Waarschijnlijk kun je dat ergens instellen als een Virtual Server of Virtual DNSquote:Op donderdag 15 april 2004 14:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
je moet op de router instellen dat de poorten geforward moeten worden.
VB:
Je heb jouw pc met ip adres 192.168.1.2
en je FTP draait op poort 21
dan stel je in de sweex router in dat alles wat op poort 21 binnenkomt wordt doorgestuurd naar 192.168.1.12
dan zou het moeten werken
[edit]
FAQ - Port forwarden in je router
[/edit]
heb ik gedaan, kijk dit plaatje maar.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:25 schreef Dulghar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je dat ergens instellen als een Virtual Server of Virtual DNS
Virtual server gebruiken. Daar het ip addres invoeren van de pc met de ftp server op poort 21.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:20 schreef mregeling het volgende:
tnx eff testen, en had faq al doorgelezen maar staat geen sweex tuseen
oja, hebben meer mensen dit met een alcatel modem ertussen ?
Hoef ik daar nix aan in te stellen ?
mijn echte ip is 83.116.38.203 , maar de alcatel verandert dat intern naar 10.0.0...
dus weet nie zeker of je daar ook nog wat moet instellen
nee via mijn normale ip 83.166 . nog wat word ie in de alcatel router omgezet naar 10.0.0.151 d8 ik , iets in die richting, dit omdat er in die modem ook al NAT tabellen staan.quote:Op donderdag 15 april 2004 15:52 schreef RichyRich het volgende:
je zegt dat je eigen pc een ip-adres heeft van 10.nogwat
en je vult in bij virtual dns 192.bla...
dat gaat toch nooit werken
ja dat heb ik al gedaan, kijk maar is paar post hierboven naar het plaatjequote:Op donderdag 15 april 2004 16:01 schreef Megumi het volgende:
Dat 192 adres van je pc moet je dus invoeren in het onderdeel Virtual server. Suc6.
Ik heb geen plaatjes gezienquote:Op donderdag 15 april 2004 16:33 schreef mregeling het volgende:
ok , heb ech alles geprobeert en ben tot de conclusie gekomen dat het me ook nooit zal lukken ook,
t**us router en modem.
Al die ip's door elkaar
Um...dus je hebt nu 2 routers achter elkaar staan eigenlijk, leg eens uit waarom dat nodig is?quote:Op donderdag 15 april 2004 16:03 schreef mregeling het volgende:
ja dat heb ik al gedaan, kijk maar is paar post hierboven naar het plaatje
Ech zo vaag dit he, simpel een ftp server opzetten.
knettergek word ik ervan, denk dat ik de alcatel eff reset, dus dat alles gewoon normaal staart dan doe ik eff router resetten en eff opnieuw instellen
maybe dat dat werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |