Wat denk je zelf?quote:Maakt het uit waar ik ze zet?
Ik hoop het nietquote:Op zondag 21 maart 2004 18:54 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Hobbies/interesses: honden, lezen, PCs, toneel, muziekquote:Op zondag 21 maart 2004 18:47 schreef LoverGirl het volgende:
(ikke computern00b maar ik wil toch proberen 'm te maken)
Ja, software lukt wel...quote:Op zondag 21 maart 2004 18:56 schreef _Denker het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: honden, lezen, PCs, toneel, muziek
Okee, dat van die grote grijze kabels had ik al begrepenquote:Op zondag 21 maart 2004 18:59 schreef renkie het volgende:
Dit kan een draadje zijn van de aan/uit knop, de reset knop of 1 van de lampjes voorin de pc
In het boekje van je moederbord staat hoe je ze precies moet aansluiten, en bij sommige staat het ook heel klein naast de aansluitingen
Bij je foto : naast de plek waar de 2 grote grijze kabels op het moederbord zijn aangesloten
Dat is het probleem: er zijn er meer over... boekje dus wel gevonden maar niets erin gevonden.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:09 schreef Pompiedom het volgende:
het verschilt per computer hoe deze aangesloten dienen te worden, heb je toevallig het boekje van je moederbord nog??
iig rechtsonder op het moederbord vind je een stuk of 10 a 12 pinnetje per 2 bijelkaar, daar zitten als het goed is al de pc-speaker en de reset knop en de lichtjes van je case op aangesloten
als er maar 2 over zijn kan je ze daarop aansluiten
heb je heel toevallig ook andere dingen los gehad of is dit ontstaan na "gewoon gebruik"?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:56 schreef LoverGirl het volgende:
Hij "flitst" even aan als je de stekker in het stopcontact doet en daarna op het aan/uit-knopje drukt, dit is het allereerste plaatje dat ik ooit online heb gezet, ik denk dat die draadjes iets met het opstarten te maken hebben en die foto komt zo online...
Hier heb ik iets aanquote:Op zondag 21 maart 2004 19:11 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
heb je heel toevallig ook andere dingen los gehad of is dit ontstaan na "gewoon gebruik"?
kan namelijk verschillende dingen betekenen en heeft het niet 123 met het knopje aan en uit te maken....in het vervelendste geval kan het zijn dat je moederbord of processor stuk is...
ter aanvulling van mijn post hier boven....in mijn boek van me moederbord wordt de plaats van die stekkertjes aan geduid in het hoofdstuk "connectors"
en waar de draadtjes van zijn staat op het stekkertje (HDD is bv. voor het hd ledtje)
quote:Op zondag 21 maart 2004 19:15 schreef GanGStaR het volgende:die heb je niet nodig om je pc aan of uit te zetten
Turbo LED? Daar heeft je moederbord vast niet eens een aansluiting voor. Gewoon lekker laten hangen, dus.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:14 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Hier heb ik iets aanTURBO LED, staat erop dus.
Geen idee hoe ze los zijn gegaan, maar er is in ieder geval vanalles uitgehaald met de [ik-weet-niet-hoe-die-stekker-heet-maar-hij-gaat-naar-de-voeding]stekker, dus daar kan het wel aan liggen.
Als hij maar een seconden o.i.d. aangaat en daarna gelijk weer uit, is óf je voeding kapot, óf je voedingsconnectoren zitten niet goed op het moederbord (dat zijn de grotere witte connectors die vanaf je voeding op het moederbord geklikt zijn).quote:Op zondag 21 maart 2004 19:17 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dattie niet aan kan?
Ik niet in ieder geval?quote:Op zondag 21 maart 2004 19:19 schreef GanGStaR het volgende:
kan trouwens zijn dat die uberhaubt nooit vast gezeten hebben....
ledjes heb je niet nodig..is alleen voor "extra", zo kan je bv. zien of je turbo aan staat of dat er data naar je HardDisk geschreven wordt...
maar heb je toevallig nog meer gedaan of?
[huilie mode]Maar hij doet het niehiehiet...[/end huilie mode]quote:Op zondag 21 maart 2004 19:19 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Turbo LED? Daar heeft je moederbord vast niet eens een aansluiting voor. Gewoon lekker laten hangen, dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |