hoiquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:34 schreef nikky het volgende:
hoi
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:34 schreef paarse_paashaas het volgende:reeks
doe mij een biertjequote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:34 schreef Qwea het volgende:
Maar ehm, hoiow, alle mannen moeten dood en zijn klootzakken
Zo, ik ga drinken halen
pas maar op, ik woon in de buurt, kan zo langs komenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
hé croupouque... open eens een TTT!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:35 schreef Croupouque het volgende:
Hallo, ik ben Croupouque.
Ik heb geen vlammensaus nodig.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:35 schreef Insomaniac het volgende:
Croupouque met vlammensaus..
Het kan écht over alles!
Ga maar halen, neem gelijk 1 voor mij meequote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
doe mij een biertje
Wil je weer blauw?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:31 schreef Insomaniac het volgende:
En wat mis ik mijn rechten ontzettend erg op dit moment. Wat een shitload aan bagger en kuttopics zeg.![]()
Dat kan geregeld worden, die twee kilo ben ik volgend jaar vast nog niet kwijt.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay Inso. Maar ik zou je wel eens willen zien met randje dus..
Ik open een topic als ik er zin in heb.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hé croupouque... open eens een TTT!
nog niet, zie sigquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
@Dago, ik zag het al beeb, ontzettend bedankt.. Lekker slapen. Ben Elton al uit?
Doe ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:36 schreef Dagonet het volgende:
Zo, en dat was het laatste wat ik deed vandaag
Inso, lees de lapo in het vorige topic en je mail
Weltruste peoples
Ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:37 schreef static het volgende:
[..]
Wil je weer blauw?
Eensch!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:34 schreef Qwea het volgende:
Maar ehm, hoiow, alle mannen moeten dood en zijn klootzakken
Zo, ik ga drinken halen
dat zeg je al langere tijd, feit is helaasch, niemand gelooft je!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik open een topic als ik er zin in heb.
Een kwestie van Ctrl-C, Ctrl-v.
tieft op, mens!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:39 schreef Qwea het volgende:
Waar blijft mn bier pp?
ik mag die inso eig ook niet zo!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:39 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een boel nare gebruikers in 1x in dit topic.
You sexy thang and you know it!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb geen vlammensaus nodig.
Ik ben al heet genoeg.
lulquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tieft op, mens!
Sst, niet te hard hè?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik mag die inso eig ook niet zo!
whehehe, is mn mail dus toch aangekomen!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja.. Maar het mag niet van
Yvonne
.
Ik zal nog eens een tag en een strontkleur voor je regelen omhooggevallen duracelkonijn!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik mag die inso eig ook niet zo!
kijk, je begrijpt 't al!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
lul
That's the cheap-ass wine whining mên.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:39 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een boel nare gebruikers in 1x in dit topic.
Help.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
You sexy thang and you know it!!
1 dag, das net als iemand totaal opgeilen, er daarna ff mee spelen en vervolgens doodleuk weglopen!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een tag en een strontkleur voor je regelen omhooggevallen duracelkonijn!!
Oeh, lekker een batterij in je reet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een tag en een strontkleur voor je regelen omhooggevallen duracelkonijn!!
Ondankbaar sekreet.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
1 dag, das net als iemand totaal opgeilen, er daarna ff mee spelen en vervolgens doodleuk weglopen!
whatever gets you off!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Oeh, lekker een batterij in je reet..
Anywhere he leads, I will follow hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:41 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Help.
hihihihihiquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ondankbaar sekreet.
Die is erg afwezig lately.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:43 schreef QyRoZ het volgende:
Inso, meissie, hoe gaat het met je PMS?
Het kan niet elke dag feest zijn hè?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die is erg afwezig lately.Ik hoop dat het volgende week weer feest is.
Ik zie een swingend nonnenkoor voor me.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Anywhere he leads, I will follow hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim
Je zat te F5-en op een volle pagina!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hodfr, i pulled a Inso!
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zie een swingend nonnenkoor voor me.
Nu ben ik geil.
De Heer heeft vreemde kostgangers.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zie een swingend nonnenkoor voor me.
Nu ben ik geil.
Oy, m'n F5 knop, wat doe ik!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je zat te F5-en op een volle pagina!! You are such an Inso!
I will follow Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim,quote:
Hoe weet jij dat nu?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:39 schreef Croupouque het volgende:
Slaapt lekker, Dagonet.
lurken op IRC!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:51 schreef Golf het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu?
Ik weet eigenlijk best veel.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:51 schreef Golf het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu?
Krijg je daar al audio bij tegenwoordig?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
lurken op IRC!
weet ik veel, IRCisvoornerdsquote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:53 schreef Golf het volgende:
[..]
Krijg je daar al audio bij tegenwoordig?
En Nikky's wil is wet.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik moest hierheen van nikky!
Of naar GPD!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik moest hierheen van nikky!
Of naar de spoorlijn om daar te spelen.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of naar GPD!
weet je hoever dat fietsen is man, gek!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Of naar de spoorlijn om daar te spelen.
laat BB hier maar heen komen, scheelt mij weer een vensterquote:Op zondag 6 juni 2004 00:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of naar GPD!
Sorry, maar jij hebt in het vragen topic aangegeven dat je geen kroepoek (lees: Croupouque) lust!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:35 schreef Insomaniac het volgende:
Croupouque met vlammensaus..
Het kan écht over alles!
ik heb iig niet de behoefte te proevenquote:Op zondag 6 juni 2004 00:26 schreef Croupouque het volgende:
Niemand lust mij.
In jouw profiel staat dat je een man bent, maar daar geloof ik niks van. Jij bent zo lief, je moet wel een meisje zijn. Dus ik lust je wel, mraaaw.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:26 schreef Croupouque het volgende:
Niemand lust mij.
Kroepoekquote:Op zondag 6 juni 2004 00:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Sorry, maar jij hebt in het vragen topic aangegeven dat je geen kroepoek (lees: Croupouque) lust!
Liegen tegen ome Dirkh?
tja, reeksquote:Op zondag 6 juni 2004 00:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi, is hier dat oeverloze geleuter nog bezig?
Yeah, I'm a reeks-kinda guy.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, reekshé!
Ik denk zelfs, dat als ik nog een biertje een blow neem ik zelfs een hapje van jou zou lusten.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi, is hier dat oeverloze geleuter nog bezig?
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:34 schreef NiNi het volgende:
Oeh, vlammensaus! Ik heb vanaaf weer kansleaux lopen schranzen o.a. een portie Pangsit met vlammensaus! Jam.![]()
Dirkh is niet engquote:Op zondag 6 juni 2004 00:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Dirkh, ik vind je eng. Niet dat ik bang ben dat je me op eet of dat je homo-erotische dingen met me doet hoor. Maar toch, eng.
Tuurlijk! Ik lag in bed op mn alleronaantrekkelijkst te vreten en DVD te kijken.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Kortom je hebt een goede avond gehad!
sinds de sluiting van de geliefde nachtbar heb ik nouwelijks nog in reeksen gepost.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
wie niet boenkel, wie niet
Heel geruststellend. Bedankt.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Dirkh is niet eng
Dat hoor ik regelmatig.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
In jouw profiel staat dat je een man bent, maar daar geloof ik niks van. Jij bent zo lief, je moet wel een meisje zijn. Dus ik lust je wel, mraaaw.
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:38 schreef Tiemie het volgende:
[..]
nouwelijks
No kidding.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Yeah, I'm a reeks-kinda guy.
Tja, het werkt wel met afkicken, zo'n keihard reeksslot.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:38 schreef Tiemie het volgende:
[..]
sinds de sluiting van de geliefde nachtbar heb ik nauwelijks nog in reeksen gepost.
Bier. Duh!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat wil een man nog meer!
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij de ergste gevallen niet hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tja, het werkt wel met afkicken, zo'n keihard reeksslot.
mwah, ik post gewoon vrolijk verderquote:Op zondag 6 juni 2004 00:39 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tja, het werkt wel met afkicken, zo'n keihard reeksslot.
Hee Boenkel, je bent nogal gewild dezen avond.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
No kidding.
Dat schept een band.
Dan ga je toch met de trein.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
weet je hoever dat fietsen is man, gek!
Ik wil Boenkel altijd. Hij is een soort broer voor mij. Maar dan anders.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hee Boenkel, je bent nogal gewild dezen avond.
komt onze wijn drinkende zwerver aan hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 00:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bier. Duh!
None at all.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
No kidding.
Het broederschap van reekstypes. Sorry,quote:Dat schept een band.
Ik bedank, de enige twee hersencellen die ik nog heb na donderdag en gister spaar ik nog even.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:39 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bier. Duh!
BBQ is altijd okay.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Het broederschap van reekstypes. Sorry,ik wilde er wat pretentieuzers van maken maar BBQ en zo...
Je hebt ze toch nergens voor nodig. Doneer ze maar aan mij. Ik kan ze goed gebruiken.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:41 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik bedank, de enige twee hersencellen die ik nog heb na donderdag en gister spaar ik nog even.
Q. telt niet. Wij zijn als twee handen op... Tja, op twee buiken maar zowel de handen als de buiken lijken veel op elkaar.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:40 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hee Boenkel, je bent nogal gewild dezen avond.
En voor mij.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:42 schreef Tiemie het volgende:
wijn?. dat is voor wijven mên
tomato, tomatóquote:Op zondag 6 juni 2004 00:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En voor mij.
je mag het allemaal hebben hoor. die troep hoef ik toch nietquote:Op zondag 6 juni 2004 00:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En voor mij.
Ik wil U hartelijk bedanken hiervoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
je mag het allemaal hebben hoor. die troep hoef ik toch niet
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
je mag het allemaal hebben hoor. die troep hoef ik toch niet
Niet op dit tijdstip mên. Veels te laat.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Q. telt niet.
Hee! Niets mis met wijn behalve miswijn!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
komt onze wijn drinkende zwerver aan hoor
Ja, ik vergeet toch alles al!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je hebt ze toch nergens voor nodig. Doneer ze maar aan mij. Ik kan ze goed gebruiken.
"calc.exe"quote:Op zondag 6 juni 2004 00:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niet op dit tijdstip mên. Veels te laat.
En mij.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En voor mij.
Begin maar niet met je tragiek-van-mijn-bestaan act. Dat bedoelde ik dus niet. Tsss, een beetje mijn woorden op de nare manier lezen. Hoe durf je.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:45 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niet op dit tijdstip mên. Veels te laat.
Ja, maar jij bent een wijf toch?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
En mij.![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:42 schreef Tiemie het volgende:
wijn?. dat is voor wijven mên
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:43 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En voor mij.
die moet je me ff uitleggenquote:Op zondag 6 juni 2004 00:47 schreef NiNi het volgende:
[..]
En mij.![]()
Mag ik u mijn welgemeende excuses aanbieden?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Begin maar niet met je tragiek-van-mijn-bestaan act. Dat bedoelde ik dus niet. Tsss, een beetje mijn woorden op de nare manier lezen. Hoe durf je.
Die laatste is tricky hè.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
die moet je me ff uitleggen
Ja, die had ik net al gestart, ik moest even iets uitrekenen.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:46 schreef Tiemie het volgende:
[..]
"calc.exe"
Het hele leven zit vol trucs en valkuilen.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Die laatste is tricky hè.
http://www.google.nl/search?q=1%2B1&ie=UTF-8&hl=nl&lr=quote:Op zondag 6 juni 2004 00:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, die had ik net al gestart, ik moest even iets uitrekenen.
1 + 1 = 2. Volgens calc.exe.
Ja, hoor en die aanvaard ik ook nog!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mag ik u mijn welgemeende excuses aanbieden?.
Wow! Scary!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=1%2B1&ie=UTF-8&hl=nl&lr=
Dan ga ik vandaag maar eens op tijd slapen. Lijkt me erg leuk voor de verandering.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:50 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Misschien dat er later nog een tragiek-van-mijn-bestaan momentje komt. Heb ik vaak rond 2:30.
het kloptquote:Op zondag 6 juni 2004 00:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=1%2B1&ie=UTF-8&hl=nl&lr=
Goed plan. Wanhopig ontWaken is altijd leuk.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dan ga ik vandaag maar eens op tijd slapen. Lijkt me erg leuk voor de verandering.
Mijn hele leven is wanhopig.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Goed plan. Wanhopig ontWaken is altijd leuk.
Dit was niet mijn BBQ! Waarom moest ik (weer) het vlees verhitten en het vuur creëren? Hoe kan ik van de eeuwige barbequekokvloek afkomen zonder het vlees daadwerkelijk te ruineren?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook weer heerlijk bij een inferno gestaan met een scherk kookgereedschap in de ene hand en een glas rood in der andere hand terwijl ik vlees verhitte!
Ja, moet ik ophouden denk je? NiNi is ook plotseling verdwenen. Zou er een oorzakelijk verband zijn? Oh, de onzekerheid...quote:Op zondag 6 juni 2004 00:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
je weet de stemming dr wel in te brengen, hé boenkel!
Wat ist, Tiems? Ik ben toch een wijf.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:49 schreef Tiemie het volgende:
[..]!
Laat ons feest vieren en wijn drinken, zoals het goede vrouwen betaamt.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
NiNi is terug! Oh, gelukkig het ligt niet aan mij!
Hier ben ik!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:53 schreef QyRoZ het volgende:
En waar is NiNi nou weer heen?.
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wat ist, Tiems? Ik ben toch een wijf.
Nou, je riekt wel wat.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:57 schreef Karboenkeltje het volgende:
NiNi is terug! Oh, gelukkig het ligt niet aan mij!
Ik heb geen wijn en ook ben ik geen vrouw. Maar NiNi, deze joint is voor jou! *Aansteekt. Knipoogt.*quote:Op zondag 6 juni 2004 00:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Laat ons feest vieren en wijn drinken, zoals het goede vrouwen betaamt.
Tsk, je bent zelf raar.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:58 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Okay. kwam er nogal raar uit
Ik heb drie uur bij een loeiende bak kolen gestaan. Natuurlijk riek ik. Stoer en mannelijk. Uit tijden dat de stoomlocs nog reden en schoepenraden de rivieren aflegden. Uit de tijd van brandaris, ferme jongens en stoere knapen.quote:Op zondag 6 juni 2004 00:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nou, je riekt wel wat.
Ik mis die tijd wel hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb drie uur bij een loeiende bak kolen gestaan. Natuurlijk riek ik. Stoer en mannelijk. Uit tijden dat de stoomlocs nog reden en schoepenraden de rivieren aflegden. Uit de tijd van brandaris, ferme jongens en stoere knapen.
quote:Op zondag 6 juni 2004 00:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Laat ons feest vieren en wijn drinken, zoals het goede vrouwen betaamt.
Snap je?quote:Op zondag 6 juni 2004 01:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik mis die tijd wel hoor.
De tijd dat de vrouwen hun plaats in de maatschappij nog wisten: naast hun man in De Kerk.
Ik wil het niet snappen. Zodra ik dingen ga snappen is het einde zoek.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
Snap je?
Hihi.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:00 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen wijn en ook ben ik geen vrouw. Maar NiNi, deze joint is voor jou! *Aansteekt. Knipoogt.*
Q. is ook bij het Verwarden clubje.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:07 schreef Karboenkeltje het volgende:
Q. , ik snap iets niet:
[..]
[..]
Snap je?
Goed plan. Ik ga slapen.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wil het niet snappen. Zodra ik dingen ga snappen is het einde zoek.
Al jaren, J, al jaren.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Q. is ook bij het Verwarden clubje.![]()
MSNsmilies!quote:Op zondag 6 juni 2004 01:32 schreef Dr.Daggla het volgende:.
.
:S.
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:48 schreef HighLander het volgende:
nuttig...
En moge de moeder van het dromenrijk jou zometeen langzaam in slaap wiegen, terwijl je je ogen sluit en je hoofd rust op de volle vrouwelijke vormen van haar ronde boezem.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dag Croupouque. Moge de engelen van de droomwereld je zachtjes dragen naar een plaats die mooier is. Beter dan hier. Fijner dan nu.
weer niet geneukt dus?quote:Op zondag 6 juni 2004 12:34 schreef QyRoZ het volgende:
Nee.
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:47 schreef jaguar het volgende:
mogge![]()
iemand nog bier?
Mhaw, staan nog 3 kratjes beneequote:Op zondag 6 juni 2004 12:50 schreef jaguar het volgende:
huu
dat zoveel mensen nog bier over hebben in de ochten
Helemaal niets gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
weer niet geneukt dus?
Morgen is het weer een kutdag.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:56 schreef PrivateRyan het volgende:
Mogguh!.
Komen ze Amerikaanse oorlogsmisdadigers ophalen uit Den Haag?quote:Op zondag 6 juni 2004 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De geallieerden zijn geland in Frankrijk!
Kutdagen bestaan niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Morgen is het weer een kutdag.
behoudens zondagquote:Op zondag 6 juni 2004 14:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kutdagen bestaan niet..
.
Absoluut. Maar dat is geen officiële dag.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:39 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
behoudens zondag
Doe niet zo vrolijk, gek.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kutdagen bestaan niet..
.
Bestonden ze maar.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kutdagen bestaan niet..
.
Zondagen na een nacht te veel zuipen zijn wel kut. Behoorlijk kut.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:36 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Kutdagen bestaan niet..
.
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:50 schreef engessa het volgende:
[..]
Zondagen na een nacht te veel zuipen zijn wel kut. Behoorlijk kut.
Waarom niet, oh schoone NiÑi?quote:Op zondag 6 juni 2004 14:50 schreef NiNi het volgende:
[..]
Doe niet zo vrolijk, gek.
Schoon? Is ze schoon? Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:08 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Waarom niet, oh schoone NiÑi?,
,
,
,
.
NiNi is altijd schoon, daar heeft ze geen cum voor nodig.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Schoon? Is ze schoon? Hoe weet jij dat nou weer?
Showercam-alert!.
Noem mij een goede reden!quote:Op zondag 6 juni 2004 16:08 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Waarom niet, oh schoone NiÑi?,
,
,
,
.
Het wordt eindelijk zomer!!quote:Op zondag 6 juni 2004 16:19 schreef NiNi het volgende:
[..]
Noem mij een goede reden!
En poepen doet ze ook al niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:16 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
NiNi is altijd schoon, daar heeft ze geen cum voor nodig..
Hoe gaat het trouwens met je filmproductie?quote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het wordt eindelijk zomer!!
Een zomer vol geile porno en relaxed terrassen..
ja, ze is een vrouw hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 16:27 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En poepen doet ze ook al niet.
Daarom.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:34 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ja, ze is een vrouw hoor
En wat is er goed aan?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:01 schreef Dagonet het volgende:
Goedemorgen.
Dat de morgen al meer dan 5 uur achter ons ligt natuurlijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En wat is er goed aan?
Maar de dag van morgen komt steeds dichterbij. De dag dat ik ritueel geslacht zal worden door mijn mede-projectgenoten wegens onproductief gedrag.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat de morgen al meer dan 5 uur achter ons ligt natuurlijk.
Ja, hoi. Ik haat iedereen. En alles. Alles zeker niet te vergeten.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:11 schreef Croupouque het volgende:
Ik haat deze reeks...dit...dit... dit bolwerk van crewleden, ex-crewleden en hielenlikkende wannabee-crewleden!
Verzorg de drank!quote:Op zondag 6 juni 2004 17:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Maar de dag van morgen komt steeds dichterbij. De dag dat ik ritueel geslacht zal worden door mijn mede-projectgenoten wegens onproductief gedrag..
U vergeet nog de toffe users.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:11 schreef Croupouque het volgende:
Ik haat deze reeks...dit...dit... dit bolwerk van crewleden, ex-crewleden en hielenlikkende wannabee-crewleden!
Toffe users staan gelijk aan 'hielenlikkende wannabee-crewleden.'quote:Op zondag 6 juni 2004 17:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
U vergeet nog de toffe users.
Hoeveel procent?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Verzorg de drank!
10% per projectgroeplid.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoeveel procent?
70% dus. Dat wordt lachen. Strorum?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
10% per projectgroeplid.
Ik heb nog nooit van Delifrance gehoord.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:48 schreef Dagonet het volgende:
Waarom is zo'n Delifrance zo duur
2 Provencettes en twee croissantjes gezond en vers geperste jus d'orange: 15,10 euro
Da's best prijzig als ontbijt
Klinkt goed, desnoods nog een fles cola of een bak vanilleijs voor de mensen die het anders niet naar binnenkrijgen.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
70% dus. Dat wordt lachen. Strorum?
www.delifrance.nlquote:Op zondag 6 juni 2004 17:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van Delifrance gehoord.
Een trechter helpt ook.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Klinkt goed, desnoods nog een fles cola of een bak vanilleijs voor de mensen die het anders niet naar binnenkrijgen.
Het is zondag, de enige dag dat ik ontbijt aankan omdat het dan wel op een redelijk normaal tijdstip plaatsvindt.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn ontbijt was een voedzaam en gezond broodje super shoarma.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is zondag, de enige dag dat ik ontbijt aankan omdat het dan wel op een redelijk normaal tijdstip plaatsvindt.
Normaal gesproken houd ik mij strikt aan het caffeïne en nicotine dieet 's ochtends.
Ik eet (bijna) geen shoarma meer. Dit alles naar aanleiding van de reclamecampagne "Ben jij sterker dan drank?" waarop ik, na enige zelfreflectie, naar waarheid kon antwoorden "Ja! Maar die shoarma nekt me steeds."quote:Op zondag 6 juni 2004 17:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn ontbijt was een voedzaam en gezond broodje super shoarma.
Ik gebruik ze niet in combinatie met elkaar.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik eet (bijna) geen shoarma meer. Dit alles naar aanleiding van de reclamecampagne "Ben jij sterker dan drank?" waarop ik, na enige zelfreflectie, naar waarheid kon antwoorden "Ja! Maar die shoarma nekt me steeds."
Dat klinkt als een topic, Croupouque!quote:Op zondag 6 juni 2004 17:53 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wahaha, 'Doe nu mee aan de Delifrance International Sandwich Challenge'.
Had ik dat maar eerder geleerd! Nu zit ik regelmatig aan de pita kaas na de kroeg. Met een glas melkquote:Op zondag 6 juni 2004 17:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik gebruik ze niet in combinatie met elkaar.
Ik gooi mijn zware, gespierde lijf voor Insomaniac in de hoop dat zij geen R&P-topic opent.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:04 schreef Insomaniac het volgende:
Hou me tegen!
Ik sta op het punt om een errenpee topic te openen!
Inso! Doe het niet!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:04 schreef Insomaniac het volgende:
Hou me tegen!
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:04 schreef Insomaniac het volgende:
Hou me tegen!
Wil je er over praten popje?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:08 schreef Insomaniac het volgende:
. Ik hou me in. Met moeite.
.
That's my girl!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:08 schreef Insomaniac het volgende:
.
Ik heb het ooit ook bijna een keer gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:08 schreef Insomaniac het volgende:
.
Het is echt te mutserig voor woorden.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wil je er over praten popje?
Het FRS-meisje?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:09 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb het ooit ook bijna een keer gedaan.
Uiteindelijk opende ik het dus niet. En daar heb ik zeker geen spijt van.
*kloon uitleentquote:Op zondag 6 juni 2004 18:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is echt te mutserig voor woorden.. And so not me.
.
Nou ben ik bijna weer benieuwd wat het is.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:09 schreef Insomaniac het volgende:
Het is echt te mutserig voor woorden.. And so not me.
.
Welnee; het FRS-meisje was peanuts. Ik word iedere dag wel een keer verliefd. Als ik naar buiten ga, that is.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het FRS-meisje?
Foei, als een dame iets niet wil dan moet je zeker niet aandringen JK, dat is niet gentleman-like.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ben ik bijna weer benieuwd wat het is.
Gentlemên schmentlemên. Ik ben gewoon nieuwsgierig nu.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:13 schreef Dagonet het volgende:
Foei, als een dame iets niet wil dan moet je zeker niet aandringen JK, dat is niet gentleman-like.
Nou het zit zo..quote:Op zondag 6 juni 2004 18:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ben ik bijna weer benieuwd wat het is.
Verkeerde topic tifusbaggeraar, opbokkenquote:Op zondag 6 juni 2004 18:17 schreef jaguar het volgende:
waarom is het zondag ?
Bite me? Nou, als je toch een weekje alleen bent.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:17 schreef Drama_Queen het volgende:
Ja, ik heb ook gevoelens en kan me ook mutserig gedragen en kwetsbaar opstellen.
Bite me..
Je bedoeltquote:Op zondag 6 juni 2004 18:19 schreef Dagonet het volgende:
Maar ik ben zelfstandig en onafhankelijk en en en enquote:Op zondag 6 juni 2004 18:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bite me? Nou, als je toch een weekje alleen bent..
Maar ik begrijp je wel heur. Het is jullie huisje en als hij er dan niet is, dan mist er wat. Begrijpelijk hoor..
Wie was het? We vierendelen hem!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:21 schreef Malawi het volgende:
De godvergeten klootzak die mijn ruit heeft ingetikt is NIET Okay.![]()
Fijne binnenval-post Malawi. Heb je een sponsorcontract getekend ofzo?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:20 schreef Malawi het volgende:
De meneer van Carglass is Okay!
Ik bedoelde dus nietquote:Op zondag 6 juni 2004 18:20 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Je bedoelt.
En het lukt me ook nooit niet om mn rijbewijs te halen voor die tijd, zodat ik wat mobieler ben. En ik kan ook niet steeds weg omdat ik met die hond zit.
Als ik dat toch eens wist....... dan was ik nu gearresteerd voor poging tot doodslag.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:21 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Wie was het? We vierendelen hem!!
Misschien was het de carglass meneer zelf wel die op die manier een wanhopige poging deed om met jou in contact te komen!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:23 schreef Malawi het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens wist....... dan was ik nu gearresteerd voor poging tot doodslag.![]()
Hij was jarig.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Fijne binnenval-post Malawi. Heb je een sponsorcontract getekend ofzo?
Ken jij iemand die behoefte heeft aan een stuiterend ongehoorzaam aandachteisend testosteronbommetje van 35 kilo? Bij mn moeder kannie niet ivm haar hond, bij mn vader kannie niet omdat mn vader ploegendiensten draait en derhalve onvoldoende tijd heeft. Schoonouders is ook geen optie en overige vrienden/kenissen kan ik er ook niet mee opzadelen. Er is maar een goede oppas en die gaat met mijn vriend mee weg.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus nietmaar
Die hond kan toch vast ook wel een paar daagjes uit logeren?
Zou je denken?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Misschien was het de carglass meneer zelf wel die op die manier een wanhopige poging deed om met jou in contact te komen!
Ik ken het gevoel,quote:Op zondag 6 juni 2004 18:17 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Maar enniewees, nu gaat hij binnenkort een weekje weg en ik zie er zo erg tegenop om hier alleen te zitten.. Kijk, natuurlijk ga ik hem missen en dat geeft niets, maar ik wilde hier in eerste instantie niet eens wonen, ik ben hier enkel en alleen gaan wonen om bij hem te zijn. Dus als hij straks een week weg is.. ZIt ik hier te zitten.
. En ja, mijn vriendinnen komen bij me spelen en ik heb allemaal dingen gepland, dus echt alleen ben ik niet. Maar toch..
*zucht*
Ja, ik heb ook gevoelens en kan me ook mutserig gedragen en kwetsbaar opstellen.
Bite me..
Wat een aardige meneer.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:24 schreef Malawi het volgende:
Hij was jarig.
En toch gewoon mijn Fiat Lupa van een fonkelnieuw ruitje voorzien.![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:24 schreef Drama_Queen het volgende:
[..]
Ken jij iemand die behoefte heeft aan een stuiterend ongehoorzaam aandachteisend testosteronbommetje van 35 kilo? Bij mn moeder kannie niet ivm haar hond, bij mn vader kannie niet omdat mn vader ploegendiensten draait en derhalve onvoldoende tijd heeft. Schoonouders is ook geen optie en overige vrienden/kenissen kan ik er ook niet mee opzadelen. Er is maar een goede oppas en die gaat met mijn vriend mee weg..
Ik heb opeens ontzettend veel respect voor Dr.Phil.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel,
maar ik durf te wedden dat die week razendsnel voorbij gaat, joh. En als je je echt alleen voelt, dan ga je maar Fok!ken. Want op Fok zitten, naast een groot aantal eikels, ook een hoop leuke mensen.
Jij zit op FOK!.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel,
maar ik durf te wedden dat die week razendsnel voorbij gaat, joh. En als je je echt alleen voelt, dan ga je maar Fok!ken. Want op Fok zitten, naast een groot aantal eikels, ook een hoop leuke mensen.
Mijn onschuldige Elburg, wat doen ze?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:26 schreef Malawi het volgende:
En JK, weet je waar het gebeurd is?
InElburg
![]()
Snel! Ren naar buiten en tik een raampje in en kijk of het dezelfde meneer is die het weer komt maken!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:25 schreef Malawi het volgende:
[..]
Zou je denken?![]()
* ernstig gaat twijfelen
Ja, dt vond ik ook. We kregen ook nog gratis koffiequote:Op zondag 6 juni 2004 18:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat een aardige meneer.
Mijnquote:En wat is een Fiat Lupa?
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn onschuldige Elburg, wat doen ze?.
Allemaal de schuld van Herman (God hebbe zijn ziel), die hep al die djunkies naar de Veluwe gelokt..
Dat was in het schone Zwollywood.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Snel! Ren naar buiten en tik een raampje in en kijk of het dezelfde meneer is die het weer komt maken!
Dan weet je het! Dan is het liefde!
De liefde van je leven en je laat hem door je vingers glippenquote:Op zondag 6 juni 2004 18:31 schreef Malawi het volgende:
[..]
Dat was in het schone Zwollywood.
Ik ben nu gelukkig weer in Mokum. Waar dit soort dingen niet gebeuren.![]()
Ik ben nogal lui.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De liefde van je leven en je laat hem door je vingers glippen
Mooi.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:39 schreef Miesjel het volgende:
Ik ben bang dat de dagen van VV of nog beter de CUB niet zullen wederkeren.
Lui is goed.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:45 schreef Malawi het volgende:
[..]
Ik ben nogal lui.![]()
En ik ga nu biertjes drinken op een terrasje!
De plaats waar ik ter wereld kwam.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:31 schreef Malawi het volgende:
[..]
Dat was in het schone Zwollywood.
DAN GA JE TOCH LEKKER!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:46 schreef QyRoZ het volgende:
DAT WIL IK OOK!.
JA, IK GA LEKKER HELEMAAL ALLEEN OP EEN TERRAS ZITTEN.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
DAN GA JE TOCH LEKKER!
Altied die westerling'n weer hè?quote:Op zondag 6 juni 2004 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Herman (God hebbe zijn ziel), die hep al die djunkies naar de Veluwe gelokt..
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:46 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mooi.
DAN BEL JE VRIENDEN Q, DAN BEL JE VRIENDEN!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
JA, IK GA LEKKER HELEMAAL ALLEEN OP EEN TERRAS ZITTEN.
IK BEN WEL ZIELIG, MAAR NIET ZO ZIELIG.
DE HELFT IS OP VAKANTIE EN DE ANDERE HELFT HEEFT ANDERE DINGEN.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
DAN BEL JE VRIENDEN Q, DAN BEL JE VRIENDEN!
Dit is geen reeks. Geen slowchat. Never has been, never will be.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:50 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Het leek alles te hebben van een reeks... vooral met de verwijzingen naar de voorgaande topicsEn eigenlijk heb ik daar wel weer zin in.
Dus? wat moet men er dan mee. Ik kan niets uit de naam halen wat duid op enig nut.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dit is geen reeks. Geen slowchat. Never has been, never will be.
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
DE HELFT IS OP VAKANTIE EN DE ANDERE HELFT HEEFT ANDERE DINGEN.
Ja, ik heb maar twee vrienden..
www.koopvriendjesvoortientjes.tvquote:Op zondag 6 juni 2004 18:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
DE HELFT IS OP VAKANTIE EN DE ANDERE HELFT HEEFT ANDERE DINGEN.
Ja, ik heb maar twee vrienden..
Je hoeft het topic niet te openen!quote:Op zondag 6 juni 2004 18:52 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Dus? wat moet men er dan mee. Ik kan niets uit de naam halen wat duid op enig nut.
In Almere misschien, hier gaan dan andere mensen naar je kijken.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:52 schreef Dagonet het volgende:
In je eentje om een uur of 1 's middags op een terras neerploffen, een fles wijn bestellen en in de zon heerlijk een boek gaan lezen heeft trouwens ook zijn charmes.
Daar heb ik [officieel] geen tijd voor.quote:Op zondag 6 juni 2004 18:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zijn er geen meets?
Oh, ze kijken wel hoor, die gezinnetjes metquote:Op zondag 6 juni 2004 18:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In Almere misschien, hier gaan dan andere mensen naar je kijken.
In Almere wonen natuurlijk geen mensen..
Dan is het tijd voor bierquote:Op zondag 6 juni 2004 18:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar heb ik [officieel] geen tijd voor.
Ik ben druk aan het leren, maar dat komt mij momenteel extreem de keel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |