Is het niet te voorkomen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:18 schreef Triloxigen het volgende:
Temporary Internet Files..
ja, dat is vrij gewoon, maargoed...
laden je pagina's ook stukken sneller..
Triest hèquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:18 schreef koele het volgende:
hahaha... "Foksters sexy en gewaagd" bekeken..?
Extra -> Internet Opties -> Instellingen (onder het kopje tijdelijke internet bestanden ofzo)quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:19 schreef GazGas het volgende:
[..]
Is het niet te voorkomen?
Reageer dan niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:19 schreef Slarioux het volgende:
Zomaar! Oh nee!
Drie seconden jezelf in die bestanden en hun oorsprong verdiepen is te veel gevraagd?
Waarom zou je het willen voorkomen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:19 schreef GazGas het volgende:
[..]
Goeie grap!quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ga naar:
De map heet nota bene Temporary Internet Files, dan gaat er toch wel één belletje rinkelen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:20 schreef robh het volgende:
[..]
Reageer dan niet.
Wat ik me afvraag he, waarom kun je de cache eigenlijk niet helemaal uitschakelen?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:20 schreef Slarioux het volgende:
Extra -> Internet Opties -> Instellingen (onder het kopje tijdelijke internet bestanden ofzo)
Iig gewoon op 1 MB zetten, dan kan ie er bijna geen foto in kwijt.
Sorry hoor maar de ts is echt een n00b.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:20 schreef robh het volgende:
[..]
Reageer dan niet.
Geen idee. Ik zal eens ff in mn register kijken of er uberhaubt een instelling voor is. Wie weet kan het ergens.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom kun je de cache eigenlijk niet helemaal uitschakelen?
Dan kun je ook geen pagina's meer laden. Die moeten tijdelijk ergens opgeslagen worden op PC.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, waarom kun je de cache eigenlijk niet helemaal uitschakelen?
Makes sense...quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:24 schreef Megumi het volgende:
Dan kun je ook geen pagina's meer laden. Die moeten tijdelijk ergens opgeslagen worden op PC.
Omdat voorkomen beter is dan genezen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen voorkomen?
Er is in dit geval niks te genezen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:29 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
[..]
Omdat voorkomen beter is dan genezen.
Er zijn op internet voldoende tools voor te vinden. Even lekker googelen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:19 schreef GazGas het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, een temp dir kan wel een grootte van 0 hebben maar een bestand van 750Kb wordt er toch neergezet, en daarna weer weggegooid.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan kun je ook geen pagina's meer laden. Die moeten tijdelijk ergens opgeslagen worden op PC.
Dat heb je aleens gedaan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:35 schreef extreme het volgende:
edit: nevermind, ik ga me niet verlagen tot het nivo van een mod.
Je overschat sommige newbies. Ze doen het rustig, want ze nemen jouw post als "waar" aan. Pas er dus mee op de volgende keer.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:10 schreef HTT-Thalan het volgende:
Maar, maar maar, zo erg was mijn opmerking toch niet?
Doe es een emmer met koud water gieten over je hoofdquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:19 schreef Slarioux het volgende:
Zomaar! Oh nee!
Drie seconden jezelf in die bestanden en hun oorsprong verdiepen is te veel gevraagd?
Nooit te oud om te leren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, een temp dir kan wel een grootte van 0 hebben maar een bestand van 750Kb wordt er toch neergezet, en daarna weer weggegooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |