[delete]quote:Op zondag 4 juli 2004 23:23 schreef gexxz het volgende:
en hoe verwijder je een .bin bestand? in de veilige modus?
nah dat doet ie bij mij steeds nietquote:Op zondag 4 juli 2004 23:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
[delete]
?
Welke foutmelding krijg je dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:26 schreef gexxz het volgende:
[..]
nah dat doet ie bij mij steeds nietgeeft ie 1 of ander foutmelding aan
Zet dan de FAQ's pinned, on top en met HOOFDLETTERS bovenaan, want onder de term ZOEKEN vind je niet zóveel dacht ik..quote:Op zondag 4 juli 2004 23:26 schreef sop het volgende:
FAQ - Algemene kleine vragen.
Je hebt niet de faq's doorgelezen voor je dit topic opende!![]()
Uit de eerste post in DIG - Frequently Asked Questions. (Updated: 13-05)quote:Op maandag 5 juli 2004 01:25 schreef Nato het volgende:
[..]
Zet dan de FAQ's pinned, on top en met HOOFDLETTERS bovenaan, want onder de term ZOEKEN vind je niet zóveel dacht ik..![]()
Nou jij weer.quote:Korte vragen en FAQ'sMet Kazaa (Lite) krijg ik allemaal vernaggelde MP3'tjes! Windows wordt binnen 60 seconden afgesloten? Huh? Messenger MSN geeft me spam? Hoe werkt dat NTFS nou in 2000 en XP? En wat zijn rechten? {website} doet het bij mij niet, en bij de rest van de wereld wel! Windows XP / 2000 / 2003 zegt dat het bestand dat ik wil verwijderen in gebruik is! Wat is een .bin en wat doe ik ermee? Hoe verander ik mijn bootmenu? Windows NT based Hoe maak ik een afbeelding van wat ik nu op mijn scherm zie? Wat is nou eigenlijk een IP-adres? Waar is mijn harde schijf ruimte heen? Hoe krijg ik Fok! smilies in mn MSN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |