast wel iemand met zo'n merge knopje
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_20510298
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 13:25 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    Dan is een verwijzing naar de FAQ plus het discussie topic genoeg. Plus een slotje.
    én een preventieve maandban?

    is het al geprobeer om de FAQ als sticky neer te zetten? ik moet namelijk wel toegeven dat het tamelijk omslachtig is, vooral als je hier niet zo vaak komt, om de desbetreffende FAQ te vinden. blijkbaar is er nu wel behoefte aan.
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      vrijdag 9 juli 2004 @ 13:51:15 #177
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20510437
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 13:45 schreef E.r.w.i.n het volgende:

    [..]

    is het al geprobeer om de FAQ als sticky neer te zetten?

    Kijk eens bovenaan, die staat al sticky...
    pi_20510562
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 13:51 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]


    Kijk eens bovenaan, die staat al sticky...
    de spyware-FAQ, Willem
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      Lieve Belg vrijdag 9 juli 2004 @ 13:57:13 #179
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20510582
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 13:56 schreef E.r.w.i.n het volgende:

    [..]

    de spyware-FAQ, Willem
    die staat gemeld in die opsomming in de Sticky
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_20510610
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 13:57 schreef Jump het volgende:

    [..]

    die staat gemeld in die opsomming in de Sticky
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 13:45 schreef E.r.w.i.n het volgende:

    [..]

    ik moet namelijk wel toegeven dat het tamelijk omslachtig is, vooral als je hier niet zo vaak komt, om de desbetreffende FAQ te vinden. blijkbaar is er nu wel behoefte aan.
    *zucht*
    ---
    Just one note
    Could make me float
    Could make me float away
      vrijdag 9 juli 2004 @ 14:20:02 #181
    23152 Lucille
    Smartass
    pi_20511108
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 13:38 schreef Troel het volgende:

    [..]

    er is vast wel iemand met zo'n merge knopje
    Ik zal het aan onze merge-queen vragen.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      vrijdag 9 juli 2004 @ 14:36:59 #182
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20511432
    quote:
    Op vrijdag 9 juli 2004 13:58 schreef E.r.w.i.n het volgende:

    [..]


    [..]

    *zucht*
    Dan kan je alle FAQ's wel sticky maken, dat werkt nooit. Men mag wel iets meer moeite ondernemen vind ik
      zaterdag 10 juli 2004 @ 13:05:36 #183
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_20528532
    Hoi.

    Ik zou het verstandig vinden een centraal mp3-speler topic te openen, want ik zie er dagelijks zo'n 5 verschillende langskomen. Nou ben ik niet zo'n fan van centrale topics, maar dit is helemaal onoverzichtelijk.
    Natuurlijk zal het ook wel weer weinig uithalen, want de mensen die nu niet zoeken of er al een topic over is, zullen ook het centrale topic niet vinden. Nou ja, zie maar, ik werd in ieder geval even gek van alle verschillende topics erover.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
    pi_20539613
    Waar is dat 'beoordeel dit systeem' topic oid?
    Ik wil jullie meningg weten maar een heel topic is overbodig
      Lieve Belg zaterdag 10 juli 2004 @ 22:33:48 #185
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20539922
    Fuxl:
    deze: [Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard? ?
    of deze: Mijn nieuwe systeem..

    Angel_of_Dth:
    open er een, en je zal zien als deze gesloten word
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_20540407
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2004 22:33 schreef Jump het volgende:
    Fuxl:
    deze: [Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard? ?
    of deze: Mijn nieuwe systeem..
    Via jouw links kwam ik bij deze: [Centraal] Is dit een goede PC met de juiste prijs
    Die ik dus bedoelde

    Dus bedankt

    [ Bericht 0% gewijzigd door Fuxl op 10-07-2004 23:02:31 (typo) ]
    pi_20540720
    Zelfs de users helpen hier mee
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20541020
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2004 23:05 schreef Lucille het volgende:
    Zelfs de users helpen hier mee
    Heeft jump wel vaker een handje van
      Lieve Belg maandag 12 juli 2004 @ 19:37:57 #189
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20580400
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2004 23:18 schreef sop het volgende:

    [..]

    Heeft jump wel vaker een handje van

    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      maandag 12 juli 2004 @ 20:02:58 #190
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_20581098
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2004 22:33 schreef Jump het volgende:
    Angel_of_Dth:
    open er een, en je zal zien als deze gesloten word
    Ik ben niet op zoek naar een mp3-speler. In tegenstelling tot vele andere mensen hier op fok.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
      maandag 12 juli 2004 @ 20:48:26 #191
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_20582454
    quote:
    Op zaterdag 10 juli 2004 23:05 schreef Lucille het volgende:
    Zelfs de users helpen hier mee :')
    Ja, het doorlezen van dit topic doet mij zo nu en dan bijna ten onder gaan aan plaatsvervangende schaamte...

    Snik, ik had vroeger ook een verklikjongetje in de klas. Alles komt nu weer boven, snik

    Stop the world, I want to get out.
    pi_20583486
    quote:
    Op maandag 12 juli 2004 20:48 schreef Lkw het volgende:
    Ja, het doorlezen van dit topic doet mij zo nu en dan bijna ten onder gaan aan plaatsvervangende schaamte...

    Snik, ik had vroeger ook een verklikjongetje in de klas. Alles komt nu weer boven, snik

    Alleen zitten we hier niet bij je op de lagere school, maar op een forum waar bezoekers elkaar proberen te helpen. Als je nog steeds problemen hebt met de kindertjes die jouw niet zo aardig vonden, dan kun je beter hier terecht.
    pi_20583581
    quote:
    Op maandag 12 juli 2004 20:48 schreef Lkw het volgende:

    [..]

    Ja, het doorlezen van dit topic doet mij zo nu en dan bijna ten onder gaan aan plaatsvervangende schaamte...

    Snik, ik had vroeger ook een verklikjongetje in de klas. Alles komt nu weer boven, snik

    Door de akties van users in dit topic blijft DIG een leesbaar en bruikbaar forum. Kiep up ze goet wurk zou ik zo zeggen!
      maandag 12 juli 2004 @ 21:53:24 #194
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_20583963
    quote:
    Op maandag 12 juli 2004 21:30 schreef devzero het volgende:

    [..]

    Alleen zitten we hier niet bij je op de lagere school, maar op een forum waar bezoekers elkaar proberen te helpen. Als je nog steeds problemen hebt met de kindertjes die jouw niet zo aardig vonden, dan kun je beter hier terecht. [afbeelding]
    Tuurlijk, je kunt cynisch gaan doen, of quasi-grappig. Maar ik blijf het ergerlijk te vinden om hier te lezen dat een user om een slotje of reprimande bedelt, terwijl hij zelf in het betreffende forum óók de gelegenheid heeft om zijn zegje te doen. Rechtstreeks en met open vizier.
    Een en ander is volgens mij vergelijkbaar met het bedelen bij de scheidsrechter om een gele kaart voor je tegenstander. Ik vind dat een zwaktebod en het tegendeel van een mooie eigenschap.

    Wat sop bedoelt, ben ik het helemaal mee eens. Ik heb ook niet gezegd dat álles wat ik hier lees me doet denken aan dat 'verklikjongetje'. Sommige reacties slechts. De rest is inderdaad opbouwend en heeft zeker zin.
    Stop the world, I want to get out.
      dinsdag 13 juli 2004 @ 09:32:11 #195
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20590132
    Het is maar net wat je verklikken noemt. Als iemand doorrijd na een ongeluk, jij stond er op te kijken en hebt het kenteken onthouden ben je natuurlijk een gigantische verklikker als je het kenteken aan de politie geeft. Toch vind ik je dan persoonlijk een held.
    De regels in DIG zijn er niet voor niets maar het is ontiegelijk veel werk om iedere post te lezen. Al doen Slarioux, Lucille en ik ons uiterste best, 100% redden we nooit.
    Als iemand dan even langs dit topic, MSN, ICQ of email ons op een ongeregeldheidje wijst vind ik dat behulpzaam, niet verklikken.
    pi_20590346
    Helemaal mee eens. Bovendien begon mijn opmerking over de behulpzaamheid van Jump mbt het geven van informatie aan users, niet eens over het signaleren van problemen.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      dinsdag 13 juli 2004 @ 10:43:16 #197
    56864 Marty26
    #Dislectisch Baggeren _O_
    pi_20591258
    quote:
    Op maandag 12 juli 2004 19:37 schreef Jump het volgende:

    [..]


    Nee ik vind het een goede zaak dat er onder de fokkers. sociaale controle is. Anders word het een puin hoop. Mensen zoals jump en nog een x aantal weten maar al te goed wat er wel een niet kan.
    Het zijn ook vaak geen persoonlijke dingen. Maar de meeste mensen moeten inzien dat als er zoveel topics worden geopent dat er een keer gezocht moet worden. Zodat er ruimte blijft voor andere dingen die er nog niet waren.
    Dat is 1 van de redenen dat mensen vragen om een slotje en je door verwijsen.
    jump&troel&marty undercover modjes

    [ Bericht 0% gewijzigd door Marty26 op 13-07-2004 11:56:33 (Sorry lieverd) ]
    Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
      dinsdag 13 juli 2004 @ 11:28:02 #198
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_20592239
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2004 10:43 schreef Marty26 het volgende:

    [..]


    jump&marty undercover modjes
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_20593504
    Ik had eigenlijk geen zin meer om (on/off-topic) iets over deze discussie te posten, maar
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2004 10:43 schreef Marty26 het volgende:
    jump&troel&marty undercover modjes
    Het is toch vooral sherman die op "foute" topics wijst op een normale manier en niet als een 'verklikker' en van mij een lintje krijgt

    Gebruikt er wel eens iemand de "topic report" optie?
      dinsdag 13 juli 2004 @ 16:42:58 #200
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_20600209
    Okee, okee, men is het massaal met me oneens, zoveel is duidelijk. Het zij zo

    Ik heb geprobeerd mijn oorspronkelijke berichtje te nuanceren, en sta daar nog steeds achter. Wat ik eerder schreef heeft dus niks te maken met de hulp die modjes van niet-modjes krijgen en die ongetwijfeld erg welkom is. Daarover niets dan lof (zoals ik al eerder zei). Oók lof voor de manier waarop er over het algemeen gemodereerd wordt trouwens.

    Nee, het ging me om een paar andere meldingen, zoals bijvoorbeeld eentje over taalgebruik (inderdaad ietwat onbeholpen maar niet grof of beledigend) of een melding over warez terwijl de poster het heeft over '(liefs legale) sites om games te downloaden'. Dit ergerde me, omdat het niet 'zuiver' voelt. Zeker het vervolg niet, waarin de melder nog even in een onderonsje met een mod zich vrolijk wil maken over de betreffende user. Riekt meer naar het uitleven van een bepaalde aversie tegen een user dan een hulpvaardige melding in dit topic.

    Maar wie weet, heeft mijn irritatie hierover meer te maken met bepaalde persoonlijke ervaringen, en heb ik voor dit soort constructies een bepaalde overgevoeligheid ontwikkeld...

    C'est tout dus, en als mijn bijdragen in dit topic vooral als gezeik te kwalificeren zijn (wat ik nu opeens niet uitsluit ), vergeef mij
    Stop the world, I want to get out.
      dinsdag 13 juli 2004 @ 19:56:35 #201
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_20604516
    Ik gebruik trouwens meestal Topic Report en msn/icq om dingen te melden en zelden dit topic. Mocht er echt iets uit de hand lopen waarschuw ik soms ook een buiten Dig-mod voor een tijdelijk slotje.

    Is het dan zo verkeerd om mee te denken met de modjes hier en moet dat als verklikken gezien worden? Neuh, ik vind dat het aan ons allen is om het hier leefbaar te houden, en daar hoort gewoon iedereen aan mee te werken.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_20605303
    weet iemand waar ik een programma kan downloaden zodat ik dvd's kan branden?
    ik heb namelijk wel nero maar het is nog een oude versie en hij kan geen dvd;s branden.

    [ Bericht 3% gewijzigd door frankz14dude op 13-07-2004 20:40:58 ]
      dinsdag 13 juli 2004 @ 20:51:54 #203
    70081 Lkw
    ²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
    pi_20605923
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2004 19:56 schreef Troel het volgende:
    Is het dan zo verkeerd om mee te denken met de modjes hier en moet dat als verklikken gezien worden?
    Nee dus! Grrr
    Lees mijn laatste post, daar staat exact in wat ik bedoel.
    Stop the world, I want to get out.
      dinsdag 13 juli 2004 @ 20:57:13 #204
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_20606047
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2004 20:26 schreef frankz14dude het volgende:
    weet iemand waar ik een programma kan downloaden zodat ik dvd's kan branden?
    ik heb namelijk wel nero maar het is nog een oude versie en hij kan geen dvd;s branden.
    heb je wel een dvdbrander?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_20606410
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2004 20:26 schreef frankz14dude het volgende:
    weet iemand waar ik een programma kan downloaden zodat ik dvd's kan branden?
    ik heb namelijk wel nero maar het is nog een oude versie en hij kan geen dvd;s branden.
    Dit is het Feedback topic. Graag je vraag in een ander topic plaatsen.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20608412
    ja ik heb een dvdbrander...
    en in welke topic moet ik 't dan plaatsen... kon namelijk geen andere vinden
      Lieve Belg dinsdag 13 juli 2004 @ 22:45:36 #207
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20608481
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2004 22:42 schreef frankz14dude het volgende:
    ja ik heb een dvdbrander...
    en in welke topic moet ik 't dan plaatsen... kon namelijk geen andere vinden
    deze bestaat ook nog:

    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      dinsdag 13 juli 2004 @ 22:47:29 #208
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_20608512
    dvd's branden

    Is wat oud, maar het past er, gezien de titel, prima in.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
      Lieve Belg dinsdag 13 juli 2004 @ 22:49:17 #209
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20608544
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2004 22:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
    dvd's branden

    Is wat oud, maar het past er, gezien de titel, prima in.
    dan wel bijzetten waarom een kick, anders zal die ook gesloten worden denk ik
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      dinsdag 13 juli 2004 @ 23:02:00 #210
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_20608815
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2004 22:49 schreef Jump het volgende:

    [..]

    dan wel bijzetten waarom een kick, anders zal die ook gesloten worden denk ik
    Als je in een bestaand topic een vraag post, is dat een vrij nuttige kick. Ik zou het vrij dom vinden als een modje dat topic dan sluit.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
    pi_20609476
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2004 23:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:

    [..]

    Als je in een bestaand topic een vraag post, is dat een vrij nuttige kick. Ik zou het vrij dom vinden als een modje dat topic dan sluit.
    Ik zet alleen nutteloze kicks op slot.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      woensdag 14 juli 2004 @ 12:48:31 #212
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_20617206
    Aangezien een heel hoop mensen een mp3 speler hebben
    lijkt mij het leuk om een Wat voor mp3 speler heb jij topic te openen ,
    En dus niet alleen een plaatje of naam posten maar ook wat je der van vind ?
    Mag ik zo'n topic openen ?
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_20633444
    quote:
    Op woensdag 14 juli 2004 12:48 schreef Steve-O het volgende:
    Aangezien een heel hoop mensen een mp3 speler hebben
    lijkt mij het leuk om een Wat voor mp3 speler heb jij topic te openen ,
    En dus niet alleen een plaatje of naam posten maar ook wat je der van vind ?
    Mag ik zo'n topic openen ?
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_20635658
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2004 01:16 schreef Steve-O het volgende:

    [..]

    Klikkie
    En iets daaronder staat er een reactie erop..
      donderdag 15 juli 2004 @ 13:36:22 #215
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_20640788
    quote:
    Op donderdag 15 juli 2004 09:35 schreef Psycho_Flip het volgende:

    [..]

    Klikkie
    En iets daaronder staat er een reactie erop..
    Ja, daar werd door modjes ook al niet op gereageerd. Ik vond het nog wel zo'n geweldig idee. Maar de reden dat ik er zelf geen open, is dat een modje ook topics kan samenvoegen. En ik vind eigenlijk ook dat het aan de modjes is te bepalen waar centrale topics voor geopend worden.

    Als ik nu een centraal mp3-spelers topic open, dan zouden mensen die er al eerder een openden waarschijnlijk toch in hun eigen topic blijven posten, zoals nu ook gebeurd als men verwezen wordt naar een ouder topic, en heeft het weinig zin.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
    pi_20648151
    Welke mp3 speler heb jij ?
    zo dan maar ik heb er veel werk in gestoken dus pleur um ient op slot der was geen ander topic te vinden
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
      vrijdag 16 juli 2004 @ 23:59:26 #217
    22754 Steve-O
    Sarcasm-O
    pi_20678493
    tering zijn er nog wel DIG mods
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
      zondag 18 juli 2004 @ 19:13:00 #218
    23152 Lucille
    Smartass
    pi_20705671
    Er is weer een DIG modje online

    Excuses voor de laatste reactie, ik heb het de afgelopen week extreem druk gehad met van alles en nog wat. Slar was op 1 dag na de hele week niet thuis en ook Quietguy was weinig online deze week.

    Ik vind het prima dat je een MP3 topic hebt geopend, geen problemen mee dus.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      zondag 18 juli 2004 @ 20:26:50 #219
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20707434
    quote:
    Op zondag 18 juli 2004 19:13 schreef Lucille het volgende:
    [..] en ook Quietguy was weinig online deze week.
    Sorry Ben nu ff aan 't inlezen overal
      zondag 18 juli 2004 @ 20:59:42 #220
    23152 Lucille
    Smartass
    pi_20708155
    quote:
    Op zondag 18 juli 2004 20:26 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    Sorry Ben nu ff aan 't inlezen overal
    Maakt niet uit
    Ik was er ook niet, who cares, tis maar FOK
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      Lieve Belg maandag 19 juli 2004 @ 14:25:09 #221
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20721443
    [Slowchat deeltje 12] boe!
    quote:
    Op maandag 19 juli 2004 12:07 schreef BarBaar het volgende:
    hoezo is Het Grote Unix-Guru's helpen Unix-Newbies [deel2] eigelijk opeens unix ipv linux?? in 99% van de gevallen gaat het over Suse of Debian (Helaas! )
    staat in het slowchat topic gemeldt, maar denk dat het hier beter tot zen recht komt
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_20722357
    quote:
    Op maandag 19 juli 2004 14:25 schreef Jump het volgende:
    [Slowchat deeltje 12] boe!
    [..]

    staat in het slowchat topic gemeldt, maar denk dat het hier beter tot zen recht komt
    Ik heb de verandering niet gemaakt, maar ben het er wel mee eens. Linux is een variant van Unix. Er is niet 1 soort Unix, elke leverancier heeft zijn eigen versie. En allemaal doen ze ongeveer hetzelfde, maar ook weer niet. Net zoals er redelijke verschillen zijn tussen de verschillende Linux distro's. Packetmanagement gaat onder RedHat ook heel anders dan bij Debian. Maar de manier waarop je een shell script maakt is ongeveer voor alle Unix versies weer hetzelfde. Kortom, het is allemaal dezelfde familie dus mag het lekker bij elkaar. Die paar vragen die niet over Linux gaan kunnen ook prima daar gesteld worden, ik weet zeker dat er genoeg mensen zijn die de vragen over niet-Linux systemen ook kunnen beantwoorden.

    * Lucille heeft de afgelopen jaren gewerkt met bijna een dozijn verschillende Unix varianten, zoals SunOS, Solaris, HP-UX, Ultrix, AIX, DEC/OSF1, Linux, ConvexOS, Concentrix.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20727850
    Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 5 ]

    Topic bestond al, mijne mag dus dicht
    pi_20734046
    quote:
    Op maandag 19 juli 2004 15:12 schreef Lucille het volgende:
    Ik heb de verandering niet gemaakt, maar ben het er wel mee eens........
    Dank je. Idd de reden waarom ik het veranderd heb
      Lieve Belg woensdag 21 juli 2004 @ 14:00:48 #225
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20764814
    Counter-Strike 1.6 zonder Steam

    modje dat die reactie eens kan wijzigen of wegediten. weer zo'n typisch "ik weet het beter" geval
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      woensdag 21 juli 2004 @ 14:06:31 #226
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20764968
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2004 14:00 schreef Jump het volgende:
    Counter-Strike 1.6 zonder Steam

    modje dat die reactie eens kan wijzigen of wegediten. weer zo'n typisch "ik weet het beter" geval
    was al bezig
      Lieve Belg woensdag 21 juli 2004 @ 14:07:40 #227
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20764995
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2004 14:06 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    was al bezig
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_20767863
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2004 14:00 schreef Jump het volgende:
    modje dat die reactie eens kan wijzigen of wegediten. weer zo'n typisch "ik weet het beter" geval
    Wat is er toch mis met de topicreport?
      woensdag 21 juli 2004 @ 16:00:34 #229
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20767892
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2004 15:59 schreef devzero het volgende:

    [..]

    Wat is er toch mis met de topicreport? [afbeelding]
    Daar kijk ik zelden naar
      Lieve Belg woensdag 21 juli 2004 @ 16:01:48 #230
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20767922
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2004 15:59 schreef devzero het volgende:

    [..]

    Wat is er toch mis met de topicreport? [afbeelding]
    omdat ik enkel verwees naar een post in dat topic en niet zo echt belangrijk was als een TR
    had er wel eentje gezet om topic te verplaatsen naar GAM, maar die TR was al geplaatst voor die stomme reactie
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_20811056
    quote:
    Op woensdag 21 juli 2004 16:00 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    Daar kijk ik zelden naar
    Waarom vul ik ze dan in??
      vrijdag 23 juli 2004 @ 16:56:41 #232
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20811231
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2004 16:47 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    Waarom vul ik ze dan in??
    Voor die keren dat ik er wel naar kijk
    pi_20811302
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2004 16:56 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    Voor die keren dat ik er wel naar kijk
    IF topicreporter is godlike02
    THEN read now
      vrijdag 23 juli 2004 @ 17:00:59 #234
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20811324
    quote:
    Op vrijdag 23 juli 2004 16:59 schreef Godlike02 het volgende:

    [..]

    IF topicreporter is godlike02
    THEN read now
    IF USER SPEEKS IN BASIC THEN CALL FOR HELP

    en nu weer verder in [Slowchat deeltje 12] bijna weekend!
      zondag 25 juli 2004 @ 22:56:21 #235
    94342 Rapid
    "schattig"
    pi_20855481
    boek | I love Jolan anyway maar ik trouw met Croupouque, en als we oud en verlept zijn, volgt er een trio O+
      Lieve Belg zondag 25 juli 2004 @ 22:58:52 #236
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20855536
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 22:56 schreef Rapid het volgende:
    Networks connections, ik begrijp er geen reet van :{ Hier mag een slotje op :')
    moet niet hoor. dan kunnen mensen met zelfe probleem reageren in dat topic ipv ander te openen
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      maandag 26 juli 2004 @ 09:59:59 #237
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20861506
    quote:
    Op zondag 25 juli 2004 22:56 schreef Rapid het volgende:
    Networks connections, ik begrijp er geen reet van :{ Hier mag een slotje op
    Topics in DIG krijgen geen slotje, behalve als 't een baggertopic is.
    Dit ten bate van de goed gebruikte search
    pi_20862959
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 09:59 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    Topics in DIG krijgen geen slotje, behalve als 't een baggertopic is.
    Dit ten bate van de goed gebruikte search
    Maar ook mijn topic sluit je terwijl het geen bagger is, maar het aanbieden aan wieler-fans, van een zelf gemaakt today-screen voor de PPC!?!?!?!

    Lance Armstrong op je Today-scherm op PocketPC
    Een dag zonder bugs, is een dag niet geleefd!!!
    http://www.planet.nl/~jpengelhardt
      Lieve Belg maandag 26 juli 2004 @ 11:29:01 #239
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20863050
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 11:25 schreef Master-JiP het volgende:

    [..]

    Maar ook mijn topic sluit je terwijl het geen bagger is, maar het aanbieden aan wieler-fans, van een zelf gemaakt today-screen voor de PPC!?!?!?!

    Lance Armstrong op je Today-scherm op PocketPC
    no offence maar ik ben dat nu al in 3 verschillende topics tegengekomen. 2 keer in SPT waar ie wel past (Tour de France 2004, After party en Lance Armstrong, part 3).
    Maar daarvoor speciaal een apart topic te openen is deze achtergrond niks waard

    edit: en nog een vierde topic (ook al met slotje): Lance Armstrong op je Today-scherm op PocketPC

    Jij hebt er wel erg van om je achtergrond te promoten hé
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      maandag 26 juli 2004 @ 11:31:43 #240
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20863103
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 11:25 schreef Master-JiP het volgende:

    [..]

    Maar ook mijn topic sluit je terwijl het geen bagger is, maar het aanbieden aan wieler-fans, van een zelf gemaakt today-screen voor de PPC!?!?!?!

    Lance Armstrong op je Today-scherm op PocketPC
    Ah, je reageert toch maar?
    Als een topic op slot gaat en je heropent het ben je al niet goed bezig.
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 10:11 schreef QuietGuy het volgende:
    hmmm... leuk bedoeld waarschijnlijk maar ruikt toch naar spam.
    Als iedereen hier een topic zou openen omdat hij weer een leuk plaatje gemaakt heeft zou het een wildgroei aan topics worden.
    Je 2e topic vond ik al ietsjes beter, het linkt niet naar je site maar direct naar de download.
    Maar de beste oplossing vond ik nog dat je het plaatst waar het hoort, in Sport.
    pi_20863122
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 11:29 schreef Jump het volgende:

    [..]

    no offence maar ik ben dat nu al in 3 verschillende topics tegengekomen. 2 keer in SPT waar ie wel past (Tour de France 2004, After party en Lance Armstrong, part 3).
    Maar daarvoor speciaal een apart topic te openen is deze achtergrond niks waard

    edit: en nog een vierde topic (ook al met slotje): Lance Armstrong op je Today-scherm op PocketPC

    Jij hebt er wel erg van om je achtergrond te promoten hé
    Mijn gedachtegang was dan ook aangezien dit iets is voor op je PPC, dat het in Digitaal moest enniet in Sport, maar goed daar valt over te discuseren....
    Een dag zonder bugs, is een dag niet geleefd!!!
    http://www.planet.nl/~jpengelhardt
      maandag 26 juli 2004 @ 11:35:06 #242
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20863199
    quote:
    Op maandag 26 juli 2004 11:32 schreef Master-JiP het volgende:

    [..]

    Mijn gedachtegang was dan ook aangezien dit iets is voor op je PPC, dat het in Digitaal moest enniet in Sport, maar goed daar valt over te discuseren....
    Laat ik het dan zo zeggen... ik, als PDA-gebruiker, kan heel makkelijk een fotootje op de achtergrond instellen. Op Windows, PPC, Linux, etc. Als dát de enige rede is waarom het in DIG staat...
      Lieve Belg maandag 26 juli 2004 @ 14:45:09 #243
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20867575
    Kazaa Lite
    is gesloten. maar waarom hebben we dan nog een centraal kazaa (lite) topic?

    [Centraal] Kazaa & Kazaa Lite topic deel 1

    om consequent te zijn
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_20903992
    Ik heb een TopicReport geplaatst bij Google wil z'n domein (deel 2)
      woensdag 28 juli 2004 @ 09:41:19 #245
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_20904574
    En ik heb LL geschopt
    pi_20904719
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 08:19 schreef sop het volgende:
    Ik heb een TopicReport geplaatst bij Google wil z'n domein (deel 2)
    Zo te zien heeft Slar al een lieve mededeling geplaatst in dat topic.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      woensdag 28 juli 2004 @ 10:23:31 #247
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_20905125


    Overigens heb ik sporadisch internet hier op Campzone, dus beetje half half aanwezig.
      Lieve Belg woensdag 28 juli 2004 @ 11:47:42 #248
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20906852
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 10:23 schreef Slarioux het volgende:


    Overigens heb ik sporadisch internet hier op Campzone, dus beetje half half aanwezig.
    ben je anders volledig aanwezig ?
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_20907051
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 11:47 schreef Jump het volgende:

    [..]

    ben je anders volledig aanwezig ?
    Heel scherp
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      woensdag 28 juli 2004 @ 14:10:09 #250
    56864 Marty26
    #Dislectisch Baggeren _O_
    pi_20909758
    Slari is Sebetical of hoe je dat ook spelt
    Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
      woensdag 28 juli 2004 @ 15:23:58 #251
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20911374
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 15:20 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    De enige welke onvriendelijk wordt is TS zelf.

    Dat iemand iets niet weet, prima, maar dat iemand te begodverredomd is om ook meer ENIG initiatief te tonen is wel triest.
    Als je godverdomme nog niet weet wat je met een DOWNLOAD moet doen is het misschien verstandiger een broodrooster te kopen. Die is redelijk eenvoudig te bedienen
    De topicstarter reageert, terecht in mijn ogen, op
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 14:40 schreef Atreidez het volgende:
    L.E.Z.E.N. misschien
    Ik heb zelf gekeken op de link, maar ook ik vond die site niet duidelijk. Tot ik een ander linkje zag naar de officiele site van de software... Ik kan me heel goed voorstellen dat de topicstarter daar overheen las.

    Daarnaast vond ik zeker jóuw taalgebruik bepaald niet netjes. Ik heb jou veel netter en nuttiger zien posten.
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 juli 2004 @ 15:27:12 #252
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_20911422
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 15:23 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    De topicstarter reageert, terecht in mijn ogen, op
    [..]

    Ik heb zelf gekeken op de link, maar ook ik vond die site niet duidelijk. Tot ik een ander linkje zag naar de officiele site van de software... Ik kan me heel goed voorstellen dat de topicstarter daar overheen las.

    Daarnaast vond ik zeker jóuw taalgebruik bepaald niet netjes. Ik heb jou veel netter en nuttiger zien posten.
    TS begint direkt met 'Niet iedereen spendeert zijn nutteloze leven op deze site' daarmee snerend naar de mensen welke hem proberen TE HELPEN>

    krijg wat mij betreft dan lekker de vliegende rattetyfus. IK heb een teringtyfus hekel aan mensen welke alles maar op een presenteer blaadje moeten krijgen omdat ze te stom zijn om de dag aan te kijken EN te besodemieterd om ook maar wat bij te leren.

    TS is gewoon een lui tering varken die wat mij betreft direkt geweerd mag worden. ZO moeilijk was die link namelijk ook weer niet. Wat doe je met een download namelijk... installeren... en er stond nou niet echt chinees:
    quote:
    Windows ME: If you have a Windows-formatted iPod, download EphPod 2.58. If you have a Mac-formatted iPod, download the EphPod/MacOpener Bundle.
    Als je DAT niet begrijpt, ga dan 'computing for dummies' kopen....
      woensdag 28 juli 2004 @ 15:31:36 #253
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20911488
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 15:27 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    TS begint direkt met 'Niet iedereen spendeert zijn nutteloze leven op deze site' daarmee snerend naar de mensen welke hem proberen TE HELPEN
    Er staat op die link alleen wat het programma doet, geen uitleg. Ik heb zelf geen iPod dus kan 't niet bekijken, maar ik kan me voorstellen dat je na/tijdens een installatie wat vragen krijgt die een leek niet snapt.
    quote:
    Als je DAT niet begrijpt, ga dan 'computing for dummies' kopen....
    FOK!, Tweakers voor Dummies
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 juli 2004 @ 15:38:24 #254
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_20911615
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 15:31 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    Er staat op die link alleen wat het programma doet, geen uitleg. Ik heb zelf geen iPod dus kan 't niet bekijken, maar ik kan me voorstellen dat je na/tijdens een installatie wat vragen krijgt die een leek niet snapt.
    [..]
    Het ging niet om NA de installatie. Hij begreep niet wat hij na downloaden moest doen! Daarnaast staat er een 'more info' linkje bij. Kwestie van dom klikken dus.
    quote:
    FOK!, Tweakers voor Dummies
    Prima dat je niet weet dat Ipod software alleen op 2000 en XP werkt, maar als iemand dan een panklare link plaatst naar alternatieve software dan kan je de rest toch zelf wel uitzoeken. Dit is gewoon gemakzucht.
      woensdag 28 juli 2004 @ 15:40:25 #255
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20911658
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    Het ging niet om NA de installatie. Hij begreep niet wat hij na downloaden moest doen! Daarnaast staat er een 'more info' linkje bij. Kwestie van dom klikken dus.
    [..]

    Prima dat je niet weet dat Ipod software alleen op 2000 en XP werkt, maar als iemand dan een panklare link plaatst naar alternatieve software dan kan je de rest toch zelf wel uitzoeken. Dit is gewoon gemakzucht.
    Ik snap je punt wel, maar we willen toch proberen DIG wat laagdrempelig te maken. Je kan een user ook op meerdere manieren aanspreken van dat hij meer moeite moet doen. Ik kies liever voor een nette doch dwingende methode
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 juli 2004 @ 15:42:14 #256
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_20911702
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 15:40 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    Ik snap je punt wel, maar we willen toch proberen DIG wat laagdrempelig te maken. Je kan een user ook op meerdere manieren aanspreken van dat hij meer moeite moet doen. Ik kies liever voor een nette doch dwingende methode
    Actie is reactie, wanneer TS het nodig vind om iemand welke zegt dat hij moet LEZEN direkt voor stront uit begint te maken, moet TS zijn Ipod maar lekker in zijn anale opening steken.
      woensdag 28 juli 2004 @ 15:45:36 #257
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20911769
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    Actie is reactie, wanneer TS het nodig vind om iemand welke zegt dat hij moet LEZEN direkt voor stront uit begint te maken, moet TS zijn Ipod maar lekker in zijn anale opening steken.
    Ook daar weer actie-reactie. Als iemand mij op die wijze wijst op het feit dat ik ergens overheen lees ben ik daar ook niet content mee. Gewoon even laten zakken, voor jezelf een lijstje opstellen wie je pertinent niet helpt, hem toevoegen, klaar, niet gaan schelden joh, gewoon lief doen
      woensdag 28 juli 2004 @ 16:03:53 #258
    56864 Marty26
    #Dislectisch Baggeren _O_
    pi_20912117
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 15:45 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    gewoon lief doen
    Dat is de manier
    Dan zet je hem lekker voor schut met ze roekeloos taal gebruik. Verlaag je niet naar een nivo van iemand die niet beter weet
    Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
    pi_20912436
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 15:45 schreef QuietGuy het volgende:
    Ook daar weer actie-reactie. Als iemand mij op die wijze wijst op het feit dat ik ergens overheen lees ben ik daar ook niet content mee. Gewoon even laten zakken, voor jezelf een lijstje opstellen wie je pertinent niet helpt, hem toevoegen, klaar, niet gaan schelden joh, gewoon lief doen
    Alsof ik altijd dat soort reacties geef Was trouwens niet "overheen lezen" maar lezen in t algemeen. Beetje zelf moeite doen om een oplossing te zoeken mag toch wel hier, of niet?
    Where facts are few, experts are many.
      woensdag 28 juli 2004 @ 16:37:47 #260
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20912948
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 16:18 schreef Atreidez het volgende:

    [..]

    Alsof ik altijd dat soort reacties geef
    Dat zeg/typ ik niet...
    quote:
    Was trouwens niet "overheen lezen" maar lezen in t algemeen. Beetje zelf moeite doen om een oplossing te zoeken mag toch wel hier, of niet?
    Mag wel, maar dat kan ook op een nettere manier gebracht worden. Ik vind overigens dat de topicstarter ook netter had kunnen reageren, iedereen eigenlijk...
    pi_20913356
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 16:37 schreef QuietGuy het volgende:
    Dat zeg/typ ik niet...
    Dat zou er nog eens bij moeten komen
    Where facts are few, experts are many.
    pi_20913464
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 15:38 schreef Swetsenegger het volgende:
    Het ging niet om NA de installatie. Hij begreep niet wat hij na downloaden moest doen! Daarnaast staat er een 'more info' linkje bij. Kwestie van dom klikken dus.
    Ik plaats eens een link en direct wordt het een puinhoop. Het leek mij wel duidelijk wat hij moest doen en bestempel de TS daarom ook maar als "gemakzuchtig".

    DIG heeft een lagere drempel dan tweakers, wat ik toe juig. Maar het is hier geen beginnersweb
      woensdag 28 juli 2004 @ 17:00:48 #263
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20913525
    Mja ik heb 't topic dan ook op slot gegooid in afwachting van een reactie van lycnix, de topicstarter.
    Maar als ik het goed begrijp vinden jullie allemaal dat als je een vraag stelt en geholpen wilt worden je wel wat moeite mag doen?
    zijn we het daar dus over eens
    pi_20913529
    Misschien had je die link beter in dat topic kunnen zetten.
    Where facts are few, experts are many.
      Admin woensdag 28 juli 2004 @ 17:18:20 #265
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_20913870
    Niet elke user spreekt of begrijpt misschien even goed Engels Swets. Er wordt bot op de TS gereageerd en hij reageert bot terug. Als iedereen nou gewoon normaal zou reageren zou dit niet voor komen.
    Beiden zijn in dit geval fout geweest door zich niet sociaal op te stellen en mensen die nu zeiken dat hij niet kan lezen zijn de tijd vergeten dat ze zelf domme vragen stelden.
    We zijn hier niet op tweakers waar je een iq van 200 moet hebben en expert moet zijn om uberhaupt een vraag te mogen stellen. We zijn hier op fok, waar lang niet iedereen een technologienerd is. Wil je hoogdravend taalgebruik, superstricte moderatie en geen domme vragen moet je op GoT gaan zitten. Hier zijn we er ook om de newbies te helpen.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 juli 2004 @ 19:42:48 #266
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_20916879
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 17:18 schreef Danny het volgende:
    Niet elke user spreekt of begrijpt misschien even goed Engels Swets. Er wordt bot op de TS gereageerd en hij reageert bot terug. Als iedereen nou gewoon normaal zou reageren zou dit niet voor komen.
    Beiden zijn in dit geval fout geweest door zich niet sociaal op te stellen en mensen die nu zeiken dat hij niet kan lezen zijn de tijd vergeten dat ze zelf domme vragen stelden.
    We zijn hier niet op tweakers waar je een iq van 200 moet hebben en expert moet zijn om uberhaupt een vraag te mogen stellen. We zijn hier op fok, waar lang niet iedereen een technologienerd is. Wil je hoogdravend taalgebruik, superstricte moderatie en geen domme vragen moet je op GoT gaan zitten. Hier zijn we er ook om de newbies te helpen.
    Met alle respect Danny. Wanneer iemand problemen heeft met Ipod software, omdat deze niet op ME werkt had het topic bij GoT op slot gegaan met een UTFS of UTFG. Hier niet, en terecht.

    Vervolgens krijg deze user een panklaar alternatief voorgeschoteld. Ja in het engels zoals 99% van internet. Het enige wat hij hoefde doen was op het linkje klikken. Het linkje welke hij in twee tellen op google had kunnen vinden. Wanneer hij vervolgens NOG niet weet wat hij met het linkje moet en iemand zegt "LEZEN" en TS begint vervolgens de mensen welke hem proberen te helpen min of meer voor computerloosers uit te maken, vind ik dat een welgemeend 'Sterf' meer dan op zijn plek is.

    Newbies helpen, ok. Simpele problemen helpen, ok.

    Maar users welke een oplossing verwschten alsof ze die in de winkel kopen en alleen apatisch af gaan zitten wachten zonder enig initiatief lijkt mij verre van OK. Maar als je dat met laagdrempelig bedoeld en zo DIG wilt laten evolueren, be my guest.

    Weer een subforum minder om te lezen dan.
      woensdag 28 juli 2004 @ 19:58:51 #267
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_20917245
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]
    Je hebt me al een keer waanzinnig geholpen, en ook hier ben ik het helemaal mee eens...
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

    [Stephen Roberts]
      Admin woensdag 28 juli 2004 @ 20:06:37 #268
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_20917430
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:

    [..]

    Met alle respect Danny. Wanneer iemand problemen heeft met Ipod software, omdat deze niet op ME werkt had het topic bij GoT op slot gegaan met een UTFS of UTFG. Hier niet, en terecht.

    Vervolgens krijg deze user een panklaar alternatief voorgeschoteld. Ja in het engels zoals 99% van internet. Het enige wat hij hoefde doen was op het linkje klikken. Het linkje welke hij in twee tellen op google had kunnen vinden. Wanneer hij vervolgens NOG niet weet wat hij met het linkje moet en iemand zegt "LEZEN" en TS begint vervolgens de mensen welke hem proberen te helpen min of meer voor computerloosers uit te maken, vind ik dat een welgemeend 'Sterf' meer dan op zijn plek is.

    Newbies helpen, ok. Simpele problemen helpen, ok.

    Maar users welke een oplossing verwschten alsof ze die in de winkel kopen en alleen apatisch af gaan zitten wachten zonder enig initiatief lijkt mij verre van OK. Maar als je dat met laagdrempelig bedoeld en zo DIG wilt laten evolueren, be my guest.

    Weer een subforum minder om te lezen dan.
    Het gaat mij erom dat die hele L-E-Z-E-N reactie niet nodig was geweest. Was die er niet geweest was de tegenreactie ook nooit gekomen.
    Als iemand 'te lui is' zelf een beetje werk te verrichten dan kun je natuurlijk ook gewoon geen antwoord geven. Beide reacties waren verre van netjes en beide reacties waren compleet onnodig.
    Over het algemeen gaat het prima in DIG trouwens qua behulpzaamheid, en dat moet wat mij betreft ook gewoon zo blijven, maar er is vanuit de users ruimte voor verbetering.
    Niet afzeiken is er één. Zelf wat meer moeite doen door topicstarters is twee.
    Niet in alle gevallen kun je zoiets de TS kwalijk nemen. Er zijn genoeg mensen die echt compleet de ballen verstand hebben van computers.
    De download link had 'ie zelf kunnen vinden, dat ben ik helemaal met je eens, maar lang niet iedereen weet dan hoe je het programma ook zou moeten installeren.
    Bij iemand die het verschil niet weet tussen Windows ME en Win2k SP4 is het heel goed mogelijk dat hij tot de categorie digibeten behoort en in dat geval komt zo'n L-E-Z-E-N reactie heel erg lullig over natuurlijk.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_20917913
    Ik heb alleen onder deze naam even een bericht gezet omdat ik een oplossing wilde, en verder was dat bericht alleen bedoeld voor die ene gast die alleen maar kutopmerkingen maakt die nergens voor nodig waren niet voor de rest.
      Admin woensdag 28 juli 2004 @ 20:28:33 #270
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_20917969
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 20:25 schreef lycnix het volgende:
    Ik heb alleen onder deze naam even een bericht gezet omdat ik een oplossing wilde, en verder was dat bericht alleen bedoeld voor die ene gast die alleen maar kutopmerkingen maakt die nergens voor nodig waren niet voor de rest.
    Maar is er een reden dat je de link die werd gegeven niet gewoon hebt doorgelezen ?
    Daar stond de oplossing in principe gewoon in namelijk.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_20917984
    Als ik eenmaal in een topic met een probleem heb gereageerd blijf ik het volgen tot het probleem opgelost is of er niet meer gereageerd wordt. Maar als je dan reacties ziet die nergens naartoe wijzen dan wil je als TS ws. ook niet advies hebben maar gewoon aan je handje meegenomen worden en oplossingen voorgeschoteld krijgen. Als je als TS alleen al laat blijken dat je iets geprobeert hebt en aangeeft wat er fout gaat is het voor de lezers ook makkelijker om een oplossing te bieden of iemand verder te helpen.

    Me reactie was misschien wat lullig, maarja. Ik heb t progje zelf geinstalleerd en er zit een duidelijke tutorial in over wat je moet doen nadat je het hebt opgestart ...
    Where facts are few, experts are many.
    pi_20918004
    degene die normaal onder deze naam dingen zegt ben ik dus niet dus wordt ook niet morgen of maakt neit uit wanneer boos op hem want hij is een hartstikke aardige jongen, ik weet idd geen kont van computers af maar ik koop wel gewoon een windows xp pakket in de winkel.
      woensdag 28 juli 2004 @ 20:35:54 #273
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20918159
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 20:29 schreef lycnix het volgende:
    degene die normaal onder deze naam dingen zegt ben ik dus niet dus wordt ook niet morgen of maakt neit uit wanneer boos op hem want hij is een hartstikke aardige jongen, ik weet idd geen kont van computers af maar ik koop wel gewoon een windows xp pakket in de winkel.
    Draait dat op je PC? ff op de systeemeisen letten
    pi_20918268
    ja nou vraag je me wat, ik heb echt geen idee
      Lieve Belg woensdag 28 juli 2004 @ 20:46:16 #275
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20918437
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 20:40 schreef lycnix het volgende:
    ja nou vraag je me wat, ik heb echt geen idee
    Voor de home editie: http://www.microsoft.com/windowsxp/home/evaluation/sysreqs.mspx
    Voor de Pro editie: http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/upgrading/sysreqs.mspx
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      woensdag 28 juli 2004 @ 20:49:09 #276
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20918521
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 20:40 schreef lycnix het volgende:
    ja nou vraag je me wat, ik heb echt geen idee
    Overigens nu je dit leest denk je misschien "waar gaat het over "
    Het zit dus zo, wat je "fout" deed in de ogen van sommigen was dat je een, vanuit onze ogen, simpele vraag stelde zonder te vertellen of je al iets had geprobeerd en zo ja, wat je had geprobeerd.
    Dit wekt irritatie op, immers doen mensen moeite je te helpen. Deze hebben dan het idee alsof jij geen enkele moeite doet / hebt gedaan, maar gewoon maar vraagt.

    Ik gooi, als je wilt, je topic zo weer open, zodat er weer netjes in gereageerd kan worden, ok?
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 juli 2004 @ 21:10:51 #277
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_20919107
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 20:06 schreef Danny het volgende:

    [..]

    Het gaat mij erom dat die hele L-E-Z-E-N reactie niet nodig was geweest. Was die er niet geweest was de tegenreactie ook nooit gekomen.
    Ben ik niet helemaal met je eens. Als het antwoord gegeven is, mag je verwachten dat mensen wat met dan antwoord doen.
    quote:
    Als iemand 'te lui is' zelf een beetje werk te verrichten dan kun je natuurlijk ook gewoon geen antwoord geven.
    Dat zou verreweg het meest volwassen en verstandigst zijn. Alleen niet de aard van het beestje
    quote:
    Over het algemeen gaat het prima in DIG trouwens qua behulpzaamheid, en dat moet wat mij betreft ook gewoon zo blijven,
    true
    quote:
    Niet in alle gevallen kun je zoiets de TS kwalijk nemen. Er zijn genoeg mensen die echt compleet de ballen verstand hebben van computers.
    Dan moet je geen Ipod kopen, OF iemand betalen die het spul voor je installeert OF de moeite willen nemen om bij te leren.

    Je koopt ook geen auto als je geen rijbewijs hebt.
      Admin woensdag 28 juli 2004 @ 21:33:52 #278
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_20919626
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:

    Ben ik niet helemaal met je eens. Als het antwoord gegeven is, mag je verwachten dat mensen wat met dan antwoord doen.
    Tenzij ze niet weten WAT ze ermee moeten doen natuurlijk
    quote:
    Dan moet je geen Ipod kopen, OF iemand betalen die het spul voor je installeert OF de moeite willen nemen om bij te leren.
    Toen ik m'n eerste computer kreeg snapte ik geen kont van computers (ok, ik was een jaar of 8, maar toch ). Juist door iets aan te schaffen ga je ermee leren omgaan. Doe je dat niet zul je er ook nooit mee leren werken.
    Verder wilde hij juist wel leren (hoe en wat hij moest installeren) alleen hielp niemand hem dit te leren. Ik kan me de frustratie van beide partijen voorstellen trouwens, maar waarom zou je hier wel een vraag mogen stellen over het installeren van bv linux, maar niet over het installeren van een willekeurig programma, driver etc als je dat nog nooit hebt gedaan en geen idee hebt hoe dat moet ?
    Op deze manier ga je toch weer minimale kenniseisen stellen aan de users, waardoor de laagdrempeligheid verdwijnt en we langzaam maar zeker richting de standaard van tweakers gaan. Aangezien er al een GoT bestaat pleit ik er persoonlijk voor dat wij gewoon FOK! blijven en ook mensen zonder enige computer-ervaring helpen.
    Dat hoeft niet iedereen te doen, maar er zullen best mensen zijn die het niet erg vinden dat soort dingen uit te leggen. Als degene die dat niet willen eenvoudigweg niet reageren of in elk geval de negatieve of denigrerende uitspraken achterwege laten hebben we voor elk wat wils
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      FOK!-Schrikkelbaas woensdag 28 juli 2004 @ 22:20:26 #279
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_20920765
    quote:
    Op woensdag 28 juli 2004 21:33 schreef Danny het volgende:
    maar waarom zou je hier wel een vraag mogen stellen over het installeren van bv linux, maar niet over het installeren van een willekeurig programma, driver etc als je dat nog nooit hebt gedaan en geen idee hebt hoe dat moet ?
    Hoho! Dat juich ik juist toe! Vraag maar.
    Het enige wat IK verwacht is dat wanneer er dan een helder antwoord gegeven wordt er ook wat mee gedaan wordt!

    Klik eens op die link en lees eens wat er staat. Niet binnen twee minuten een antwoord "wat moet ik daarmee "

    Als de TS in dit geval had gezegd "Ik probeer het te installeren, maar ik krijg een melding over een corrupt file ofzow (note: ik noem maar een dwarsstraat)" Dan had hij een normaal antwoord gehad.

    Het feit is helaas dat er mensen vragen komen stellen welke niet willen leren... nee ze willen een goedkope snelle oplossing zonder dat ze zelf na hoeven te denken. En DAAR irriteer ik me kapot aan... Het is geen helpdesk welke je voor een kwartje per minuut er doorheen probeert te lullen terwijl jij alleen maar apatisch hoeft te klikken.
    pi_20924873
    Samenvattend kunnen we zeggen dat de post met tekst "L.E.Z.E.N. misschien" niet helemaal handig was (ik kan de intentie er achter wel begrijpen, de post had ook enig cynisme in zich wat bij dit soort posts soms wel en soms niet goed op waarde wordt geschat). Vervelende was dus dat TS meteen door het lint ging hiervan waardoor het hele topic meteen naar de klote ging. Waarschijnlijk als hij had gepost zonder de woorden "bek houden", "arelaxte kut bijdehante opmerkingen" en "waardeloze leven op deze site", maar alleen dat hij er geen reet verstand van had, dan was het topic niet uit de klauwen gelopen.

    Tja, zoals zo vaak is escalatie van verbaal geweld meestal een kwestie van elkaar niet begrijpen en waarderen. Van beide kanten ging het dus mis en van beiden kanten begrijp ik ook wel de standpunten. Jammer dus dat het topic op die manier de mist in ging.

    En daar laat ik het voorlopig ff bij.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20930994
    Hai modjes,

    Mag dit topic : Xbox homebrew software verhuizen naar DIG (eventueel opgeschoond)? Ik heb geen intentie om over modchips etc te praten maar zuiver over homebrew software. Enkele spellenfreaks zijn het daar blijkbaar niet mee eens en vinden het nodig het hele topic te moeten verzieken.

    Alvast bedankt!
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      donderdag 29 juli 2004 @ 13:46:25 #282
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20931727
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2004 13:15 schreef American_Nightmare het volgende:
    Hai modjes,

    Mag dit topic : Xbox homebrew software verhuizen naar DIG (eventueel opgeschoond)? Ik heb geen intentie om over modchips etc te praten maar zuiver over homebrew software. Enkele spellenfreaks zijn het daar blijkbaar niet mee eens en vinden het nodig het hele topic te moeten verzieken.

    Alvast bedankt!
    Omdat het niet over spellen maar over een console gaat? GAM heet volledig Games & Consoles, dus ik denk dat het goed staat Anders even bij de GAM-modjes navragen, maar die zie ik momenteel niet online.
    pi_20931971
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2004 13:46 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    Omdat het niet over spellen maar over een console gaat? GAM heet volledig Games & Consoles, dus ik denk dat het goed staat Anders even bij de GAM-modjes navragen, maar die zie ik momenteel niet online.
    het is inderdaad heel dubbel, maar het gaat over software en niet meer over de console gedeelte van de xbox
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 29 juli 2004 @ 14:31:54 #284
    58549 pkwarts
    pixelfiel.
    pi_20932682
    hij gebruikt geen console mogelijkheden, maar heeft er een mediacenter van gemaakt. die worden geloof ik ook in DIG besproken.
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_20932844
    Wat zij zeggen.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_20933962
    Is de reden van verplaatsing niet gewoon omdat de GAM mods problemen met het topic hebben (qua inhoud) en dat je het nu hier vraagt (hopende dat wij coulanter zijn)?
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20934675
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2004 15:35 schreef Lucille het volgende:
    Is de reden van verplaatsing niet gewoon omdat de GAM mods problemen met het topic hebben (qua inhoud) en dat je het nu hier vraagt (hopende dat wij coulanter zijn)?
    Nee de mods hebben er in principe geen problemen mee, op het feit na dat ze vinden dat het niks met games en/of consoles te maken heef, wat in principe inderdaad zo is.
    Daarnaast heb je gamefreaks die het topic komen verstieren omdat zij vinden te kunnen bepalen dat ik al mijn spellen moet kopen (en dat terwijl ik niet eens spellen speel op mn xbox ).

    Ik denk dat het wel goed in DIG past.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_20934968
    Persoonlijk vind ik dat hij in GAM thuis hoort, het gaat over een Console tenslotte. Verder heeft de mod geschreven dat hij het tijdelijk op slot zet om te overleggen met Daggla. Dus het lijkt mij ook niet slim om dan het topic te verplaatsen, tis nog steeds hun topic. In heb het topic gelezen en zie voor 80% alleen gekanker tegen elkaar. Blijkbaar kan er niet normaal gereageerd worden, ik heb dus geen trek om een scheldpartij zo maar binnen DIG te zetten. Kortom, ik zie allerlei redenen waaarom ik het op dit moment niet in DIG wil zetten.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_20935353
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2004 16:27 schreef Lucille het volgende:
    Persoonlijk vind ik dat hij in GAM thuis hoort, het gaat over een Console tenslotte. Verder heeft de mod geschreven dat hij het tijdelijk op slot zet om te overleggen met Daggla. Dus het lijkt mij ook niet slim om dan het topic te verplaatsen, tis nog steeds hun topic. In heb het topic gelezen en zie voor 80% alleen gekanker tegen elkaar. Blijkbaar kan er niet normaal gereageerd worden, ik heb dus geen trek om een scheldpartij zo maar binnen DIG te zetten. Kortom, ik zie allerlei redenen waaarom ik het op dit moment niet in DIG wil zetten.
    Daggla geeft in het feedbacktopic van GAM al aan dat hij het beter hier vindt passen. Kijk zelf maar eens. Verder ontstaat het gescheld door 1 fanatieke gamer die denkt wel even te kunnen bepalen wat wel en niet kan in GAM en dat had een mod allang tegen kunnen en moeten houden. Zoiets zie ik in DIG niet gebeuren omdat daar toch meer de tweaker-achtige fokkers (excusez le mot) komen.
    Verder gaat het inderdaad over een console, maar vanuit de invalshoek van dit topic worden eigenlijk alle console-aspecten buiten beschouwing gelaten. Ik wil overigens best een andere openingspost verzinnen hoor.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_20936008
    Ik zie de ruzie ontstaan door 2 fanatieke users. Van beiden kanten zie ik een woordenwisseling die niet echt handig is waardoor de boel uit de klauwen loopt. En noem ons nou geen tweakers, dat willen we nu net voorkomen.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      Lieve Belg donderdag 29 juli 2004 @ 17:21:18 #291
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20936198
    Beste mods,

    derjuist is er weer een tof idee men rare kop te binnengeschoten

    De DIG-tournament naar de tofste gebruiker, meest behulpzame gebruiker, enzovoort...
    Is dit een goed idee want zou niet tof zijn als we daarover topic openen en al het werk dat er dan ingekropen is en gaat inkruipen voor niks geweest is

    De tournament gelijk laten verlopen zoals er al andere geweest zijn. In de eerste ronden iedereen zen top 3 voor elk deel laten opnoemen. In de tweede ronde dan laten kiezen uit de top5 van elk onderdeel.Achteraf maken wel dan wel zo'n icoontjes zoals enkele users hiermee rondlopen zoals

    en
    (wel met DIG onderaan )

    is dat goed idee of mogen we dat idee direct door de papierversnipperaar halen ?

    jump & marty26

    we kunnen der ook wel tofste mod enzo bijzette
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      donderdag 29 juli 2004 @ 17:24:43 #292
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_20936261
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2004 17:21 schreef Jump het volgende:
    Beste mods,

    [knip]
    Ik heb een idee: laten we verkiezingen houden wie de tofste drie DIG-modjes zijn
      Lieve Belg donderdag 29 juli 2004 @ 17:26:41 #293
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20936300
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2004 17:24 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    [afbeelding] Ik heb een idee: laten we verkiezingen houden wie de tofste drie DIG-modjes zijn [afbeelding]
    vuile msn icoon gebruiker

    mja, die weten we al

    graag ontopic reactie

    [ Bericht 6% gewijzigd door Jump op 29-07-2004 17:42:55 ]
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_20937284
    ik wil wel een mooi weer award, mag ik op het lijstje?
      Lieve Belg donderdag 29 juli 2004 @ 18:34:11 #295
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20937324
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2004 18:31 schreef sop het volgende:
    ik wil wel een mooi weer award, mag ik op het lijstje?
    de tournament moet nog beginnen en is nog niks afgesproken hoor

    de mods moeten nog eens overleggen als het tof kan worden
    quote:
    [ 18:05:14 ] «@QuietGuy» ga ik overleggen
    [ 18:05:30 ] «@QuietGuy» ik vind 't idee goed maar ik wil de mening van slar en luc hebben
    [ 18:06:30 ] «jump» daarmee da ik het vroeg. dat het topic dan nie direct geslote wordt
    [ 18:07:11 ] «jump» lucille zal het wel lezen, slar zal nog duren tot die uitgeslape is van campzone :p
    [ 18:07:43 ] «@QuietGuy» precies, ik wacht ook even de reacties af
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_20938085
    Ik vind het het kut idee, tis toch al lang duidelijk dat ik ga winnen, zowel in de categorie meest behulpzame user als de beste mod.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      donderdag 29 juli 2004 @ 19:29:32 #297
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_20938179
    Als ik de stemmingsscripts maar mag schrijven, dan doe ik mee
      Lieve Belg donderdag 29 juli 2004 @ 19:29:43 #298
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20938183
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2004 19:24 schreef Lucille het volgende:
    Ik vind het het kut idee, tis toch al lang duidelijk dat ik ga winnen, zowel in de categorie meest behulpzame user als de beste mod.
    en als we het nu eens doen zonder die bravo mod lucille? dan sta je niet overal bonvenaan
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2004 19:29 schreef Slarioux het volgende:
    Als ik de stemmingsscripts maar mag schrijven, dan doe ik mee
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_20940521
    Mag je als user dan ook campagne voeren?
      Lieve Belg donderdag 29 juli 2004 @ 21:35:40 #300
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_20940761
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2004 21:23 schreef sop het volgende:
    Mag je als user dan ook campagne voeren?
    nog niet zeker als het hier zal mogen, zal nog eventjes afwachten zijn. en zal toch nog tijdje duren vooraleer het dan toch zou starten
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_20940766
    quote:
    Op donderdag 29 juli 2004 19:24 schreef Lucille het volgende:
    Ik vind het het kut idee, tis toch al lang duidelijk dat ik ga winnen, zowel in de categorie meest behulpzame user als de beste mod.
    over die laatste kunnen mensen toch twijfelen
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')