Nope, want Zoetemelk werd 6 keer 2e en ik meen Poulidor ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:58 schreef Jump het volgende:
Heeft Ullrich ook geen record?
5 keer tweede worden ? van vorig jaar dan wel al
Ik denk dat Armstrong volgend jaar wat anders gaat doen. Derhalve denk ik dat Vinokourov gaat winnen.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is misschien net wat te vroeg om me al voor een voorspelling te wagen zeker omdat deze Tour net pas is afgelopen maar ik denk dat de top 20 er volgend jaar zo uit gaat zien
1. Jan Ullrich
2. Lance Armstrong
3. Alexander Vinokourov
4. Tyler Hamilton
5. Joseba Beloki
6. Ivan Basso
7. Iban Mayo
8. Andreas Klöden
9. Francisco Mancebo
10. Vladimir Karpets
11. Thomas Voeckler
12. Levi Leipheimer
13. Georg Totschnig
14. Christophe Moreau
15. Jose Azevedo
16. Gilberto Simoni
17. Sandy Casar
18. Pietro Caucchioli
19. Carlos Sastre
20. Oscar Pereiro Sio
21. Sandy Casar
Als je het Armstrong zelf wil vragen wat die volgend jaar gaat doen, volgende week blijft die 'logeren' bij Eddy Merckxquote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is misschien net wat te vroeg om me al voor een voorspelling te wagen zeker omdat deze Tour net pas is afgelopen maar ik denk dat de top 20 er volgend jaar zo uit gaat zien
1. Jan Ullrich
2. Lance Armstrong
3. Alexander Vinokourov
4. Tyler Hamilton
5. Joseba Beloki
6. Ivan Basso
7. Iban Mayo
8. Andreas Klöden
9. Francisco Mancebo
10. Vladimir Karpets
11. Thomas Voeckler
12. Levi Leipheimer
13. Georg Totschnig
14. Christophe Moreau
15. Jose Azevedo
16. Gilberto Simoni
17. Sandy Casar
18. Pietro Caucchioli
19. Carlos Sastre
20. Oscar Pereiro Sio
21. Sandy Casar
Kansloosquote:Op zondag 25 juli 2004 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
1. Jan Ullrich
2. Lance Armstrong
3. Alexander Vinokourov
4. Tyler Hamilton
5. Joseba Beloki
6. Ivan Basso
7. Iban Mayo
8. Andreas Klöden
9. Francisco Mancebo
10. Vladimir Karpets
11. Thomas Voeckler
12. Levi Leipheimer
13. Georg Totschnig
14. Christophe Moreau
15. Jose Azevedo
16. Gilberto Simoni
17. Sandy Casar
18. Pietro Caucchioli
19. Carlos Sastre
20. Oscar Pereiro Sio
21. Sandy Casar
slip of the finger....quote:Op zondag 25 juli 2004 19:07 schreef mitt het volgende:
TouR dus
was het niet de 'trappers' die niet sterk genoeg waren ? Het verbindingstuk van de trappers met de as dusquote:Op zondag 25 juli 2004 19:11 schreef Arcee het volgende:
Ik zag er tegen aan dat Armstrong z'n 6e Tour zou winnen, maar ik vind het fantastisch wat-ie gepresteerd heeft. Ik heb er vrede mee. Wat een geweldenaar.
Hoogtepunten Tour 2004:
- Landaluze en Simeoni worden 20 meter voor de finish nog net door de massasprint opgeslokt. Wat een retespannende final was dat, zeg.
- De finale tussen de 4 leiders in het algemeen klassement met de machtige sprint van Armstrong in de gele trui.
- Armstrong toont zich een kannibaal en geeft geen kadootjes weg.
- Prachtige massasprints. Ik blijf het een genot vinden om naar te kijken.
- Ullrich, op te grote achterstand, toont karakter. Toch een fraai optreden weer van Der Jan.
Dieptepunt:
- De val van Mayo en de 4 minuten tijdsverlies. Die etappe was het einde aan de mogelijke spanning.
- De opgave van vele andere favorieten.
- Het kutweer in de eerste anderhalve week.
- De ketting van Boonen.
klöden. Voeckler heeft geluk gehad om met die ontsnapping mee te zijn. Daaraan heeft die zich opgetrokken en telkens de gele trui proberen te behouden.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:20 schreef methodmich het volgende:
Wie is de revelatie? Klöden? Voeckler? Basso?
Iets genuanceerder mag ook wel, je bent er niet blij mee, maar als je geen respect op kan brengen voor deze prestatie dan ga maar HCKZ-Bloemendaal kijken en val ons niet lastigquote:Op zondag 25 juli 2004 19:22 schreef PLAE@ het volgende:
Het is een schande dat deze vent meer tourzeges heeft dan Merckx en consorten. Belachelijk.
Doordat de trappers niet sterk genoeg waren en bij een spurt overplooiden schoot de ketting van de tandwieltjes vooraanquote:Op zondag 25 juli 2004 19:14 schreef Jump het volgende:
[..]
was het niet de 'trappers' die niet sterk genoeg waren ? Het verbindingstuk van de trappers met de as dus
dat heten cranksquote:Op zondag 25 juli 2004 19:14 schreef Jump het volgende:
[..]
was het niet de 'trappers' die niet sterk genoeg waren ? Het verbindingstuk van de trappers met de as dus
zo hebben we allebei geljkquote:Op zondag 25 juli 2004 19:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Doordat de trappers niet sterk genoeg waren en bij een spurt overplooiden schoot de ketting van de tandwieltjes vooraan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |