Ziehier de samenvatting.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:54 schreef Kogando het volgende:
Even patsen
Het totaal komt op bijna 1400 euro.
Vooral die VooDoo 2, die doet 't 'm....... (was destijds trouwens een uitermate snelle kaart).quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:04 schreef Renesite het volgende:
Pimpennnnnnn
Ik heb een P3 450 met een Voodoo 2 video kaart, onboard soundcard, 100mbps netwerk kaart, 2 coolers, 1 van 30 en 1 van 9 gig schijf, een 17" TNO CRT monitor en 320 mb ram
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:07 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Vooral die VooDoo 2, die doet 't 'm....... (was destijds trouwens een uitermate snelle kaart).
Je hoeft mijn grapje niet nog een keer te herhalen. Het gaat me er meer om dat ik geen slechte reviews o.i.d. over het hoofd heb gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:56 schreef K3 het volgende:
Ziehier de samenvatting.
Waarom al die zooi ertussen met plaatjes en specs
Nee, gistron is goed te doen en ik krijg korting.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:23 schreef Da_DvD het volgende:
Strakke case!
..en goede processorkeuze![]()
Trouwens niet eens zo heel duur?!
Welke moet ik dan nemen? Deze kost 210 euro, wat koop je daar dan voor wat beter is?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:20 schreef Mikkel het volgende:
Zoveel geld, en dan zo'n kut videokaart![]()
Nou, een Radeon 9800 Pro bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:40 schreef Kogando het volgende:
[..]
Welke moet ik dan nemen? Deze kost 210 euro, wat koop je daar dan voor wat beter is?
Goed of slecht is natuurlijk subjectief, maar niet als het om "bang for the buck" gaat, dan heb je met een Radeon 9800 gewoon meer waar voor je geld.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:13 schreef Derice het volgende:
ATi / Nvidia is geen goede of slechte kaart tussen.
Gaat om de mening en de bedoelingen van de gebruiker.
Kijk als je er Word mee wil bekijken is zo'n kaart zowieso overkill, maar als je toch wat zwaardere games speelt zou ik eens wat rond gaan lezen op internet over hoe de beide kaarten presteren in games die jij speelt.
Daarnaast zou ik wel voor een 256MB versie gaan.
Ik betwijfel dus of die beter zijn. Ben niet zo'n Radeon fan.quote:
Mwah, is dat echt zo'n verschil? Het is een stuk duurder in ieder geval. Ik heb nu een GF5600 met 256MB DDR maar ik merkte nauwelijks verschil met de 128 MB versie.. dusja.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:13 schreef Derice het volgende:
ATi / Nvidia is geen goede of slechte kaart tussen.
Gaat om de mening en de bedoelingen van de gebruiker.
Kijk als je er Word mee wil bekijken is zo'n kaart zowieso overkill, maar als je toch wat zwaardere games speelt zou ik eens wat rond gaan lezen op internet over hoe de beide kaarten presteren in games die jij speelt.
Daarnaast zou ik wel voor een 256MB versie gaan.
Ik zou zeggen, google ff naar wat reviews en je weet het.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 23:30 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ik betwijfel dus of die beter zijn. Ben niet zo'n Radeon fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |