Juist.Kijk daar es naar.EN als je het niet zeker weet, post het dan ff hieroquote:Op zondag 20 juni 2004 12:24 schreef Hiawatha het volgende:
Control panel -> Add/remove software. Staat daar iets raars tussen of iets dat verdacht lijkt?
Onzin, het moet ergens op de computer staan. Wat je ook kan doen is het URL van de startpagina achterhalen en deze op te zoeken in de registry. Gok dat ie daar ergens instaat.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:40 schreef 303 het volgende:
Deze krijg je er onmogelijk af. Ik moest pc formateren en ben toch een aardige spyware expert. Dit is een van de ergste die er is. Internet Explorer is gewoon ronduit kut dat dit mogelijk is.
jepquote:Op zondag 20 juni 2004 12:40 schreef 303 het volgende:
Deze krijg je er onmogelijk af. Ik moest pc formateren en ben toch een aardige spyware expert. Dit is een van de ergste die er is. Internet Explorer is gewoon ronduit kut dat dit mogelijk is.
Nee ! lees mijn posts hierbovenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:43 schreef FlyingFox het volgende:
PC formateren my ass! Deze moet er toch ook af te halen zijn?
Ik geef het niet op en ga dingen proberen.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:44 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
Nee ! lees mijn posts hierboven
dat jij het niet kan betekent niet dat anderen het ook niet kunnenquote:Op zondag 20 juni 2004 12:44 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
Nee ! lees mijn posts hierboven
je processen kijken en wat je niet kent bij google intypen en je krijgt de uitleg.quote:Op zondag 20 juni 2004 12:46 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik geef het niet op en ga dingen proberen.Denk je dat-ie weg is als ik enkel XP opnieuw installeer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |