Daar ben ik het wel mee eens. Dat taperecorder ookquote:Op zondag 25 juli 2004 10:25 schreef JanJanJan het volgende:
Die persconferentie![]()
En maar zeiken op alles en iedereen. Sneren naar Ullrich, naar Virenque, naar Poulidor (en met Poulidor naar heel Frankrijk).quote:Op zondag 25 juli 2004 10:25 schreef JanJanJan het volgende:
Die persconferentie![]()
Wat zij die daar dan over?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:04 schreef Rasing het volgende:
[..]
naar Poulidor
ja hij rijdt verder amper watquote:Op zondag 25 juli 2004 10:06 schreef Wombcat het volgende:
En weliswaar wint 'ie (op overtuigende wijze) zijn 6e tour, erg knap, maar daarbuiten is het toch een vrij magere erelijst.
Volgend jaar het Kazachstaanse. Kennen we die?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:10 schreef tong80 het volgende:
En ja hoor de NOS breekt de uitzending af terwijl de huldiging nog bezig is, ze denken vast dat volkslied kennen ze al.
Over 4 jaar het Nederlandse.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Volgend jaar het Kazachstaanse. Kennen we die?
gedurfde voorspelling, welke Nederlander zie jij over 4 jaar de tour winnen, Lotz, Knaven ?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over 4 jaar het Nederlandse.
Thomas Dekker, als alles goed loopt.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
gedurfde voorspelling, welke Nederlander zie jij over 4 jaar de tour winnen, Lotz, Knaven ?
Een etappe zie ik hem wel doen, maar het geel naar parijs brengenquote:Op zondag 25 juli 2004 18:52 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Thomas Dekker, als alles goed loopt.
dat duurt nog wel wat langerquote:Op zondag 25 juli 2004 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over 4 jaar het Nederlandse.
Dat zei ik ook tegen een Amerikaan net, die bleef volhouden dat Armstrong in het rijtje Hinault, Merckx etc. past.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:02 schreef Leatherface het volgende:
Heel treffende woorden van Smeets.
"Geen wielrenner, maar Tour de France - wielrenner. Maak geen vergelijkingen met Merckx en Hinault."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |